Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

2 deltagere

Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Cheyenne 23/6/2013, 13:25

Hej med dig, Gæst! :-)

Efter en lang pause, har jeg besluttet, at lave min gamle karakter (Alex) om til Cheyenne, som jeg har lige nu. Da jeg ikke har skrevet min profiltekst endnu, har I ikke rigtig nogen chance for at vide, hvordan min karakter. Derfor vil jeg nu give jer en lille opsumering af de grundlæggende træk hos hende;

¤ 17 år
¤ Datter af sejrens gudinde, Nike
¤ Hun kan forudse, hvem der vil vinde i enhver kamp
¤ Hun har en fordom mod døtre af Afrodite, der bygger på, at hun ser dem alle som overfladiske og optagede af deres eget udseende
¤ Hun har absolut intet til overs for børn af Hades, da det var deres far, der var skyld i Cheyennes egen fars død.
¤ Hendes far blev dræbt af en Helvedeshund fra Pinslernes Mark - hun er af den overbevisning, at der Hades, der havde sendt den efter ham.
¤ Hun kæmper kun mod folk, hun kan se, hun vinder over. Hvilket vil sige, hverken Ares- eller Athenebørn er nogen, hun kan se som reelle modstandere, da de vil bare vil give hende 'tæv'
¤ Hun danser
¤ Hun tror på sand kærlighed, selvom alle forholdene i hendes familie er endt i skilsmisse
¤ Hun elsker at bade og svømme elite

Hvis hun lyder som en karakter, I kunne bruge til noget, skal I endelig lade høre fra jer. Jeg emner med alle. Nedenunder har jeg skrevet en række plots, vi kunne bruge, hvis I føler for det. Udover dem er det tilladt at komme med egne, og sikkert langt mere kreative, plots, hvis I nu har inspiration til det :-)



¤ Fjende
¤ Ven(inde)
¤ Bedsteven(inde)
¤ Barndomsven(inde)
¤ Træner/Trænepartner
¤ Familie
¤ Ekskærester
¤ Flirt
¤ (Kæreste) - kun måske
¤ Andet - jeg er åben overfor idéer!


Interesseret? Så smid da en kommentar nedenunder! :-D Jeg har kun tre små krav:
- Skriv mere end fem linjer.
- Prøv ikke at bestemme over min karakters handlinger (kun din egens!).
- Svar nogenlunde regelmæssigt, ikke hver anden måned

Håber ikke det var alt for krævende.. :-/ Men i hvert fald! Hvis du vil vide noget om mig/Avalanna, skal du bare kigge under min profil, og ellers er du mere end velkommen til at spørge mig! Ikke vær genert, for jeg bider alligevel sjældent ;-)

~ Cheyenne Tam, datter af Nike


Sidst rettet af Cheyenne 25/6/2013, 16:55, rettet 1 gang
Cheyenne
Cheyenne

Fulde navn : Cheyenne Tam
Alder : 25
Antal indlæg : 32
Join date : 13/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Gæst 23/6/2013, 22:11

Hej, Cheyenne!

Jeg vil gerne starte et emne op med dig. Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til nogen af de ting, som du søger et plot med i. Men ellers, så er jeg faktisk åben for lidt af hvert. Er også åben for emner uden et plot, men det finder vi nok ud af, hvad vi gør!
- Jeg er i hvert fald mere end klart til at emne!

Mvh. Christelle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Cheyenne 24/6/2013, 18:53

Hej Christelle,
'
Dejligt at høre fra dig - jeg frygtede helt, at der ikke var nogen, der ville svare.. høhøh x.
Hmm, nu har jeg tjekket din profil, og jeg kan ikke umiddelbart finde på noget. Cheyenne er tilhænger af, at man tør vise sine følelser. F.eks. ved at græde - ligesom Christelle. Hvis jeg skulle komme med en idé, ville jeg sige veninder, men jeg ved det ikke helt. Det virker lidt for oplagt.
Som du selv siger, kan vi jo starte et emne uden et plot, og så kan vi se, hvad det bliver til. Det er jo også sjovt at se, hvordan man kan vride og dreje i et emne, hvis der ikke er nogen retningslinjer, som for eksempel et plot :-)

Mvh.
Cheyenne
Cheyenne
Cheyenne

Fulde navn : Cheyenne Tam
Alder : 25
Antal indlæg : 32
Join date : 13/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Gæst 25/6/2013, 19:05

Hmm .. Ja, okay.
Men lad os da prøve et emne uden plot så? Jeg er sikker på, at det nok skal føres til et eller andet, og så må vi jo se, hvad der kommer til at ske. Jeg er i hvert fald åben. Wink

Vil du gerne starte, eller skal jeg starte et? 
Og hvorhenne? 


Knuzzer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Gæst 20/7/2013, 00:27

Jeg kunne godt tænke mig at emne med dig, men hvad du kan bruge Jason til, lader jeg bliver op til dig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Rychard 23/7/2013, 18:48

Hej,jeg er også frisk på emne så må du jo finde ud af hvad Richard kan bruges til. Smile
Rychard
Rychard

Fulde navn : Rychard Jackson Storm
Alder : 27
Antal indlæg : 150
Join date : 22/07/13
Bosted : Poseidon Cabin, and a Place on Hawai

Tilbage til toppen Go down

*Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind* Empty Sv: *Indsæt en kreativ titel, der på magisk vis vil få alle til at klikke herind*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum