Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Come one, come all! - Søgning Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Come one, come all! - Søgning Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Come one, come all! - Søgning Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Come one, come all! - Søgning Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Come one, come all! - Søgning Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Come one, come all! - Søgning Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Come one, come all! - Søgning Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Come one, come all! - Søgning Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Come one, come all! - Søgning Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Come one, come all! - Søgning

2 deltagere

Go down

Come one, come all! - Søgning Empty Come one, come all! - Søgning

Indlæg af Archaon 30/6/2016, 21:55

Ohøj Very Happy

Jeg er totalt frisk på at emne, plotte, og lege! Det kravler sku lidt med kreativitet og motivation i mit hoved, og det skal da helst ud, ikke? Så derfor er jeg også lidt nysgerrig efter at finde ud af, hvem der ellers skulle have lyst til det samme, eller hvem der også skulle ligge inde med samme krea? Og ikke mindst, hvem der mon skulle have lyst til at emne eller plotte med mig.

Jeg har to karakterer jeg ønsker at være aktiv med. Archaon og Halfdan.

Archaon er lidt af en særling. En kølig thrill-seeker, så og sige. Han er ikke god til menneskelige relationer, er elendig til at flirte, og forstår sig overhoved ikke på den virkelige verden, eller den skjulte verden i hvilken Halvguderne eksisterer. Jovist, han har selvfølgelig lært om mytologien, og behersker sine egne evner så godt som han nu kan. Med et stort talent indenfor kamp og strid. Han er den direkte type der ikke lyver, og som har et meget praktisk syn på tilværelsen. Ønsker man et forhold til en meget moralsk ung mand, er Archaon måske den rette.

Halfdan, derimod... er en lidt anden størrelse. Han er vejleder for Hefaistos Hytten, men så heller ikke mere. Han er kun i lejren fordi han har et indædt ønske om at hjælpe sine søskende med at finde deres sande potentiale. Derfor tilbringer han også meget tid i den virkelige verden. Tid brugt på ganske suspekte ting. Tyverier af sjældne artefakter, rejser til klodens mystiske afkroge, eller diabolske planer om at underminere lejrens ledelse. Han holder sine kort tæt mod kroppen, og bærer på en drøm om at fjerne lejrens øverste ledelse fra skakbrættet - for i stedet at have halvguderne selv som lejrens øverste ledelse. Han er en fabelagtig smed og skaber af artefakter og alkemiske genstande. En loyal ven, men utilgivende og nådesløs skulle man stå i hans vej. For tiden holder han lav profil, efter at have mistet sin ene arm.

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

Come one, come all! - Søgning Empty Sv: Come one, come all! - Søgning

Indlæg af Filomena 1/7/2016, 21:24

I volunteer!
Filomena
Filomena

Fulde navn : Filomena Carvalho
Alder : 25
Antal indlæg : 4
Join date : 16/04/16
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Come one, come all! - Søgning Empty Sv: Come one, come all! - Søgning

Indlæg af Archaon 1/7/2016, 23:45

Awesome!

Har du selv umiddelbart nogle tanker og/eller ideer?

Som det første, tænker jeg at det nok ville kunne gavne hende at møde Halfdan. Han er hendes ældre halvbroder, og hendes vejleder. Og han kunne meget vel fungere som personen der får hende introduceret for lejren, og alle dets funktioner og afkroge? Han vil dog først og fremmest være hendes storebror og vejleder. En mentor, som så... og ikke en ven. Archaon er måske lidt af en særling til hende, alt afhængigt af hendes egen natur - men et direkte venskab ville nok være meget mere sandsynligt med ham, hvis det er hvad du kigger efter Smile

Archaon

Antal indlæg : 18
Join date : 23/08/15

Tilbage til toppen Go down

Come one, come all! - Søgning Empty Sv: Come one, come all! - Søgning

Indlæg af Filomena 4/7/2016, 23:46

Ikke umiddelbart, nej, men jeg synes et møde med hendes ældre halvbroder kunne være interessant at prøve.
Filomena
Filomena

Fulde navn : Filomena Carvalho
Alder : 25
Antal indlæg : 4
Join date : 16/04/16
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Come one, come all! - Søgning Empty Sv: Come one, come all! - Søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum