Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Waiting for my alcohol - Julien Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Waiting for my alcohol - Julien Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Waiting for my alcohol - Julien Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Waiting for my alcohol - Julien Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Waiting for my alcohol - Julien Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Waiting for my alcohol - Julien Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Waiting for my alcohol - Julien Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Waiting for my alcohol - Julien Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Waiting for my alcohol - Julien Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Waiting for my alcohol - Julien

2 deltagere

Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 15/10/2013, 21:18

Sted: Athene Hytten
Tid: Eftermiddag
Vejr: Lunt med en let brise
Omgivelser: En tom Athene hytte og ellers bare de andres ting og sager
Påklædning

"Smut så med dig Benja! Ud!" blev der skreget. "For Hades da! Fint!" blev der svaret og ud fór en vred og irriteret Benjamin. En irriteret lyd kom fra Elena da hun håbløst lod sine arme falde ned til hendes sider igen. Hun havde endelig fået ryddet hele Athene hytten så den nu stod helt tom. Hun så sig omkring for at være helt sikker på at hendes trillingebror ikke havde sneget sig ind igen gennem et vindue.
Da hun var helt sikker gik hun hen til hendes del af hytten og begyndte at rykke hendes seng væk fra dens plads. Et lille lager blev afsløret under sengen og i dette lager lå der al form for alkohol. Vin, øl, whisky og meget mere. Dette var Elena's hemmelige lager. Som nu snart var tømt.
Hun havde kontaktet en hvis Hermes søn som var den der plejede at hjælpe hende med at smugle ting ind i lejren. For det meste alkohol men få gange havde hun også spurt efter smøger. Dog prøvede hun at stoppe selvom hun stadig havde en pakke eller to gemt væk. Hendes søskende måtte helst ikke finde ud af at hun havde været ryger og faktisk stadig var det. Men som sagt prøvede hun at stoppe. Det måtte vel tælle et eller andet sted.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 15/10/2013, 21:29

Julien gik roligt igennem lejren med en taske over skulderen. Han havde en åben skjorte trukket over hans grå t-shirt, og den lette brise der kom nu og da kølede ham en smule. Han nynnede imens han roligt og selvsikkert gik imod Athene hytten. ingen spurgte hvad ha havde i tasken, fordi ingen interesserede sig for den taske. Det sørgede han selv for. Og på grund af dette kunne han ikke lad vær med at smile. 
Hytten dukkede hurtigt op mellem alle halvguderne og han åbnede hurtigt døren og hoppede ind. "Elena? Jeg tror jeg har noget der vil interesserer dig!" Han grinede lidt for sig selv med det samme selvtilfredse smil inden han gik ind imod det sted han vidste Elena sov. Han havde været der et par gange med sine vare. Han så sig kort rundt i hytten. Der var mere ryddeligt end sidst han var her, det var han sikker på. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 15/10/2013, 22:25

Hun fumlede rundt med alle flaskerne og dåserne. For hende var orden vigtigt. Så vigtigt at hun faktisk havde sat tingene i alfabetisk rækkefølge. Hun tog en flaske vin frem og undersøgte den nøje inden hun tog proppen af flasken og drak fra den. Hun var alligevel ikke fin på den så hvorfor spilde tid på at finde glas frem og hælde det op i glasset når hun bare kunne drikke direkte fra flasken. 

Ind af døren kom Julien og hun fjernede flasken fra sine læber. Hendes blik fløj med det samme mod hans taske og et skævt smil formede sig på hendes læber. "Det håber jeg da du har" sagde hun og så op på ham igen. Hun smilede skævt til ham. "Velkommen til Athene Hytten!" sagde hun og slog ud med armene imens hun lo. "Men det er jo heller ikke fordi det er helt fremmede omgivelser" tilføjede hun så og lod sine arme falde ned til hendes sider igen. Hun løftede den hånd som flasken lå i og tog endnu en tår. Hun så på flasken igen og så så op på ham. "Så hvad har du med til mig?" spurgte hun og gik hen for at stå foran ham.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 15/10/2013, 22:47

Julien grinede en smule over hende og nikkede lidt. "Her er blevet renere. Har det mon noget at gøre med en rengørings gal Elena?" Han rakte tunge inden han gik hen og tog flasken ud af hendes hånd for selv at drikke af den. Da han tog den fra munden smilede han hemmelighedsfuldt. Han satte sig på hug og satte tasken mod gulvet inden han åbnede den. "Jeg har hvad der blev bestilt og hvad jeg kunne finde. Plus lidt ekstra. Betragt det som en vennegave. Altså, med den betingelse at jeg selvfølgelig bliver inviteret på lidt og drikke i ny og næ." Han så drillende på hende inden han skubbede tasken imod hende. Den var fyldt med øl, vin, diverse former for cider og et par enkelte flasker med indholdtil shots. Det var ikke nemt at få fat på de flasker, men han kendte Elena godt nok til at ville gøre det alligevel for hendes skyld. "Hva' siger du så?" Han så på hende som om han forventede en stor hyldest over hvor fantastisk han var. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 15/10/2013, 23:34

Elena skulede ad ham da han rækkede tunge af hende efter at have kaldt hende rengørings gal. Elena var alt andet end det. Hun rodede rundt hele tiden og var flere gange blevet bedt om at rydde op efter sig. Men så stædig som hun nu engang er blev der svaret med en latter hvorefter hun enten ville tage ned og træne eller lave noget andet der kunne risikere at få hende i problemer med Chiron eller hr. D. 
Da han tog hendes flaske fik hun en stor lyst til at hive den ud af hans hænder igen men selvfølgelig var det ikke en mulighed nu hvor han var den der havde skaffet flasken til at starte med. Hun betragtede ham istedet med et nysgerrigt blik. Hun måtte indrømme at hun altid glædede sig til deres møder for at se hvad han nu havde smuglet ind i lejren til hende. 
Elena tog tasken op i sine hænder og lagde den på sin seng. Hun tog en øl dåse frem fra tasken og smilede tilfreds. "Det må jeg sige Julien. Du skuffer vidst aldrig med levere det helt rigtigt" sagde hun og smilede skævt til ham. Hun kastede dåsen hen mod ham og tog selv en frem til sig selv. Hun satte sig nede på gulvet og lænede sig op af sin seng. Hun lænede sig hurtigt frem mod ham og tog vinflasken fra ham hvorefter hun satte sig til rette igen. Dåsen stillede hun ved sin side og så tog hun en tår fra flasken.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 15/10/2013, 23:55

Julien så på hende mens hun pakkede ud. Han var ret sikker på hun var tilfreds med hvad han havde med, hun plejede ikke at være utilfreds med at få alkohol i hvert fald. Hun fik ham til at grine lidt igen, selvfølgelig skuffede han aldrig. Søn af en budbringer var han vel. "Jeg er glad for du kan lide det. Jeg har gjort mit for at få fat på det rigtige." han greb dåsen uden problemer og åbnede den. Han skulle til at drikke af den hun tog vin flasken. "Hey! ikke så grådig." Han sendte hende et drillende blik inden han så satte øllen til munden og drak af den. Han nød det her, at være væk fra træningen og slappe af. Desuden kunne han godt lide Elena, selvom hun var barn af Athene var hun ikke så kedelig som mange af hendes søskende kunne være. Han satte sig ordenligt på gulvet og stillede øllen ved siden af sig. "Jeg går ud fra du skal ud og træne igen om lidt eller hvad?" Han elskede selv at træne, nogle dage var han bare mere motiveret end andre. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 16/10/2013, 00:52

Elena lo af ham og tog endnu en tår fra vin flasken. Hun elskede den måde vinen gjorde hendes tunge tør på. Efter hendes mening var det nærmest det der var så tiltrækkende ved vinen. Men hun var trods alt også ligeglad med hvad det var hun drak. Så længe det kunne gøre hende beruset og få hende til at glemme om omverden. Hun satte proppen på flasken igen og rejste sig op hvorefter hun lagde både flasker og dåser ned i lageret. Hun sørgede selvfølgelig for at det var i alfabetisk rækkefølge inden hun skubbede sengen på plads igen. Hun satte sig endnu engang ned på gulvet og åbnede så sin egen øl dåse hvorefter hun tog den op til munden og vendte bunden i vejret så hun kunne tage en tår. Hun smilede til ham da hun havde fjernet dåsen fra munden igen. "Det er jeg ikke helt sikker på. Jeg har trænet hele morgen og nu tror jeg vidst det er på tide at tage en pause. Jeg går igang igen efter aftensmaden" svarede hun ham og stillede dåsen ved hendes side. "Fortæl mig noget spændende Julien. Hvad har du ellers fået smuglet ind?" sagde hun og så på ham med et drillende men også nysgerrigt blik. Elena var trods alt en ballademager så alt hvad der skete i lejren som brudte reglerne var interessant for hende. 
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 16/10/2013, 01:05

Julien drak lidt mere af hans øl mens han kort lo sig falde hen i tanker om hvor skønt det var at være tilbage i lejren og hvor dejligt det var at sidde ned. Han brugte lidt for meget af sin tid på at liste rundt og smugle ting frem og tilbage mellem folk og sig selv. Elena var dog det værd, plus hun fik meget af gangen, så der gik som regel en rum tid imellem hans opgaver for hende. 
Han så ind i hendes øjne da hun spurgte ind til hans vare igen. Han overvejede lidt hvor meget han skulle fortælle, men blev enig med sig selv om at Elena kunne han fortælle det meste til. Ikke alt, men næsten. "Jeg var kort forbi Hermes hytte for at smide det af der ikke var direkte tiltænkt dig. Jeg har andre folk der vil have ting forstår du nok. Meget af det er nu ikke specielt af værdi. Men hey, jeg har en ekstra ting til dig!" 
Han havde næsten glemt det. Han stak hånden i lommen på sine bukser og trak en pakke cigaretter frem, samt en lighter. "Hvem er den bedste søn af Hermes? Du får det ikke før du svare rigtigt!" Han viftede drillende med de to ting i luften imens han to et par slurke til af sin øl. Han vidste godt hun prøvede at stoppe, eller, han kunne regne det ud siden hun ikke bad så tit om cigaretter som hun havde gjort førhen. Men alligevel kunne han ikke lade vær, han vidste hun nok skulle stoppe, og hvis hun gjorde kunne han måske sige han havde givet hende den sidste pakke. 
"Jeg har desuden flere pakker slik liggende over hos mig, ikke imod lejrens regler måske, men langt bedre end hvad du ellers kan få dig snuset frem til blandt de andre halvguder. Måske deler jeg hvis jeg får noget ud af det?" Han smilede drillende til hende. Hermes var også handlens gud, og en god handel kunne ingn vel lade gå?
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 16/10/2013, 02:17

Elena lod et falsk gisp forlade hendes læber og hun lo højt da Julien trak pakken med cigaretter frem. "Du ved godt at jeg prøver at stoppe!" Sagde hun men måtte dog indrømme at hun fik lyst til en smøg eller to da han hev pakken frem. Hun savnede alligevel følelsen af at have en smøg mellem læberne og lade røgen invadere hendes mund. Folk kunne sige alt hvad de ville om at det var dræbeligt og at det skadede lungerne. Hun holdt af at ryge. Den eneste grund til at hun stoppede var fordi hendes søster ville have hende til det. Hvad hun ikke gjorde for sin søster. Men siden hendes søster led af en sjælden sygdom der fik hende til at få i koma lige pludseligt så ville Elena gøre alt for hende. 
"Julien altså. Vil du virkelig gerne have mig til at gå gennem totur før du gir mig pakken?" Spurgte hun drillende men måtte give efter. Nu havde han jo trods alt skaffet hende alt muligt. Hun gav et dybt suk fra sig. "Julien Marks er den bedste og skønneste søn af Hermes i hele lejren" sagde hun inden hun tog en tår af sin øl dåse. En god øl måtte hun indrømme. Hades tage ham. Han kunne ikke skuffe.
Elena lo igen og smilede drillende tilbage. "Hvad skal du da have for det?" Spurgte hun. Julien havde altid været en person som Elena fandt interessant. Der var så mange kedelige halvguder og halvgudinder men ikke ham. Han havde både humor og var skam noget af en drillepind. Men nu var han jo også søn af Hermes.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 16/10/2013, 02:36

Julien lo over hende. "Åh ja, jeg er hykleren her, det kan jeg godt se Elena!" drillede han blot videre. Han vidste godt at han som hendes ven måske ikke burde friste hende, men omvendt var de jo halvguder. Skulle de nu ikke kunne tåle lidt rygning? Elena var jo en stærk og sund pige, der skulle vist mere til end små ruller af tobak til at gøre det af med hende. 
Helt selvtilfreds nikkede han til hende. Han var ikke et sekund i tvivl om at han var fantastisk, men derfor kunne han vel godt få Elena til at bekræfte ham i det. Han smilede tilfreds mens hun sagde de magiske ord. "Aw, skønneste også? Nu smigre du jo bare!" Han skubbede sig over ved siden af hende og rakte hende pakken og lighteren. Så drak han mere af sin øl. Han følte sig alt for tryg lige her, i forhold til han sad midt i Athenes hytte og nød sine smuglervare.
Han fik næsten sin øl galt i halsen da hun spurgte hvad han skulle have for det, og måtte hoste nogle gange for at få sin luftvej fri. "Nej. Nej nej nej Elena. Hvad har du at tilbyde. Det er spørgsmålet. Jeg har fremlagt hvad jeg kan tilbyde. Din tur!" Han var ikke dum. Hvis der var noget han havde lært var det at man ikke selv skulle komme med en pris, så var chancen for at man tjente på det ikke stor. Køberen var tit af den overbevisning ens gods var mere værd end man selv mente. Et trick han aldrig gav ud, men altid brugte.I hvert fald når han kunne komme til det. Altid lade den interesserede byde først. 
En handel med Elena var nu ikke ligefrem det største, men derfor havde han jo stadig sine principper. Han smilede roligt mens han tålmodigt ventede på hendes svar og overvejelser. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 16/10/2013, 03:03

"Kom nu ikke for godt igang prins åh jeg er så fantastisk" sagde Elena drillende. Hun tog en tår af sin øl inden hun stillede dåsen på hendes højre side så den ikke ville blive mast mellem hende og Julien da han sad på hendes venstre. Hun tog imod pakken og lo lidt inden hun tog en cigaret frem og puttede den mellem sine læber. "Åh Julien. Somme tider imponerer du mig virkelig med alle dine overraskelser" fik hun sagt inden hun tændte cigaretten. Hun kunne med det samme mærke røgen fylde hendes mund og hun indhalerede det inden hun lænede hoved tilbage og pustede det ud i luften. Hun måtte indrømme at det føltes ubeskriveligt dejligt at ryge igen. Hun tog endnu et sug og pustede røgen ud igen inden hun rettede sig op. Hun sendte ham et taknemligt smil. "Jeg takker for smøgerne" sagde hun og puttede lighterens ned i pakken inden hun åbnede sin skuffe og puttede den derned. Måske var det ikke et godt gemmested men der var ingen i hytten der turde at rode hendes ting så hun var sikker. Lugten af røg ville alligevel blive luftet ud meget hurtigt da de trods alt boede i en hytte der var ret så åben. Ellers skulle der bare lidt parfume til og det var det.
Nu måtte hun le igen. Det var ret så underholdende at se ham blive kvalt i sin øl. Mest fordi det fik ham til at se så kikset og kejtet ud. Nu var det hendes tur til at tænke sig om. Hun skulle trods alt vise at hun var datter af visdommens gudinde. "Ti drakmaer for alkohol og én for pakken" svarede hun ham så. Oprindeligt ville hun havde sat prisen meget lavere men fordi han altid præsterede sit bedste og endda plus lidt ekstra så satte hun den højere op. Og selvfølgelig også fordi han var hendes ven. 
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 16/10/2013, 03:21

Han så over på hende med et skævt smil og løftet hage. "Men du må indrømme det, jeg er ret fantastisk!" han grinede lidt over det og lænede sig en smule tilbage. Han så på hende mens hun sørgede for at få sit lille fix. Han røg ikke selv, han gik i stedet mere til alkoholen. Ikke at det var bedre, ikke for hans omgivelser i hvert fald. Han kunne virkelig fyre den af hvis der var nok at drikke. 
"Der er flere overraskelser hvor de kommer fra. Men sikke en ros at få fra selveste datteren af gudinde for strategi!" Han puffede drillende til hende med et glimt i øjet inden han tømte sin øldåse og satte den fra sig på venstre side. Han løftede en afvisende hån til hendes tak. "Du skal ikke takke. Hvad gør man ikke for sine venner?" Et helt kort øjeblik var hans selvtilfredse attitude væk, og han så oprigtigt taknemmeligt på hende, bare fordi hun var hans ven. Det øjeblik var dog hurtigt ovre. 
"Hmm.. En fair pris. Skal vi ikke sige ti drakmaer? Betragt pakken dér som en gave. Ingen skal komme og sige Julien Marks er nærrig." Han strakte sig kort før han igen satte sig som før og så på Elena. Måske forkælede han hende lidt, men det var vist ikke dumt at holde sig på god fod med en kvik pige som hende. Hun kunne desuden også finde ud af at handle, og var fair, så hans respek havde hun. "Du snakkede om træning efter middagen? Må jeg hoppe med? Jeg har slet ikke været i gang i dag." Nok var han ikke en af de stærkeste, men han var hurtig i kamp. Chancen for at han kunne vinde over Elena var meget lille, men hun var god at træne med, hvilket han vidste. Han legede med den tomme øldåse han havde samlet op, mest for bare at pille ved noget. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 16/10/2013, 21:04

Elena lo imens hun viftede med sin hånd som for at få en irriterende flue væk. "Jaja. Helt fantastisk. Vi har fået det på plads" sagde hun drillende og smilede skævt til ham. Hun førte cigaretten op til sin mund igen og placerede dem mellem sine læber. Elena lo da han puffede til hende inden hun tog endnu et sug og pustede røgen ud efter hun havde indhaleret. "Ja ja ja. Jeg ved det. Jeg er sej" sagde hun med en drillende tone inden hun blinkede til ham. 
Elena kunne sagtens nå at se det ægte smil der bredte sig på hans læber og hun kunne ikke lade vær med selv at sende ham et venligt smil hvorefter hun hurtigt løftede sin hånd (selvfølgelig den som hun ikke havde cigaretten i) og rodede rundt i hans hår så det til sidst stod ud til alle sider.
"Hm. Okay så. Ti drakmaer" sagde Elena og så tilfreds ud inden hun rejste sig op. Hun kravlede op på sin seng og gled hen på den anden side af sengen og landede elegant på gulvet. Hun løftede op i madrassen og afslørede en læderpose der indeholdt en masse drakmer. Hun gennemgik den samme process igen og satte sig op på sengen hvorefter hun gled tilbage ned til Julien. Gennem det hele havde hun cigaretten mellem sine læber. Da hun landede nede på gulvet igen hev hun i hver sin side af posen og afslørede de skindende drakmaer. Hun tog en håndfuld frem og talte dem inden hun rakte dem frem mod ham. "Ti drakmaer til den skønne søn af Hermes" sagde hun med et smil men hun løj. Der lå elleve drakmaer i hendes håndflade. Hun vidste godt at hun ikke ville kunne snyde ham men hun følte nu for at betale ham hendes oprindelige beløb. Det var venligt af ham at give hende pakken som gave men for et godt gammelt venskab ville hun gerne give ham lidt ekstra.
"Selvfølgelig må du det. Vi kan jo ikke have at du falder bag ud" sagde hun og lo. Hun kunne mærke at hun allerede glædede sig meget til at få hans røv på komedie.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 16/10/2013, 21:19

Julien så opgivende op imod hans hår efter Elena havde valgt at dræbe hans frisure. "Åh tusind tak. Det var lige hvad jeg manglede!" Han så smilende over på hende inden han uden megen held prøvede at rette sit hår så det ikke lignede en fuglerede. Han måtte desværre hurtigt opgive, det ville åbenbart ikke lystrer. Nu var han heldigvis ikke så forfænglig at det betød noget.
Hans blik fulgte Elena da hun gled hen over sengen og fandt pengene frem. Han skulle ikke nå noget, og betalingen hastede ikke, så han blev roligt siddende. Han kunne stole på hende, det vidste han. Hun betalte altid. Han fulgte af ren vane med da hun talte og skævede lidt mistroisk til hende da hun rakte ham dem. "Yderst smigrende Elena. Du har vist glemt din visdom?" Han tog dem og talte dem selv efter. Så så han igen på hende med et smil, som om han havde taget hende i at snuppe fra kagedåsen. "Der er 11. Hvornår har du glemt hvordan man tæller?" Han lænede sig tilbage mod sengen og kastede fosrigtigt med drakmaerne i hans hånd. Han blik var hele tiden rettet mod Elena. Han forventede en formfor begrundelse for hvorfor hun troede hun kunne nare ham i en handel. Ikke at han var sur, overhovedet ikke. Det kunne han vist ikke rigtigt blive på Elena, helle rikke selvom han prøvede. 
"Ja, en lille svækling som mig skulle jo nødig ende med at blive en byrde for alle jer hårde krigere. Jeg må holde det ved lige." Han trak på skuldrene. Han var ikke en af de stærkeste, og det vidste han udemærket godt. Men han kunne godt lide at kæmpe alligevel, sejr eller nederlag, en kamp var en kamp. Og en kamp med Elena var tid med Elena. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 17/10/2013, 16:59

Elena lo af hans klare håbløshed og hjalp lidt til med at rette hans hår igen selvom hun hellere end gerne ville rode i det istedet. Han så alligevel så kær ud sådan som det stod ud til alle sider. Han så dog også meget kikset ud. Men på en meget kær og nuttet måde. Han lignede en hjælpeløs lille dreng og det klædte ham faktisk.
"Det var skam så lidt min ven" sagde hun og sendte ham et yderst uskyldigt smil som ellers slet ikke lignede hende. Hun stoppede dog hurtigt igen da hun kunne mærke at det føltes sært.
Hendes blik faldt på hans hånd hvor guld drakmaerne lå og hun kunne ikke lade vær med at smile lidt kejtet og kikset til ham. "Kan vi ikke lade som om at jeg ikke er datter af visdommens gudinde for et øjeblik?" sagde hun uskyldigt hvilket hun i den grad ikke mente klædte hende. Det fik hende til at lyde så sårbar og skrøbelig og det hjalp ikke rigtig på hendes image. I lejren var hun kendt som en ren ballademager og en stærk kriger. Hun sloges aldrig med piger og hvis hun gjorde var det kun dem som hun så som værdige modstandere. For det meste udfordrede hun drengene fra Ares hytten eller dem fra Hefaistos hytten da det var dem hun så som værdige modstandere. De var store og robuste og især muskuløse. Hun fandt det ufatteligt morsomt at overvinde dem i kamp men hvis de nogensinde fandt ud af at hun var skrøbelig indvendigt ville de ikke se på hende på samme måde mere. Det var ikke noget hun ville risikere skete. Nogensinde.
Elena lo blidt af ham og prikkede ham drillende i siden. "Jeg ville nu ikke kalde dig en svækling. Måske bare... Mindre krigerisk" sagde hun opmuntrende og lænede sig tilbage mod sengen.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 17/10/2013, 22:52

Julien sad og kastede lidt med guldmønterne i hånden. Så rystede han smilende på hovedet med et opgivende suk og lænede sig tilbage mod sengen. "Elena. Jeg handler fair. Prisen var 10 drakmaer. Ikke elleve. Det er sødt af dig, men det klæder dig ikke at snyde." Han tog en af mønterne fra og prikkede Elena på næsen med den inden han rakte den imod hende. 
Han trak på skuldrene over hendes snak om hans krigeriske jeg. "Jeg er ikke så stærk som mange af jer andre. Jeg er bedre til bue og pil. Spydkast. Ikke hårde slag." Det gjorde ham ikke noget. Til gengæld var han hurtig og havde let ved at undvige og komme væk fra fjender. Nogle fordele havde det at være søn af en tyv. 
Han så på hende med et lidt mere legesygt glimt i øjnene. "Er det ikke længe siden du har været i problemer?" Han satte sig mere op, som om han havde fået en lys idé. Af ren vane så han sig rundt, selvom han vidste de var alene. "Hvis man ikke kommer i problemer, laver man ikke nok, vel?" Julien var ikke typen der fandt sig i kedsomhed, han ville hellere ud og skabe lidt kaos og panik. På den måde var der mere at se på og grine af. Desuden var det længe siden han havde lavet drengestreger sidst, han kunne vist godt bruge lidt træning. Han hældte de ti drakmaer ned i lommen inden han satte sig op på knæ og rakte ud mod Elenas hænder. "Jeg tror jeg har en idé." 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 17/10/2013, 23:50

Elena så hjælpeløst på drakmaen og så så Julien dybt i øjnene inden hun tog den men istedet for at putte den tilbage i posen holdt hun den op foran ham. "Jeg vil have at du skal tage den. Og hvis ikke du gør det frivilligt så tvinger jeg dig" sagde hun og smilede oprigtigt til ham. Måske hvis han så at hun virkelig mente det ville han tage imod den. Hun kunne kun håbe. Hun vidste godt hvor meget arbejde han gjorde for at få fat i de forskellige ting. Ikke kun til hende men også til så mange andre i lejren. Hun var skam godt klar over at hun ikke var hans eneste kunde. Han fortjente så meget mere en blot ti drakmaer fra hende og hun var mere end villig til at give ham hele lædderposen men hun vidste at det kunne absolut ikke komme på tale. Men en enkel drakma kunne hun jo sagtens undvære. Det betød ikke så meget for hende. Løb hun tør kunne hun altid låne af hendes søskende eller halvsøskende. Og hun løb ikke tør lige foreløbig i hvert et fald. Som en venlig gestus prikkede hun også ham på næsen med drakmaen. "Jeg mener det Julien. Tag nu imod den" sagde hun ærligt og smilede til ham og der var ikke et eneste tidspunkt hvor hun kiggede væk fra hans øjne.
"Det er da lige så godt!" sagde hun opmuntrende og lo af ham. Dog var hun nød til at sende ham et nysgerrigt blik. Hvis hun kendte ham som hun vidste at hun gjorde så havde han en god plan som hun var sikker på at hun ville synes om. Et skævt smil formede sig på Elena's læber. Hun vidste at det sjove begyndte nu. Hun lod hendes hænder dumpe ned i hans. "Hvis vejen til koas" sagde hun begejstret og sendte ham et stort smil.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 18/10/2013, 00:01

Julien så lidt på hende med et overvejende blik. Han brude ikke. Aftalen var ti drakmaer. Ikke 11. Ha handlede fair, det gjorde han altid. Han skulle være til at stole på. Men hun virkede ikke til at ville give op.Desuden var hendes øjne umulige ikke at falde helt hen i. Hvem kunne sige nej til at blik som hendes? Ikke ham i hvert fald. Han måtte sukke opgivende og nikke, hun ville få hendes vilje. "Fint, fint. Hvis det betyder så meget for dig. Men det er IKKE for varene! Jeg ved ikke hvad det så er for, men ikke for verene. Handlen var på ti, ikke elleve." Han tog imod den og puttede den i lommen. Han havde ikke lyst til overhovedet at flytte sig fra de kønne øjne. Men hvem prøvede han at narre? Hun var datter af Athene, stædig som bare pokker, og ikke interesseret i at nogen dreng skulle tage sig af hende. 
Han hev hende op og stå. Hurtigt og diskret strøg han en finger over hendes hånd. Den var så blød. "Jeg har skam flere idéer. Afrodite børnenes vasketøj hænger ude, det ville være ærgeligt hvis det blæste ned i mudderet? Det ville også være utroligt uheldigt hvis sværdene og skjoldene udenfor Ares hytte forsvandt, ikke?" Måske var det en primitiv form for ballade, men dem fra Ares hytten blev så sure og agressive, og Afrodite børnene hvinede så højt når der skete deres tøj noget. Han trak hende med ud af hytten. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 18/10/2013, 01:56

Elena lo et kort øjeblik og kiggede ned inden hun kiggede op igen for at fange hans blik. Hun måtte indrømme at det var en af hendes yndlings beskæftigelser. At kigge dybt ind i hans isblå øjne der så tit kunne få hende til at gå helt i spåner. Dog var det ikke noget hun nogensinde ville fortælle nogen. Ikke engang til ham. Igen var det endnu en ting der kunne få hende til at virke svag hvilket hun aldrig ville lade ske. Men måske var det på tide at lave en undtagelse eller to. Det var jo trods alt Julien det omhandlede. "Lad os sige at det var for et godt venskab og et flot arbejde. Se det som... Som når de dødelige får drikkepenge!" sagde hun og puffede ham blidt i siden med sin hofte da han nu engang havde hevet hende op og stå. Elena kunne ikke lade vær med at lade et rigtig slemt smil forme sig på hendes læber. Hun kunne mærke at det de skulle til at gøre var noget som ville være utroligt underholdende. Der var virkelig ikke noget der kunne få hende til at grine mere end at se Afrodite's døtre hvine og skrige over et eller andet. Om det så var en flækket negl eller ej. Så længe det var hende der var skyld i at der blev skabt kaos. Elena så sig omkring da de var nået ud af hytten og glemte alt om pakken som hun havde gemt i hytten. Når de nu alligevel skulle udenfor kunne hun lige så godt tage pakken med. De kunne jo bare finde et hemmeligt sted i skoven eller noget hvor hun kunne få sig endnu en smøg. Det var virkelig fristende nu hvor hun allerede havde røget én.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 18/10/2013, 22:00

Julien grinede lidt og ville lade det ligge, men han så med det samme på hende med et blik som om hun havde fornærmet ham. "Drikkepenge? Glem det! Kald det en vennetjeneste, men ikke drikkepenge. Jeg er ikke en tjener Elena. Det er en handle, ikke en service. Jeg ber dig, kald det alt andet, bare ikke drikkepenge...." Han rystede det af sig. Han var stolt af hans arbejde og hans evne til at smugleting ind og ud, men han skulle ikke have drikkepenge som en menneske tjener. Han adlød ikke ordre som dem, han lavede aftaler med folk. 
Da de var ude af hytten så han sig om. Det er liste rundt var han vant til. Han vinkede Elena med sig over mod Afrodites hytte og pegede på oget vasketøj der blafrede i vinden. "Så.. Hvor højt tror du de hviner når de finder deres tøj på jorden?" Han så på hende med et skævt smil. Nårhan talte foregik det med en lav stemme, så folk ikke hørte det. De vidste trods alt hvad Elena kunne finde på. Han sneg sig derover gemt bag buske og andet så pigerne fra hytten ikke opdagede noget. Han så sig om efter en tilpas stor mudderpøl. "Sig til hvis du ser noget, ikke?" Forsigtigt begyndte hanat pille det hvide tøj ned af snoren de hang på, og valgte selvfølgelig at bruge sin evne så folk ikke ville kigge herhen, slet ikke ville have lyst. Bare gå videre som om der intet skete. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 19/10/2013, 16:58

"Så kalder vi det en vennetjeneste fra nu af" sagde hun og smilede til ham. Hun kunne skam godt forstå ham. Ikke at hun selv havde været i den situation nogensinde men hun kunne godt se det fra hans vinkel.
Elena så sig selv om for at sikre sig at der ikke var nogen der ville holde øje med dem. Hun fulgte lydigt med hen til Afrodite hytten og kunne ikke lade vær med at rynke på næsen da stanken af dyr parfume fyldte hendes næsebor. Det var da helt utroligt hvor meget parfume der skulle til før de mente at det var 'nok'. Folk måtte da få lyst til at dø hver gang de passerede deres hytte. Elena gik selv med parfume men det var ét sprøjt eller to. Ikke en hel flaske. Hvor glædede hun sig dog til at få sin hævn.
"Højt" var det eneste hun sagde med et skævt smil. Hun nikkede til hans spørgsmål inden hun rettede sig op og spejdede rundt omkring dem for at sikre sig at der ikke var nogen der kom. Ellers kunne hun jo altid bruge sine egne evner på dem. Sige hej til dem og så få dem til at tro at hun står et andet sted så de automatisk ville gå derhen istedet. Eller måske få dem til at lide en smule. Måske hun skulle overveje at gøre det hvis det vidste sig at være en Afrodite datter. Så kunne hun da få lidt ekstra hævn.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Julien 27/10/2013, 13:48

Han vidste godt folk ikke kiggede, alligevel så han op et par gange for at sikre sig. Da han havde fået alt det meget duftende tøj af snoren trak han lidt i Elena for at få hende med. Han ville gerne lidt væk fra hytten og ind i mellem træerne for at få tøjet godt beskidt. De var bedre skjult mellem træer, og han ville ikke behøve at tænke så meget på at bruge sin evne. "Det er for lang tid siden jeg har gjort det her.." Han lo lidt mens han lod tøjet dumpe på den fugtige jord. Det hele. 
Han bukkede lidt for Elena og slog en hånd ud imod bunken. "Vil den dame lægge ud?" Hun grinede lidt og så på tøjet der sikekrt allerede nu var beskidt nok til at Afrodite børnene ville skrige. Der skulle typisk ikke mere end en plet eller en løs tråd til. De ville gå helt i spåner over det den her gang. 
Han havde intet personligt imod dem, men det var sjovt at lave ballade, og de var så nemme ofre. Desuden var sjov og ballade en god måde at være sammen med Elena på. Det var sjældent de begge havde tid, Chiron havde altid opgaver til Elena, og han blev selv tit sat til at træne fordi han ikek var særlig stærk som der blev forventet. Han ville hellere lave ballade som det her og havde det sjovt. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Elena 1/11/2013, 18:16

Et stort smil krusede på Elena's læber da Julien kom hen imod hende med Afrodite børnenes tøj. Hun kunne allerede fortælle på dét tidspunkt at deres lille narrestreg ville blive en ren succes. Hun fulgte efter Julien da han trak i hende og sørgede også lige for at kigge rundt omkring sig en enkel gang. Man kan aldrig være for sikker. En ballademager's huskeregel.
"Så må vi vel få dig lidt mere ud" sagde hun inden hendes blik faldt på tøj bunken som nu lå på jorden. Hun så op på ham igen og måtte le af hans fremtræden. "Med den største glæde" sagde hun inden blikket faldt på tøjet og den første klump mudder blev sparket på tøjet. Et triumferende smil erstattede det tidligere smil og endnu engang blev der sparket mudder på tøjet. Det måtte hun indrømme. Følelsen der strømmede igennem hende var så ubeskriveligt tilfredstillende. Men sådan var det altid med Julien. Han vidste lige hvad der kunne gøre hende tilpas. Alkohol, cigaretter og ballade. Hvilken anden kombination var dog bedre end den disse tre ting udgjorde?
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Waiting for my alcohol - Julien Empty Sv: Waiting for my alcohol - Julien

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum