Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Join The Party!
3 deltagere
Side 1 af 1
Join The Party!
Yo alle sammen! Angus her!
Jeg vil undgå at skrive om Angus og give en salgstale, da i blot kan smide et klik på hans profil, og læse meget mere om ham end jeg ville kunne fortælle her i tråden. Dog skal det ikke stoppe jer i at stille spørgsmål hvis i er i tvivl, eller der er noget i gerne vil vide!
Jeg har endnu ikke udtænkt noget til specifikke og udskårede plots. Det kunne dog være fedt at arbejde på et mere gennemarbejdet plot, hvis nogen af jer var interesserede ^^
Men noget af hvad jeg søger er relationer; venskaber og fjendskaber af enhver art, og med begge køn.
Angus har blandt andet brug for venner af mandligt køn, nogle fyre han kan hænge ud med, og 'mandehørme' lidt med måske. De kunne bruge deres tid på at træne, smede våben, eller smide mudder i Afrodite-hyttens shampooflasker og maling i poseidon-hyttens springvand. Her snakker vi "good ol' fun times" som en flok drengerøve, og så kan pigerne stå og klage over deres drengestreger og sprogbrug på sidelinjen Men de kunne også være rivaler, der hader hinanden! Der måske altid udfordrer hinanden til kamp, og altid støder på hinanden til Capture the Flag.?
Jeg er frisk på stort set ALTING! Og vil med glæde udforme en relation eller et plot med jer Så du kan svare her i tråden, eller sende mig en PM, og så skal vi nok finde ud af noget!
Jeg vil undgå at skrive om Angus og give en salgstale, da i blot kan smide et klik på hans profil, og læse meget mere om ham end jeg ville kunne fortælle her i tråden. Dog skal det ikke stoppe jer i at stille spørgsmål hvis i er i tvivl, eller der er noget i gerne vil vide!
Jeg har endnu ikke udtænkt noget til specifikke og udskårede plots. Det kunne dog være fedt at arbejde på et mere gennemarbejdet plot, hvis nogen af jer var interesserede ^^
Men noget af hvad jeg søger er relationer; venskaber og fjendskaber af enhver art, og med begge køn.
Angus har blandt andet brug for venner af mandligt køn, nogle fyre han kan hænge ud med, og 'mandehørme' lidt med måske. De kunne bruge deres tid på at træne, smede våben, eller smide mudder i Afrodite-hyttens shampooflasker og maling i poseidon-hyttens springvand. Her snakker vi "good ol' fun times" som en flok drengerøve, og så kan pigerne stå og klage over deres drengestreger og sprogbrug på sidelinjen Men de kunne også være rivaler, der hader hinanden! Der måske altid udfordrer hinanden til kamp, og altid støder på hinanden til Capture the Flag.?
Jeg er frisk på stort set ALTING! Og vil med glæde udforme en relation eller et plot med jer Så du kan svare her i tråden, eller sende mig en PM, og så skal vi nok finde ud af noget!
Angus- Antal indlæg : 191
Sv: Join The Party!
Jeg vil da lige bruge lejligheden til at minde dig om vores emne :-)
https://halvblodslejren.danskforum.net/t630-the-fire-by-the-cabins-kendall
- Eller er der gået for lang tid til at vi gider tage det op igen? ^^'
https://halvblodslejren.danskforum.net/t630-the-fire-by-the-cabins-kendall
- Eller er der gået for lang tid til at vi gider tage det op igen? ^^'
Kendall- Fulde navn : Kendall Elliot Sable Burnwin
Alder : 28
Antal indlæg : 155
Jesus christ! Det emne havde glemt alt om, desværre :S
Dog tænker jeg at der er gået lidt for lang tid til at det emne stadig er aktuelt? Men hvis du er frisk er jeg med på at vi giver os i kast med et nyt emne!
Dog tænker jeg at der er gået lidt for lang tid til at det emne stadig er aktuelt? Men hvis du er frisk er jeg med på at vi giver os i kast med et nyt emne!
Det er da en god idé :-)
Nå, hvad skal plottet være? Og hvad skal deres bekendtskab til hinanden være?
Personligt stemmer jeg for en blanding imellem ven og fjende. Altså, de kan godt tåle synet af hinanden, men de gør bare alt for at irritere og drille den anden, hvis det lyder som en nogenlunde fornuftig idé? xD
Nå, hvad skal plottet være? Og hvad skal deres bekendtskab til hinanden være?
Personligt stemmer jeg for en blanding imellem ven og fjende. Altså, de kan godt tåle synet af hinanden, men de gør bare alt for at irritere og drille den anden, hvis det lyder som en nogenlunde fornuftig idé? xD
Det lyder da meget fornuftigt, og sjovt
Men er de direkte fjender, eller venligtsindede rivaler af en art? Altså, at deres irritationer og drillerier er venligt stemte? Eller sådan noget med, at når de mødes, så bliver de kun i nærheden af hinanden for at svine eller provokere hinanden?
Men er de direkte fjender, eller venligtsindede rivaler af en art? Altså, at deres irritationer og drillerier er venligt stemte? Eller sådan noget med, at når de mødes, så bliver de kun i nærheden af hinanden for at svine eller provokere hinanden?
Altså, jeg forestillede mig det lidt henad det første du nævnet :-)
Men selvfølgelig, er en af dem i dårligt humør kan det jo være, de benytter sig af det sidste ^^'
Men selvfølgelig, er en af dem i dårligt humør kan det jo være, de benytter sig af det sidste ^^'
Fedt fedt!
Så er det jo på plads! Har du andre idéer, eller skal vi lade den ligge her, og lade det spille?
Så er det jo på plads! Har du andre idéer, eller skal vi lade den ligge her, og lade det spille?
Skal vi ikke bare lade den ligge her? Så kan der jo altid komme flere vedhæng i emnet (;
Hvem opretter? xD
Hvem opretter? xD
Jeg vidste, at der var nogen, der en dag ville komme med sådan en undskyldning...
Jeg skulle have været en dreng.. Hmpff..
Men i hvert fald, hvor skal jeg oprette? ^_^
Jeg skulle have været en dreng.. Hmpff..
Men i hvert fald, hvor skal jeg oprette? ^_^
Hvad meeed... skoven? Eller kravlevæggen?
Jeg har ikke nogen idé til et specielt godt plot, men hvis du stadig er frisk på et emne, vil jeg gerne stille mig selv til rådighed
Nathaniel- Fulde navn : Nathaniel 'Nathan' Hamilton
Alder : 29
Antal indlæg : 17
David:
Nu er han jo underviser i bueskydning, right? Bueskydning er så absolut ikke iblandt Angus' stærke sider, og er egentlig en disciplin han ofte undgår eller slet ikke er interesseret i. Så måske er Angus en torn i øjet på David, især hvis han pjækker fra undervisningen så ofte som han gør? Dog er medicinkundskab noget Angus finder nødvendigt, så han som en søn af Ares sikkert ofte får brug for den slags.
Det virker også til at David er en masse ting som Angus IKKE er. Angus næsten hader musik, med mindre det spiller i hans ører imens han træner eller hvis det bare er noget larmende rock eller metal der blæser fra Ares-hytten. Så de har umiddelbart ikke særlig meget til fælles.
Men et emne kunne vi vel sagtens finde ud af
Nu er han jo underviser i bueskydning, right? Bueskydning er så absolut ikke iblandt Angus' stærke sider, og er egentlig en disciplin han ofte undgår eller slet ikke er interesseret i. Så måske er Angus en torn i øjet på David, især hvis han pjækker fra undervisningen så ofte som han gør? Dog er medicinkundskab noget Angus finder nødvendigt, så han som en søn af Ares sikkert ofte får brug for den slags.
Det virker også til at David er en masse ting som Angus IKKE er. Angus næsten hader musik, med mindre det spiller i hans ører imens han træner eller hvis det bare er noget larmende rock eller metal der blæser fra Ares-hytten. Så de har umiddelbart ikke særlig meget til fælles.
Men et emne kunne vi vel sagtens finde ud af
Aye! Jeg kunne forestille mig at David bliver sur hvis nogen pjækker fra hans timer; nok har han en større forkærlighed for medicinkundskaben end for bueskydningen, fordi at mange af eleverne fortrækker andre våben så han er vant til at skulle tage en masse pis fra eleverne i de timer. Det kan dog være at Angus skubber ham ud over kanten af hans selvkontrol Det kunne gå hen og blive et spændende emne siden de er to modsætninger
Skal vi have et plot eller tager vi den bare som det kommer?
Skal vi have et plot eller tager vi den bare som det kommer?
Nathaniel- Fulde navn : Nathaniel 'Nathan' Hamilton
Alder : 29
Antal indlæg : 17
Lignende emner
» Come' Join Me
» Reklame, kom og kig og join! :D(I får en cookie hvis I joiner)
» Anybody wanna party?
» Party!! - (Åben)
» Party Time! - Ann <3
» Reklame, kom og kig og join! :D(I får en cookie hvis I joiner)
» Anybody wanna party?
» Party!! - (Åben)
» Party Time! - Ann <3
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André