Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

3 deltagere

Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Felix 21/8/2015, 19:28

S: Lejrbålet
T: 22-tiden. 
O: Mange festende halvguder. Like. Rigtig mange. 
V: Stjerneklart

Der var rigtig gang i festen. Der var mange folk der hoppede rundt og drak havde det sjovt. Mange sang med på den musik der blev spillet, dansede rundt om bålet eller legede lege i den voksne kaliber. Felix følte sig slet ikke hjemme i den her form for selskab, men han havde lovet sig selv og Nolan at prøve at vænne sig mere til den her slags sjov. Han var blevet bedre i årenes løb, men han var stadig ikke tryg ved det. Heldigvis havde han Connors hånd i sin og ham at holde sig til. Det var åndssvagt at han som den ældste af de to var den der skulle bruge støtte. Rent socialt var Felix stadig en smule akavet og usikker, men så længe han havde Connor var det hele meget nemmere. Desuden kendte han jo nogle af folkene der hoppede rundt, og vidste de var søde nok. Alligevel var han nervøs. Han så over på sin kæreste for at søge hjælp og støtte. "Du fører an, du er den vilde af os to." sagde han med et smil på læberne. Det var jo sandt nok, men han sagde det stadig jokende. Der var ingen grund til at gå ind til den her aften med en negativ indstilling.
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Connor 21/8/2015, 19:42

Connor mødte op med et stort og bredt smil over de let lyserøde læber. Han havde glædet sig til denne aften, og den skulle blive fantastisk og næsten perfekt! Det vidste han allerede nu med sikkerhed, at den skulle blive.
Men han var ikke alene. Han var mødt op sammen med sin dejligste kæreste, Felix. Det havde taget lidt tid for ham, om at overtale ham til at komme med til festen og rigtig more sig. Og Connor havde lovet Eros' søn at blive ved ham, hvilket han ville holde. For han ønskede kun, at Felix følte sig tryg og glad, og ikke utryg eller tvunget dertil. Så han ville 110% holde, hvad han lovede.

"Kom." Sagde Connor og trak blidt i Felix' hånd, som for at føre ham længere ind til selve festen. Der var rigtigt gang i den, og det elskede Connor. Der ville helt sikkert opstå ballade! For sure! Og det ville han glæde sig til! I lejren var han ofte en af dem, der stod for balladen, men i aften ville han trofast stå ved sin kærestes side. Connor kiggede på Felix, da de havde nærmet sig det lange bord med alverdens drikkevarer og snacks. "Tørstig?".
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Nolan 21/8/2015, 20:01

Der var gang i festen!
Nogen gange var festerne ikke så gode, ikke så interessante, men i aften var den virkelig vellykket, også fordi der var dukket så mange folk op. Der var folk over alt, drenge og piger i diverse afskygninger. Det var et øjeblik som dette, at folk glemte hvilken gud man var barn af og blot nød en aften med folk, der alle delte halvgude-genet. Kun de mest tvære og hadefulde blev væk eller så til fra god afstand og de blev ofte ignoreret af de glade folk.
Nolan var dog ikke den sure og tvære type, tværtimod befandt han sig midt i festen, tæt ved bålet, der lyste hans ene side op og gav genskær i hans grå øjne. Bålet lunede godt og spredte lys over området, specielt på denne ellers kolde nat. En nat der var overraskende kold og kølig, så folk måtte beklæde sig lidt mere end man nok havde lyst til, selv hvis man dansede eller drak sig i hegnet.
Nolan var iklædt nogle sandaler, fordi det trods alt var lidt koldt, sine lyse shorts og en lys T-shirt. Tæt på bålet og i evig bevægelse, var det tøj nok for ham. Det brune hår strittede lidt til alle sider, da han efterhånden havde festet et par timer, skønt han langt fra var træt. Hans øjne skinnede af energi, han smilte og kastede armene i vejret, som han dansede tæt med både piger og drenge.

Varmen fra bålet var dog lige intens nok og samtidig som han dans, formåede han alligevel at nå et forpustet stadie, hvor et let lag sved truede med at dække ham og køle ham ned. Med friske skridt møvede han sig ind og ud mellem folk. Lugten af mange folk var nærliggende. Parfumer, sved, alkohol. Flere par stod og snavede, nogen var endda flere end to. Piger, drenge...Dem alle mikset sammen. Flere dansede og mange snakkede og grinte, så en normal person måske ville få hovedpine. Det hele blandede sig med musikken, der blev spillet.
Nolan fik sparket til en tom flaske, i sin vej over mod bordet med drikkevarer. Undervejs mødte han flere personer han kendte, og som kendte ham. Flere hilsner blev delt...
Han var næsten ovre ved døren, da det gik op for ham at han så mod ryggen af sin lillebror, Felix. Felix var så uskyldig og umulig, men alligevel var han dukket op til festen? En svag snert af stolthed gled over ham. Hans blik gled over hånden, der holdte en anden drengs.
Hans hjerte slog et ekstra slag og uden tøven satte han farten op, skubbede nogen til side og lagde en arm om skuldrene på dem begge to, både Felix og hans vens, så han hoved endte imellem dem, mens et stor og selvtilfreds smil hvilede på ham.
"Så du kom! Og hvem er din lille her? Hej, jeg er Nolan. Felixs storebror. Har I også sex?" spurgte han uden fortrydelse, omend også med en lille plan om at pinliggøre Felix blot en anelse...Han kunne jo ikke lade. Men det ville kun være godt for Felix, hvis han endelig havde fundet sig en ven til den slags!
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Felix 21/8/2015, 20:56

Påklædning: Glad nu? xD

Felix fulgte med Connor for han havde ikke lyst til at stå alene i det her. Han vidste ikke hvordan man snakkede med folk til en fest. Han kunne ikke lide nye folk, slet ikke når de var fulde. Han følte sig altid forkert og kedelig og svag i forhold til dem. Så han næsten klistrede til Connor. Han vidste godt Connor kunne lide ballade, hvilket også bekymrede ham lidt. Han kunne rigtig godt lide at følge reglerne og være i sikkerhed og ikke komme til skade. Den her aften skulle nok blive sjov, både for ham og for hans nerver. 

Han så på Con da han snakkede og han smilede lidt usikkert. "Ikke lige nu. Jeg.. Nej tak." Hans øjne søgte hele tiden rundt om dem. Det at få noget ned lige nu virkede ikke smart når han i forvejen var så nervøs. Måske senere når han ikke havde adrenalin i hele kroppen og kunne mærke han rystede en smule fordi han var så usikker. Han smilede til Connor. "Men ellers tak. Senere." lovede han og gav ham et klem med sin hånd. Kort efter det mærkede han et skub i ryggen og han så overrasket på sin bror der pludseligt stod sammen med dem. Han rystede på hovedet men nåede ikke at stoppe Nolan før han snakkede. Felix himlede med øjnene og sukkede. 

"Nej vi.. Jeg." Han sukkede igen og på op på Nolan. "Ehm, det er Connor. Søn af Apollon." Han smilede kort til Connor inden han så tilbage på sin bror. Det var ikke lige meningen det her var det første indtryk Connor skulle have af Nolan. Det var heller ikke lige her han ville fortælle Nolan om sin kæreste, men det ville gøre aftenen bedre og lettere hvis han bare var ærlig. "Han er min kæreste." sagde han så og kunne ikke lade vær med at smile stolt til sin storebror. Han følte sig virkelig stolt over at have Connor som kæreste. Og for det meste var han stolt over Nolan også.
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Connor 30/8/2015, 11:34

Connor kiggede rundt for at se sine omgivelser an. Jovist, der var mange, der havde lyst til at feste den aften. Inklusiv ham selv. Men igen, han kunne godt mærke, at Felix måske var mindre vant til den her slags selskaber, end ham selv, og det var totalt i orden. Ingen pres. Og desuden, så ville han meget hellere være sammen med sin kæreste, end et par beruset Halvguder. Helt sikkert.

"Helt i orden." Smilede Connor til Eros' søn, før han langsomt gav slip på Felix' hånd og rakte ud efter en drink til ham selv. Pludselig kunne han mærke en arm lægge sig om hans skuldre og han kiggede op. Stod nu ansigt til ansigt med en ældre fyr. Hvem var han? Mon en fyr Felix kendte? Hvorfra?! Han lyttede, og oh.. Storebror?

Connor smilede til ham og skulle til at svare, da sex spørgsmålet kommer på banen. Han kan ikke andet end at grine og rystede så på hovedet. "Ikke endnu i hvert fald!" Svarede han med et smil og kiggede på Felix, der præsenterede Connor for sin storebror. De to virkede nu til at have et ret tæt forhold? Eller var storebroren bare en pestilens, der ville ydmyge sin lillebror med sex spørgsmål og være den pinlige storebror foran lillebrorens kæreste? Alt i alt, så generede det ikke Connor. Han vidste godt, hvordan de store søskende kunne være. Han var trods alt en af de yngste i Apollon hytten, med et tons af ældre søskende. Specielt storesøstre, der altid lige skulle kommentere enten hans tøj, hår eller noget andet, der let irriterede den lille Apollo søn. Men sådan var storesøskende.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Nolan 17/12/2015, 22:19

"Apollon? Jeg har glemt hvem han er gud for...Det er vel en han, ikke?" svarede han sin lillebror, med et stort smil. Han var frisk og i perfekt humør. Perfekt humør til ballade og til at trække Felix igennem rejsen til at blive en ordentlig søn af Eros!
For siden han var den ældste, måtte han vel bestemme det? Faktisk interesserede det ham nok ikke så meget igen. Dog var det ingen hemmelighed at han ofte pjækkede fra timer og mere nød sit liv, end tog noget som helst seriøst.
Hans ene arm gled snart ned af Connors skulder, så han i stedet kunne ligge dem begge om Felix, da han rakte ud efter en drink, måske nok den mest besværlige vej af dem alle - Over Felixs skulder, der uden tvivl ville tvinge Felix til at bøje sig lidt frem efter.
Han greb et plastikkrus med væske og tog det til sig, tog en tår af det, før han endelig slap sin yngre broder.
"Nej? Ikke endnu?" For en stund himlede han med øjnene og gav Felix et puf med den ene skulder.
"Han gør det til et tabu! Inden jeg ser mig om, er vi alle blevet munke og har lovet hinanden cølibat. Jeg siger det bare...Jeg gør det ikke!" kommenterede han og pegede over mod Connor, som om Connor havde foreslået den ide.
"Nu skal du høre, Connor. Felix her er en lille nervøs kattekilling. Der skal hældes sprut på ham og så slutter i aftenen med et stort knald, si?" smilte han, før han tog et nyt krus fra bordet og rakte det sigende til Felix med et blink med det ene øje.

Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Felix 18/12/2015, 14:58

Felix så lidt forfærdet på dem begge. De havde knap mødt hinanden og han følte allerede at de havde været nær hinanden for længe. Felix holdt meget af sin storebror, men han stolede ikke helt på ham lige på det her punkt. Han nikkede også bare fraværende til det Nolan sagde og så på Connor for at se om der skulle være det mindste tegn på at han var ved at blive skræmt væk. Nok nærmest det modsatte, egentlig. 
Felix blev tvunget frem over af Nolan da han absolut skulle have noget at drikke og sukkede lidt opgivende. Connors ord fik Felix til at se overrasket op. Ikke endnu?! Felix var rigtig meget jomfru og rigtig meget ikke særlig vidende på det område. "Endnu?" gentog han lidt tøvende. 
Da Nolan fortsatte med at snakke rystede Felix på hovedet. "Nej, det skal folk da selv bestemme, jeg er bare-" Han opgav lidt. Fornuft var vist lidt spildt på hans bror lige nu. Han tog imod kruset og sukkede. "Jeg er ikke en kattekilling." kommenterede han kort. Der var slet ikke den autoritet i hans stemme som han havde ønsket sig, det lød faktisk bare patetisk. 
"Mon dieu.. Hvorfor skal jeg drikke? Kan vi ikke have det sjovt uden? Kan man ikke have det sjovt uden alkohol og sex?" Felix så opgivende ned i det krus han nu stod med i hænderne og ikke vidste hvad han skulle gøre med. Han skyndte sig dog at se på Connor. "Ikke at jeg ikke vil.. du ved, men jeg har bare ikke.." Hvordan skulle han redde den? Det kunne han vist ikke. I stedet skulede han over til Nolan, det var lidt ham der havde startet det her. 
Felix havde aldrig været fuld, ikke sådan rigtigt, og han havde ikke til hensigt at blive det til den første fest han var til med sin kæreste. Sådan var han altså ikke. "Det er bare ikke mig. Men jeg er sikker på I kunne få det vældig sjovt i hinandens selskab." Det var ikke for at trække sig, men han følte det malplaceret og så en mulighed for bare at sidde på sidelinjen som han helst ville. Så kunne Nolan vel fortsætte med at være pinlig imens Felix selv holdt sig ædru. Ikke at han regnede med den gik, men det var da forsøget værd.
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Connor 18/12/2015, 16:23

Connor nikkede kort til Nolans spørgsmål. Så kiggede på storebroderen med et smil, og tog en lille sip af sin drink. Så kiggede han kort på Nolan og så på sin kæreste, der så en anelse utilpas ud. Hvorfor mon? Han vidste nu godt, at Felix ikke var til store fester og den slags, men Connor var her, og Nolan var her. Connor skulle i hvert fald nok sørge for, at der ikke skete Felix noget som helst! Medmindre han selv gjorde ham noget, men det var også kun ham, der måtte gøre ham "noget".

Connor kunne ikke lade være med at grine lidt af Nolans kommentar, og så kiggede han på Felix med et smil. "Jeg driller bare! Vi tager den med ro," Svarede han smilende og stolt. Han ville på ingen måde presse Felix ud i noget, som han ikke ville bryde sig om. Connor var ikke jomfru. Han havde haft sex én gang i sit liv før, med sin ekskæreste. Det var så godt nok med en pige, så han var helt ny på dette område med, at have sex med eget køn. Men idetmindste var Felix ikke en vildbasse, som bare ville have sex lige nu og her. Connor kiggede fra Nolan til Felix. En anelse forvirret, og en smule bekymret for sin kæreste, som virkede mere utilpas. Nolan virkede som en frisk og livlig fyr, men Connor ville ikke af med Felix. Så han rakte over og tog Felix' hånd i sin, hvor han flettede deres fingre ind i hinanden. "Jeg tænker, at det kommer, når det kommer. Når vi er klar," Sagde han med et smil og lænede sig ind for at presse et kys på Felix' kind, "Jeg synes, du er sød."

Connor smilede til storebroderen og grinte over hans sidste kommentar. "Måskeeeee. Ville dt da gøre dig glad?" Spurgte han ham smilende og klemte blidt om Felix' hånd. De kunne jo altid snyde storebroderen.
Connor
Connor
Admin

Fulde navn : Connor Parker
Alder : 25
Antal indlæg : 500
Join date : 21/12/11
Bosted : Halvblodslejren, Long Island / New York City med sin mor

https://halvblodslejren.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Nolan 20/12/2015, 19:36

Hans blik gled over Felix, der mest af alt mindede som hvad folk kaldte et espeløv. En der rystede og var ganske usikker. Det pinte ham at Felix var så åbenlyst usikker og et stor beskytterinstinkt, man ellers ikke skulle tro eksisterede, hvilede i hans bryst. Ikke at det gav Felix et fripas! De var familie nu. Sådan var det bare.
"Tror du verdenen krøller sig sammen og lægger sig for dine fødder, hvis du bare spiller usikker nok?" Han havde lænet sig ind mod Felix, for at holde den del af samtalen lidt for dem selv. Hans blik gled dog alligevel over mod Connor og blinkede drillende til ham.
"Du er den eneste der kan gøre krav på hvad du vil have. Ellers tager andre det bare" opildede han Felix, før han klappede ham mere venligt på skulderen. Han fjernede sig lige i tid til at Connor ville lege kæreste-klam. Gudskelov...Ellers var det vel ham der havde fået en kys på kinden? Sjov tanke. Men han var ret sikker på Felix ville lege 'dit-og-mit', så han ville end ikke gøre et forsøg på at lokke Connor med til de sjovere lege. Han smilede til Connor og klappede snart også ham på skulderen, omend lidt hårdere end over for Felix. Ja, faktisk forblev hans hånd på hans skulder et øjeblik, med et lille pres.
"Bare lige så du ved det...Jeg er den eneste der må være så ond mod min lillebror. Så det er klart...Jeg kan også blive fysisk, hvis det kræves. Så du har bare at passe på ham!" Gjorde han klart.
Nåe ja...Man skulle bare spørge de rigtige, så ville man vide at Nolan end ikke kunne ramme en flue med en fluesmækker...Men det var ikke pointen lige nu. Slet ikke. Så slap han begge drenge og trådte et skridt væk fra dem, mens han tog en god slurk af sin drink.
"Hey! Det er fest! Bliv ikke sur på mig!"
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Felix 20/12/2015, 22:47

Felix så på sin storebror og lyttede til hans ord. Spillede? Felix spillede bestemt ikke. Han var bund usikker og ikke god til store sociale ting. Som han havde forklaret Nolan sin første dag i lejren, man skulle bare gå ud fra han ikke var god til noget. Felix kunne lide at lære, læse og holde tingene stille og roligt. Han var en meget blid person. Det lå ikke naturligt for ham at erobre nogen eller noget. "Jeg skal slet ikke have verdenen for mine fødder, det er din ting." kommenterede han kort. Han var ikke sur, men måske en smule bange for at have skuffet sin bror. Der var få forbilleder for Felix i lejren, men Nolan var en af dem, og han ville ikke skuffe ham. Hans øjne fulgte Nolans til Connor. De ord sank dog ind hos Felix. Hvis der var en ting han ikke ville, så var det at miste Connor. Og der var slet ikke nogen der skulle tage ham fra ham. Han skævede op på sin storebror, og han var næsten sikker på Nolan kunne se at Felix havde taget dét råd til sig. 
Hans alvorlige tanker blev dog hurtigt skubbet i baggrunden da Connor kyssede ham på kinden og med et smil så han på sin kæreste. Det var præcis derfor han elskede ham. Han kunne muntre Felix op, give ham en form for bekræftelse på at han gjorde tingene godt nok. "Jeg synes også du er sød, mon petite." Felix smillede drillende inden han gav Connor et rigtigt kys. Nolans beskytte instinkt tog vist over igen, for pludseligt blev han næsten som en vagt hund der markerede territorium. Felix smilede dog til ham og lagde en arm om Connor for at vise at det var okay. 
"Jeg er sikker på han ville være meget skræmt over dig hvis du blev fysisk. Men han gør mig ikke noget. Jeg stoler på ham, ik?" Det var Felixs - måske lidt fesne - måde at sige til Nolan han godt selv kunne, beskytteinstinkt eller ej. Han så på Connor og så ud på festen. "Men han har ret. Det er fest. Og vi skal vel ikke stå her hele aftenen?" Felix stillede pænt sit krus fra sig, han var stadig ikke interesseret i noget at drikke. "Du er kommet for at have det sjovt." Felix så ind i Connors øjne. Hans egen akavethed måtte altså lide i aften, Connor skulle ikke kede sig på bekostning af Felix. Plus han havde en storebror at imponerer. Han skulle jo gøre krav på hvad han ville have, ikke?
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon) Empty Sv: Skal du være pinlig? (Nolly og ConCon)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum