Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

2 deltagere

Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Topaz 17/10/2013, 14:08

Tid: Øhm... glemte uret i hytten... ca. 22
Sted: et sted i skoven
Omgivelser: en masse trærødder og stammer, ellers kun dis.
Vejr: overskyet og køligt
Dag: fredag!
Årstid: forår
Påklædning: stramme sorte jeans og en orange halvblodslejren T-shirt


En blond pige bevægede sig snigende rundt i midten af skoven. Hun var faret vild; typisk for nye halvguder. Hun havde trukket sin kniv af overjordisk sådan "just in case". Hun havde flettet sit hoftelange hår, så det kun gik hende til halvvejs på armen. Hun havde aldrig været i skoven før, det var kun en dag siden, at hun var ankommet til lejren, hun havde kun hørt om alle de dødsfald og monstre i skoven.  Mens hun overvejede, hvor mange monstre der godt kunne lide forsvarsløse - eller næsten forsvarsløse - halvgudinder, prøvede hun at finde en vej ud af den endeløse skov. Denne pige var en halvgudinde ved navn Topaz. Til sidst blev hun træt og satte sig op af en træstamme. Hun havde lyst til at græde og ligge sig til at dø. Hun var træt, tørstig, bange og væk. Men det var for barnligt og svagt og ville sådan set ikke hjælpe noget. Hun sukkede og rejste sig, men pludseligt hørte hun en lyd bag sig. Hun gemte sig bag træet og gjorde klar til et angreb.

//Jeg vidste ikke helt hvordan jeg skulle starte det...//
Topaz
Topaz

Fulde navn : Topaz Diamond Emerald Sapphire Opal Jade Amethyst Ruby
Antal indlæg : 61
Join date : 16/10/13
Bosted : Jeg prøver at holde kontakten med min far og tager da også nogen gange på besøg hos ham, men jeg bor mest i Halvblodslejren og vil gøre alt for at kunne blive.

Tilbage til toppen Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Sv: Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Julien 17/10/2013, 23:05

Det var aften, de fleste halvguder var i deres hytter. De fleste halvguder var sammen med andre, med venner og søskende. Ikke Julien. Han havde søgt stilheden og trygheden i skoven. Han sad oppe i et træ, lænet tilbage imod stammen. Det var en stor gren han sad på. Han havde jeans og en t-shirt på. Det var lidt køligt, men han var ligeglad. Det var fint nok til ham. Han havde lukkede øjne, indtil han hørte noget under sig. Han åbnede de blå øjne og lænede sig ud over grenen for at se hvad der var under ham. Her i skoven kunne det være alt. Det var bare en pige. Men hun så ud som om hun var faret vild. Hans blik fulgte hende da hun igen flyttede sig. Hun var yndig, meget. Det blonde hår tiltalte virkelig Julien. Han så op da han hørte noget. Han hoppedened på jorden, pigen kunne vist ikke klare sig selv. Han så imod lyden inden han kiggede over på pigen med et skævt smil. "Hey. Julien Marks søn af Hermes. Det er vist på tide at komme tilbage til hytterne?" Han nikkede imod lyden inden han gik imod hende med et selvsikkert smil. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Sv: Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Topaz 17/10/2013, 23:55

Topaz vendte sig hurtigt om og skulle lige til at jage kniven ind i, hvad hun nu gemte sig for, da hun pludseligt hørte en mandestemme sige: "Hey. Julien Marks søn af Hermes. Det er vidst på tide at komme tilbage til hytterne?" Uden at tænke sig om smed Topaz sin kniv og kastede sig om halsen på Julien. Det var bare en kæmpe lettelse, at han kom; hvis han ikke var kommet, hvad skulle hun så havde gjort? Hun stod bare og krammede ham indtil, at hun tog sig selv i at snøfte. Hun kunne ikke bare blive ved med at græde over ingenting! Hun trak sig tilbage og prøvede at få styr på sin stemme. "Hej. Jeg er Topaz Ruby og er datter af... Øhm Lyssa. Det var godt du kom!" Indrømmede hun og sendte et lidt genert smil til ham, "jeg for vidst vild..." Hun bukkede sig ned og samlede sin kniv op. "Øhm det må du undskylde", sagde hun , men hentydede ikke kun til det med kniven. Hun lod ham føre an, mens hun prøvede at huske, om hun havde været der før. "Er du ofte i skoven?" Spurgte hun, mens hun langsomt genvandt sit sædvanlige halvsindssyge ansigtsudtryk. Han virkede som en flink fyr, Julien, rettelse han virkede som en "pigernes mand", og det kunne Topaz godt lide. Én der turde komme med komplimenter uden at det blev akavet, og en som syntes at alle piger var skønne, selvom at deres forældre måske var sindssyge...
Topaz
Topaz

Fulde navn : Topaz Diamond Emerald Sapphire Opal Jade Amethyst Ruby
Antal indlæg : 61
Join date : 16/10/13
Bosted : Jeg prøver at holde kontakten med min far og tager da også nogen gange på besøg hos ham, men jeg bor mest i Halvblodslejren og vil gøre alt for at kunne blive.

Tilbage til toppen Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Sv: Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Julien 18/10/2013, 22:18

Julien så noget overrasket på pigen der pludseligt krammede ham men grinede så lidt. Han forstod godt hun ikke var tryg ved at være alene i skoven, specielt hvis hun var ny. Han var selv vant til at komme her. Han fandt ro og stilhed herude. Hans øjenbryn røg overrasket op. "Lyssa? Wauw..." Han grinede lidt. Vanvidets gudinde. Det måtte han sige, det var ret imponerende. Han rystede blidt på hovedet. "Du skal ikke undskylde Topaz. Jeg.." Han stoppede da han kunne høre en lyd igen. Det var ikke sikkert de var så heldige bare at møde andre halvguder. "Kom. Hurtigt. Jeg ved hvordan vi kommer ud herfra!" Han tog fat i hendes hånd og begyndte at løbe imod lejren og imod sikkerhed. 
Da han var sikker på intet var efter dem igen og der ikke var langt til lejren stoppede han op. Han så på hende med et smil. "Og ja. Som svar på dit spørgsmål. Skoven er fredelig for det meste. Og jeg kan tænke uden nogen forstyrre. Men man skal kende den før man bare vader rundt." Han gik roligt imod lejrbålet og imod hytterne. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Sv: Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Topaz 18/10/2013, 23:55

Topaz spidsede ører, da hun hørte en lyd ved siden af hende og Julien. Pludselig greb Julien hendes hånd og trak hende med, hun spærrede øjnene op og snublede mange gange over sine egne ben. 

De stoppede først op, da de kom i sikkerhed tæt ved lejrbålet. "Tusind tak", gispede hun forpustet. Hun skulle simpelthen få styr på det kondi. Pludselig kom hun i tanke om den lommelærke, hun havde gemt i lommen, hun tog en lille slurk samtidigt med, at hun mumlede noget i retning af: "20 drakmer. De må være sindssyge." Da hun havde fået en smule vodka, tilbød hun Julien den, hun vidste ikke rigtigt, hvad hun ellers skulle gøre for at takke ham. "Bare lige for at få det på det rene... Jeg kan godt styre mine evner, og jeg kunne aldrig finde på at afprøve dem. Jeg har bare mødt mange, som troede, at jeg ville bruge mine evner på dem, hvis de ikke gjorde, som jeg bad om. Som sagt, det ville jeg aldrig kunne finde på," sagde hun med et gavtyveagtigt smil, som sagde, "det kunne jeg aldrig finde på, medmindre at du virkelig pisser mig af". Nogle gange elskede hun at få folk til at tro, at hun var sindssyg.
Topaz
Topaz

Fulde navn : Topaz Diamond Emerald Sapphire Opal Jade Amethyst Ruby
Antal indlæg : 61
Join date : 16/10/13
Bosted : Jeg prøver at holde kontakten med min far og tager da også nogen gange på besøg hos ham, men jeg bor mest i Halvblodslejren og vil gøre alt for at kunne blive.

Tilbage til toppen Go down

Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD) Empty Sv: Det at fare vild hører vel med.... - Fantastiske! (Julien xD)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum