Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Stop det!!! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Stop det!!! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Stop det!!! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Stop det!!! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Stop det!!! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Stop det!!! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Stop det!!! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Stop det!!! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Stop det!!! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Stop det!!!

+2
Hazel
Amaranthe
6 deltagere

Go down

Stop det!!! Empty Stop det!!!

Indlæg af Amaranthe 4/3/2012, 21:48

Hey Gæst

Håber ikke dette sætter mig i dårligt lys hos nogen...

Men det er ved at irretere mig virkelig meget; Folk der kun har skrevet meget indlæg i rigtige emner er kommet øverst, eller i det hele taget bare på Top 10 listen...!
Ja, det er sjovt nogle gange at skrive et indlæg eller flere i lege-emnerne i frisnak, men at se emnerne med information som idéer og reklamer bliver overfyldt med spam der intet har med selve emnet at gøre, er trættende at se på... trættende og frustrerende.
Der er ikke en konkurrence herinde der hedder at få flest indlæg, hvis der gjorde ville næsten alle have over 200 indlæg og der ville absolut ikke være nogle in-game indlæg.
Jeg vil ikke nævne navne, jeg hentyder ikke til nogen bestent, jeg vil og kan ikke tvinge jer til at lytte eller overveje at det er irreterende for os andre, men jeg vil gerne bønfalde jer om i det mindste at skære ned for spammen... bare så ikke alle på Top 10 listen udelukkende er der fordi de har forbrudt sig mod en af sidens regler...

- Amaranthe -


Sidst rettet af Amaranthe 6/3/2012, 13:32, rettet i alt 2 gange
Amaranthe
Amaranthe

Fulde navn : Amaranthe Arachne Peace
Alder : 27
Antal indlæg : 230
Join date : 14/01/12
Bosted : Hytte 6, Athene

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Hazel 4/3/2012, 22:05

Hørt, Ama!
Der er endda en der har overhalet mig uden så meget som 3 in-game indlæg Sad
Anyways, please folkens! I gad desværre ikke lytte til Connor, vil I ikke nok lytte nu hvor det er en bruger der klager?!
Det håber jeg... *dyster mine*
Det er, som Ama siger, hyggeligt at poste 5 eller 10 indlæg i et out-off-game emne... men at der er nogen der er oppe på over 300 er latterligt og nærmest en hån over for Connor, Admin, der pænt TO gange har sagt at I skulle stoppe... Tag for helvede den snak over Chatten eller Pm! (undskyld mit sprog)
Og ikke mindst virkelig irreterende overfor os andre brugere der må slide i det for at få de 100 indlæg andre har fået på en dag...
Hazel
Hazel

Fulde navn : Hazel Ella Abbott
Alder : 26
Antal indlæg : 157
Join date : 30/01/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Summer 4/3/2012, 22:30

Undskyld!
Jeg ved at jeg er en af dem der inden for den sidste uges tid har spammet og... og det er frygtelig ked af.... Crying or Very sad
Jeg ville med allerstørste glæde slette mine indlæg... måske skulle jeg bede Connor om at gøre det? Nej, det tager for lang tid... jeg lover jeg ALDRIG gør det igen Sad
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Charlie 4/3/2012, 22:43

Ja, nu er det ikke fordi jeg vil spamme endnu mere..

Men jeg vil også gerne have lov at sige at jeg har skrevet mange ting i frisnak i løbet af de sidste tre dage. Det har på ingen måde været min intention at provokere nogen. Men jeg er ny, og jeg er først lige blevet godkendt i min gruppe som datter af Dionysos, så har ikke haft mulig for at emne ordenligt før nu - og det er ingens skyld.
Men jeg har bare gerne ville komme lidt ind i sammenholdet, da der ikke er så mange brugere herinde, og der derfor virker som om i har et meget tæt sammenhold. Men fra nu af vil jeg kæmpe mig op på rangstien, lige så fair som i andre.

Det kan godt være at det her var helt utrolig unødvendigt og random at skrive, men jeg havde lige brug for at komme ud med det, hvis det nu var mig i tænkte på.

Love :-).
Charlie
Charlie

Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Join date : 01/03/12
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Annabeth 4/3/2012, 22:58

Hey.. Jeg ved skam godt at jeg er en af dem der har nået op på over hundrede indlæg på et par dage, men tro mig. Det var altså ikke min mening at klemme nogens følelser eller noget. Jeg er ikke ude på at gøre folk sure, men jeg vil bare lige sige, at jeg altså troede at det var det kategorien 'frisnak' var til. At man kunne snakke, eller rettere sagt skrive, om andre ting end det der foregår herinde på siden. Og undskyld mange gange til dig, Oliver. Jeg ved udmærket godt at det er mig du mener. Og jeg syntes bare lige at i skulle vide at det altså ikke var fordi jeg ville lave en konkurrence ud af det eller noget. Jeg troede nu altså bare godt at man måtte skrive om havd end man nu ville, så længe det bare var inde under 'frisnak'. Endnu en gang undskyld til alle jer der føler jer snydt eller noget i den retning. Det er ikke min mening at gøre jer sure. Jeg skal nok lade være med at spamme nogle emner.. Håber ikke at i er alt for pissed off på mig... Oo
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Amaranthe 5/3/2012, 20:15

Woah guys...!
Jeg har aldrig sagt det gjaldt 'Frisnak', så vidt jeg husker nævnte jeg det blot... Oo
Det var emner under Idéer og under Reklamer, f.eks. emnet 'Gode Hjemmeside xD', som er propfyldt af snak der kunne tages i chatten...!
Selvom det nok også ville være dejligt hvis der blev skåret ned på frisnakken... men det skal jeg ikke blande mig i.
Det eneste jeg ville med dette emne var at spørge om spammen i de andre emner, ikke 'Frisnak', kunne skæres lidt ned, da jeg syntes det var lidt irreterende at der var så mange der fik hundrede indlæg uden at 'spille' in-game...
Amaranthe
Amaranthe

Fulde navn : Amaranthe Arachne Peace
Alder : 27
Antal indlæg : 230
Join date : 14/01/12
Bosted : Hytte 6, Athene

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Caitlin 5/3/2012, 22:33

Jeg kunne ikke være mere enig med dig Amarenthe, og ikke mindst Oliver. Plus, jeg synes også det er irriterende, da der ude i siden er en rulle ting med "latest topics". Og hvis den bare er opfyldt med ting fra den samme person, som har posted under "Frisnak" eller under hvilket som helst emne, så bliver det forvirrende for mig, og sikkert også for nogle andre af jer at følge mig. Jeg kan dog godt respektere at vi har et frisnak, som godt må være der, men der er simpelthen aaaalt for mange indlæg som bliver skrevet der. Jeg har ikke noget i mod det, det er super hyggeligt, men vi har altså en chat boks, og vi har vores "PM". Nogle ting, som diskuteres i emner, som ikke har noget med emnet af gøre er dybt frustrerende. - Lyder underligt, men ja. Charlie, jeg forstår dig fuldt ud, selvfølgelig skal man altid starte et sted. Alle er velkommen. Det er bare det, når alle spammer i Frisnak, eller i et andet emne, hvor de skriver om noget, som slet ikke angår selve emnet. Og Annabeth, Ja, Frisnak er lavet til frisnak. Smile Men altså, som jeg har sagt så mange gange efterhånden, det bliver for meget, og den lille rullende boks vi har ude til venstre bliver overfyldt med unødvendigt information. Jeg håber i respekterer min mening. Smile

#EverybodyIsBeautiful. Smile
Caitlin
Caitlin

Fulde navn : Caitlin Spencer Cavanaugh
Antal indlæg : 174
Join date : 18/02/12
Bosted : ..

Tilbage til toppen Go down

Stop det!!! Empty Sv: Stop det!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum