Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Anxiety kan ikke logge på...?
+6
Elena
Annabeth
Anxiety
Ann-Sophie
Connor
Aimi
10 deltagere
Side 1 af 1
Anxiety kan ikke logge på...?
Hey.
Dette er mest til Admin. Jeg kan ikke logge på.... Altså Anxiety... Så nu har jeg lavet Aimi mest af alt for at høre om i kunne ordne det? Måske fordi jeg er banned? Eller fordi jeg er inaktiv?
~Anx. :')
Dette er mest til Admin. Jeg kan ikke logge på.... Altså Anxiety... Så nu har jeg lavet Aimi mest af alt for at høre om i kunne ordne det? Måske fordi jeg er banned? Eller fordi jeg er inaktiv?
~Anx. :')
Aimi- Fulde navn : Aimi...
Antal indlæg : 1
Sv: Anxiety kan ikke logge på...?
Jeg tror også, der er andre, som er inaktiveret ^^ Måske skulle du gå ind i administrationspanelet og gøre dem aktive Parkie?
Ann-Sophie- Fulde navn : Ann-Sophie Elizabeth Krista Margaret Victoria Clarissa Swann
Antal indlæg : 377
HVAD ER DET HER FOR NOGET?! JEG ER ANXIETY, OG JEG HAR IKKE VÆRET PÅ FORDI JEG IKKE HAR HAFT TID! JEG HAR ALDRIG LAVET EN BRUGER KALDET AIMI!!!
OG JEG HAR IKKE HAFT PROBLEMER MED AT LOGGE PÅ!?
NOGEN DER KAN FORKLARE DET HER?!
OG JEG HAR IKKE HAFT PROBLEMER MED AT LOGGE PÅ!?
NOGEN DER KAN FORKLARE DET HER?!
Anxiety- Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Altså jeg tror nok mest på den bruger som faktisk er på Anxiety lige nu så jeg forstår ikke rigtigt hvad det er du laver Aimi? Måske er det inde på en anden side du hedder Anxiety? Eller er der sket en misforståelse?
Undskyld hvis jeg er helt forkert på den.. Men det eneste jeg kan tænke på lige nu er: aprilsnar.. Just saying..
Theodor- Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Det der blev så desværre postet i januar eller februar... --'
Cornelia- Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Jeg kender Anxiety irl, og jeg ved hun ikke er Aimi. Jeg er selv ret chokeret her, men jeg ved at det ikke er en aprilsnar...
André- Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Jeg forstår intet her. Jeg har været inde og kigge på inaktive brugere og de er alle blevet aktiveret, og dengang jeg var inde og kigge på det med Anxiety, så var hun altså ikke med på listen som inaktive brugere.
Gæst- Gæst
Hun har heller ikke været inaktiv... der er en eller anden der siger hun er hende... jeg kender Anxiety irl... hun siger hun ikke har haft problemer med at logge på..
André- Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Det her lyder vildt underligt i mine ører?!
Hvad laver du Aimi? Hvorfor spiller du Anxiety? Eller er der, som taget ud af Elenas mund, sket en misforståelse?
Hvad laver du Aimi? Hvorfor spiller du Anxiety? Eller er der, som taget ud af Elenas mund, sket en misforståelse?
Shadow- Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 27
Antal indlæg : 278
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada
Ved det sent... Men undre mig over hvorfor I fucker sådan op? o; Alle kan begå en fejltagelse d;
Jeg tror I sårede Aimi... Hvis jeg altså var hende.
Jeg tror I sårede Aimi... Hvis jeg altså var hende.
Gæst- Gæst
Fucker op? Argh, nu må du lige, Elliot.
Det er da klart det undrer os når Aimi kommer og udgiver sig for at være Anxiety, når Anxiety så kommer og siger at det er løgn? Jeg er da i hvert fald meget forvirret. Men jeg tror efterhånden sagen er lukket, siden der ikke er kommet nogen løsning og at det ikke er gået ud over nogen.
Det er da klart det undrer os når Aimi kommer og udgiver sig for at være Anxiety, når Anxiety så kommer og siger at det er løgn? Jeg er da i hvert fald meget forvirret. Men jeg tror efterhånden sagen er lukket, siden der ikke er kommet nogen løsning og at det ikke er gået ud over nogen.
Aimi emner ikke, Aimi har ikke lavet noget her inde... Theodor, ikke for at være sur.
Men har du aldrig været ude for at have en bruger på en anden side, men præcis det samme navn, og så tro du er på den rigtige, søge efter din bruger, for at sikre dig det er den rigtige sider, og så se at hun er det samme sted som sidst? Der er jo altid mere en end slags af den samme side? d; der er jo over 10 Harry Potter sider, der er 100 som har vampyrer og alt det!
Men at du så prøver at logge på din bruger, men der sker intet, og du prøver igen og igen, og stadig ingen ting. Og så skriver du til Connor/admin - dengang - at der er nogle problemer med din bruger. I troen at det er DIN egen bruger? (:
btw, kender Aimi i virkeligheden, hun gider da ikke denne side nu, pågrund af det lort? o;
Men har du aldrig været ude for at have en bruger på en anden side, men præcis det samme navn, og så tro du er på den rigtige, søge efter din bruger, for at sikre dig det er den rigtige sider, og så se at hun er det samme sted som sidst? Der er jo altid mere en end slags af den samme side? d; der er jo over 10 Harry Potter sider, der er 100 som har vampyrer og alt det!
Men at du så prøver at logge på din bruger, men der sker intet, og du prøver igen og igen, og stadig ingen ting. Og så skriver du til Connor/admin - dengang - at der er nogle problemer med din bruger. I troen at det er DIN egen bruger? (:
btw, kender Aimi i virkeligheden, hun gider da ikke denne side nu, pågrund af det lort? o;
Gæst- Gæst
Nej, det har jeg aldrig prøvet. Jeg har som regel styr på mine brugere og hvilke sider jeg er på ;-) Men hvis du har læst tråden, kan du se at folk har spurgt om hun er sikker på at det er den rigtige side hun er på og det har hun ikke svaret på, så det er da klart at vi ikke kan hjælpe hende, når hun smider sådan en bombe og ikke svarer igen.
Man kunne også have overvejet at skrive en PM til admin, i stedet for at gøre det i en tråd hvor alle kan se det, for at undgå reaktioner som disse.
Jeg synes det er absolut åndssvagt at bringe dette op igen, da det næsten er et år siden nu. Desuden er Aimi da velkommen til at sige hvis hun er ked af noget, det undrer mig lidt at du snakker for hendes vegne, når jeg kan se at hun har været online så sent som idag.
Jeg tror bare vi lukker den her :-)
Man kunne også have overvejet at skrive en PM til admin, i stedet for at gøre det i en tråd hvor alle kan se det, for at undgå reaktioner som disse.
Jeg synes det er absolut åndssvagt at bringe dette op igen, da det næsten er et år siden nu. Desuden er Aimi da velkommen til at sige hvis hun er ked af noget, det undrer mig lidt at du snakker for hendes vegne, når jeg kan se at hun har været online så sent som idag.
Jeg tror bare vi lukker den her :-)
Det er vi fordi vi er sammen idag. Og hun ville slette sin bruger, hvis det var muligt.
Ps. det ikke pænt at snakke om folk over chatboxen..d; de har også følelser.
Ps. det ikke pænt at snakke om folk over chatboxen..d; de har også følelser.
Gæst- Gæst
Det er også i orden.
Jeg er udemærket godt klar over at folk har følelser. Jeg sagde bare til Felicia at jeg var irriteret over at emnet blev bragt op igen. Du er velkommen til til skrive en PM til mig, hvis du har et problem med mig :-)
Jeg er udemærket godt klar over at folk har følelser. Jeg sagde bare til Felicia at jeg var irriteret over at emnet blev bragt op igen. Du er velkommen til til skrive en PM til mig, hvis du har et problem med mig :-)
Lignende emner
» Avav! Slå ikke så hårdt! Ikke i ansigtet! (Litsa)
» this is me //Anxiety//
» En scene? ~ Anxiety
» Battle or what?- Anxiety
» how could this possibly be fun? - Anxiety
» this is me //Anxiety//
» En scene? ~ Anxiety
» Battle or what?- Anxiety
» how could this possibly be fun? - Anxiety
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina