Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Flere fester i lejren???
+3
Kendall
Felix
Connor
7 deltagere
Halvblodslejren :: Dit hjørne :: Idéer
Side 1 af 1
Flere fester i lejren???
Kære, alle lejrdeltagere! - Halvguder, lærere, vejledere, satyrer, nymfer, osv.! Velkommen til min idé! Haha ej.
Jeg har gået længe og tænkt på en masse. Og én af de ting, som jeg har gået og spekuleret på, er om siden skal have flere fester. Jeg læste Kendalls indlæg med "Fourth of July", som jeg har kigget lidt på. Og jeg er faktisk vild med idéen, trods tråden er helt tilbage fra 2013. Og ærligt, så kan jeg ikke huske, om jeg deltog (baaad Concon). MEN! Og selvom vi for længst har været forbi juli, så kan lejren da stadig holde fester, ikke sandt?
Jeg har været inde og kigge lidt, om der kunne holdes noget lignende her til efteråret, da den fjerde juli er USA's nationaldag, som Kendall så flot har skrevet i sit indlæg.
Så jeg tænkte, at vi nu allerede har faste dage, såsom den fjerde juli OG den enogtyvende juni, som er sommersolhvervet! Dér tænkte jeg; hvorfor ikke afholde en fest på denne dag ligeledes?! Jeg synes selv, at det er ret godt tænkt af mig selv!
Og ligeledes; vintersolhvervet den enogtyvende december! Og så kommer der måske julearrangementer derefter, som vi i fællesskab måske også kan finde ud af!
Jeg håber, at I tager godt imod disse idéer, jeg har sammensat mig, da jeg selv synes, at det lyder sjovt + det kan være en måde, at få sparket siden igang igen! Og jeg mener; ORDENTLIGT igang igen!
For helt ærligt, og det er jeg altid med jer, så savner jeg at rolle herinde, snakke med jer alle herinde og generelt bare at være herinde! Også selvom jeg ikke er så aktiv, som jeg burde, og specielt nu, hvor jeg skriver alt dette, men nogle af jer ved måske, at der i øjeblikket sker nogle kæmpe omvæltninger i mit liv irl for tiden, så det er simpelthen derfor.
Mange hjertelige knus og kys, fra Connor - Admin <3
PS: Det der læses med småt:
(eigkwenweoglem f*ccckkkkk!!!! Oprettede et helt samme indlæg for nogle uger siden, men åbenbart kom det ikke ind! Det var endda længere end dette!! Der er en Concon, der er sur derude, siger jeg jer!! urg iejgkewgwe!! *løber over i et hjørne og græder*)
Jeg har gået længe og tænkt på en masse. Og én af de ting, som jeg har gået og spekuleret på, er om siden skal have flere fester. Jeg læste Kendalls indlæg med "Fourth of July", som jeg har kigget lidt på. Og jeg er faktisk vild med idéen, trods tråden er helt tilbage fra 2013. Og ærligt, så kan jeg ikke huske, om jeg deltog (baaad Concon). MEN! Og selvom vi for længst har været forbi juli, så kan lejren da stadig holde fester, ikke sandt?
Jeg har været inde og kigge lidt, om der kunne holdes noget lignende her til efteråret, da den fjerde juli er USA's nationaldag, som Kendall så flot har skrevet i sit indlæg.
Så jeg tænkte, at vi nu allerede har faste dage, såsom den fjerde juli OG den enogtyvende juni, som er sommersolhvervet! Dér tænkte jeg; hvorfor ikke afholde en fest på denne dag ligeledes?! Jeg synes selv, at det er ret godt tænkt af mig selv!
Og ligeledes; vintersolhvervet den enogtyvende december! Og så kommer der måske julearrangementer derefter, som vi i fællesskab måske også kan finde ud af!
Jeg håber, at I tager godt imod disse idéer, jeg har sammensat mig, da jeg selv synes, at det lyder sjovt + det kan være en måde, at få sparket siden igang igen! Og jeg mener; ORDENTLIGT igang igen!
For helt ærligt, og det er jeg altid med jer, så savner jeg at rolle herinde, snakke med jer alle herinde og generelt bare at være herinde! Også selvom jeg ikke er så aktiv, som jeg burde, og specielt nu, hvor jeg skriver alt dette, men nogle af jer ved måske, at der i øjeblikket sker nogle kæmpe omvæltninger i mit liv irl for tiden, så det er simpelthen derfor.
Mange hjertelige knus og kys, fra Connor - Admin <3
PS: Det der læses med småt:
Sv: Flere fester i lejren???
Jo tak!! Savner sgu også siden.. men her er meget dødt. Ville gerne have den igang igen som i starten af skoleåret!
Felix- Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Det var sgu da en rigtig god dag, at jeg lige valgte at vende tilbage! :'D
Tak for rosen, kære Connor, jeg var også ret stolt af idéen ;-)! (og til dem, der deltog; undskyld, at jeg stinker og helt glemte at køre det kære plot videre (som kun jeg vidste, haha.. ha))
Men det lyder som en rigtig dejlig idé, som forhåbentlig kan trække nogen af brugerne tilbage igen - der er da nogen, jeg savner en del! xD
Tak for rosen, kære Connor, jeg var også ret stolt af idéen ;-)! (og til dem, der deltog; undskyld, at jeg stinker og helt glemte at køre det kære plot videre (som kun jeg vidste, haha.. ha))
Men det lyder som en rigtig dejlig idé, som forhåbentlig kan trække nogen af brugerne tilbage igen - der er da nogen, jeg savner en del! xD
Kendall- Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 28
Antal indlæg : 155
Felix skrev:Jo tak!! Savner sgu også siden.. men her er meget dødt. Ville gerne have den igang igen som i starten af skoleåret!
Babe<333333
Kendall skrev:Det var sgu da en rigtig god dag, at jeg lige valgte at vende tilbage! :'D
Helt igennem en fantastisk dag at vende tilbage på, nemlig!!
Jamen, det var da det mindste, kæreste Kendall! Det var en fantastisk idé! Blev helt inspireret af dit indlæg, så jeg oprettede det her, fyldt med inspiration! >:3
HALLOWEEN!
Nolan- Præfekt
- Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 29
Antal indlæg : 389
Jeg kan 100% støtte idéen om flere fester i lejren! Jeg vil gerne lidt ind i kampen med siden igen også (jeg har været topdoven i hundrede år, ups). En Halloween-fest er en mega fed idé, meget passende
Jules- Fulde navn : Julia Diana Marshall
Alder : 25
Antal indlæg : 91
Bosted : Hytte 11, Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten
En Halloween fest lyder virkelig som en god idé! Kan det blive noget, som I begynder at planlægge i admin-staben? :-)
Celeste- Fulde navn : Celeste Marie Hewes
Antal indlæg : 6
Yes, fester! Stemmer også for halloween - med udklædning
Litsa- Vejleder
- Fulde navn : Litsa Euanthe
Antal indlæg : 113
Måske, for at fordele arbejdet, kunne I oprette en chat til jer admins og vejlederne, hvor der kunne udveksles idéer og stuff :-)
Jep, der er sat gang i det!
Men er super glad for, at I støtter op om det. Håber inderligt, at det bliver til noget. Savner virkelig siden
Men er super glad for, at I støtter op om det. Håber inderligt, at det bliver til noget. Savner virkelig siden
Lyder skønt :-D
Og ja, det kunne da være smukt, hvis dette kunne bringe folk tilbage til siden! De er savnet, er de :')
Og ja, det kunne da være smukt, hvis dette kunne bringe folk tilbage til siden! De er savnet, er de :')
Lol...
Hvem kom med ideen?
- Hvem endte med slet ikke at være her til noget af det sejeste nogensinde? xD
Hvem kom med ideen?
- Hvem endte med slet ikke at være her til noget af det sejeste nogensinde? xD
Nolan- Præfekt
- Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 29