Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Hvad laver jeg her? - Åbent for alle
Side 1 af 1
Hvad laver jeg her? - Åbent for alle
Sted: Hospitalsfløjen
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Nogle børn i hospitalssenge samt et par sygeplejesker og gæster
Dag: Tirsdag
Vejr: Klart og solrigt
Årstid: Senforår
Påklædning: Den påklædning, man normalt har på i en sværdkamp
Emelie åbnede sine øjne halvt og tog sig til hovedet. Det føltes som om, det var ved at sprænges af smerte, og det var pakket ind i gazebind. Verden så tåget ud for hende, men ud fra hvad folk omkring hende sagde, regnede hun sig til, at hun befandt sig på hospitalsfløjen. Selv om hendes hoved gjorde meget ondt, forsøgte hun at huske hvad der var sket. Selv om hun anstrengte sig til det yderste, kunne hun kun huske en lille smule; en høj person i bronzerustning og stor smerte i hovedet. En sygeplejeske så, at Emelie var vågen, og kom hen til hende med et højt glas, der var fyldt med en æblejuice-lignende væske. Emelie vidste ikke hvad det var, men hun stolede instinktivt på damen og tog imod glasset. Der var isterninger og et sugerør i, men det føltedes ikke koldt. Emelie tog en tår og blev overrasket; hvor hun havde forventet smag af æblejuice, var i stedet den mest vidunderlige smag i verden; hendes mors hjemmelavede jordbærmousse. I takt med at hun drak, blev verden gradvist tydeligere, og hun kunne efterhånden se ansigter i stedet for utydelige, udtværede, multifarvede silohuetter.
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Nogle børn i hospitalssenge samt et par sygeplejesker og gæster
Dag: Tirsdag
Vejr: Klart og solrigt
Årstid: Senforår
Påklædning: Den påklædning, man normalt har på i en sværdkamp
Emelie åbnede sine øjne halvt og tog sig til hovedet. Det føltes som om, det var ved at sprænges af smerte, og det var pakket ind i gazebind. Verden så tåget ud for hende, men ud fra hvad folk omkring hende sagde, regnede hun sig til, at hun befandt sig på hospitalsfløjen. Selv om hendes hoved gjorde meget ondt, forsøgte hun at huske hvad der var sket. Selv om hun anstrengte sig til det yderste, kunne hun kun huske en lille smule; en høj person i bronzerustning og stor smerte i hovedet. En sygeplejeske så, at Emelie var vågen, og kom hen til hende med et højt glas, der var fyldt med en æblejuice-lignende væske. Emelie vidste ikke hvad det var, men hun stolede instinktivt på damen og tog imod glasset. Der var isterninger og et sugerør i, men det føltedes ikke koldt. Emelie tog en tår og blev overrasket; hvor hun havde forventet smag af æblejuice, var i stedet den mest vidunderlige smag i verden; hendes mors hjemmelavede jordbærmousse. I takt med at hun drak, blev verden gradvist tydeligere, og hun kunne efterhånden se ansigter i stedet for utydelige, udtværede, multifarvede silohuetter.
Sidst rettet af Emelie 11/6/2012, 19:42, rettet 1 gang (Reason for editing : Jeg glemte noget)
Bailey- Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 26
Antal indlæg : 106
Lignende emner
» Hvad laver I irl?
» Hvad laver jeg dog? ~ Marius
» What the hell am I doing here? - Åbent for alle
» Bålaften - Åbent for alle
» Flagerobring - Åbent for alle
» Hvad laver jeg dog? ~ Marius
» What the hell am I doing here? - Åbent for alle
» Bålaften - Åbent for alle