Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I Want You! Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I Want You! Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I Want You! Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I Want You! Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I Want You! Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I Want You! Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I Want You! Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I Want You! Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I Want You! Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

I Want You!

+3
Amelia
Sarah
Angus
7 deltagere

Go down

I Want You! Empty I Want You!

Indlæg af Angus 30/7/2012, 20:42

Hej alle sammen Very Happy

Som så mange andre før mig, så søger jeg alt lige fra plots, relationer eller bare en tråd eller to til Angus.

Angus er søn af Ares, og er netop ankommet til Halvblodslejren. Han har overhoved ikke kendt noget som helst til denne verden inden han kom til lejren, så det hele er selvfølgelig meget nyt for ham! Han har en sarkastisk humor der måske får folk til at tro at han er meget pessimistisk og negativ, men det er i virkeligheden ikke helt sandt. Som søn af Ares har han selvfølgelig en forkærlighed for alle slags konflikter, men det er ikke selve konflikten der driver ham - så han kunne ikke finde på at starte et slagsmål bare for at slås. Han har måske arvet nogle lidt anderledes attribuer fra hans far. Han er meget disciplineret, loyal og måske en smule arrogant og snæversynet. Men mest af alt er han næsten helt militaristisk. Man skulle tro at en søn af Ares var aggressiv og kamplysten HELE tiden - men dette er ikke tilfældet hos Angus. Da han er meget disciplinær, vil han hellere koncentrere sig om at træne og egentlig blot forsøge at have det sjovt med hvad han nu ellers laver. Han kan godt lide at slås, blive beskidt og være hvad han selv kalder mandlig - men han HADER at tabe.
Dette er blot en del af hans personlighed, og hvis der er spørgsmål - så spørg endelig Wink

HVAD JEG SØGER kan være alt lige fra venner til fjender, og en kæreste til nogle flere fjender Very Happy
Men ud over de meget typiske ting, søger jeg blandt andet også en person der kunne være den første han møder, og ligesom være den der viser ham rundt i lejren.
Jeg har egentlig tænkt mig at spille ham kronologisk - altså, jeg vil gerne spille ham et trin af gangen. Så det bliver fra dag 1 og så frem - ligesom når man ser en film Razz Han skal jo først finde sin plads i lejren, og finde ud af hvad dette liv går ud på.
Som rollespiller kan jeg godt finde på at skrive lange svar, men jeg er altid tro til min karakter, hvilket jeg også håber du/i er Wink Jeg kan dog bedst lide at have en enkelt tråd af gangen - men hvis jeg er så heldig at flere vil tråde med mig at gangen, så kan der måske godt blive en undtagelse Very Happy

Men hvis du kunne være interesseret, så send mig endelig en PM eller svar her i tråden! Hvis du har andre forslag, eller blot vil finde ud af noget mere end det klassiske, så er jeg mere end klar på det Wink

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Sarah 30/7/2012, 21:26

Sara søger kærlighed og en beskytter. Hendes far døde for et stykke tid siden og hun har ingen at snakke med om det. Hun er meget følsom, og har ikke særlig mange venner.
Sarah
Sarah

Fulde navn : Sara Bernouli.
Alder : 26
Antal indlæg : 136
Join date : 15/03/12
Bosted : Hut of Afrodite, Camp Halfblood, Long Island, Brooklyn, New York City, New York, United States of America.

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Amelia 30/7/2012, 21:32

Han lyder, som en meget spændende karakter og jeg ville elske at emne med ham/dig (:

Lidt om Amelia: Hun er ikke særlig begejstret for sin far, hun er blind, hun har en syg form for humor og var engang eliterytter, før hun blev blind. Hun har ikke mange venner, dels hendes egen skyld, og bryder sig ikke om at tale om hendes blindhed.

Men da, jeg ikke helt ved hvor Amelia,-der jo er blind-, kan passe ind... måske har du nogle idéer? :-D
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 30/7/2012, 22:25

Altså. Angus kan være meget ejendommelig med hensyn til venner og veninder, og kan MEGET let blive jaloux og aggressiv over de mindste ting. Det er derfor han gør alt for at være så disciplineret som muligt - altså at træne hans krop og ikke mindst sind således han ikke får raserianfald hele tiden og igen. I hans skoletid mobbede han selv, og var en lettere typisk 'jock' - der troede han var bedre end andre bare fordi han var stærkere, hurtigere og bedre til sport. Men det vil jo hurtigt få ende på Halvblodslejren Razz Han elsker konflikter til det punkt hvor han gør alt hvad han kan for at undgå dem. Hvilket nogen gange får ham til at se ligegyldig ud hvis andre er i fare. Men han er ikke ligeglad med andre!... ehm... han er meget tvetydig og svær at forklare Razz you'll see.

SARAH
Siden Angus netop er kommet dertil, har han selvfølgelig heller ikke mange venner Wink Men det kunne meget vel være at Angus med tiden kunne blive meget beskyttende overfor hende. Han er dog ikke filosofisk på nogen måde, og er mere den fysiske og sportslige type - der ligesom har været omdrejningspunkt for opmærksomheden i hans skoletid. DERFOR kunne han godt have lidt svært ved at tale om følelser osv, også selvom han meget gerne vil! Men hvis han nogensinde udtrykker kærlighed overfor nogen, så vil det ikke være via ord, men via handlinger og små gestus. Smile Men som sagt, Angus er kun følsom med hensyn til temperamentet - som sjældent går over bord. Han er rimelig maskulin, eller vil i hvert fald gerne være det. Så hvis hun begynder at manipulere og gøre alt mulig med ham - så kunne han godt blive lidt sur Razz

AMELIA
De har måske noget til fælles? Angus har selv ikke rigtig noget forhold til hans far. Han synes vel at han er lidt 'hardcore' - men så synes han nu også alligevel at den gamle stodder kan passe sig selv. OG hans humor er måske også lidt 'syg' - eller i hvert fald anderledes. At hun er blind vil selvfølgelig forvirre ham i starten, men det er slet ikke noget han vil dømme hende på eller drille hende med. Hvis hun ikke vil tale om det, så bliver der ikke talt om det Wink Det er et lidt specielt scenarie med Angus og en blind pige - men jeg er sikker på at det vil kunne fungere som et venskab. Eller måske lidt anderledes med ham der udvikler stærke beskyttende og hjælpsomme følelser overfor hende, og hende der bare smiler og tænker at hun for helved godt kan klare sig selv Razz

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Daenerys 30/7/2012, 22:58

davs! Jeg mangler sådan set bare et at emne med Wink

Dany er ret så agressiv, og holder sig for det meste for sig selv. Hun taler ikke om sin mor og da slet ikke om hendes far.
Hun har mentale evner til at dele sine minder gennem fysisk kontakt, og til at høre andres tanker.

Frisk? Plot er mig ligemeget.
Dog har Dany en kæreste, Wink
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 30/7/2012, 23:07

Er da ligemeget om hun har en kæreste eller ej Wink Men hvis du starter, så lover jeg at stikke dig en masse svar Smile

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Daenerys 30/7/2012, 23:10

deal!
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Ashley 30/7/2012, 23:14

Synes din karakter lyder virkelig spændende, og ville elske at emne med dig Very Happy

Ashley er en meget glad pige, hun griner meget, og kan selvfølgelig godt være lidt dyster en gang imellem, da hun trods alt er en datter af Hades ^^' Hun er meget følsom omkring sin baggrund før lejren, og hun har lidt svært ved at stole på det andet køn på grund af visse ting der er sket i den. Hun har boet i lejren i tre år og er meget glad for andre, og altid villig på en disktution, hvis det skulle være. Hun kan være ret så stædig, og får næsten altid sin vilje, og hvis ikke, kæmper hun for det, hun har kampånd, selvom hun kan virke blid som vinden. Hun har noget af at temprement, så selvom der skal meget til at få hende oppe at køre, skal man passe på når hun er oppe i det røde felt. Når hun først er begyndt at synes dårligt om en person, skal der meget til at hun skifter mening.
Det var lidt meget, men her er det kort hvordan min karakter er ^^'

Er frisk på plot, men da Ashley har en kæreste, er den mulighed nok optaget Wink
Og kan sagtens lave, hvis det skulle være ^^
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 30/7/2012, 23:31

Plot osv er bare for at gøre det lidt nemmere, men ja, jeg er da frisk på en tråd Wink

Og det der med kæreste... betyder altså ingenting. Det er ikke et MUST for at tråde med Angus Very Happy Han er ny, så er nu heller ikke så skide trængende efter en tøs der svinger et sværd imod ham, eller en pige der sidder i hjørnet og snakker med spøgelser Razz

Du må meget gerne starte Wink

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Ashley 30/7/2012, 23:38

Haha, jah okay xD

Så bare nævn et sted, så begynder jeg ^^ Er bare på iPhone, så det kan godt tage lidt tid, og med diverse stavefejl ^^'
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 30/7/2012, 23:45

hva med kravlevæggen eller skoven? Smile

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Ashley 31/7/2012, 00:13

Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Amelia 31/7/2012, 05:07

Angus skrev:AMELIA
De har måske noget til fælles? Angus har selv ikke rigtig noget forhold til hans far. Han synes vel at han er lidt 'hardcore' - men så synes han nu også alligevel at den gamle stodder kan passe sig selv. OG hans humor er måske også lidt 'syg' - eller i hvert fald anderledes. At hun er blind vil selvfølgelig forvirre ham i starten, men det er slet ikke noget han vil dømme hende på eller drille hende med. Hvis hun ikke vil tale om det, så bliver der ikke talt om det Wink Det er et lidt specielt scenarie med Angus og en blind pige - men jeg er sikker på at det vil kunne fungere som et venskab. Eller måske lidt anderledes med ham der udvikler stærke beskyttende og hjælpsomme følelser overfor hende, og hende der bare smiler og tænker at hun for helved godt kan klare sig selv Razz

Ja, det kunne fungere :-) God idé :-D
Hvem opretter? Og hvor hvor ^^
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 31/7/2012, 12:28

Ved sku ikke rigtig hvor, tror nu Angus kunne finde på en undskyldning til at være hvor som helst. Men du må gerne oprette når vi får aftalt stedet Wink

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Amelia 31/7/2012, 13:09

Okay :-) Hvad med... Skoven? x3
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Angus 31/7/2012, 13:28

det siger vi Wink

Angus

Antal indlæg : 191
Join date : 30/07/12

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Amelia 31/7/2012, 13:59

Great, så opretter jeg emnet og sætter et link ind her når det er færdigt :-)
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Amelia 31/7/2012, 14:20

Here it is :-)
https://halvblodslejren.danskforum.net/t603-all-time-low-angus#8091

- Undskyld at det ikke er så langt :'(
Amelia
Amelia

Fulde navn : Amelia Clara Payne Hoocks
Alder : 25
Antal indlæg : 72
Join date : 03/07/12
Bosted : Halvblodslejren, før var det Stratford, England

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Summer 2/8/2012, 11:10

Jeg vil da meget gerne lære min,-meget-, ældre bror at kende Very Happy

Summers personlighed er som de fleste andre på fem år's: Hun elsker at lege og elsker at møde nye personer, hvis de vil lege og kan være virkelig, virkelig stædig. Hun er datter af Ares, men er ifølge alle andre for lille til at håndtere våben, så hun bruger sin tid i hytten og rundt omkring i lejren xD

Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Harley 29/9/2012, 16:13

Jeg er frisk på emne, hvis du har lyst på et tidspunkt ^^
Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 28
Antal indlæg : 165
Join date : 22/12/11
Bosted : Hytte 7

Tilbage til toppen Go down

I Want You! Empty Sv: I Want You!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum