Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie

Go down

I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie Empty I'm gonna do it for the ramen! ~Ellie

Indlæg af Gæst 16/5/2014, 21:01

Tid: 12:45
Sted: Arenaen
Omgivelser: Nogle få halvguder
Vejr: Blå himmel med nogle få skyer
Dag: Torsdag
Årstid: Forår
Påklædning: http://picture-cdn.wheretoget.it/nvcqh2-l.jpg , og en læder-brynje indenunder.
Frisurer: Reika har sit blå hår oppe i en hestehale
Våben: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130113144328/camphalfbloodroleplay/images/e/e6/Elucidator.jpg

Reika kunne ikke finde ud af at slås, men hun tvang sig selv til at stå "tidligt" op, for at træne lidt selvstændigt. At stå tidligt op brød Reika sig heller ikke om.
Reika stod udenfor arenaen med et sværd i den ene hånd. Hun var ret bange og nervøs, fordi der jo også var andre halvguder end hende selv, som kunne dømme hendes kræfter, osv. *Hvorfor gør jeg det her?* tænkte Reika. *Jeg bliver bare ydmyget!*
Reika har aldrig kæmpet mod andre end sig selv og sit handicap, for udover at være ordblind og have ADHD, så har Reika også amnesi. Det har virkeligt været en slem periode for Reika. Et halvårs lejr uden at kende nogle har stort set gjort det hele værre. Meget værre.
Reika trådte ind i arenaen. Nogle få halvguder stirrede på hende, som om hun var et rumvæsen. *For Zeus da også! Jeg vil ud her fra!* Reika vendte sig om. *Nej! Ikke i dag Reika. Du kan godt! Bare lad som om du har været her før, så skal det nok gå*
Reika vendte sig om igen, og gik hen mod en væg. Hun stak sværdet i jorden, og satte på jorden. Hun sukkede højt og  tog sig til hovedet. *Far... Hvad har jeg dog gjort?!*
Der kom en gruppe halvguder ind i arenaen. De så lidt hovmodige ud. Kunne det være Ares' børn? De er jo mestre i at kæmpe. En af gutterne fik øje på Reika, og gik derfor hen til hende. "Hey! Ares' hytte har arenaen nu, så du kan godt skride!" "Øhm... Men var arenaen ikke åben for alle idag?""Skal du spille næsvis?!"
Halvguden tog fat i Reikas trøje, løftet hende op med den ene hånd, og kastede hende hen mod hendes sværd. Hun landede hårdt på jorden. *Hvad fuck har jeg nu gjort?!*
Reika tog hurtigt fat om hendes sværd og rejste sig op. Hun kom hurtigt bagved halvguden der truede hende, og med sværdets spis rettet mod ham. Han vendte sig om med et flabbet smil om læberne, og tog fat om sværdet og trak til. Reika kunne lige nå at få  trukket sværdet ud af hænderne på ham. Hun løb hurtigt om bagved ham, og snittede hans ryg, hans ventre arm og højre arm. Og det så ud til, at Reika skar ret dybt, fordi blodet begyndte at pible ud af snittene. Nogle af Ares' børnene greb hurtigt fat om den såret , og fik ham hen til hospitalsfløjden.
"Så ka' han lære det!" mumlede Reika lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum