Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Ehm.. Hjælp? - Elena Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Ehm.. Hjælp? - Elena

3 deltagere

Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 15/10/2013, 20:36

S: Hovedbygningen
T: Formiddag
O: En masse halvguder og væsner rundt omkring
V: solskin, men køligt da det stadig er forholdvist tidligt
P: en hvid kjole i et let og luftigt stof. Slidte converse kopier

Fideliana så sig lidt forvirret rundt. Her var så mange folk, så mange væsner hun aldrig havde set før i sit liv. Hun havde hørt om den her slags, men aldrig troet det fandtes. Heller ikke da hendes mor havde fortalt hende det første gang. Nu stod hun her, alene og skulle lære alt selv. Det var spændende, men hun var også usikker. Hun så på den bygning hun havde fået udpeget som at være den bygning hun skulle henvende sig ved. Det var ikke så meget det at skulle til at bo her og lære hendes nye liv og identitet at kende der skræmte hende, det var mere hvad det mon havde af konsekvenser. Hvad kunne hun siden hun var så speciel at hun skulle bo i en speciel lejr?
Hun gik ind og så lidt rundt i hvad der måtte være en forhal eller gang. Hvor i al verden skulle hun gå hen? Hun satte sin bagage ned med et tungt suk. Hårdt arbejde og tunge ting var ikke lige hende. Hun prøvede at se om hun måske kunne finde en der kunne hjælpe hende, eller et skilt eller seddel der fortalte hvad hun skulle gøre.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 15/10/2013, 21:55

Påklædning

"Men Chiron hvorfor mig? Jeg tog også den nye der kom i sidste uge!" sagde hun med en stemme som man tydeligt kunne høre på at det var uretfærdigt og urimeligt. Hvorfor skulle det også være hende? At hun havde været i lejren siden hun var spæd og derfor vidste en masse om lejren var en dårlig undskyldning. De vidste begge to godt at det var fordi at han ville have at hun skulle holde pause fra sin træning. Hvilket igen også var uretfærdigt og urimeligt. 
Denne pige hed Elena. En Athene datter med næsen for kamp og træning. Man ville kalde det ren og skær held hvis det lykkedes én at få hende ud af kamprustning og slappe af eller i det hele taget foretage sig noget andet end at træne. Medmindre man bød hende på en drink. Så ville hun enten skynde sig eller bede vedkommende om at vente "to sekunder". 
Som hun fik øje på pigen blev hun mere og mere irriteret. "Hvad er det jeg skal arbejde med?" mumlede hun så de andre halvguder omkring dem ikke kunne høre hvad hun sagde. "Dionysos" svarede Chiron. Et skævt smil bredte sig på Elena's læber. "Så hr. D har altså ikke kunne holde den i sine bukser" sagde hun provokerende. Et irriteret vrinsk kom fra Chiron og Elena trak på skuldrene. "Det var bare en observering" sagde hun uskyldigt selvom det skæve smil stadig spillede på hendes læber.


Sidst rettet af Elena 17/10/2013, 21:07, rettet i alt 6 gange
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 15/10/2013, 22:09

Fideliana så rundt og prøvede desperart at få opmærksomhed eller hjælp af folk om hende, men de så alle ud til at have travlt med en masse, de standsede i hvert fald ikke op. Og ingen så rigtigt på hende i mere end et halvt sekund. Hun kom med et opgivende suk mens hendes øjne igen gled rundt og den her gang fangede noget lidt mere opsigtvækkende. Med et lavt "Hjælp!" trådte hun et skridt tilbage da hun så en kentaur komme imod hende sammen med en pige på omtrent hendes egen alder. En kentaur? Det blev kun mere og mere utroligt. 
Det der nok fangede hendes opmærksomhed mest ved de to var at de så på hende. Det gav hende et nyt håb om at de måske kunne fortælle hende hvor i al verden hun skulle gøre af sig selv. Hun skævede kort til sin bagage inden hun trådte over imod kentauren og pigen for at få hjælp. "Hej! Hej, undskyld, men kan I fortælle mig hvad det er mening at jeg skal gøre? Fordi.. Jeg er ret meget på bar bund. Mit navn er Fideliana, men, en forkortelse af det er helt fint. Det er et åndssvagt navn." Hun smilede lidt forhåbningsfuldt til dem og håbede de kunne og ville hjælpe. Samtidigt håbede hun også hun ikke havde givet et dårligt førstehåndsindtryk.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 15/10/2013, 23:05

Hvorfor. Det var det eneste ord der var tilbage i Elena's tanker. Hvorfor skulle hun vise den nye pige rundt. Hvorfor kunne de andre lejrdeltagere ikke gøre det. Det var jo ikke kun hende der havde været der i mange år. André som var hendes bedsteven og ex kæreste havde også været i lejren siden han var spæd. Hvorfor lige hende?


Da hun tættere og tættere på den nye lagde hun mere mærke til hende. Det blonde hår og den hvide kjole. Et fnys forlod hendes læber. Kjoler. Selvfølgelig skulle han lige give hende en halvgudinde der havde kjoler på. 
Elena og kjoler kom ikke godt ud af det med hinanden. Hun synes at de var ubehagelige at have på og det var alt for feminint til hende. Præcis ligesom højhælede. Der var bare ikke noget værre end kjoler og højhælede.



Elena tvang et smil frem og sagde: "Hej. Mit navn er Elena og det her er Chiron. Han er lejrens aktivitetsleder. Jeg skal være din guide. Det vil sige at jeg skal vise dig rundt i lejren og sådan... Forklare dig om hvordan vi gør tingene her og sådan. Hej Fideliana" sagde hun. Hun havde givet den samme tale utallige gange før så det kom helt naturligt for hende. Selv smilet og den venlige og imødekommende tone.


Sidst rettet af Elena 17/10/2013, 21:11, rettet 1 gang
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 15/10/2013, 23:17

Fideliana så på pigen med et undersøgend blik. Hun virkede imødekommende og venlig nok, men også lidt kedelig. Alligevel smilede hun lidt, anstrengte sig for bare at nikke og se sød ud. Hun havde fornemmelsen af at hun ikke skulle begynde at være sig selv for meget så længe kentauren, eller Chiron som hun kaldte ham, var i nærheden. 


"Tusind tak. Det ville være rart ikke bare at vandre rundt uden at vide noget som helst om hvor jeg er eller hvem jeg er i blandt." Delia så kort rundt igen. Hvordan kunne alle her se så alvorlige ud? Selvfølgelig var de halvguder og alt det der, men hvor var festen? Morskaben? Alle bare våben eller lignede nogen der skulle i krig. Der var vel forhåbentligt ikke en forventning om at hun også skulle rende rundt med sværd og opføre sig åndssvagt? 

"Skal vi ikke komme igang? Lejren er stor, hvis vi skal nå det hele inden mit fokus forsvinder og jeg bliver sulten bør det nok ske snart." Hun smilede blidt inden hun vendte sig imod hendes bagage igen og bed sig selv i tungen som straf. Virkelig? Kunne hun ikke lade som om hun var ordenligt opdraget i bare fem minutter i stedet for at te sig som et barn? Åbenbart ikke. Hun hankede op i taskerne og så afvendtende på Elena. "Før an." Hun smilede igen lidt.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 00:34

Elena så op på Chiron med et blik det skreg at han ville få så meget ballade så snart hun var færdig med at vise den nye rundt. Chiron lod blot af Elenas blik hvilket fik hende til at skule af ham. "Jeg vil overlade dig til Elena. Hun skal nok passe på dig og få dig sat igang her i lejren. Og inden jeg går; velkommen til Fideliana" sagde Chiron inden han vendte sig om og travede afsted. Elena så efter ham og bandede indvendigt inden hun vendte sig mod pigen igen. Hun kiggede på pigens baggage og lo lidt. "Du kan bare efterlade din bagage her. Det vil blive eskorteret til hy-" nåede hun at sige inden hun kom i tanke om noget. "Ved du hvem din gudforælder er?" spurgte hun. Elena skulle være sikker på hvor bagagen skulle ende henne. Som altid så skulle de ukategoriseret bo i Hermes hytten indtil deres gudforælder gav tegn på at barnet var deres. Dette kunne tage op til flere måneder men hvis hun allerede vidste det var der jo ingen grund til at blande Hermes børn ind i det hele.
Elena selv havde hele sit liv vidst at hun var Athene datter. Hendes trillingebror og trillingesøster var blevet afleveret til Chiron da de var helt spæd. De var ikke helårselever og derfor hentede deres far dem igen når sommeren sluttede og afleverede dem så igen da den næste sommer ville starte. Lige indtil de blev 7 år gamle. blev de helårselever. Og siden da har hun boet i lejren. Hun havde forladt den for at besøge sin far eller også var det fordi hun skulle på en mission men få år senere døde hendes far. Efter det kom hun sjælendt ud fra lejren.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 16/10/2013, 00:49

Delia så på Kentauren og nikkede en smule med et smil. Hun så efter ham i lang tid og prøvede at finde ud af hvordan det der halvt hest, halvt menneske fungerede. Hun kunne kun forstille sig det måtte være virkeligt irriterende. Så vendte hun opmærksomheden mod Elena. Hun satte sine ting ned igen og skulle til at takke da hun fik spørgsmålet om hendes forældre. "Ja, Dionysos. Jeg ved ikke særligt meget om ham, men min mor siger jeg ligner ham ret meget." Hun trak på skuldrene. Hun kunne ikke rigtigt snakke meget om det. Hvad hun vidste mødte halvguder ikke deres guddommelige forældre, så der var jo ikke meget at gøre end at finde frem til et par legender. "Og dig? Du ligner ikke ligefrem en jeg kunne forestille mig var en søster. Intet personligt." Fidela var selv en meget tilbagelænet person der elskede fest og gang i den. Hun brød sig ikke om hårdt arbejde eller pligter, man kunne ikke påstå Elena fremstod på den måde. Lidt nysgerrigt så Delia ud på lejren udenfor bygningen. Det var sært at tænke på at nogen der kunne være hendes bror eller søster rendte rundt derude, når hun havde været alene hele hendes barndom.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 01:09

Elena nikkede og undersøgte pigen endnu engang. Hun havde regnet med at en datter af Dionysos ville klæde sig i mere festligt tøj. Hun lignede nu mere datter af Afrodite med den hvide kjole. Som om hun skulle fremstå som en hellig engel. Eller også var det bare Elena der dømmede for hårdt. Hun brød sig alligevel ikke om Afrodite børn. De var alle så snæversynet og tænkte kun på deres udseende. Den dag hun så et Afrodite barn med et våben i hånden måtte være i en drøm.
Elena smilede skævt og kækt inden hun rettede sig op og så på pigen med et stolt glimt i øjet. "Jeg er datter af Athene. Gudinde af visdom, krigsførelse og håndværk" sagde hun og smilede stort til hende. Elena havde altid være stolt af at være Athene datter. "Men videre. Vi besøger hytterne først så du kan få set det sted hvor du nok skal tilbringe en hel masse tid" sagde Elena og begyndte at gå mod hytterne. Hun regnede med at Fideliana ville følge med af sig selv. 
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 16/10/2013, 01:17

Pigen virkede utroligt stolt af sin mor. Delia havde det ikke på samme måde, men hun vidste heller ikke rigtigt noget om hendes far, og så var det altså svært at være stolt. Men en mor der var gud for visdom måtte da kun være et plus. Alle her så ud til at slås med sværd og den slags, så det måtte Elena vel også være helt vildt god til. Ikke at Fideliana misundede hende, hun havde det fint med at sidde og spille fløjte eller danse til musik hun nu lige havde på hende telefon.
Hun nikkede ivrigt da der var snak om at komme videre. Hun tog hurtigt sine sko af og havde dem i hånden inden hun fulgte med Elena ud i lejren, med bare fødder. Hvordan hun nogensinde skulle kunne finde rundt i den her lejr, kunne hun ikke lige forestille sig. Her var stort, og for en der ikke kendte nogen virkede alt som et stort mylder af alt for mange forskellige mennesker. "Kender du din mor? Hvordan ved man hvem der er ens søskende? Kan man se forskel på de forskellige guders børn? Hvad laver I mest? Er der tit fester?" Spørgsmålene væltede pludseligt frem. Delia var ikke god til at holde sådan nogle for sig selv.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 02:36

Da Delia tog sine sko af kunne Elena ikke lade vær med at stirre underligt. Hvorfor ville hun dog gøre sådan noget? Måske kunne der være skarpe genstande gemt i græsset? Hun kunne komme til skade. Og dog. Lejren var et meget rent sted. Chancen for at skære sig på noget ukendt i græsset var meget lille.
Elena så overrasket på pigen da spørgsmål fløj ud af hende. Og nu havde hun ellers lige troet at hun var en stille pige. "Uhm.. Jeg har mødt min mor nogle gange så KEG vil sige ja. Man ved det fordi I bor i samme hytte. Personlighedsmæssigt ja. Ares børn er meget aggressive og Afrodite børn er meget fimsede. Du ved... Lejr stereotyper" hun trækkede kort på skuldrene inden hin fortsatte. "Folk laver noget forskelligt. Demeter børn er meget ude i jordbærmarkerne og Athene og Ares børn er tit i arenaen. Vi har årlige fester. De plejer at starte ud stille og roligt. Når de mindre lejrdeltagere er blevet lagt i seng starter den rigtige fest" et skævt smil krusede om Elenas læber da hun blev mindet om festerne. Det var nogle ret fede fester som der blev holdt. Især når hun fik sin alkohol.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 16/10/2013, 02:48

Delia så godt Elenas blik mod hendes fødder. Hun smilede lidt over hendes reaktion, kom faktisk til at grine. "Bedre jordforbindelse. Jeg føler mig mere fri på den måde." Så vidt muligt gik hun altid uden sko, men hun kunne godt se at hvis hun skulle lege med sværd eller andre våben var det nok ikke det optimale. 
Hun så interesseret på hendes guide da hun fik svar på alle sine spørgsmål. Elena kendte sin mor, altså var det muligt at møde sin gudeforælder. Det skulle hun huske til at senere tidspunkt. Det med søskende kunne hun slevfølgelig godt se, men stereotyperne glædede hun sig nu til at finde rundt i. Det var altid sjovt at se hvem der holdt sammen. "Og Dionysos børn? Hvad laver vi? Please, lad vær med at sige sværdkamp eller noget!" Delia så bedende på hende. Det var overhovedet ikke hende at skulle rende rundt og lege helt. 
Hun så sig omkring mens de gik. Alt var så spændende og nyt. Folk var begyndt at kigge på hende. "Kan folk se jeg er ny?" Hun vendte og drejede sig lidt for at finde alle dem der kiggede. Igen lo hun lidt. Tiden her skulle nok blive sjov. 
"Jeg vil høre alt om jeres fester! Det lyder vildt sjovt." Energisk og spændt så hun over på Elena. Hun nærmest hoppede videre. Hun blev mere og mere sikker på at hun hørte til blandt de her folk.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 03:25

Elena nikkede til hende som svar. "Pas nu bare på at du ikke bliver trådt over tæerne ikke?" Sagde hun blot og fortsatte. Den sidste person som hun skulle vise rundt var meget mere stille. Sagde ikke så meget og fulgte bare med og hørte efter. Ikke engang spørgsmål blev stillet. Det hele var stille og roligt og i sidste ende hvor Elena endelig kunne slippe væk følte hun sig virkelig befriet.
"I plejer at hjælpe Demeter børnene og nymferne ude ved jordbærmarkerne. Nogle af jer kæmper sammen med os andre men altså. Mange af jer er ude ved jordbærmarkerne" svarede hun med en rolig tone. Hun begyndte at få øje på hytterne og smilede. "De har jo ikke set dig i lejren før. Så ja. Du skal nok få alt af vide om festerne. Men vi er ved hytterne nu" sagde Elena. Hun stoppede op ved midten hvor bålet var. Hun slog armene ud til siderne og smilede hvorefter hun pegede mod hytte 12. "Dér skal du bo!" sagde Elena.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 16/10/2013, 03:37

Hun nikkede en smule og så sig stadig lidt omkring, smilede til diverse folk hun nu fik øjenkontakt med. Hun fulgte hurtigt efter Elena for ikke at blive væk fra hende og for at får med hvad hun sagde. Hvis hun blev væk fra hendes guide nu ville det nok blive rimeligt svært nogensinde at finde noget i den her lejr. Hun tænkte lidt over det. "Jordbærmarker? Lyder hyggeligt nok. Bedre end at rende og slå sig selv halvt ihjel på sværd og spyd." Hun gøs ved tanken. Delia var ikke typen der brød sig om kamp, slet ikke når det indebar en masse træning og hårdt slid. Så hellere rende rundt og hjælpe nymfer i marken. "Hvad er nymferne helt præcist? Er de ligesom halvguderne?" 
Delia så imod hytte 12 og lagde hovedet lidt på skrå. Mere primitivt end der hvor hun kom fra, men bestemt ikke ude af stand til at blive benyttet som hjem. Hun smilede for sig selv. "Sejt." Hun gik videre hen imod hytten for at se nærmere på sit nye hjem. Hun var ikke sikker på om hun måtte, eller om hendes guide ville vise hende mere, men så sagde hun jo nok noget. Stedet her var så fremmed og ukendt, men alligevel følte hun sig hjemme og tryg. Det var underligt men rart. Hun var dog ikke helt sikker på hvordan det ville være at skulle møde en masse halv søskende. Hun ville nu gerne møde folk som hende, med samme evner. Måske ville hun så heller ikke føle sig så underlig og sær som hun havde gjort før hun kom her til.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 20:09

Elena lo af hendes kommentar om at slå sig selv halvt ihjel. Det var nu ikke helt løgn. Hun havde skam selv endt op på hospitalsfløjden med både brækkede ben og arme. Endda en hel masse flænger rundt omkring på kroppen. Nogle af dem var utroligt dybe og andre kunne betragtes som små skrammer. Men ligemeget hvad så kunne hun ikke lade vær med at indrømme at det kunne gøre lige så ondt som ind i Tataros. Men med lidt ambrosia og nektar så var det vel fikset efter enten et par dage eller en uge. Måske endda en hel måned hvis det var virkelig slemt. Elena havde virkelig ondt af mennesker. De kunne ikke spise eller drikke abrosia og nektar. De ville dø lige på stedet. Så sørgeligt. Det smagte ellers helt fantastisk. Men det var også fordi det smagte som hun ville have det til. Sådan var det jo med nektar og ambrosia.
"Nymfer er..." hvordan skulle hun forklare nymfer? "Nymfer er naturånder. De har forskellige racer som najader og dryader. Najaderne er vandånder og dryader er skovånder. Men overordnet hedder det nymfer" sagde Elena og lød nærmest som en robot. Sådan var det når man ligepludselig fik noget viden banket ind i knolden. Det var en ny udviklet evne som hun havde opdaget. Hvis hun ikke rigtig kunne huske noget ville hendes evne sparke sig ind midt i det hele og hun ville sige en forklaring. Ligesom det der skete ligefør.
Elena lod blot Fideliana gå mod sit ny hjem og så sig selv rundt omkring for at se om der ikke var nogen som hun kendte. Der var nogle fra Apollon og Artemis hytterne som hilste og hun vinkede blot tilbage. Hun så tilbage på Fideliana og ventede tålmodigt.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 16/10/2013, 20:24

Delia undersøgte kort stedet. Hun smed sine sko i hytten, hun skulle jo alligevel bo her. Hun hoppede tilbage til Elena og kiggede forventningsfuldt på hende med et smil. "Ja! Før an. Jeg vil gerne se det hele! Og høre mere om de fester der!" Hun så lidt rundt med et smil. Nu vidste hun hvor hendes base var, hun vidste hvor hun kunne søge hen hvis der skete noget. Hun var klar til at udforske resten af det nye sted. 
"Er det normalt at møde sin gudeforælder? Kan jeg møde min på et tidspunkt? Hey, ham Chiron der er han en slags chef eller hvad? Er der mange af dem også? Kentauere og satyrer? Har de også krafter som os? UH HVAD ER DINE EVNER?!" Hun så spændt på hendes guide. Hun virkede til at vide det hele, så Delia havde det fint med at spørge så meget. Hun ville jo gerne vide det, og helst med det samme. Specielt det sidste spørgsmål gjorde hende nysgerrig, hun ville gerne vide hvad andre kunne af ting. Hun var selv ikke helt tilfreds med hendes egne evner, de virkede lidt tamme ifølge hende. Men måske var det altid sådan. Det var det hun gerne ville vide.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Julien 16/10/2013, 22:11

Julian gik igennem lejren imod hans hytte for at komme i bad og skifte tøj. Han havde brugt morgenen og formiddagen på at træne, og kunne godt bruge til en pause nu. Han fulgtes ikke med nogen, men gik for sig selv, hvilket han faktisk havde det fint med. Det var nemmere at liste rundt på egen hånd end med et følge. Han havde sit sværd i hånden mens han vandrede af sted i sit sædvanlige gode humør. Han nynnede endda en smule, en eller anden melodi der vist ikke rigtigt fandtes. 
Han fik øje på Elena midt i det hele, og hun stod sammen med en pige han ikke lige havde set før. Hun kunne godt ligne en datter af Afrodite, hvis man skulle dømme ud fra tøjet. Juliens smil ændrede sig til noget mere legesygt. Afrodites døtre var tit ret sjove at lege rundt med. Hans kurs ændrede sig til de to piger. Da hanvar tæt nok på smækkede han den flade side af sværdet mod Elenas bagdel og grinede lidt. "Jeg ser du har fået en ny ven. Nu lære du hende vel ikke for mange narestreger?" Julien lagde armene over kors med et smil mens han kort betragtede den nye pige. "Hvad hedder du?" Han var ikke kendt for at være direkte høflig, han ville hellere til sagens kerne. Hans blik faldt på pigens bare fødder. Måske var hun ikke en af Afrodites børn, ville en af dem nogensinde frivilligt gå rundt og få beskidte fødder? Hans undrende øjne faldt på Elena. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 16/10/2013, 23:51

Elena skulle lige til at besvare på endnu et hav af spørgsmål som væltede ud af pigen da hun kunne mærke noget smække mod hendes bagparti. Hun vendte sig hurtigt om og skulle lige til at løfte sin hånd for at smække hvem end det nu var der stod bag hende indtil det gik op for hende at det var Julien. Måske burde hun alligevel smække ham en.
"Og hej til dig Julien. Please lad vær med at kalde hende det... Hun er ret så snaksaglig med hensyn til... Alting. Hun er ny" mumlede hun til ham så Fideliana ikke ville kunne høre hende. Og hvis hun gjorde var det vel også helt fint. Efter hendes mening var hun ret så ligeglad. Men sådan var hun jo. De fleste ting betød ikke noget for hende. Især ikke om hvad folk synes om hende. Folk kunne kalde hende en kælling og hun ville tage det som en kommentar. Hvis folk hæver deres hånd for at give dig en lussing så vend den anden kind til. Et citat som hun havde lært af sin far inden han gik bort. Da han så på hende med et undrende blik rystede hun bare på hoved for at indikere at han bare skulle lade det ligge. Hun havde ikke rigtig lyst til at forklare ham om den måde hun følte sig bedre tilpas på den måde. Hvis det overhoved var det hun havde fortalt hende. Hun havde ikke rigtig hørt efter. Sørgede bare for at nikke og se sådan ud. 
Julien var virkelig en redning. Nu slap hun da for at besvare alle de mange spørgsmål. Måske ville hun endda kunne narre ham til at vise hende rundt så hun kunne komme tilbage til at træne. Men hvordan kunne hun det når hans far var guden for tyveknægte. Hun ville jo ikke kunne komme udenom det. Og dog. Hendes mor var jo trods alt gudinde for visdom.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 18/10/2013, 21:43

Delia så spændt på Elena, og ventede på at få svar på alle spørgsmålene. Hun så på den dreng der kom og blandede sig. Hun trådte tilbage da han slog hende, hun havde faktisk regnet med at Elena vargået lige i struben på ham. Men det skete ikke til hendes store overraskelse. Det virkede til Elena var ret gode venner med drengen, siden hun fandt sig i det. De mumlede sammen, og hun kunne alligevel ikke høre det. Imens så hun lidt rundt, ikke at tingene omkring hende ændrede sig ret meget. 
Til sidst blev hun for utålmodig. "Elena! Please. Jeg vil gerne se det her sted, og jeg vil gerne have svar på de spørgsmål. Jeg ber dig!" Hun så dybt bedende på hende, selvom det at tigge nok ikke ville virke. Hun skævede kort til drengen igen. Han så ikke særligt muskuløs ud i forhold til de andre drenge der gik rundt her. Ikke at det talte for hende, men det var alligevel noget hun bed fast i. Så kiggede hun igen afventende på Elena for at komme videre.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Julien 18/10/2013, 22:40

Julien så på Elena og grinede over hende. Det overraskede ham sådan set ikke hun havde den holdning nu hun nu en gang havde til det. Helt sikkert Chiron der havde tvunget hende til det. "Lena, se positivt på det. Måske kan hun blive en ven?" Han puffede lidt til hende med et skævt smil indne han skubbede hende til side og rakte pigen hånden. "OKay, hvis du ikke vil, så vil jeg. Mit navn er Julien Marks, søn af Hermes. Hvem har jeg æren af at møde?" Han skævede til Elena med et drillende smil. Han vidste godt hun nok ikke ville bryde sig om den her nye pige. Julien var nu ret sikker på at han ville kunne lide hende. 
Han lyttede til den nyes ord og nikkede. "Ja, Elena! Vis hende nu resten af lejren, svar på hendes spørgsmål. Jeg skal nok gå med. Før an leder!" Han puffede hende drillende af sted. Han vidste han ville få det her betalt senere. En knytnæve i skridtet eller ansigtet var højest sandsynligt. Men det var nu stadig sjovt. Desuden ville han gerne se den ny pige an. Han satte sværdet i den skede han alligevel havde i bæltet for ikke at skulle bære rundt på det. Hvis de skulle se hele lejren ville det bare blive træls i længden. Han foldede hænderne baf ryggen og ventede på at hun begyndte at guide. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Elena 19/10/2013, 21:09

Elena skulede ondt af Julien. "Jeg har ikke brug for flere venner" hvæsede hun af ham. Især ikke venner der tog hendes trænignstid. Hvis det ikke havde været for Chiron var hun sikkert igang med at svinge rndt med sit sværd i arenaen. Hun kunne slå Ares og Hefaistos sønner ned én efter én men istedet skulle hun selvfølgelig følge den nye rundt. Bare at se Julien med et sværd var en ren pine. Efter hende mening fortjente hun det mere end ham. Men hun vidste godt at det var med vilje. Hun vidste skam godt at Chiron prøvede at få hende til at slappe lidt mere af og da det ikke hjalp at snakke med hende så måtte han vel gå til andre midler. Nu var det så lige sådan at det gjorde hende endnu mere aggressiv i arenaen hvilket resulterede i at hospitalsfløjden måske blev overfyldt med såret halvguder og gudinder. Måtte de allesammen gå af Tartaros til.
Et ondt blik blev sendt i Juliens retning og hun huskede at skrive sig bag øret at han skulle inkluderes under halvguder der skulle ende op på hospitalsfløjden. Elena sukkede og vendte sin opmærksomhed mod Fideliana. "Det er normalt og alligevel ikke. Mange her i lejren har aldrig mødt deres gudeforældre men nogle af os af. Inklusiv mig. Du kan sagtens møde din da han er... Ja lederen her i lejren. Chiron er aktivitetleder og heltenes træner. Der findes mange kentaurer og satyrer. Satyrene er enten her i lejren eller ude for at lede efter Pan. De har ikke krafter som os" sagde hun uden at lyde små irriteret. Hun tog en dybånding. Hvad var den korteste version af hendes evner? "Jeg har tre. Jeg kan få folk til at tro at jeg står et andet sted end at jeg oprindeligt gør. Jeg kan røre ved en person og finde ud af alt og vedkommende. Og så kan jeg få folk til at lide" sagde hun med et overlegent skævt smil. Måske hun burde overveje at bruge lide-evnen på dem begge.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Delia 20/10/2013, 02:42

Delia så lidt på drengen. Hun kunne bedre lide ham end Elena. Han virkede langt mere åben og venlig. Plus han smilede når de to snakkede sammen og hun ikke kunne høre det. Det gjorde Elena ikke. Hun smilede til han og tog hans hånd. "Fideliana. Datter af Dionysos." Hun så så på hendes guide igen da hun endelig fik svar på hendes spørgsmål. Det fik hende til at smile. "Wow. Er tre evner normalt? For jeg kender kun to som jeg har..." Tænk hvis hun havde flere end de to svage fest evner. Hvis hun kunne få noget der var noget værd.
Hun ville gerne videre, af sted. Hun så på drengen der igen fik skubbet Elena igen. Det var rart hun ikke selv skulle skubbe på hele tiden. Hun trippede lidt af sted. "Hvem er Pan?" Hun så på Elena. Hun havde nævnt ham da hun snakkede om satyrerne. Hun hoppede lidt af sted og på stedet, hun var sjældent til at holde i ro.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Ehm.. Hjælp? - Elena Empty Sv: Ehm.. Hjælp? - Elena

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum