Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Flere felter i profilen??? Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Flere felter i profilen??? Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Flere felter i profilen??? Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Flere felter i profilen??? Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Flere felter i profilen??? Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Flere felter i profilen??? Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Flere felter i profilen??? Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Flere felter i profilen??? Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Flere felter i profilen??? Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Flere felter i profilen???

3 deltagere

Go down

Flere felter i profilen??

Flere felter i profilen??? I_vote_lcap90%Flere felter i profilen??? I_vote_rcap 90% 
[ 9 ]
Flere felter i profilen??? I_vote_lcap10%Flere felter i profilen??? I_vote_rcap 10% 
[ 1 ]
Flere felter i profilen??? I_vote_lcap0%Flere felter i profilen??? I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 10
 
 

Flere felter i profilen??? Empty Flere felter i profilen???

Indlæg af Connor 16/8/2015, 20:39

Hey, guys!!


Jeg har lavet mig en lille afstemning, for jeg kan simpelthen ikke bestemme mig for, hvad der skal gøres med profilerne. Personligt kan jeg godt lide separate felter i profilen, da jeg synes, det er lettere at holde styr på.
Men jeg ved, at der også er nogle, som bedst kan lide at skrive i én lang smøre, hvor alting bliver beskrevet under "profiltekst".

Derfor har jeg valgt at lave en afstemning.
Der er endnu ikke en tidsfrist på denne afstemning, så jeg ser bare, hvordan og hvorledes det foreløber sig.

Med "andet" mener jeg; om I evt. har nogle idéer.


Mange kys og kram, Connor!
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Flere felter i profilen??? Empty Sv: Flere felter i profilen???

Indlæg af Nolan 16/8/2015, 20:53

Som en lille kommentar, kan man jo sige at flere felter gør det hele mere overskueligt for både admins og brugere, da det bliver nemmere at finde det relevante.

Spørgsmålet er også om i har en regel om at tingene SKAL deles op, eller om det blot er en mulighed og om folk så derfor endnu bare kan skrive det hele under "Profiltekst"?
Og hvis i har en regel med det, at det skal deles op, kan man jo sige at folk stadig kan både dele det op og indsætte det hele under profiltekst, så de kan pynte det m.m. som de vil? xD

Hvis i...forstod xD
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Flere felter i profilen??? Empty Sv: Flere felter i profilen???

Indlæg af Halfdan 16/8/2015, 21:01

Jeg stemmer gerne for flere felter i profilen!

Synes dog også det stadig bør være valgfrit og blot en mulighed. Nu er mange vandt til den free-form opsætning af alverdens smukke profiler.. men der er også mange der IKKE er vant til en sådan fri hånd i opbygningen af sin karakter eller blot profil. Derved kan flere felter hjælpe de som er nye og uvante til den frie opsætning.
Så, alt i alt. Synes jeg, og tror jeg, at flere felter kun ville være en god ting. Og så må folk jo selv om hvorvidt de bruger dem eller ej?

BTW - Så synes jeg også at "Evne"-feltet bør udelukkes fra at vises på miniprofilen ved siden af indlæggene. Det gør det svært at komme med detaljerede og fyldestgørende beskrivelser af evner, uden at fylde og spamme en masse i et emne, og i miniprofilen Smile Hvis ellers det giver mening..
Halfdan
Halfdan

Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Join date : 25/01/12
Bosted : Halvblodslejren, Hefaistos Hytten

Tilbage til toppen Go down

Flere felter i profilen??? Empty Sv: Flere felter i profilen???

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum