Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hvem der!? - Joss Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hvem der!? - Joss Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hvem der!? - Joss Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hvem der!? - Joss Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hvem der!? - Joss Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hvem der!? - Joss Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hvem der!? - Joss Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hvem der!? - Joss Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hvem der!? - Joss Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hvem der!? - Joss

2 deltagere

Go down

Hvem der!? - Joss Empty Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 22/1/2012, 01:30

T :: eftermiddagen
S :: midt i skoven
O :: træ og dyr
V :: det regner en smule kraftigt
P :: en grå bluse, et par bukser og mine slidte converse.

Katherine kom løbende gennem skoven. Hun var kold og våd, men hun kunne ikke finde ud. Hun havde godt nok været i halvblodslejren i to år, men hun kunne stadig fare vild. Hun sukkede dybt og satte sig ned i læ af et træ. Lige nu kunne godt have brug for hjælp, eller bare nogen at snakke med. Hun trak benene helt ind til sig og sukkede. Hun elskede regnen, men efter noget der føltes en evighed, var det ikke sjovt længere. Hun var gennemblødt helt ind til det inderste. Hun kørte sit hår tilbage og samlede der i en knold. Så tog hun den elastik hun havde om håndledet og snoede om det hår hun havde samlet. Hun hlænte sig tilbage mod træstammen.

//undskyld men lille kreativitet :$

Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 22/1/2012, 09:35

P; En sandfarvet skjorte, et par sorte bukser og nogle sorte sko, samt en læderkæde, med en tand i. Skjorten hænger udenover bukserne.

Joss vandrede roligt hen af en af de mange skovstier. Han var gennemblødt, men det gjorde ham nu ikke noget lige nu.
Et svagt smil krusede over hans læber, imens han så sig lidt omkring.
Han håbede sådan set på at kunne være lidt alene, da han bare trængte til at samle tankerne lidt, så længe han ikke kom ind på et specielt emne.
Han stoppede brat op og rystede tungt på hovedet. *Nej Joss!* Han skubbede hurtigt den forfærdelige tanke om Carter fra sig, fordi den tanke trods alt altid ødelagde hans humør.
Han begyndte igen at gå, da han var begyndt at tænke på noget andet. Smilet krusede forsat over hans læber, det var afslappet, men nærmest også tungt.
Joss drejede til højre, for at gå væk fra stien, da han trængte til noget lidt mere tja.. udfordrende terræn lige nu.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 22/1/2012, 13:36

Katherine kørte end hånd over sit ansigt, for at kunne se ordenligt. Hun så rundt. Hvorfor var der så stille? Det var næsten helt uhyggeligt. Hun sukkede dybt og rejste sig roligt på. Hun så sig bag på og sukkede. "Min bukser er beskidte og våde. Min make-up løbet så jeg ligner et monster. Jeg er gennemblødt og ingen levende sjæl ved jeg at løbet her ud.. Kan min dag blive bedre?!" klynkede hun for sig selv. Hun var ikke pigen der gik vildt meget op i sit udseende, men lige nu gik det hende virkeligt på. Hun lagde armene omkring sig selv og begyndte at gå frem og tilbage, mens hun snakkede til sig selv. "okay.. Kath.. Du kan råbe efter noget.. Men hvem ville være uden for i dette vejr? Kun folk der elsker regn.." hun sukkede. Og begyndte bare at gå i en retning.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 22/1/2012, 19:37

Joss korte roligt en hånd igennem sit hår, da hans pandehår var gledet ned foran hans højre øje og derfor skyggede for udsynet. Han lod blikket glide lidt rundt i skoven, imens han forsatte med at gå. Hans blik var en anelse fjernt og meget tænkende.
Tanken om Carter var 'poppet' op i hovedet på ham igen og han gik nu og gennemlevede det.
Han skulle lærer hende at skyde med bue og pile, ville vise hende det, skød, men tænkte på hende og så blev hun...
Han væltede over en gren der lå på skovbunden, så han landede så lang som han var. Faktisk var han ret taknemlig for at være skubbet ud af hans forfærdelige minde. Han blev liggende lidt på jorden, hvorefter han langsomt rejste sig op og lod blikket glide rundt. Han børstede kort på hans tøj, selvom det jo var gennemblødt og derfor nærmest kunne være ligegyldigt om han gjorde det eller ej.
" Fjols! " Vissede han irriteret af sig selv, hvorefter han langsomt begyndte at gå igen.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 23/1/2012, 00:02

Katherine gik videre. Et snøft kom fra hende. Det var ikke fordi hun græd, nej overhovedet ikke. Det var fordi hun var så gennemblødt at hun næsten var kold. Hun måtte mange gang slog armene ud til siderne for at holde balancen. Hun lyttede mens hun gik og forsøgte at holde balancen.
*Okay.. Hvis du fortsætter denne vej må du støde på en eller anden* fortalte hendes underbevidsthed. Hun gik derfor videre. Hun lod blikket glide rundt. Havde hendes underbevidsthed ret? Mødte hun en eller anden hvis hun fortsatte. Fornemmelsen om at noget dårligt var på vej, var der ikke ligenu. Så nervøs var hun ikke. Hun vendte blikket mod jorden og hevede sit mentale mur omkring hendes evne. Hun ville ikke blive overrasket.
Efter at være gået et godt stykke gik hun ind i en. Hendes mentale mur omkring hendes evne faldt og hun stoppede brat op da hun ramte personen. Hun gik hurtigt tilbage men gled og væltede. Hun så op på personen med store øjne. "Undskyld Joss!" røg det ud af hende. Hun rejst sig op og bed sig i læben. Hun havde set for meget af drengen hun lige var gået ind i. Hun smilte lidt og håbede ikke at hun havde forskrækket ham.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 23/1/2012, 16:37

Joss vandrede bare afsted i sine egne tanker. Helt væk fra omverdenen, han mindes de gamle, dejlige, dage. Inden han vidste han var en halvgud, da han leve med hans mor og søster. Havde en enkelt, men dog også fantastisk, ven.
Et suk forlod hans læber, imens han vandrede gennem skoven. Han lagde ikke mærke til noget af det han passerede og han frøs ikke, selvom han var gennemblødt og egentlig nok burde fryse.
Han havde åbenbart været mere uopmærksom end forventet, fordi pludselig lå han på jorden. Han kom fortumlet tilbage til omverdenen og så sig undrende omkring, hvorefter han langsomt rejste sig op og så på pigen foran ham.
Han genkendte hende og vidste han havde snakket med hende før, men dog kunne han ikke ligefrem huske hendes navn, det lå lidt fjernt for ham.
"Katherine ikke?" Hans stemme var spørgende, men han var dog næsten sikker på at han havde ret. Hun lignede den pige han engang havde mødt.
Et svagt sml krusede over hans læber, imens hans blik roligt hvilede på hende.
"Og det er okay, jeg kunne bare havde været mere opmærksom." Han trak roligt på skuldrene, for ligesom at understrege, at det ikke gjorde ham noget.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 23/1/2012, 18:49

Hun bed sig lidt i læben. "Jo" Hun smilte til ham. "Tænk du kan huske det" Hun lo lidt. Hun børstede nytteløst sit tøj. "ej altså.." Hun rystede på hovedet. Hun så på ham. "Sikker?" hun bed sig i læben. Hun bed sin komentar i sig. Hun kunne ikke være bekendt at snakke om den tanke han havde gået med da hun støtte ind i hende. Det gjorde for det meste sådan at folk bakkede væk fra hende.
"Hvad laver du her i dette vejr?" Hun ville ikke virke sådan vildt underlig bare at så og kigge på ham. Hun smilte roligt til ham. En tot af hendes våde ret lange hår faldt ned foran hendes øjne. Hun kørte den om bag øret, så den ikke irritere mig mere end højst nødvendigt.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 23/1/2012, 19:23

Han trak let på skuldrene da hun sagde det.
"Jeg er godt til at huske navne." Et skævt smil krusede over hans læber, imens han så på hende. Han havde faktisk altid været godt til at huske navne, det var noget der nærmest virkede normalt for ham. Han havde jo også en ret god hukommelse, så det var jo egentlig klart nok.
"Ja'Ja, jeg er okay." Hans blik var forsat rettet mod hende.
Han havde endelig skudt tanken fra sig og var derfor en del mere rolig nu, hvilket behagede ham.
"Jeg trængte til en gå tur, og så kan jeg egentlig godt lide regn." Han sagde det med et bredt smil over sine læber, da han virkelig mente det.
"Men hvad laver du herude?" Han hævede nu spørgende det ene øjnebryn, så hans blik straks blev ret så undrende.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 23/1/2012, 20:05

Katherine nikkede lidt. "Aha.. Så er der da en af os der er det" Hun smilte lidt skævt. Det var hun ikke overhovedet. Hun rørte ved personen hun mødt hvis hun skulle huske navnet. Hendes hukommelse var ikke den bedste.. Men når hun så havde rørt personen kunne hun altid huske navnet, som om det bare smeltede ind i hendes sind.
Hun nikkede lidt. "Godt.. For det var virkeligt ikke meningen at går ind i dig" Hun lød en smule forsigtigt. Hun lød ikke forsigtig hvorfor hun var flov.. Eller jo, over sin evne til at kende folk ved en enkelt berøring.
Igen nikkede hun. "Aha. Du kan lide regnvejr?" Hun smilte og tænkte lidt over det.
Hun så ned. "Tja.. Jeg... Sådan.... forvildede mig her ud" Hun smilte helt uskyldigt da hun så på ham. "Og nu er jeg ret gennemblødt og faret vild." Hun lød meget munter, selvom det hun sagde ikke virkede vildt muntert.. Det var nærmere sådan lidt trist at hun ikke kunne finde ud.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 23/1/2012, 20:29

Joss lo meget kort, da hun sagde det, ikke forsi han ligefrem fandt det sjovt, men han havde bare en mani med at grine af lidt forskellige ting.
"Tja.." Han trak en anelse på skuldrene, da hun sagde det. Et mildt smil krusede over han læber.
"Det er helt okay.. Men skete der så dig noget?" Nu hævede han spørgende det ene øjenbryn, hvilket fik ham til at se en del mere spørgende ud, end han egentlig lig havde planlagt.
Han tænkte kort over det, hvorefter han så nikkede. Noget af hans våde pandehår gled ned foran det højre øje, så han kørte en hånd igennem håret, for at fjerne det.
"Tja.. Ja, jeg kan ret så godt lige regnvejr." Han så bare roligt på hende og lyttede til hvad hun sagde.
"Faret vild? Jeg kan da godt vise dig tilbage hvis det er?" Han havde givet hende et tilbud og han afventede nu bare hendes svar. Hun kunne takke ja eller takke nej, han ville ikke tage det tungt, hvis hun takkede nej, da det på ingen måder gjorde ham noget.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 23/1/2012, 21:40

Katherine lo lidt og rystede på hovedet. "Nej det gjorde der ikke. Jeg blev.... Bare... Overrasket.. Ja, overrasket over at jeg kom til at gå ind i dig." Hun smilte som om hun ikke havde tøvet, sådan ret meget. Det var ligesom hendes måde at dække over det på.
Hun nikkede lidt. "det er også rart nok, det ikke fortsætter meget lang tid, bare lige nok til at natur er vandet," sagde hun og smilte lidt. Hun så kort omkring. Ikke af noget sådan meget speciel grund. Det gjorde hun var en gange i mellem.
Hun nikkede lidt. "Jaer... Faret vild.. Vil du?" Hun lød ret overrasket. Hendes overraskelse blev ændret til et smil. "Hvis du gider vil jeg da ikke afslår tilbudet" sagde hun meget taknemmeligt.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Joss 25/1/2012, 19:26

"Godt nok." Et smil krusede over hans læber, mens han roligt så på hende. Han vidste ikke helt hvorfor han egentlig spurgte, måske gjorde han det bare for at være høflig? Vise han sagtens kunne bekymre sig om andre? Tja.. Det var nok egentlig derfor.
"Ja. Dette er alligevel lidt for meget vand..." Han så sig lidt omkring, for lige at se hvor meget vand der egentlig havde lagt sig. Det var faktisk en del mere end han havde regnet med, selvom det dog ikke ligefrem var voldsomt meget.
Han vendte blikket mod hende igen, stadig med et smil over hans læber.
"Self. Jeg er altid, eller næsten altid, villig til at hjælpe." Han så sig lidt omkring, for lige at beslutte sig for hvilken vej han kom fra, hvorefter han nikkede en anelse for sig selv. De skulle en lidt anden vej en der hvor han kom fra, da de ellers bare ville komme til at gå en ret så stor omvej, hvilket der vist ikke rigtig var nogen grund til.
Joss
Joss

Fulde navn : Joss Augustus Wesley.
Antal indlæg : 75
Join date : 18/01/12
Bosted : Altså han bor jo på lejren, men er oprindeligt fra Nevada.

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Katherine 26/1/2012, 20:38

"Mm... Men tak for betænksomheden." Hun smilte til ham. Hun krydsede armene over brystet og det så meget ud som om hun frøs, selvom det ikke var tilfældet. Godt nok blæste det svagt og det var lidt kølligt når det regnede, men det var ikke så slemt at hun klaprede tænder over det.
Katherine nikkede lidt. "Jah.. Hvorlænge tror du det fortsætter?" Hun løftede en hånd på for ikke at få vand i øjnene da hun så op. Himlen virkede ikke så mørke som den var til at begynde med, men det virkede dog ikke til at himlen ville blive blå sådan lige nu.
Hun så på ham igen. Et smil fandt hendes lettere lyserøde læber. "Jeg siger tak, for at du vil hjælpe lille mig." Hun så lidt på ham mens han kiggede rundt. Hvad mon han overvejede? Eller besluttede han sig om noget? Hun kunne ikke rigtigt afgøre det. Eller jo hun kunne. Hun kunne lægge en hånd på hans arm og se det, men det ville hun også se alt andet, oveni ville det virke underligt hvis hun gjorde det. "Så.. Hvilken vej kommer du fra?" spurgte hun et stykke tid efter.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hvem der!? - Joss Empty Sv: Hvem der!? - Joss

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum