Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
a friend ~Nicodemus
Side 1 af 1
a friend ~Nicodemus
Sted: Well... lejrerbålet
Tid: 19:45
Vejr :ikk nogen skyer, med sol.
Dag: Torsdag
Årstid: sommer
Påklædning: sort t-shirt, stramme bukser, slidte convers.
Yoona sad ved det store lejrerbål sammen nogen andre fra lejren.
Hun stod og tømte sit hovedet, som var fuld af tanker.
Solen malede himmlen hel rød og gul, så det gav det flotteste billede ud af det. Vejret var ret fint, men med lidt blæst her og der.
Yoona var omringet af personer, som stod næsten lige ved siden af, eller bare tæt ved hende. Men selvom hun stod sammen med tusinde folk omkring sig følte hun sig stadig ensom. * i need a friend to talk to* tænkte hun. Hun løb rundt på pladsen få at finde nogen, men ingen så hun eller mødte. Hun prøvet at gå lidt frem og tilbage, men stadig ingen at se. "Er der overhovedet nogen jeg kender ha', eller er det bare mig?" mumlede Yoona for sig selv.Hun sat sig ned på den beskidte jord, men hun var dog lige glad. *Hvad skal dog nu gøre?* tænkte Yoona, *jeg tror at jeg har glemte nogen... NICO!* Hun havde glemt en aftale med Nicodemus, som vel har stået og ventet på Yoona i pænt lang tid.
Hun løb hen til et par træer tæt ved bålet, hvor Nico stod og ventet. "Undskyld at jeg lod dig vente"...
Tid: 19:45
Vejr :ikk nogen skyer, med sol.
Dag: Torsdag
Årstid: sommer
Påklædning: sort t-shirt, stramme bukser, slidte convers.
Yoona sad ved det store lejrerbål sammen nogen andre fra lejren.
Hun stod og tømte sit hovedet, som var fuld af tanker.
Solen malede himmlen hel rød og gul, så det gav det flotteste billede ud af det. Vejret var ret fint, men med lidt blæst her og der.
Yoona var omringet af personer, som stod næsten lige ved siden af, eller bare tæt ved hende. Men selvom hun stod sammen med tusinde folk omkring sig følte hun sig stadig ensom. * i need a friend to talk to* tænkte hun. Hun løb rundt på pladsen få at finde nogen, men ingen så hun eller mødte. Hun prøvet at gå lidt frem og tilbage, men stadig ingen at se. "Er der overhovedet nogen jeg kender ha', eller er det bare mig?" mumlede Yoona for sig selv.Hun sat sig ned på den beskidte jord, men hun var dog lige glad. *Hvad skal dog nu gøre?* tænkte Yoona, *jeg tror at jeg har glemte nogen... NICO!* Hun havde glemt en aftale med Nicodemus, som vel har stået og ventet på Yoona i pænt lang tid.
Hun løb hen til et par træer tæt ved bålet, hvor Nico stod og ventet. "Undskyld at jeg lod dig vente"...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» I'm going to kidnap you, my friend ~Theo! :D
» Sometimes, you really need a friend - Elena.
» A new friend, maybe? ~Ayra
» A new friend - Aiden
» Friend or Enemy? - Deazeus
» Sometimes, you really need a friend - Elena.
» A new friend, maybe? ~Ayra
» A new friend - Aiden
» Friend or Enemy? - Deazeus
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André