Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I'll rest my eyes on you Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I'll rest my eyes on you Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I'll rest my eyes on you Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I'll rest my eyes on you Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I'll rest my eyes on you Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I'll rest my eyes on you Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I'll rest my eyes on you Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I'll rest my eyes on you Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I'll rest my eyes on you Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

I'll rest my eyes on you

2 deltagere

Go down

I'll rest my eyes on you Empty I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 25/8/2015, 19:16

Vær hilset! Nu er det vidst ved at være min tur til at skrive herinde Smile

Jeg vil ikke til at fylde dette indlæg med en lang beskrivelse af Archaon. Og jeg er alligevel dårlig til korte beskrivelser... I stedet synes jeg, du burde hoppe ind i profilen. Der er rigeligt at læse derinde! Ellers skal du være hjertens velkommen til at stille spørgsmål ^^

Jeg er næsten fuldstændig ligeglad med længden af indlæg. Du kan skrive en enkelt linje, og jeg skal nok svare med 10. MEN(!) det er jo ikke sjovt at skrive med en person der kun skriver en enkelt linje. Så, please.. ikke bittesmå indlæg. Jeg kan lide sans for detaljer, og ikke mindst en solid grammatik, tegnsætning, kreativitet, osv.

Søger
Archaon er vokset op i eksil og afkobling fra den ellers moderne verden. Trænet fra barns ben af hans onkel, til at kunne forsvare sig selv. Og derved holdt ude af skoler, institutioner, osv. Og holdt væk fra almene mennesker; som uden tvivl ikke ville kunne færdes med ham, uden at bemærke at noget var anderledes. Halvblodslejren er et af de første steder - og helt klart det største sted - hvor han dagligt færdes og træner med andre halvguder.

~Venner/Bekendte/Familie~ Han kan oftest med en hver slags personlighed. Men kan skam også være svar at blive klog på. Han gengælder kærlighed og venlighed, men så sandelig også ondskab og fornærmelser. Og selv hans bedste ven, kan ende med at blive slået i jorden, hvis han/hun skulle gå over stregen... og derefter blive budt på en hjælpende hånd til at komme op igen. Alt kan ske. Og selvom han oftest virker afslappet og tilbageholden, kan det hurtigt gå stærkt, eller blive spændende og anderledes.

~Fjender~ En lettere excentrisk og ligefrem søn af Hades som ham selv, er vel ikke uden fjender eller dårlige bekendtskaber? Hans egen kapacitet for had og foragt er skam også ganske stor! Nobody messes with a son of Hades...!

~Flirts and so on~ Flirts er skam også en smal mulighed. Men Archaon er forfærdeligt uerfaren med det modsatte køn. Og er helt igennem elendig til at flirte, eller til at spille et romantisk 'spil' med en anden person. Oftest besvarer han underlagt frække og flirtende ord, med et spørgsmålstegn i panden, og et uddybende spørgsmål. Selvfølgelig er han ikke dum. Det præcis modsatte, faktisk! Og han ved skam også godt selv hvad han vil have, og hvad den slags handler om. Han har bare haft nærmest ingen interaktion med piger, indtil han kom til halvblodslejren.

~The 'click'~ Det kunne da være meget sjovt, hvis Archaon var en del af en mindre klike af halvguder. Alle forskellige, og alle venner. Måske er nogle af dem lovers. Hans nærmeste venner, som han mødes med næsten hver dag, og som han deltager i undervisningen med. Hans go-to partners in crime, og partybuddies. Jeg tænker ikke denne gruppe skal være særligt stor. Men tænker dog at de kunne være hinandens bedste venner..

~Andet~ Hvis du/i skulle have lyst til at udarbejde et måske lidt særligt plot. Et særligt emne. Eller lignende. Vil jeg helt klart være frisk på at udarbejde noget med dig/jer.

I kan bare besvare ved PM, hvis det skulle have nogen interesse. PM's er så lækre Very Happy

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 11:25

Lets party together!
Jeg er frisk på et emne med dig Wink
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 11:57

Fedt Evie! Vi tager bare et emne fra bunden, eller skal vi have fundet ud af et plot, eller en relation, inden? Smile

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 12:12

Skal vi ikke finde ud af noget som gør de har kendt hinanden i noget tid, måske kom de ind på lejren på sammetid, og har måske været på et par missioner Smile
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 13:36

De har i hvert fald været i lejren omtrent lige så lang tid, så de kunne sagtens have kendt til hinanden siden de beggge var nye i lejren. Og hvis de to så har været på en mission sammen, kunne de jo som det mindste have lært hinanden bedre at kende. Så i det store hele, tænker jeg at de to har et venskabeligt forhold, som nogen der driver tiden af med hinandens selvskab? Smile

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 15:11

Synes jeg vi skal sige! Smile
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 15:28

Allrighty then! Smile Vil du starte, eller skal jeg?

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 16:24

Du må gerne få æren Smile
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 16:42

Will do! Nogle forslag til hvor? ^^

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 16:56

Måske en bar udenfor lejren? Smile
- evt i et eller andet land, måske på en weekend ferie af en ting? ^^
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 17:14

En af Archaons evner, har en rimelig problematisk konsekvens; han vejer uhyggeligt meget :p Nok til at ødelægge et møbel, hvis han sætter sig ned. Og en barstol vil på ingen måde kunne holde ham. Så det ville nok, desværre, være rimelig urealistisk at placere ham i en flyvemaskine, eller i en bil, og rejse til et andet land ^^

But no worries! Jeg finder ud af noget Very Happy

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Evie 26/8/2015, 17:27

Ok super Smile
Evie
Evie

Fulde navn : Evie Hale
Antal indlæg : 20
Join date : 22/08/15
Bosted : You would love to know that!

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Archaon 26/8/2015, 18:13


Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

I'll rest my eyes on you Empty Sv: I'll rest my eyes on you

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum