Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Emne søgning
Side 1 af 1
Emne søgning
Heys
Jeg er den nye pige og selvfølgelig vil jeg gerne igang med at emne. Jeg har ingen krav til jer, da jeg er typen som faktisk ikke kan lige krav.
Marianna er ikke helt færdig endnu, så måske kommer der ændringer, måske gør der ikke.
Men i hvert fald så er hun en pige som kan lide at have det sjovt, hun kan være hemmelighedsfuld og nogle gange have lidt svær ved at holde nallerne fra ting der ikke er hendes. En smule kleptoman.
Hun er dog loyal over for hendes venner og gør dem aldrig fortræd på nogen måder. Hun er ikke den letteste at få fat i hvis man har romantiske planer med hende, hun kan lide at se hvor langt man vil gå for at få hende.
Tør du møde hende??
Så skriv!!
Mvh.
Marianna Maria Corey
Jeg er den nye pige og selvfølgelig vil jeg gerne igang med at emne. Jeg har ingen krav til jer, da jeg er typen som faktisk ikke kan lige krav.
Marianna er ikke helt færdig endnu, så måske kommer der ændringer, måske gør der ikke.
Men i hvert fald så er hun en pige som kan lide at have det sjovt, hun kan være hemmelighedsfuld og nogle gange have lidt svær ved at holde nallerne fra ting der ikke er hendes. En smule kleptoman.
Hun er dog loyal over for hendes venner og gør dem aldrig fortræd på nogen måder. Hun er ikke den letteste at få fat i hvis man har romantiske planer med hende, hun kan lide at se hvor langt man vil gå for at få hende.
Tør du møde hende??
Så skriv!!
Mvh.
Marianna Maria Corey
Gæst- Gæst
Sv: Emne søgning
Du er jo ny så du kunne jo prøve at stjæle fra mig første gang vi mødtes xD og du må gerne lave. Er på telefon xD
Sv: Emne søgning
Kan vi godt sige
Laver det ikke nu er for træt, og jeg kommer heller ikke på fra i morgen af til søndag aften, så laver det søndag aften eller mandag
Laver det ikke nu er for træt, og jeg kommer heller ikke på fra i morgen af til søndag aften, så laver det søndag aften eller mandag
Gæst- Gæst
Lignende emner
» New one //emne søgning//
» the music emne søgning
» Bare brug mig som emne-søgning.
» hvis du nu keder dig lidt =)~Emne søgning~
» Can you handle the drink BOY!?/GIRL!? {{EMNE SØGNING}}
» the music emne søgning
» Bare brug mig som emne-søgning.
» hvis du nu keder dig lidt =)~Emne søgning~
» Can you handle the drink BOY!?/GIRL!? {{EMNE SØGNING}}
Side 1 af 1