Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~

2 deltagere

Go down

Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~

Indlæg af Clarisse 7/9/2013, 15:52

Hejsa alle dejlige folk!

Jeg er startet i skole igen som alle jer andre, men har virkelig brug for lige at komme igang inden jeg kan tage hul på alle mine emner igen! Det må i meget undskylde men der er bare en masse som skal rettes til, inden jeg finder overskudet til at svarer. 

Håber i bærer over med mig, ses elsklinger! <3 :-)
Clarisse
Clarisse

Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Alder : 31
Antal indlæg : 96
Join date : 22/08/13
Bosted : Ares hytten.

Tilbage til toppen Go down

Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~ Empty Sv: Skolen rutinen skal lige på plads igen ~Fravær Clarisse~

Indlæg af Adrianna 7/9/2013, 21:51

Håber at du snart får det på plads, så vi kan møde dig herinde;)
Held og lykke<3
Adrianna
Adrianna

Fulde navn : Adrianna Posada Parthene Delacour
Antal indlæg : 184
Join date : 31/05/13
Bosted : Dejlige hytte 3!

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum