Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Can you handle the drink BOY!?/GIRL!? {{EMNE SØGNING}}
3 deltagere
Side 1 af 1
Can you handle the drink BOY!?/GIRL!? {{EMNE SØGNING}}
- Baground Music - Folk Music:
Velkommen!?!
DØDELIG!.
Til MIT eget personlige sted!((inde for emnesøgninger )).
Mit navn er Vánagandr!
Men de fleste kalder mig Fenris eller blot Vána.
En af de mange navne min fader og moder gav mig.
Lidt om mig?
Jeg er søn af Aziram Lawless.
Min hobby inkludere jagt og beskytelse af den der halv gud.. dimmer.. noget.. ting ting *suk*.
Jeg finder det yderst delikat at jage, samt at male mit bytte.
Oh ja, Du er MERE end velkommen til at komme på jagt med mig og drikke TONSVIS af mjød med mig! o-o
Jeg søger følgende, som den kære læser kan vælge:
- En Demigod ~ Har brug for en person at beskytte, som Satyr du ved.. MEN personen vil ALTID havde mig klar til at tage hvilken slags problemer UANSET hvem der started
- Et par flirts ~ Hvis du altså tør ligge dig udfordringen med en.. 'Huntsman'
- Jagt partner ~ Har brug for levende ofre at jage sammen med.
- Kæledyr/Master ~ Er du i den 'udfordrende' situation i at søge en 'herre' vil jeg med glæde opfylde dette ønsker. De vil dog blive behandlet godt. Rigeligt med kærlighed og omsorg.
-Drikke Konkurrence ~ Blandt de mange få 'festligheder' finder jeg det ganske underholdende at drikke og jage blandt kroer. Medmindre du er de der folk fra Drikke guden så GLEM DET! De er ALT ALT for svære at gøre fulde?! o-o
- Andet ~ Kom endelig med forslag, jeg elsker og er åben overfor hvilke som helst forslag og udfordringer
Sidst rettet af Vánagandr 15/8/2015, 19:06, rettet i alt 3 gange
Vánagandr- Fulde navn : Vánagandr Lawless
Alder : 31
Antal indlæg : 39
Bosted : Boede tidligere i den nordlige del af Sverige, Norge og Findland. Dog flyttede til Lejren, fordi folk havde brug for ham til at passe en Demi-gud
Sv: Can you handle the drink BOY!?/GIRL!? {{EMNE SØGNING}}
@Aiden : Super! Nogle tanker på plot? Eventuelt hvor henne vi kan emne? ^^ (dog skal jeg nok først blive godkendt, før jeg kan emne, men er frisk på at skrive inde for hvad vi kan starte ud med etc.)
Bosted : Boede tidligere i den nordlige del af Sverige, Norge og Findland. Dog flyttede til Lejren, fordi folk havde brug for ham til at passe en Demi-gud
Kan lige godkende dig ^^
Hmmm ... Jeg tænkte måske på... En demigod blandet med noget master/herre måske? >:3
Hvad kunne du evt. bruge Aiden til?
Hmmm ... Jeg tænkte måske på... En demigod blandet med noget master/herre måske? >:3
Hvad kunne du evt. bruge Aiden til?
Gæst- Gæst
@Aiden : Hvilken form form for 'master' / kæledyr tænker du? At Vána skulle være hans 'kæledyr' forhold eller omvendt? Samt at Aiden bliver den, som Vána skal beskytte? eller hvordan?
Hm, ja, det tænkte jeg faktisk ikke lige over, nu hvor han er Satyr xD
Men ja, Aiden bliver den halvgud, Vána kan beskytte - hvis du er med på den >:3
Men ja, Aiden bliver den halvgud, Vána kan beskytte - hvis du er med på den >:3
Gæst- Gæst
@Aiden : Vána kan godt være Bodyguard for aiden, samt at hvis det er 'herre' / Kæledyrs tam tam, kunne det måske være et hemmeligt forhold mellem de 2?
@Aiden : Kunne jeg lokke dig til at lave emne?
- I øjeblikket har jeg nemlig 2 emner at få lavet også, så det ville være awesomme hvis du kunne. medmindre du har det fint med at vente... et stykke tid på emnet xD
- I øjeblikket har jeg nemlig 2 emner at få lavet også, så det ville være awesomme hvis du kunne. medmindre du har det fint med at vente... et stykke tid på emnet xD
@Aiden : Hvad siger du til Søen, hvor at Aiden og Vána skal indtroduceres til hinnanden om at han har fået en satyr og den 'satyr' er Vána?
Vánagandr skrev:@Aiden : Hvad siger du til Søen, hvor at Aiden og Vána skal indtroduceres til hinnanden om at han har fået en satyr og den 'satyr' er Vána?
Her er det ^^
https://halvblodslejren.danskforum.net/t1177-hej-mit-navn-er-aiden-og-hvem-er-du-vanagandr#14314
Gæst- Gæst
Dav!
Jeg er da også frisk. Jeg var også interesseret i det der beskyttelse...Men nu er det jo taget...xD
til gengæld!
Er jeg også frisk på næsten alt andet.
Flirts, jagt-partner (Bemærk: Nolan er fantastisk dårlig til den slags...Men han kan godt tage med! xD), drikkekonkurrence ooog...Det var vidst det! Resten passer Nolan vidst ikke så godt ind i...
Og så hvis en anden ide skulle opstå, er jeg sikkert også frisk på den.
Anyway! Fik jeg sagt jeg var frisk?
Noget du søger mere end andet? xD
Jeg er da også frisk. Jeg var også interesseret i det der beskyttelse...Men nu er det jo taget...xD
til gengæld!
Er jeg også frisk på næsten alt andet.
Flirts, jagt-partner (Bemærk: Nolan er fantastisk dårlig til den slags...Men han kan godt tage med! xD), drikkekonkurrence ooog...Det var vidst det! Resten passer Nolan vidst ikke så godt ind i...
Og så hvis en anden ide skulle opstå, er jeg sikkert også frisk på den.
Anyway! Fik jeg sagt jeg var frisk?
Noget du søger mere end andet? xD
Nolan- Præfekt
- Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 29
Antal indlæg : 389
@Nolan : Hey Nolan. Lyder fedt! Ehm.. Tror næsten at Flirt eller Jagt-Partner ville lyde meget godt
Hvis du er frisk på at Vána og Nolan måske havde en slags affaire? Eller at en form for date mellem de to for at se om det måske fungerede mellem dem?
Mvh. Fenris
Ps. beklager det sene svar.. masser af stuff der krævede min opmærksomhed IRL xD
Hvis du er frisk på at Vána og Nolan måske havde en slags affaire? Eller at en form for date mellem de to for at se om det måske fungerede mellem dem?
Mvh. Fenris
Ps. beklager det sene svar.. masser af stuff der krævede min opmærksomhed IRL xD
jeg tror faktisk det ville være godt for Nolan at lære lidt mere om jagt og våbenhåndtering. Han mangler blot den rette motivering.
Måske en blanding? Sådan lidt affaire-agtigt, hvor de nogen gange tager på jagt sammen?
Måske møder de hinanden på en jagt og så tager vi den derfra? xD
Måske en blanding? Sådan lidt affaire-agtigt, hvor de nogen gange tager på jagt sammen?
Måske møder de hinanden på en jagt og så tager vi den derfra? xD
Nolan- Præfekt
@Nolan : Det lyder meget godt. At vi ligger det, som en blanding også ser hvordan det fungere under en jagt ^^
Nogle bestemt former for sted Nolan planlægger at jage? Eller at random place?
Nogle bestemt former for sted Nolan planlægger at jage? Eller at random place?
Random...Absolut og helt og aldeles random. Hvor, hvorhenne...Det kunne ikke blive mere random xD
Skal jeg oprette?
Skal jeg oprette?
Nolan- Præfekt
Uh jeg vil gerne emne!
Dionte- Fulde navn : Dionte Anderson
Antal indlæg : 55
Lignende emner
» Søgning - New Girl
» New one //emne søgning//
» Emne søgning
» the music emne søgning
» Bare brug mig som emne-søgning.
» New one //emne søgning//
» Emne søgning
» the music emne søgning
» Bare brug mig som emne-søgning.
Side 1 af 1
Forumtilladelser: