Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

2 deltagere

Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 02:26

Hey every one, im changing guy, so just as your informed o.o
beklager for dem jeg emner med, men i skal være velkommen til at emne med Ventor, da jeg så anubis for at være lidt.. ehm kedelig xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Noomi 22/6/2012, 09:22

yup yup yup! Så må du hellere lave et emne brormand! Wink
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 13:11

er lavet XD
andre som har lyst til at emne med Ventor skal være velkommen o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Darren 22/6/2012, 14:46

Efter at have smugkigget i dig og Noomie's emne har jeg fået det bekræftet: Ventor er gal...
Men ikke desto mindre, vil jeg gerne emne med dig... hvis du laver XD
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 14:49

lyder meget godt XD
ps. Ventor er ikke gal, han fortrækker bare at folk er venlig overfor ham og ikke pisser ham af.. nothing more xD

han kunne da ALDRIG gøre en flue fortræd xD (Ironisk stemme)

Btw.. nogle tanker om sted?? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Darren 22/6/2012, 14:56

Hmm... Arenaen?
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 14:58

lyder godt Very Happy

har et emne klar om lidt så xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Darren 22/6/2012, 14:59

Jaa xD *Jubler*
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Noomi 22/6/2012, 16:11

tro mor, Darren, duden bag skærmen er langt sjovere end Ventor. Og langt mere crazy! Wink

Godt ment, BB :*
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 16:13

EY!? XD
jeg er ikke så slem.. kun hvis folk pisser mig nok af o.o
så kommer de nok lidt til skade... xD
men det er MEGET svært at gøre mig så vred xD

men jeg er da dog ikke den eneste som er lidt Crazy noomi jocolor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Noomi 22/6/2012, 16:17

*bukker anerkendende*
Nej, min kære V. Indrømmer jeg gerne; jeg ville aldrig være tøvet med den kniv Wink

BTW, jo, du er så slem, men det er kun folk der står dig MEGET nært der kender til det Wink Og så dem du trasher Razz
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER) Empty Sv: BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum