Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Starting at the Beach ~Yoona~ Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Starting at the Beach ~Yoona~

Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Gæst 1/7/2012, 18:01

Starting at the Beach ~Yoona~ Thebeachbyniimodjxs7c
Sted: Stranden
Tid: 21:23
Vejre: lidt skuer omkring, men på vej til åben himmel.
Omgivelser: folk går rundt langs strandens kant, mens et kæreste par som er ret kendt i lejren går og holder i hånd, som sikkert er fra afroditte's hytte, og deres blikke kigger på hinanden mens kærlighedens roligt skylder ud i havet og de 2 kæreste par går ind mod deres hytte som de deler sammen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ventor sad ved strand kanten og sukkede let, mens han så en fugle flok flyve mod syd, han håbede at de kunne tag ham med og væk fra dette forbaned sted, han hadet at være her, men hvis det ikke havde været for hans åndssvage morbror havde han hellere ikke været her, men da han nu talte for hans mor måtte han vel forblive her, selv om det ikke var noget af det han elskede mest af... men der var vel mennesker han kunne snakke med, men om de accepterede en morder ville sikkert være svært, da de jo var kendt for mord eller slagte menneskelig racer. ''hvorfor skulle du abselut sætte mig ud på dette forbanede sted.'' mumlede han roligt mens blikket ud mod vandet forblev nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Re: Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Gæst 1/7/2012, 20:58

Påklædning: http://4.bp.blogspot.com/-bonnY26Z-Tk/TzHebmg_5TI/AAAAAAAABCU/PFbGoEcdmj8/s1600/5d4be5edb5a8dd6b68508d5c6b6cd88f_large.jpg

Yoona gik en tur på stranden. Et par gik lige forbi hende, og hun var selvfølgelig ret ligeglad som altid. Hun stoppede op og kiggede hen mod vandet, som ikke var så spænende at se på, så gik hun bare videre igen. Da Yoona havde gået et stykke så hun Ventor, som sad ved strand kanten. "Hvad laver du?" spurgte hun, med hovedet på skrå. Vinden blæste i Yoona's hår, som blæste vidt omkring. Stilheden blev til tavshed...

// Not much krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Sv: Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Gæst 1/7/2012, 22:07

hans tanker blev forstyret da han kiggede på kvinden som spurgte hvad han lavede ''nyder stilheden, samt solen som roligt skulle gå ned over horisonten, men det hoved sagligt er vist nok at spekulere om hvordan jeg kan komme væk fra dette fængsel..'' han kiggede roligt på hende ''undskyld min uhøflighed, mit navn er Ventor, søn af Nyx og dem?'' han rejste sig op og rakte hånden for at hilse, men havde en anelse om at en forklaring om hvem hans moder var sikkert ville følge..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Re: Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Gæst 1/7/2012, 23:44

"Yoona, datter af Athene". Svarede Yoona, og tog fat i Ventor's hånd. Hun smilte til Ventor, og tog sin hånd til sig. Hun satte sig ned på det bløde sand og kiggede mod det kedelige hav af vand, som ikke er noget særligt. "Fængsel... Den tanke gang har jeg haft" Sagde Yoona. Hun så op mod Ventor. "Man må bare tilpasse sig uanset hvad"...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Sv: Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Gæst 1/7/2012, 23:54

han satte sig ned og kiggede ud mod havet ''at tilpadse sig med en flok som ikke endnu har lært at kunne forsvare sig, jeg har tested deres mod og styrke og ingen af dem er hverken klar til det virkelige liv, deres liv basere sig på sikker ramme og en lugt af nybagt brød. mens jeg har oplevet dødens rand, tæt på at slå en demon ihjel som ville dræbe mig fordi jeg var søn af hans søster, og hvad værre er at denne her demon sendte mig til det her fængdsel, jeg vil tilbage til den virkelig verden ikke dette her hul, hvor alle tror de er i sikkerhed, men i virkeligheden er de alle sammen bare samlet, sikkert afventende på noget stort skulle ske, og hvis jeg ikke ville tro bedre kunne hades sikkert ligge en forbandelse som forsegler porten og dermed gør os umuligt at kunne komme tilbage. og det sats tag jeg ikke..' han kiggede på hende med et let suk på munden ''jeg har levet med siden jeg var 10 år at jeg skulle tag vare på mit eget liv som gade dreng, idag arbejder jeg som morder og har fjernet flere liv end af halvguder som er her i lejren, og tro mig disse børn er ikke klar endnu.'' han lod blikket op mod himlen ''beklager at du skulle vide denne her side af mig.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Starting at the Beach ~Yoona~ Empty Sv: Starting at the Beach ~Yoona~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum