Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Camp-what? - Fideliana Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Camp-what? - Fideliana Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Camp-what? - Fideliana Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Camp-what? - Fideliana Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Camp-what? - Fideliana Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Camp-what? - Fideliana Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Camp-what? - Fideliana Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Camp-what? - Fideliana Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Camp-what? - Fideliana Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Camp-what? - Fideliana

2 deltagere

Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Alex 8/9/2014, 20:50

Beskrivelser af sted, tid, vejr og omgivelser findes i brødteksten.
Tråden er tiltænkt til Fideliana


Vejret var i følge Alex slet ikke til at trampe rundt i en skov, men hans mor havde insisteret på at de skulle ud til denne komplet ligegyldige skov udenfor New York. I det hele taget havde han ikke været specielt vild med at flyve halvdelen af kloden rundt for at komme til en storby, der bare syntes at være en opgradering af London, hvor han selv kom fra. Han var slet ikke typen der kunne holde ud at bruge flere timer i butikker og penge brugte han heller ikke meget af. Først og fremmest fordi hverken han eller hans mor havde voldsomt mange penge, men også fordi han ikke fandt behov for det. Hvad pokker skulle han købe? Han havde hvad han havde brug for - og mere til.
Han kunne ikke undgå at være lidt forundret over den målrettethed hans mor havde i hendes skridt da hun syntes at gå af usynlige stier ind igennem træerne og hen over små bække med vand i fra gårdagens skybrud. Efter at have gået i et kvarter uden der blev sagt et ord i mellem dem, stoppede moderen op og kiggede på sin søn med et halvt vemodigt blik. Et blik Alex ikke forstod før han havde fået en forklaring på sin oprindelse, hvilke ikke var helt let at kapere for ham. Samtidig fik han også en forklaring på hans mærkelige 'evner' og hvorfor de pludselig var rejst til New York. Det var ikke for at holde ferie, men for at få ham væk fra den fare der var begyndt at dukke op omkring ham. Det hele vakte kun flere spørgsmål end det besvarede, men Alexs mor syntes ivrig at få sin søn ind igennem indgangen til det sted der hed 'halvblodslejren'. Noget han begyndte at forstå lidt bedre end før.
Alex
Alex

Fulde navn : Alexander Richardson, bliver kaldt Alex og Al.
Antal indlæg : 4
Join date : 07/09/14
Bosted : Halvblodslejren, men boede førhen i London.

Tilbage til toppen Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Sv: Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 21:20

Delia fik ikke ret meget at vide før hendes far stort set smed hende ud af hovedbygningen. Okay, så hun skulle altså tage imod en ny halvgud. Fair nok, det havde hun ikke noget problem med! Hun kunne godt lide nye folk. Hun elskede dem. Men hendes far havde ikke fortalt hvem hun skulle tage imod eller hvem han var søn af. Det kunne hun vel altid spørger om når drengen dukkede op. Hun sukkede lidt og stod vented utålmodigt ved hovedbygningen. Den var nem at finde fra indgangen, der var skilte der ledte derhen, hun havde da også selv fundet derhen da hun var ny. Efter noget tid fik hun endelig øje på en halvgud der så ret ny ud. Ingen udrustning, ingen våben, og et ret forvirret udtryk over sig. Hun smilede stort og rettede sig op inden hun gik ham i møde. Hun prøvede at fange hans blik. "Hej! Velkommen til Halvblodslejren! Jeg hedder Fideliana, datter af Dionysos, jeg skal nok hjælpe dig med at falde til." Hun smilede stort. Som altid havde hun ingen sko på, og det eneste hun havde på var en let kjole med blomster print. Den slags tøj gik hun altid i. At bo i skoven her så længe havde nok påvirket hende lidt i den retning. "Jeg går ud fra du har en masse spørgsmål? Men først, hvad hedder du?" Hun smilede stort til ham og gjorde tegn til at de skulle gå længere ind i lejren. Det var den første hun tog imod her i lejren, hun vidste ikke helt hvordan man gjorde endnu. 

// Ville gerne have skrevet mere, håber min krea kommer ^^
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Sv: Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Alex 8/9/2014, 21:51

Det var ikke spor sjovt at blive smidt væk af sin egen mor, som Alex yndede at kalde det og gerne ville have fortalt hende, hvis det ikke var fordi de var blevet afbrudt i deres højrystet snak om hvorfor hun aldrig havde fortalt ham noget. En eller anden pige havde råbt og kom kort efter løbene hen til ham. Alexs mor smilede vagt og puffede ivrigt sin søn af sted, noget han absolut ikke gad, men efterhånden forstod han ikke kunne komme udenom. Skuffet og vred over at hun ikke havde fortalt ham noget før, vente han hende ryggen og tvang et smil frem på læberne, da han kiggede på pigen.
"Tak, Alex eller Al, alt efter hvad du selv fortrækker. Jeg reagere på begge dele." Blev hans svar, som han forsøgte at få til at lyde så glad som overhoved muligt, hvilke ikke var nogle let sag. Han trådte ind igennem porten og hen imod hans velkomstkommite der bestod af den kjoleklædte pige med blondt hår, mørke øjne og et smukt ansigt. At hun var søn af Dionysos kom bag på hende. Han ville selv have skudt på Afrodite, men måske havde hendes gude-kollega også nogle 'evner' omkring skøndhed? Han havde kun haft et lynkursus i græsk mytologi i skolen og var derfor endnu ikke helt stiv hvilke ting de repræsenterede. Trods det vidste han nok om guderne til at vide at Zeus var i toppen og så havde han nogle 'underguder' som kunne hjælpe ham.
"Ja, jeg har en hel del spørgsmål. Så mange at jeg ikke tror at vi kan blive færdig indenfor den første uge." Forsøgte han sig med en joke og et ægte smil. Intet af det uden stor succes. Hans mors iver for at få ham afsat sad stadig synlig på ham og det ville sikkert ikke ændre sig det næste stykke tid.
Alex
Alex

Fulde navn : Alexander Richardson, bliver kaldt Alex og Al.
Antal indlæg : 4
Join date : 07/09/14
Bosted : Halvblodslejren, men boede førhen i London.

Tilbage til toppen Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Sv: Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Delia 9/9/2014, 09:15

Drengen så ikke specielt glad ud for at være her. Det hele var nok også ret nyt for ham, de færreste afdem vidste jo at lejren fandtes før de stod her. Eller at de vae halvguder. Hun kunne godt huske det. Derfor prøvede hun også at smile større til ham og forhåbentligt muntre ham op. Ikke at hun regnede med et smil kunne tage forvirrelsen og følelsen af savn for sin forælder væk, men det var måske nok til at han kunne glemme det lidt. "Kald mig Delia, det gør alle. Det er også lidt kortere." Hun smilede venligt og gik med ham ned imod lejren. Hun kunne jo lige så godt vise ham til sin hytte, men så skulle hun vide hvilken halvgud hun stod med. "Så, hvem er du søn af? Og husk, spørg endeligt løs om diverse ting! Jeg er her for at hjælpe, og jeg lover at svare så godt jeg kan." Hendes øjne faldt på ham med et mildt blik og hun smilede igen venligt. Nu vidste hun jo stadig ikke alt, men hun kendte dog de fleste myter og hun vidste hvordan hverdagslivet i lejren foregik. Forhåbentligt var det en god nok start for drengen, han så ud til at være ret ny i alt det her med guder og kentaurer og satyrer over alt. "Altså, du er den første jeg tager imod, så hvis der er noget så bare spørg eller ret mig eller be mig om at gå langsommere, ikke?" Nervøsiteten skinnede lidt igennem ved hende. Hun var udadvendt og imødekommende, men stadig nervøs og præget af hvor akavet hun havde været i menneskeverdenen hvor hun aldrig helt passede ind.
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Sv: Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Alex 9/9/2014, 12:27

Alex nikkede og stak hænderne dybt ned i bukselommerne mens han tilpassede sine skridt med Dellias, så de kunne gå side om side. Han studerede sine fødder i lidt tid, før han så kigger op på hans følgesvend. Først overvejede han at bare at fortælle det, men straks kom hans mistanke ham i forkøbet. "Hvorfor vil du vide det?" Han kunne ikke se hvorfor han skulle hoste op med den information. Måske var farens identitet ikke vild privat, men han havde ikke lyst til at hælde ud af det hele. Han havde ikke engang selv tilpasset sig det. På den anden side. De var jo i samme båd. Hun havde også en forældre der ikke var helt naturlig.
"Apllon, hvilke forklare en hel del." Han trak let på skuldrene. "Så alle her i denne 'halvblodslejer' har en forældre som er en græsk gud? Ingen børn af jesus eller noget i den dur?" Han lage hoved på sned og betragtede Dellia med en spørgene mine og et hævet bryn. "Er der så nogle der er stærkere end andre - og hvad skal man lærer her?" Han gjorde en gestus imod deres omgivelser. Overalt var der folk der trænede på den ene eller anden måde, men fælles for alle var at det var med gamle græske våben. Korte sværd, rustninger, hjælme med dusk og alt i alt meget romersk.
Alex
Alex

Fulde navn : Alexander Richardson, bliver kaldt Alex og Al.
Antal indlæg : 4
Join date : 07/09/14
Bosted : Halvblodslejren, men boede førhen i London.

Tilbage til toppen Go down

Camp-what? - Fideliana Empty Sv: Camp-what? - Fideliana

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum