Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hvem er du? ~Conner Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hvem er du? ~Conner Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hvem er du? ~Conner Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hvem er du? ~Conner Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hvem er du? ~Conner Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hvem er du? ~Conner Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hvem er du? ~Conner Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hvem er du? ~Conner Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hvem er du? ~Conner Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hvem er du? ~Conner

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 13:40

Tid: Om aftenen
Sted: Søen
Omgivelser: Bare søen, ikke rigtig nogen.. levende menneskelige væsner..
Vejr: Roligt med en let og blid vind
Dag: Fredag
Årstid: Efterår
Påklædning: En enkel sort t-shirt hvor der står foran Life is't always fair, et par sorte ret slidte jeans og sorte conwerse.

Alma gik stille og roligt langs søens bredder, hendes arme lå rundt om hende og hendes blik så lettere søgende rundt imens, hun havde det hele tiden som om der var en eller anden der så på hende. Hun vidste ikke hvem, kun hvad det var.. En død, intet andet kunne give hende disse kuldegysninger, næsten som om der konstant var én der åndede hende i nakken, men der var ingen, slet ingen. "Lad mig nu bare være.." Hviskede hun lavt og bedende og stoppede op et sted hvor der var én sten og satte sig på den og prøvede at gøre sig så lille som mulig.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 14:27

Connor havde sat farten mod søen. Hans hænder var begravet i hans jakkelommer på den hvide jakke, han havde på. Hans blik var vendt nedad. Han havde ikke været i lejren i lang tid nu og han havde endnu ikke været alle steder endnu. Tiden var kommet til søen nu.
Han gik med langsomme skridt. Han var ikke så vild med, at færdes i lejren om aftenen, især ikke om natten, men heller ikke om aftenen. Han bed sig lidt i sin underlæbe. Han stoppede op, da han ikke var sådan helt vildt langt fra søen. Hans gyldne øjne kiggede rundt omkring. Han kunne ikke rigtig se nogen, han kunne faktisk slet ikke se nogen. Der var nok heller ikke nogen så. Han trak på skuldrene og fortsatte ned imod søen.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 14:36

Alma røg hurtigt op med et lille hvin da hun mærkede en hånd mod hendes skulder. Hun vendte sig om og hendes sorte øjne, eller faktisk mørkerøde, utroligt nok, lynede da hun så ind i en ældre mands skadefro øjne. "Gå væk fra mig!" Sagde hun med en lettere skinger stemme og højt nok så alle ville kunne høre det. Spøgelset lo over hende inden det forsvandt ud i den blå luft. Bag ham opdagede hun en dreng og hun stivnede lettere og stirrede let på ham, nu bare mere med forskræmte øjne.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 14:41

Connor gik i sine egne tanker, da han nærmede sig søen. Han stoppede op, da noget skar igennem hans tanker. En stemme, der lød skinger, der ødelagde hele hans tankegang. Han blev ret så forskrækket, så han krøb lidt sammen. Han kiggede rundt med et forskrækket blik. Hvem havde dog råbt sådan?
Han fik tilsidst øje på en pige i sin søgen. Han bemærkede, hun endda stod og kiggede hen på ham. Hvor skræmmende. Han bed sig i sin underlæbe. Det var nok hende, der havde råbt op? Men hvorfor dog? Han havde ikke hørt, hvad hun havde råbt, men der var ingen omkring, så hvorfor råbe op? Det måtte da bare være akavet for hende.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 14:48

Alma rødmede dybt og hadede de spøgelser der altid hjemsøgte hende. *Hvorfor altid mig?* Tænkte hun og sænkede blikket fra drengen og vidste ikke hvad hun nu skulle gøre. Hun hørte hans skadefro latter igen, hun vendte sig om. "Lad mig nu bare være, for én gangs skyld, lad. mig være!" Sagde hun og bedende, og med en lidt skinger stemme. Hun fik blanke øjne, hadede sig selv for at give spøgelset den fornøjelse.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 14:52

Connor stirrede hen på hende. Han rynkede brynene lidt. Var hun alene eller var hun ikke alene? Han hørte, da hun endnu en gang sagde noget. Det var ikke så højt denne gang, men han kunne godt høre hende.
Han gik lige så stille hen imod hende, da hun vendte ryggen til ham. Han stillede sig lidt bag hende. Han forstod virkelig ikke, hvem hun talte med. "Hey, er du okay?" spurgte han. Han kiggede på hende med sammenknebne øjne.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 14:58

Alma fik et lille chock da drengen sagde noget, lige bag hende, hun vendte sig om mod ham med nærmest flammende øjne. "Nej, den dumme ånd bliver ved med at være her!" Sagde hun trist og opgivende. Hun så på ånden, spøgelset, kald det hvad du vil. Hun så på spøgelset igen og opdagede, til sin lettelse, at han var forsvundet igen. Hun sukkede lidt lettet og så på drengen med mere rolige øjne igen. "Undskyld.." Sagde hun, og blev mere genert nu hvor spøgelset ikke chikanerede hende mere. "Det er ikke altid let at være datter af Hades.." Det sidste var kun en let mumlen og hun så lidt forsigtigt på drengen der vist var på hendes egen alder.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 15:01

Connor trak sig lidt tilbage, da hun vendte sig imod ham med flammende øjne. Han stirrede på hende med løftet øjenbryn. "Ehr.." mumlede han og roede i sit hår. Han slog armene om sig selv og nikkede kort, da hun undskyldte efter lidt tid. "Det.. det går nok.." Han bed sig lidt i underlæben. Pokkers vane.
Han trådte lidt hen imod hende igen, så han stod nogenlunde samme sted som før. Han kiggede på hende. Hun var ikke skør, eller jo, men det var alle jo her i lejren. Selv ham. Han kneb øjnene lidt sammen. "Er du datter af Hades? Dén Hades?!" spurgte han, da han havde hørt, hvad hun mumlede til sidst.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 15:10

Alma sank en lille klump der pludselig var der og sukkede lidt. Hun nikkede lidt og hadede at kunne se de Døde, det var ikke ligefrem rart når de somme tider kunne være lemlæstede..
Hun så på ham med et uudgrundeligt blik, sagde ikke mere, smilede ikke, hun viste generelt ingen følelser på det tidspunkt. Hun nikkede lidt. "Underverdens Hersker, Døden, jah, dén Hades," Mumlede hun en smule ufrivilligt og så bare roligt på ham. Hun hadede, mildt sagt, at have ham som sin Fader.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 16:33

Connor begravede hænderne i lommerne på sine jakkelommer. Han kiggede på hende samtidig. "Åhr.." mumlede han og nikkede kort. Han kiggede rundt, samtidig med han nikkede fortsat. Han kiggede på hende igen. Han kneb øjnene lidt sammen. "Så.. altså.." Han kiggede bare på hende med sine gyldne øjne. "Kan du så.. har du set ham før?" Han havde, meget som barn, været interesseret i Hades, og nu hvor han stod foran en pige, der var datter til ham.. det var da oversejt!
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 16:43

Alma så roligt på ham og kørte så langsomt en hånd gennem hans hår og så roligt på ham imens med sine mørkerøde øjne, som sikkert så sorte ud i mørket. Hun rynkede svagt på panden over hans spørgsmål og nikkede en gang. "Da jeg var ti.. I én drøm.. Eller, mareridt, rettere sagt," Forklarede hun roligt og så lidt undrende på ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 17:43

Connor kiggede på hende, da hun kørte en hånd gennem hans hår. Han rynkede panden, men løftede så begge øjenbryn. "Virkelig? Hvordan ser han ud?" spurgte han nysgerrigt. Han havde sine hænder godt begravet i sine lommer, da han fik lidt kuldegysninger. Sikkert pga. vinden eller sådan noget, selvom det ikke blæste sådan meget.

// Ingen krea ...
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 17:49

Alma så bare på ham og sukkede så stille. "Han så død ud.. Forfærdelig.." Sagde hun lavt og stille. "Man kan ikke se ind i hans øjne uden at bukke under for alt hadet og trangen til at ødelægge.." Hun begyndte at få et fjernt blik. "Han er monsteret under ens seng når man er lille.. Monsteret i skabet.. Han er alt ondt.. Han er den der fordærver os alle.." Hun sank et øjeblik og så ned og sagdfe ikke mere, før hun pludselig vendte blikket til siden. "Gider du ikke bare snart at skride?!" Spurgte hun vredt og ånden, den samme som før, forsvandt.

//Helt okay ^^
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 17:57

Connor kiggede på hende med løftet bryn. "Virkelig? Hvor sejt!" Han slog ud med sin ene knytnæve, inden han begravede den i lommen igen, ligesom tidligere. Han kiggede stort smilende på hende.
Han løftede begge øjenbryn og trak sig lidt bagud. Han havde nok sagt noget forkert. Det vidste han ikke, men hun bad ham åbenbart om, at skride. "Okay.. undskyld.. jeg skal nok.." Han kiggede på hende som om hun var sindssyg, inden han forsigtigt vendte om og gjorde mine til at luske væk derfra.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 18:02

Alma så hurtigt på ham igen og lagde hurtigt en hånd mod hans arm. "Du kan ikke se ham, det var ikke dig jeg talte til.." Sagde hun og bad ham tavst om at blive, hun ville virkelig ikke være alene med alle ånderne igen. "Undskyld, men han har generet mig i flere uger nu.. Jeg er ved at få spat.." Hun så bedende på ham og slap så langsomt hans arm igen og så ned. "Undskyld.." Sagde hun bare igen og lagde begge sine arme om sig selv igen.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 18:08

Connor stoppede op, uden rigtig at have taget nogen skridt. Han skævede til hende. "Hvem er det, jeg ikke kan se?" spurgte han undrende og vendte sig helt imod hende. Han kiggede på hende med et uforstående blik, da hun fortsatte. "Ånden? Hvilken ånd?" Han kiggede rundt med det undrende blik. Kunne hun se ånder?
Han kiggede på hende igen med det undrende blik. Han bed sig lidt i underlæben. "Hey, du skal ikke undskylde.." Han rystede på hovedet og smilede venligt til hende. "Det går nok."
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 18:14

Alma så en smule bedende på ham. "Jeg er Hades datter, Dødens datter.. Jeg kan se de dødes Ånder.." Forklarede hun langsomt og stille. "Du ikke hans søn, så du kan ikke se dem" Hun så mere roligt på ham, tog sig sammen, og sendte ham et lille smil, det føltes lidt stift, men det var ægte.
Hun så på ham og hendes smil blev en smule større. "Tak," Sagde hun med et lille smil og rakte ham så sin hånd. "Mit navn er for øvrigt, Alma.. Alma Morte," Sagde hun med et forsigtigt smil og så på ham. "Hvad er dit og din gudeforældres navn?"
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 18:23

Connor kiggede på hende med løftet bryn. Nu hvor han tænkte over det, lignede hun én, der ikke var ældre end ham selv. Mange i lejren så ellers ud til, at være i omkring 16-19, men ikke hende her. Det var rart at møde én, der kunne være på egen alder.
Han smilede sit sædvanlige smil, venligt og selvsikkert, da hun præsenterede sig. Han nikkede kort. "Fedt," sagde han og nikkede, "mit navn er Connor," præsenterede han sig så og smilede lidt, "og, ehm, min far er Apollon." Han kneb øjnene lidt i.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 18:29

Alma smilede en smule over ham og lyttede roligt til ham. Hun nikkede lidt. "Rart at møde Dem Conner," Sagde hun med et lille smil. "Apollon.." Sagde hun eftertænktsomt og nikkede lidt.

//Ingen krea -.-'
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 23/12/2011, 18:59

Connor lo. "Dem? Ej, lad drop det bare.." Han smilede skævt til hende. "Det lyder alt for underligt.." Han nikkede, som for at bekræfte det. "Jep, Apollon.." Han havde intet imod sin far, slet ikke. Han syntes endda han var sej, men det ville han ikke sige, fordi det var hans far.

// Heller ikke her. ._.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 24/12/2011, 10:12

Alma rødmede svagt og nærmest umærkeligt. "Jeg boede på en fornem kostskole et stykke tid.. De kunne virkelig banke 'gode' manere ind i én," Sagde hun og skar en lille grimasse og kom så med et lille hæs latter.
Hun smilede lidt til ham og nikkede lidt for sig selv, synes selv at han var heldig at have Apollon som sin fader, og ikke Hades.. Han vidste jo intet om hvordan det var at kunne se ånder hvornår som helst.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 24/12/2011, 10:24

Connor nikkede. "Nårh," svarede han hende og smilede det sædvanlige venlige og selvsikre smil, "men bare kald mig Connor eller et eller andet.. andet." Han nikkede kort som for at bekræfte det. Han smilede.
"Men.. så.. du har slet ikke set din far?" spurgte han lavmælt og kneb øjnene lidt i. Han betragtede pgen, Alma Morte, der stod foran sig med sine gyldne øjne.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 24/12/2011, 10:28

Alma smilede en smule undskyldende og syntes allerede godt om Conner. Hun smilede over ham, et ægte lille smil.
Hun så nu mere for ham. "To gange nu, og han er, jah, undskyld mit sprog," Sagde hun og smilede svagt. "Et værre svin, der tror han ejer os.." Hun kørte roligt en hånd gennem sit hår. "Første gang var for fem år siden, i en drøm.. Sidst gang, var igår.. Han viste sig for mig og min halvsøster." Hun lod fuldstændig rolig mens hun snakkede om sin far.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Connor 24/12/2011, 12:46

Connor smilede skævt. Han kunne godt lide hende, også selvom hun var datter af Hades. Han lagde armene godt om sig selv og trippede lidt på stedet. Han kiggede rundt, inden han kiggede på hende igen.
"Åhr.. det.. det er jeg ked af, at høre.." sagde han lavmælt og rynkede brynene. Han anede ikke, hvordan han dog havde forestillet sig Hades i første omgang, men han fandt ham bare så sej.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Ashley 24/12/2011, 13:01

Alma betragtede ham stille med et lille smil om sine læber. Hun trak lidt på skuldrene. "Hvad ellers skulle man regne med fra Hades?" Spurgte hun roligt og så lidt ned oh kørte så roligt en hånd gennem hendes hår. "Men.." Sagde hun stille og så på ham. "Har du så mødt din far endnu?" Spurgte hun så nysgerrigt og så på ham med et lille smil.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hvem er du? ~Conner Empty Sv: Hvem er du? ~Conner

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum