Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

I'll promise you something... don't look here, and you'll die

2 deltagere

Go down

I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty I'll promise you something... don't look here, and you'll die

Indlæg af Cornelia 27/4/2012, 20:50

Tak, fordi du kiggede Smile

Jeg søger nogle ting, almindelige emner eller plots til Cornelia.

Cornelia er en pige der er meget blid og let at knække. Hun er ikke særlig stærk psykisk eller fysisk og kan let såres, hun er virkelig genert og kan næsten aldrig få et ord frem når hun er sammen med nye personer.
Hun elsker dyr, og føler sig altid tryg sammen med dem. Hun er virkelig god til dyr og plejer at foretrække deres selskab frem for menneskers.

Hvis I har et plot - bring it on, guys!

~ Cornelia ~
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

I'll promise you something... don't look here, and you'll die Empty Sv: I'll promise you something... don't look here, and you'll die

Indlæg af Arya 3/5/2012, 14:59

Jeg ved ikke med plot, men jeg vil i hvert fald med glæde emne med dig Cornelia!! Hvis du altså stadig søger, og har lyst..? xD
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum