Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil]

2 deltagere

Go down

Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil]

Indlæg af Daenerys 24/11/2012, 10:53

Den lange sommer er ved at være ovre, og kulden begynder at ruske i Westeros. Winterfell, King's Landing, Casterly Rock, Highgarden og Sunspear... Jo længere syd man drager, jo tættere kommer fjenden. Men hvem ved, måske er det dig, der leder slaget og overtager Jerntronen? Eller er du, som Hand Of The King, ham der leder os udenom krigen og i al hemmelighed selv overtager tronen ved at vælte den fordrunkne og horeglade konge?

Mid-mare er en hjemmeside, designet til dem der elsker verdenen der er bygget op omkring A game og thrones. Siden er helt ny, og diverse titler er stadig ledige. Om du vil skabe dit eget hus, eller være konge, eller leve som en på The Wall... Dette er stedet for dig.
Og husk, mine kære venner...

Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] House_stark_banner_by_i_stamp-d40tkxc
Det skal dog siges, at siden stadig er under opbygning, da jeg er alene om den, og ikke har hundredevis af timer til siden når det passer mig Wink
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil] Empty Sv: Winter Is Coming... [A Game of thrones, rollespil]

Indlæg af Gabriel 30/11/2012, 00:43



Ideen bag siden er jo god, og læste godt der stod det tager tid at få styr på tingene når du er alene om det. Som en der har haft min egen side før råder jeg dig enten til at skaffe dig en medadmin, eller først poste reklamer når siden er klar.

Du mister for mange potentiale medlemmer ved at poste siden når den ikke er færdig, folk kigger et par gange forbi for at se om den er færdig og så opgiver de... du skulle måske have brugt mere tid på info omkring siden (ikke alle har trods alt set Game Of Thrones Wink ) da folk på den måde kan gå igang med at vælge og beslutte karakter mens du så småt på styr på boardet.

Blot nogle råd, ellers elsker jeg din ide og held og lykke! Wink
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum