Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr

Go down

Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr

Indlæg af Gæst 14/8/2015, 16:46

Sted: Søen i Halvblodslejren.
Tid: Omkring kl. 14.
Omgivelser: Få er ude at bade.
Vejr: Solen skinner højt på himlen.
Dag: Fredag.
Årstid: Sommer.
Påklædning: En simpel sort T-shirt med et par tight sorte jeans og et par sneakers til.


Aiden så sig omkring, før han trådte ud af hytten. Han gav et lille suk fra sig, inden han begravede sine hænder i sine lommer på sine jeans. Solen skinnede og det var en flot dag. Dette mente han, selvom han nu bedst kunne lide natten, med stjernerne højt over den mørke, men flotte nattehimmel, og ikke mindst månen. Men det var nok ikke så særligt, nu hvor han var søn af Selene, Månegudinden.

Med langsomme skridt nærmede den unge Halvgud sig søen. Han havde fået besked på at skulle mødes med nogle dernede, men han anede ikke, hvem. Det havde han bare fået besked på under morgenmaden. Endnu et lille suk kunne høres fra ham, da han nåede ned til søen. Kort kiggede han sig omkring. Gad vide, om de havde fundet ud af, at han havde været inde i Hovedbygningen uden at have fået lov? Han ville jo bare lige se sig lidt omkring!

Aiden vidste ikke, hvad eller hvem han skulle kigge efter. Så i stedet for at finde mere ud af denne aftale, så gik han over og satte sig ned i græsset. Han kunne lige så godt sidde ned, nu hvor han ventede. Hvad skulle han ellers lave? Bare stå der og se dum ud, foran de andre Halvguder, der befandt sig ved søen på det tidspunkt? Niks. Aiden rev noget græs op og pillede ved det mellem sine fingre. Alt imens han spejdede rundt omkring sig i sine omgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr  Empty Sv: Hej, mit navn er Aiden og hvem er du? ~ Vánagandr

Indlæg af Vánagandr 15/8/2015, 00:08

Vánagandr. Også kendt, som fenris havde bragt sit fiske spyd med sig. Han havde gemt sig i buksen oppe fra en mindre klippe og så ned i vandet. Spydet var forbundet fast til noget reb, som var forbundet i en mindre 'ring' omkring hans håndled. Hans øjne havde holdt øje med en stor fisk af en laks, som svømmede rundt. Han stormede ud fra klippen og sprang i retningen af vandet, mens han med en hurtig og bestemt hånd bevægelse kastede spydet i retningen af fisken.

På grund af hans intense trænning i de nordlige fjælde, havde han brug for et ordenlig 'jagt' inde for lejren. Dette var så fiske jagt, inde for spydkast. Hans spyd fløj igennem luften, mens en nøgen Satyr sprang pludselig ud fra en busk. På grund af pælsen, som de fleste satyre havde omkring deres 'nedre' dele, tænkte Fenris at han ikke havde brug for bukser og hvis han havde? Havde han aldrig brugt dem. Hans spyd piecede igennem vandet og fik ramt sig ind imod skælne på den stakkels fisk, som blev overraskede og prøvede at svømme væk.

Lyden af et højt plask kunne høres, som Vána ramte vandet og kunne mærke ræbet, som fløj afsted. Han brugte den korte tid han havde til at svømme nær bræden for at få et fodfæst. Hans øjne gled kort tilbage og han spændte i alle muskler, mens hans nøgne overkrop blev vist. På ryggen bar han en tattovering, som tydeligt viste af nordiske symbol på 'ulv'. Hans øjne gled sig imod vandets overflade, som denne store fisk kæmpede for at stikke af, men spydet havde pieced igennem dens hud, som blot fik det nemmere for Fenris til at få fat i den. Han formåede efter en større kamp at hive fisken helt tæt hos dig og holdte den oppe med sit lange kaste spyd. Han viklede rebet omkring sin ene albue og begyndte at vandre imod land. Først der opdagede han den stakkels dreng, som enten måtte grine sig selv i laser eller stire intens på Vána.. eller også overrasket måske?

''Hey, mit navn er Vánagandr. Men du kan blot kalde mig Vána eller Fenris.'' Et større smil lagde sig på hans læber, mens han bevægede sig i vandet. Hans stemme var ru og lyd mere dyb en torden selv. Hans øjne lagde sig fast imod Aiden, mens hans muskler hver og en bearbejde sig igennem vandet. Hans anden arm, som ikke holdte spydet stille bevægede sig fra side til side for at han kunne holde balancen i vandet.
Vánagandr
Vánagandr

Fulde navn : Vánagandr Lawless
Alder : 30
Antal indlæg : 39
Join date : 14/08/15
Bosted : Boede tidligere i den nordlige del af Sverige, Norge og Findland. Dog flyttede til Lejren, fordi folk havde brug for ham til at passe en Demi-gud

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum