Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

3 deltagere

Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Avalanna 7/7/2012, 18:52

Monique 'Silver' Tala

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Tumblrlu1sd8mnb91r5k1l6 Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Tumblrlu1sd8mnb91r5k1l6 Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Tumblrlu1sd8mnb91r5k1l6

Kort info:


Datter af Hecate.
18 år gammel.
Lige kommet til lejren.

Silver - eller Monique - er en ung pige på atten, der er datter af Hecate. Hun er lige ankommet her i lejren og har endnu ikke fundet sig helt til rette. Hun er ikke særlig åben og lukker næsten ingen ind. Hun er meget stædig og giver ikke op før hun har fået hvad hun vil have. Hun hader regler og følger ikke andre end sine egne. Hun er næsten aldrig særlig imødekommende, og har derfor svært ved at få venner. Fjender er dog noget hun har meget let ved at få. Alt i alt er hun livsfarlig. Og hvis man trykker på de forkerte knapper med hende.. Bliver det skam værst for én selv... Hun har næsten ingen tålmodighed. Det skal dog siges at hun er en meget loyal ven, når man først er kommet forbi hendes kæmpe mure.. Det første indtryk man får af hende, er nok at hun er en oprørsk, rapkæftet og respektløs ung pige. Det passer ret godt..


Evnerne:


Hun har ikke opdaget alle sine evner endnu, og ekspimenterer stadig. Hun ved dog at hun kan få forskellige kugler af magi frem i sine hænder. De kan bruges som våben. Hun kan blandt andet fremmane ildkugler, tordenkugler og vandkugler. Plus at hun kan skabe små tornadoer med hænderne. Altså også små vindkugler af en art. Vindkuglerne - de små tornadoer - kan ikke slå ihjel. Det kan ildkuglerne dog. Også tordenkuglerne hvis de bliver brugt rigtigt. Og vandkuglerne kan hun få til at trænge ind i fjendens krop og drukne personen indefra.


Søger:


Venskaber - kan dog være svært pga. hendes indelukkethed.
Fjendskaber - den er til gengæld ret nem..
Barndomsven(inde) - den er åben eftersom Silver ikke altid har været på denne måde.
Bedsteven(inde) - kan også være ret svært, men man kan altid prøve (;
Flirts - hun kan sagtens være flirtende, selvom hun ikke lukker mange folk ind.
Evt. andet - hvis du selv har et forslag, så kom med det!


Relationer:


Ingen endnu..

Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Faye 8/7/2012, 01:15

På nogle områder minder Silver og Faye om hinanden, og tilmed har de også den samme gudeforælder. Dette kan selvfølgelig få to udfald: De bliver venner hurtigt, da de kan gennemskue eller forstå den anden. Eller også er de for ens, hvilket lægger noget fjendskab imellem dem. For Faye's vedkommende i dette sidste tilfælde, ville hun se, hvor langt ud hun kunne drive Silver. Denne vil jeg lade være op til dig (; Nogen tanker?
- Det kunne selvfølgelig også være noget mere end dette, men min kreativitet meldte lige fra..
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Avalanna 8/7/2012, 02:03

Venner kunne måske være meget godt, eftersom Silver ikke har særlig nemt ved at få dette. Og eftersom de jo samtidig er halvsøskende kan det blot gøre dem endnu tættere..? Min plothjerne er desværre også lidt død, så jeg ved ikke hvad du synes? Skal det så være veninder? :-)
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Faye 8/7/2012, 16:48

Ja, veninder ville være godt (; Det ville være lidt sjovt, hvis der kom noget jalousi eller noget ind i billedet.. Silver lader til at have opdaget lidt af sine evner, hvor Faye er i hårdknude over sine er uopdagede.. Ved ikke om der ville være noget at spille på? (;
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Avalanna 9/7/2012, 09:59

Great! (;
Hmm.. Det kunne man nok sagtens spille videre på.. :-D
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Faye 11/7/2012, 13:17

Vi kan altid se, hvad retning venskabet fører hen, og så tage den derfra? :b
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Amelia 11/7/2012, 16:28

Altså, jeg ved ikke helt hvor Amelia vil passe ind. Men, Silver lyder helt klart som en meget spændende person, så jeg vil meget gerne emne med dig :-D
Hvis du har nogen idéer ville det være nice, men ellers kan vi jo bare tage det som det kommer ikke?
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Avalanna 11/7/2012, 23:59

Faye

Det lyder helt perfekt. So... Vil du ikke lave et emne til os? ^^'


Amelia

Øhm... Jeg tænker måske lidt.. Vil du have at Amelia skal forblive blind? For ellers kunne Silver måske nok hjælpe hende med sin magi...? Hvis du ikke vil have hendes syn tilbage, kan vi jo også bare finde på noget andet ^^ Det var bare den første idé der poppede op i mit hoved (;
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Faye 13/7/2012, 20:11

Jo, det kan jeg da godt. Hvor skal jeg oprette henne? (;
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Amelia 21/7/2012, 22:26

Ih guder, du sætter mig i et dilemma nu xD Skal jeg være ond, eller skal jeg forbarme mig over Amelia? Hmm, jeg tror jeg siger at hun skal forblive blind... ikke fordi det var en dårlig idé, det er mere at jeg ikke ville vide hvordan jeg skulle 'spille' hende, hvis hun ikke er blind. Gud, jeg føler mig ond...-.-
Og hvilken lyseslukker jeg er! Men, vi kunne jo også bare se hvad der sker? Fordi jeg er elendig til det med plotidèer, jeg undskylder xP
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Avalanna 15/9/2012, 10:38

Faye

Hmm.. Bare ved hytterne, måske? (;


Amelia

Det er bare helt i orden! Det er trods alt din karakter (;
Og vi kan godt bare tage det som det kommer.. Hvem laver så, og hvorhenne? xD
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots Empty Sv: Ice is hard to break.. But maybe you can? - Plots

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum