Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Son of Fire and Metal
+3
Evangeline
Elizabet
Halfdan
7 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Son of Fire and Metal
Hej hej! Jeg har været inaktiv her på siden i et godt stykke tid, men af en eller anden grund, bliver jeg ved med at stikke hovedet forbi fra tid til anden. De eneste grunde må være at jeg elsker og savner den her side! Så nu har jeg i hvert fald tænkt mig at være med igen, og opretter den her lille tråd for at se om nogen skulle være interesseret i et emne, eller et plot, eller en relation.. you name it! ^^
Halfdan kan i læse om i profilen. Men jeg indser at jeg måske har skrevet lidt meget, og det sikkert kan blive lidt kedeligt at læse det hele igennem Så kort sagt, er Halfdan en 21årig søn af Hefaistos, og vejleder af Hefaisto-hytten og hans kære søskende. Han er dog, måske, en smule særlig i det. Han gider ikke længere spilde sin tid på at tage læderharnisker og andet oldgammelt udstyr på, for så at svinge med sværd i arenaen. Han gør det nogle gange, selvfølgelig, hvis han skal eller han ikke har andet at lave.
Han kan lide; teknologi, smukke ting, arbejde, fint tøj, god mad, sin far, sine søskende og halvguder generelt. Han er dog ikke den mest positive halvgud. Han hader guderne og deres evige pjat med krig og trusler, og hader lederne af Halvblodslejren for at udnytte halvguderne til at opnå deres egne mål. Han er en bitter, jaloux og såret ung halvgud, der har store planer for fremtiden. Med andre ord... så er han måske ikke den mest behagelige type at være omkring.
Halfdan er endnu ikke en direkte fjende mod Halvblodslejren eller guderne, men han ville elske det hvis Halvguder tog deres plads som verdens elite, og guderne og mennesker blev bragt i knæ! Han leder efter sjældne genstande, og laver selv magiske og mystiske genstande med hvilke han håber på at kunne opnå hvad han gerne vil.
Jeg stiller ikke krav eller lignende til emner. Skriv hvad og hvordan i har lyst til at skrive. Bare grammatikken er i orden og indlæggene ikke er alt for korte. Selv kan jeg nogle gange finde på at skrive detaljerede indlæg, og byder sådanne indlæg meget velkommen!
Så hvis noget af dette kunne friste, så synes jeg i skal svare her, eller sende mig en besked - og så skal vi nok finde på noget sjovt, dramatisk eller underholdende
Halfdan kan i læse om i profilen. Men jeg indser at jeg måske har skrevet lidt meget, og det sikkert kan blive lidt kedeligt at læse det hele igennem Så kort sagt, er Halfdan en 21årig søn af Hefaistos, og vejleder af Hefaisto-hytten og hans kære søskende. Han er dog, måske, en smule særlig i det. Han gider ikke længere spilde sin tid på at tage læderharnisker og andet oldgammelt udstyr på, for så at svinge med sværd i arenaen. Han gør det nogle gange, selvfølgelig, hvis han skal eller han ikke har andet at lave.
Han kan lide; teknologi, smukke ting, arbejde, fint tøj, god mad, sin far, sine søskende og halvguder generelt. Han er dog ikke den mest positive halvgud. Han hader guderne og deres evige pjat med krig og trusler, og hader lederne af Halvblodslejren for at udnytte halvguderne til at opnå deres egne mål. Han er en bitter, jaloux og såret ung halvgud, der har store planer for fremtiden. Med andre ord... så er han måske ikke den mest behagelige type at være omkring.
Halfdan er endnu ikke en direkte fjende mod Halvblodslejren eller guderne, men han ville elske det hvis Halvguder tog deres plads som verdens elite, og guderne og mennesker blev bragt i knæ! Han leder efter sjældne genstande, og laver selv magiske og mystiske genstande med hvilke han håber på at kunne opnå hvad han gerne vil.
SØGER:
- Venner/Veninder/Partners in Crime
Halfdan har været i Halvblodslejren i 9-10 år, så han må da uden tvivl have mødt nogen der rent faktisk synes godt om ham eller omvendt. Han er dog en smule kræsen med sit selvskab, og det er kun ligesindede halvguder han stoler på og som han ser som sine ligemænd. Nogle som måske endda hjælper ham lidt med at opnå hvad han gerne vil. - Fjender
Fjender har Halfdan rigeligt af. Da han kom til Halvblodslejren og i mange af årene han har været her, var han lidt af en taber og enspænder. Han glemmer aldrig hvem der enten har hånet ham, ydmyget ham eller såret ham, og han er ikke just den mest tilgivende type. Eller det er måske bare personer der kan lugte og fornemme at der er noget lidt galt med Halfdan, og derfor ikke stoler på ham eller lignende. - Flirts?
Han har aldrig fået megen opmærksomhed fra det modsatte køn. Han ved godt han ser godt ud, synes han da selv, og kan da også godt finde på at flirte og hygge sig lidt med en smuk pige. Dog har han meget svært ved at binde sig og stole på piger, da de oftest har ydmyget ham eller lignende. Trods det er han dog en meget selvsikker type. Han er heller ikke typen der giver meget udtryk for sådanne følelser, og har aldrig selv haft en kæreste. - Andet
Jeg er helt og aldeles åbent for alle slags forslag og ideer! Så kom endelig med dem.
Jeg stiller ikke krav eller lignende til emner. Skriv hvad og hvordan i har lyst til at skrive. Bare grammatikken er i orden og indlæggene ikke er alt for korte. Selv kan jeg nogle gange finde på at skrive detaljerede indlæg, og byder sådanne indlæg meget velkommen!
Så hvis noget af dette kunne friste, så synes jeg i skal svare her, eller sende mig en besked - og så skal vi nok finde på noget sjovt, dramatisk eller underholdende
Halfdan- Fulde navn : Halfdan Quatermain
Antal indlæg : 235
Sv: Son of Fire and Metal
Jeg er frisk har selv været herinde før men blev inaktiv :/
Jeg er ikke hjemme før senere, men du kan smide en pm så skriver jeg når jeg er hjemme igen
Jeg er ikke hjemme før senere, men du kan smide en pm så skriver jeg når jeg er hjemme igen
Elizabet- Fulde navn : Elizabet Aurora Medica
Alder : 29
Antal indlæg : 23
Jeg er da frisk for at tråde lidt med dig ^^ Synes din karakter lyder meget spændende, og tænker, nu da de er halvsøskende, at man kan finde ud af et plot derfra?
Evangeline- Fulde navn : Evangeline Aldrin
Antal indlæg : 89
Evangeline skrev:Jeg er da frisk for at tråde lidt med dig ^^ Synes din karakter lyder meget spændende, og tænker, nu da de er halvsøskende, at man kan finde ud af et plot derfra?
Det kan vi da sagtens finde ud af! Well.. Halfdan er jo vejleder, og han vil da hellere end gerne hjælpe sine søskende med at finde deres plads i lejren... og måske også hundse lidt rundt med hende Hjælpe hende en smule med at forbedre hendes smedjekunst og måske endda hjælpe hende med gradvist at opdage hendes evner?
Haha, ja xD Det lyder som en mega god idé, så et godt plads til emnet kunne være i smedjen eller måske i deres hytte? :3
Ja det lyder fornuftigt
Dejligt, hvem laver så?
Det må du meget gerne, hvis altså jeg kan lokke dig til det
Kan jeg sagtens, så skal det være i smedjen eller i hytten? Og skal de kende hinanden før, altså have snakket sammen eller skal de bare kende hinanden ved navn?
Lad os sige smedjen
Og de kender nok hinanden ved navn, og ved hvem hinanden er. HUn ved f.eks. at Halfdan er vejleder osv, og han ved at hun er relativt ny. De bor jo trods alt under samme tag, så mon ikke de har stødt på hinanden eller i det mindste har passeret hinanden et par gange?
Og de kender nok hinanden ved navn, og ved hvem hinanden er. HUn ved f.eks. at Halfdan er vejleder osv, og han ved at hun er relativt ny. De bor jo trods alt under samme tag, så mon ikke de har stødt på hinanden eller i det mindste har passeret hinanden et par gange?
God pointe Jeg sender et link ind senere med emnet :3
Wow, du lader til at have styr på din karakter - respekt for det!
Jeg stiller også gerne Maia til rådighed, hvis du ellers kan bruge hende til noget?
Jeg stiller også gerne Maia til rådighed, hvis du ellers kan bruge hende til noget?
Kaysa- Fulde navn : Kaysa Rhode
Alder : 25
Antal indlæg : 14
Bosted : Halvblodslejren, Long Island & Los Angeles, Californien
Haha, mange tak!
Hun virker umiddelbart til at kunne være en potentiel veninde/partner-in-crime, måske? Givet, at hun mere eller mindre deler de samme synspunkter som ham selv. Eller hvad synes du?
Hun virker umiddelbart til at kunne være en potentiel veninde/partner-in-crime, måske? Givet, at hun mere eller mindre deler de samme synspunkter som ham selv. Eller hvad synes du?
Så lidt
Det synes jeg lyder helt fint. Maia kunne også godt bruge en partner-in-crime, nu hvor jeg tænker nærmere over det.
Det synes jeg lyder helt fint. Maia kunne også godt bruge en partner-in-crime, nu hvor jeg tænker nærmere over det.
Partners-in-crime it is, then! Så mangler de bare at lave lidt ballade
Yeah! Jeg kunne ikke få dig til at oprette et emne, vel? Jeg har lidt travlt med at forberede mig til skolestart og sådan, såeh ...?
Tjo, kan jeg vel godt nogle forslag til hvor det skal foregå, og måske hvad der skal foregå?
Hmm, se det var jo et godt spørgsmål ...
Hvad med ved vollyball banen, hvor de måske kan stjæle og gemme de deresens net?
Yeah, det er så meget kreativitet jeg har lige nu, sorry
Hvad med ved vollyball banen, hvor de måske kan stjæle og gemme de deresens net?
Yeah, det er så meget kreativitet jeg har lige nu, sorry
Haha, jeg finder nok ud af noget, skal du se. Du må bærer over med mig, hvis jeg bliver lidt for kreativ
Det gør du sikkert
Fair nok, men så skal du også bære over med mine totalt ukreative svar - deal?
Fair nok, men så skal du også bære over med mine totalt ukreative svar - deal?
Jeg er super frisk på en tråd hvis du har lyst til det?
Eirene har også været her et par år, så de må bestemt kende til hinanden Jeg er enndu ikke npet så langt som til at kende hendes personlighed 100% men måske Halfdan kunne være en af dem som formede den?
Eirene har også været her et par år, så de må bestemt kende til hinanden Jeg er enndu ikke npet så langt som til at kende hendes personlighed 100% men måske Halfdan kunne være en af dem som formede den?
Eirene- Fulde navn : Eirene Maiara
Antal indlæg : 9
Jeg har selv været en del inaktiv, og har nu besluttet at gøre noget ved det. Så hvis du er frisk på at skrive med en datter af afrodite, så er jeg klar :3
Katherine- Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 28
Antal indlæg : 66
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Bone Will Break Metal ~ Felicia ^^
» I See Fire - Jessie
» Cold by the Fire ~ Lynie
» Walls of Fire ~ Aella
» Music by the fire - Acrisius
» I See Fire - Jessie
» Cold by the Fire ~ Lynie
» Walls of Fire ~ Aella
» Music by the fire - Acrisius
Side 1 af 2