Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*
2 deltagere
Side 1 af 1
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*
Hej med dig, Gæst! :-)
Efter en lang pause, har jeg besluttet, at lave min gamle karakter (Alex) om til Cheyenne, som jeg har lige nu. Da jeg ikke har skrevet min profiltekst endnu, har I ikke rigtig nogen chance for at vide, hvordan min karakter. Derfor vil jeg nu give jer en lille opsumering af de grundlæggende træk hos hende;
¤ 17 år
¤ Datter af sejrens gudinde, Nike
¤ Hun kan forudse, hvem der vil vinde i enhver kamp
¤ Hun har en fordom mod døtre af Afrodite, der bygger på, at hun ser dem alle som overfladiske og optagede af deres eget udseende
¤ Hun har absolut intet til overs for børn af Hades, da det var deres far, der var skyld i Cheyennes egen fars død.
¤ Hendes far blev dræbt af en Helvedeshund fra Pinslernes Mark - hun er af den overbevisning, at der Hades, der havde sendt den efter ham.
¤ Hun kæmper kun mod folk, hun kan se, hun vinder over. Hvilket vil sige, hverken Ares- eller Athenebørn er nogen, hun kan se som reelle modstandere, da de vil bare vil give hende 'tæv'
¤ Hun danser
¤ Hun tror på sand kærlighed, selvom alle forholdene i hendes familie er endt i skilsmisse
¤ Hun elsker at bade og svømme elite
Hvis hun lyder som en karakter, I kunne bruge til noget, skal I endelig lade høre fra jer. Jeg emner med alle. Nedenunder har jeg skrevet en række plots, vi kunne bruge, hvis I føler for det. Udover dem er det tilladt at komme med egne, og sikkert langt mere kreative, plots, hvis I nu har inspiration til det :-)
¤ Fjende
¤ Ven(inde)
¤ Bedsteven(inde)
¤ Barndomsven(inde)
¤ Træner/Trænepartner
¤ Familie
¤ Ekskærester
¤ Flirt
¤ (Kæreste) - kun måske
¤ Andet - jeg er åben overfor idéer!
Interesseret? Så smid da en kommentar nedenunder! :-D Jeg har kun tre små krav:
- Skriv mere end fem linjer.
- Prøv ikke at bestemme over min karakters handlinger (kun din egens!).
- Svar nogenlunde regelmæssigt, ikke hver anden måned
Håber ikke det var alt for krævende.. :-/ Men i hvert fald! Hvis du vil vide noget om mig/Avalanna, skal du bare kigge under min profil, og ellers er du mere end velkommen til at spørge mig! Ikke vær genert, for jeg bider alligevel sjældent ;-)
~ Cheyenne Tam, datter af Nike
Efter en lang pause, har jeg besluttet, at lave min gamle karakter (Alex) om til Cheyenne, som jeg har lige nu. Da jeg ikke har skrevet min profiltekst endnu, har I ikke rigtig nogen chance for at vide, hvordan min karakter. Derfor vil jeg nu give jer en lille opsumering af de grundlæggende træk hos hende;
¤ 17 år
¤ Datter af sejrens gudinde, Nike
¤ Hun kan forudse, hvem der vil vinde i enhver kamp
¤ Hun har en fordom mod døtre af Afrodite, der bygger på, at hun ser dem alle som overfladiske og optagede af deres eget udseende
¤ Hun har absolut intet til overs for børn af Hades, da det var deres far, der var skyld i Cheyennes egen fars død.
¤ Hendes far blev dræbt af en Helvedeshund fra Pinslernes Mark - hun er af den overbevisning, at der Hades, der havde sendt den efter ham.
¤ Hun kæmper kun mod folk, hun kan se, hun vinder over. Hvilket vil sige, hverken Ares- eller Athenebørn er nogen, hun kan se som reelle modstandere, da de vil bare vil give hende 'tæv'
¤ Hun danser
¤ Hun tror på sand kærlighed, selvom alle forholdene i hendes familie er endt i skilsmisse
¤ Hun elsker at bade og svømme elite
Hvis hun lyder som en karakter, I kunne bruge til noget, skal I endelig lade høre fra jer. Jeg emner med alle. Nedenunder har jeg skrevet en række plots, vi kunne bruge, hvis I føler for det. Udover dem er det tilladt at komme med egne, og sikkert langt mere kreative, plots, hvis I nu har inspiration til det :-)
¤ Fjende
¤ Ven(inde)
¤ Bedsteven(inde)
¤ Barndomsven(inde)
¤ Træner/Trænepartner
¤ Familie
¤ Ekskærester
¤ Flirt
¤ (Kæreste) - kun måske
¤ Andet - jeg er åben overfor idéer!
Interesseret? Så smid da en kommentar nedenunder! :-D Jeg har kun tre små krav:
- Skriv mere end fem linjer.
- Prøv ikke at bestemme over min karakters handlinger (kun din egens!).
- Svar nogenlunde regelmæssigt, ikke hver anden måned
Håber ikke det var alt for krævende.. :-/ Men i hvert fald! Hvis du vil vide noget om mig/Avalanna, skal du bare kigge under min profil, og ellers er du mere end velkommen til at spørge mig! Ikke vær genert, for jeg bider alligevel sjældent ;-)
~ Cheyenne Tam, datter af Nike
Sidst rettet af Cheyenne 25/6/2013, 16:55, rettet 1 gang
Cheyenne- Fulde navn : Cheyenne Tam
Alder : 26
Antal indlæg : 32
Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*
Hej, Cheyenne!
Jeg vil gerne starte et emne op med dig. Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til nogen af de ting, som du søger et plot med i. Men ellers, så er jeg faktisk åben for lidt af hvert. Er også åben for emner uden et plot, men det finder vi nok ud af, hvad vi gør!
- Jeg er i hvert fald mere end klart til at emne!
Mvh. Christelle
Jeg vil gerne starte et emne op med dig. Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til nogen af de ting, som du søger et plot med i. Men ellers, så er jeg faktisk åben for lidt af hvert. Er også åben for emner uden et plot, men det finder vi nok ud af, hvad vi gør!
- Jeg er i hvert fald mere end klart til at emne!
Mvh. Christelle
Gæst- Gæst
Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*
Hej Christelle,
'
Dejligt at høre fra dig - jeg frygtede helt, at der ikke var nogen, der ville svare.. høhøh x.
Hmm, nu har jeg tjekket din profil, og jeg kan ikke umiddelbart finde på noget. Cheyenne er tilhænger af, at man tør vise sine følelser. F.eks. ved at græde - ligesom Christelle. Hvis jeg skulle komme med en idé, ville jeg sige veninder, men jeg ved det ikke helt. Det virker lidt for oplagt.
Som du selv siger, kan vi jo starte et emne uden et plot, og så kan vi se, hvad det bliver til. Det er jo også sjovt at se, hvordan man kan vride og dreje i et emne, hvis der ikke er nogen retningslinjer, som for eksempel et plot :-)
Mvh.
Cheyenne
'
Dejligt at høre fra dig - jeg frygtede helt, at der ikke var nogen, der ville svare.. høhøh x.
Hmm, nu har jeg tjekket din profil, og jeg kan ikke umiddelbart finde på noget. Cheyenne er tilhænger af, at man tør vise sine følelser. F.eks. ved at græde - ligesom Christelle. Hvis jeg skulle komme med en idé, ville jeg sige veninder, men jeg ved det ikke helt. Det virker lidt for oplagt.
Som du selv siger, kan vi jo starte et emne uden et plot, og så kan vi se, hvad det bliver til. Det er jo også sjovt at se, hvordan man kan vride og dreje i et emne, hvis der ikke er nogen retningslinjer, som for eksempel et plot :-)
Mvh.
Cheyenne
Cheyenne- Fulde navn : Cheyenne Tam
Alder : 26
Antal indlæg : 32
Hmm .. Ja, okay.
Men lad os da prøve et emne uden plot så? Jeg er sikker på, at det nok skal føres til et eller andet, og så må vi jo se, hvad der kommer til at ske. Jeg er i hvert fald åben.
Vil du gerne starte, eller skal jeg starte et?
Og hvorhenne?
Knuzzer.
Men lad os da prøve et emne uden plot så? Jeg er sikker på, at det nok skal føres til et eller andet, og så må vi jo se, hvad der kommer til at ske. Jeg er i hvert fald åben.
Vil du gerne starte, eller skal jeg starte et?
Og hvorhenne?
Knuzzer.
Gæst- Gæst
Jeg kunne godt tænke mig at emne med dig, men hvad du kan bruge Jason til, lader jeg bliver op til dig selv.
Gæst- Gæst
Hej,jeg er også frisk på emne så må du jo finde ud af hvad Richard kan bruges til.
Rychard- Fulde navn : Rychard Jackson Storm
Alder : 28
Antal indlæg : 150
Lignende emner
» *Indsæt fransk tekst her*
» En meget poetisk titel venter jer...
» God jul alle brugere
» Velkomstparty! (Åben for alle)
» What the hell am I doing here? - Åbent for alle
» En meget poetisk titel venter jer...
» God jul alle brugere
» Velkomstparty! (Åben for alle)