Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det!

Go down

Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det! Empty Livet er kort. Men hvis du kigger her bliver det muligvis længere! Hvis ikke du kigger, finder du jo aldrig ud af det!

Indlæg af Sarah 7/5/2012, 16:42

Ja undskyld min lille løgn, men jeg søger en der gider emne med løgner-Pollux.

Jeg søger;
- Kærlighéd.
- Flírt.
- Fjéndér.
- Bárndómsvénnér.
- Bárndómsvénníndér.
Sarah
Sarah

Fulde navn : Sara Bernouli.
Alder : 26
Antal indlæg : 136
Join date : 15/03/12
Bosted : Hut of Afrodite, Camp Halfblood, Long Island, Brooklyn, New York City, New York, United States of America.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum