Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Endnu en hård dag ~Fideliana Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Endnu en hård dag ~Fideliana

Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 7/9/2014, 23:45

T: omkring 16:15.
S: hjørnet af 5th ave og W 59th St. Manhatten New York
O: en masse mennesker der har travlt da det er midt i myldre tiden.
V: lettere skyet, men lunt i vejret, omkring 17 grader Celsius.
P: en sort hættetrøje, sorte joggingbukser, og et pr sorte Nike free, samt hans ryg sæk.



Jason kom løbende ned af W 59th St. efter ham kunne han fornemme sine forfølgere. Han skulle have holdt have holdt hans mund da han var stødt ind i den største af de fire fyre, hvor tre af dem nu fulgte efter ham. Hvis de ikke havde irriteret ham ved at sige at han skulle have set sig for, og pirret ham, hans dag havde ikke ligefremværet god, så han var pirrelig, og da de havde trådt lidt ved siden af og pirret ham to sekunder for længe havde han pandet en af dem så han var gået i gulvet. Derefter var jagten gået ind op ham, han havde ingen problemer med at løbe fra dem, uden at skulle trække på hans energi reserver. Han nåede en gyde med en brand trappe og sprang op på den og klatrede op for at komme op på taget, for at kunne finde en vej ned, og væk fra sine forfølgere.
Et pr lange sekunder fandt han en anden vej ned, og tog det stille og roligt på vej ned. Han forsatte ned af gaden, og så sig et pr gange over skulderen for at finde ud af om de stadig var i hælene på ham, selvom han tvivlede, det ville han kunne lugte sig frem til, deres sens var ikke til at tage fejl af.
Med faste skridt forsatte han lagde hænderne i sine lommer. Valgte kort at gå ind i gyde, for at tage hættetrøjen af, han proppede den ned i rygsækken. Nu havde han kun hans hvide T-shirt på til at dække hans overkrop.
Endelig da han kom ud på gaden og ud i folkemængden igen. Smilede han kort. rystede på hovedet ganske kort, hvorfor var han egentlig flygtet fra dem, der var ingen grund til det.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 08:14

Delia gik igennem gaderne i New York uden rigtigt at vide hvor hun skulle hen. Hun havde egentlig en aftale med to venner hun havde kendt inden hun kom til halvblodslejren. Hvad hun skulle sige til dem og hvordan hun skulle kunne forklarer at hun ikke længere boede hjemme vidste hun ikke helt, men hun var nødt til at se dem igen og snakke. Hendes lette kjole flagrede i vinden hun skabte, for hun gik hurtigt imellem folkene. Som altid havde hun ikke sko på, heller ikke i New York, hun kunne ikke lide det. Det gav hende nogle skæve blikke, hun var vant til det og tænkte ikke over det. Der gav lidt luft i folkemængden og hun satte farten op med et smil, følte sig sikker i sine skridt. Altså, lige indtil hun gik ind i nogen. Han dukkede op ud af ingenting, synes hun. Inden vinen i hendes starbucks kop nåede at ramme ham og hans meget hvide t-shirt, trak hun det tilbage og nåede det inden hun landede på jorden. Folk omkring dem gik videre og så irriteret på hende fordi hun nu skabte en mindre trafik prop, men det var jo ikke med vilje. Heldigvis så ingen ud til at have bemærket hendes lille trick med vinen, eller at det var vin i koppen, og ikke kaffe. Forhåbentligt gjaldt det også drengen. Hun så op på ham med et undskyldende blik. "Undskyld! Det er jeg virkelig ked af. Der skete ikke noget, vel?"
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 09:56

Jason havde set sig tilbage over skulderen da han mærkede at han stødte på noget, eller rettere stødte ind i nogen. Hans sanser satte ind, adrenalinen pumpede gennem ham. Alt så ud til at gå langsommere, fra hans synsvinkel. Han vendte hovedet frem så hans blik var mod hende, da han opdagede væsken på vej mod hans T-shirt, da han forsøgte at træde tilbage for at undgå at blive ramt, så han hvordan hun trak væsken tilbage i koppen, han stivnede da lugten af vin ramte ham, han lugtede hurtigt lunten, han var ikke i tvivl hun var en halvgud, Han fornemmede hendes gudeforælders essens gennem hende, han var ikke i tvivl om hvem hun var datter af, men det var ikke noget han ville snakke om, eller dele, der var ingen grund til det, selvom han kendte til hende nu, eller hendes afstamning, jo måske kunne hun hjælpe ham hvis der nu opstod flere problemer med den bande der var efter ham, et kort smile spillede over hans læber. Da han hørte hendes spørgsmål. Han rystede kort på hovedet ”nej der skete ingen ting” hans stemme var rolig og afslappet, stod slet ikke til det lettere urolige udtryk i hans ansigt. ”men kom du noget til?” spurgte han og beundrede hende ganske kort. han rakte hende sin hånd for at hjælpe hende op ”undskyld jeg skulle have set mig for, Beklager mig meget” sagde han venligt og smilede kort. ”Mit navn er for resten Jason Anthony Stark” hans stamme var stadig venlig

//undskyld tiden, og det noget korte og ikke så kreative svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 11:37

Delia lagde først mærke til at drengen ikke havde kigget på hende da hun sad på fortovet og så op på ham. Men derfor følte hun stadig en hvis skyldfølelse, det var ligesom ikke første gang det her skete for hende. Det var nu ikke fordi hun følte sig specielt klodset, lidt uheldig måske. Drengens venlige stemme forvirrede hende. Han så bekymret ud. Okay, de stod midt i New York, alle havde vist noget at nå her. Måske havde hun lige ødelagt hele hans dagsplan? Den tanke kunne hun slet ikke lide. Helt fortørnet tog hun hans hånd og rejste sig op igen, med et forsigtigt smil inden hun knugede sin kop med vin ind til sig. "Jeg har det fint, den slags sker tit." Hun rettede sin kjole og håbede bare den ikke havde fået for meget skidt og snavs på sig. Hans navn var pænt, hun kunne godt lide det. "Fideliana Woods her. Jeg... forstyrrede dig ikke noget, vel? Holder dig hen? Altså, du skal ikke nå noget og jeg holder dig hen vel?" Det var alt for langt tid siden hun havde været i menneskenes verden, hvor folk skulle nå noget og ikke bare rendte rundt i skoven og kun skulle nå at træne hele dagen. Hvad lavede folk overhovedet? Måske gik han i skole? Jo mere hun tænkte over der, jo værre fik hun det. Og det var jo ikke fordi hun kunne forklarer for drengen hvorfor hun var så akavet. En oven i købet meget pæn og venlig dreng. Det var lidt for typisk det her. For at forhindre sig selv i at snakke som et vandfald i ren og skær nervøsitet drak hun af sin kop mens hendes øjne stadig var fastlåst på drengen.

//samme her, så det går ^^
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 12:39

Jason betragtede hende kort igen, inden han så rundt, hans blik var søgende, ikke nær så bekymret som før. Hans sorte hår var lettere rodet efter at have været gemt væk under hættetrøjen. Samt den korte tur rund på nogle af hustagende. T-shirten sad stramt over hans bryst, hvilket indikerede hans veltrænede krop. De grønne øjne var ikke længere bekymret, eller nervøse. De havde fået en mere neutral udstråling. Da han så hun blev forvirret, smilede han kort. ”nej du forstyrrede ikke i noget vigtigt, har ikke synderligt travlt” sagde han så langsomt med et skævt smil. ”jeg har ikke noget jeg skal nå, nærmere noget jeg skal undgå, så du behøver ikke bekymre dig om min tid.” sagde han med et kort grin. ”En glæde at møde dig Fideliana” Sagde han venligt og smilede kort igen ”Så du skal ikke tage tungt at støde ind i mig” hans venlige stemme var stadig at høre, han havde ikke taget det så tungt at de var stødt sammen. ”jeg er nu mere bekymret om hvorvidt du har en aftale som du skal overholde, vi er trods alt i byen der aldrig sover” sagde han så langsomt med et skævt smil, og så ind i hendes øjne. Han var begyndt at slappe af, eftersom han ikke regnede med at hans forfølgere ikke ville prøve på noget på så åben en gade, med så mange vidner. Lidt trist over at hun skulle bruges som værn, selvom han ikke havde brug for et, var det bare rart at kunne slappe af i et kort øjeblik, for han vidste at det øjeblik de fandt ham, når han var alene, ville de ikke tøve med at få fingrende i ham. Der ville ikke være nogen hjælp at hente for dem, men de kunne vide sig sikre så længe hans tanker var et andet sted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 13:09

Delia lagde mærke til forandringen i drengens holdning. Han virkede mindre anspændt. Okay, måske havde hun ikke ødelagt hele hans dag. I det mindste fik hun vinen stoppet, at spilde på hans helt hvide t-shirt havde nok langt fra været en god måde at møde ham på. Okay, en af hendes brødre havde faktisk scoret på den måde, men det var jo ikke lige det hun prøvede på. Desuden behøvede hans trøje ikke være strammere eller tættere på hans krop for at hun kunne nyde synetvaf hans krop. Ok, han var ret veltrænet, intet under det var hende der var væltet ned på jorden og ikke ham. "Undgå, hvad er du, hemmelig spion på flugt?" Hun smilede drillende men ændrede hurtigt ansigtsudtryk. Det var måske heller ikke en særlig smart til at sige når hun ikke kendte ham. For ikke at sige noget dumtdrak hun endnu mere af sin kop og så bare interesseret på ham. Aftale. Jo, det havde hun, men hun anede ikke hvor hun var eller hvordan hun skulle finde derhen. Kunne hun bare plapre løs om det til en fremmed? Ikke rigtigt. "Ehm... jo, men ikke noget der haster." Hun var allerede en halv time forsinket, hvad ville ekstra minutter gøre? Der var altså noget ved drengen hun godt kunne lide, noget over hans udstråling hun synes virkede... ja nærmest bekendt eller hjemmevant. "Jason, sagde du? Er du her fra byen?" I modsætning til hende lignede han ikke en forvirret høne, han så ud til at vide hvor han var. Han måtte altså kende byen. Det var i hvert fald hendes hurtige konklusion, men hun kunne let tage fejl når hun jo ikke kendte byen og den indbyggere. Hendes øjne gled igen kort over ham. Der var altså noget ved ham, men hun anede ikke hvad. Og helt ærligt, hvor mange drenge her i menneskenes verden var så veltrænet? De færrest af hvad hun kunne huske. Eller måske var hun bare paranoid og så halvhuder over alt. 
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 13:51

Jason lagde mærke til hendes ansigt, hendes træk, studerede hende nærmest uden det virkede for voldsomt, men han var trods alt en observatør. Han bemærkede hendes blik mod sin krop, langsomt smilede han kort, og rystede på hoved, inden han lod en hånd køre gennem håret. Han var stadig lettere bekymret over at han optog hendes tid, til sin egen fordel. ”nej ikke just, en spion, men det kunne jeg have været” sagde han og gik med på hendes drilleri. ”Man kan aldrig vide med New Yorkere” sagde han med et kort grin. ”Men hey, det er okay at joke lidt, så ved kan man hurtigt få lagt en stemning der ikke er totalt akavet” han grinte ordende ud, ikke ondt men venligt. Han så på koppen hvor duften af vin stadig ramte hans næse bor. ”du er jo nok en tryllekunstner eller sådan noget med det trick du lavede før” sagde han ”eller måske bare en prankster” hans stemme var stadig venlig, mens han sagde det sidste så han drillende rundt efter et skjult kamera. ”men du har ret i at der er en grund til at jeg vil undgå det som jeg forsøger at undgå.” sagde han og lukkede så munden. Det lød dumt og gav ikke mening det sidste han havde sagt. ”hvis du har en aftale bør du nok komme videre, og ikke spilde din tid på mig” sagde han så med et smil og lagde en hånd på hendes skulder, ”jeg er ret sikker på vi støder på hinanden igen” sagde han så. ”jo jeg er fra New York men er først flyttet tilbage her til for et pr år siden” sagde han så venligt og nikkede ”blev født i New York, men min far blev forflyttet til Chicago, og så blev han flyttet tilbage her til men der var jeg allerede flyttet tilbage” sagde han så med et smil. Han fornemmede stadig hende blik mod hans krop, men valgte ikke sådan at tage sig af det, han var van til folk kiggede, og på nogle punkter elskede han opmærksomheden, men hvis det blev for meget, ville han påpege det. Men hun var anderledes, han bemærkede jo også hende. Først nu opdagede han hendes bare fødder ”du har ingen sko på” hans stemme var overrasket over at han ikke havde opdaget det før nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 15:51

Hans ord beroligede hende lidt. Han syntes altså ikke at hun var vildt sær og akavet. Med mennesker havde hun altid været lidt ved siden af, og blev først klar over hvorfor for et års tid siden. Ham her virkede ikke til at dømme hende, hvilket virkelig overraskede hende. Okay, så han var ikke spion, men hvad var det så han flygtede fra? "Hvad er det du prøver at undgå, hvis jeg må spørge?" Hun smilede venligt og lidt forsigtigt, bange for at overskride en grænse. Hans kommentar omkring hende der var tryllekunstner fik hende først til at le, sådan rigtigt le, med hendes klare latter. Så gik det op for hende at han havde set det. Han havde set at hun trak vinen tilbage, at det var vin i koppen. Hun så lidt ned og prøvede at grine igen. "Jeg er ikke sikker på hvad du mener..." Hvis der var noget hun var dårlig til, så var det at lyve. Men hun måtte jo prøve, ikke? For at holde sin verden hemmelig. Selvom det nok var bedst han gik, havde hun ikke lyst til han gik, der var en tryghed, som om hun ikke var så sær i nærheden af ham. "Nej, det er okay, virkelig! Jeg har ikke travlt. Jeg aner ikke engang hvor jeg er." Hun smilede undskyldende og grinede lidt igen, det var jo ikke løgn. Hun var faktisk faret vild, hun havde ikke været i New York i flere år. Og som hun havde troet var han herfra, så han måtte kende stedet. Man kunne vel håbe. "Bor du i nærheden?" Ordene forlod hendes mund før hun selv nåede at opfange dem. Hun grinede lidt og rystede på hovedet. "Altså, jeg mener, kender du området? For jeg er ikke sikker på jeg kan finde nogen steder hen herfra." Igen var det sandt. Og hun ville være mere glad for det hvis han viste vej end hvis hun skulle spørger en fremmed. Det var de tanker hun var i, så da han pludseligt nævnte hendes sko så hun først forvirret ud. Hun slog blikket ned og smilede. "Nej. Jeg kan ikke lide det. Jeg har det bedst når der er direkte kontakt mellem jorden og mig. Det lyder dumt, jeg ved det godt.." Men det var en af hendes bedste forsvar. Jord betød planter, og det betød hun kunne bruge sine vinranker i nødstilfælde. Så var hun ligesom altid i sikkerhed, på en måde.


//undskyld tiden, skulle lige hjem fra skole ^^
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 19:10

Hans blik hvilede stadig på hende, som om han forsat studerede hende, egentlig var han fascineret af hende. Han indryk af hende var at hun var interessant. Han slappede af sammen med et andet menneske, eller i dette tilfælde en halvgud. Så hvorfor ventede han så med at afsløre sig selv, måske fordi han var bange for hvad hun havde hørt om ham. Han smilede kort over hendes spørgsmål, og grinte så ”du vil gerne til bunds i det mysterium" hans stemme var mild og forsat venlig, ikke noget spor af irritation, hvilket ikke var underligt, selvom han normalt ville have været irriteret over at andre forsøgte at blande sig, men hun kendte ham jo ikke, hun så ham som en normal dreng/mand. "Jeg kom i klammeri med 4 andre unge mænd, som troede de lige ejede det hele, og det fik mig op i det røde felt i et kort øjeblik, og nu har de jagtet mig rundt, indtil jeg kunne komme op af en brandtrappe" sagde han med et skuldertræk som om det var hans hverdag. Hvilket også næsten var sand med den fortid han havde. ”men jeg vil ikke rigtig slås med dem, selvom de vil" mumlede han og så ned. Da han hørte hendes latter smilede han, det var længe siden han havde hørt noget så smukt, men han ville ikke nævne det, upassende opførsel fra hans side hvis han gjorde. ”jo den væske du var ved at spilde ud over mig, du fik den tilbage i koppen, ligesom… Hvad er det han hedder… Jo Roman Atwood, han gjorde det bare med en tom kaffekop med en ske i hanken, og så lod han som om han spildte det ud over folk" hans stemme var stadig i det venlige toneleje "men hvordan gjorde du?" han var nysgerrig eller lod i hvert fald som om ”Hans kop var jo tom, men der er helt klart væske i din" sagde han forsat venlig, uden at det virkede overdrevent og skuespil. "”hvis du ikke ved hvor du er eller hvor du skal hen, så kan jeg muligvis være til hjælp og guide dig, hvis altså du vil have det" sagde han, for det ville give ham en undskyldning for at blive længere ved hende, og lære hende bedre at kende. "jeg bor på Long Island" sagde han venligt som svar på hendes spørgsmål "så vil nok sige jeg er lettere bekendt med området" mens han sagde dette smilede han over hende. "jeg vil med glæde vise dig rundt, frøken, så længe De ønsker det" den ændrede tone ændrede også hans holdning, og han bukkede for hende. Efter at have rettet sig op igen betragtede han hende mens han lyttede "det er ikke dumt, jeg elsker også at gå barfodet rundt, men i byen har jeg nu sko på, da man aldrig ved hvad man kan jokke i" hans stemme skjulte at der var mere i det end det. Han hadede sko, fordi de gjorde det sværere at mærke de vibrationer i jorden, men i byen med så mange mennesker var det forfærdeligt, umuligt at bedømme noget som helst.


//du må virkelig undskylde tiden, er først lige kommet hjem, fra skolen, en ven og træning//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 20:20

Hun så interesseret på ham, og havde egentlig ikke noget problem med at han også virkede til at være ret interesseret i hende. Folk i lejren ville jo dræbe hende hvis hun gjorde noget forkert. Men hun var ikke bange, slet ikke. Den generalle følelse af tryghed nær ham forsvandt bare ikke. Hun nikkede ivrigt til hans kommentar. Ja hun ville gerne vide det, det var spændende og noget hun ikke vidste, selvfølgelig var hun nysgerrig. Hun lyttede da også meget spændt, for hun savnede de normale problemer folk havde i den rigtige verden. Det at han ikke ville slås fik hende til at smile. Få hun kendte ville havde det på samme måde. "Fornuftigt. Nogle fyre er tåbelige, intet ondt ment. Du virker som en flink fyr, dig kan jeg godt lide." Hjemme i lejren havde sønner og døtre af Ares altid skræmt hende lidt, for vold og slåskampe lå bare ikke til hende. Det virkede heller ikke til at være Jasons førstevalg. Spørgsmålet om væsken fik hende igen til at se ned og hun bed sig i læben. Hvordan skulle hun kunne forklarer det? nok det eneste måde hun kunne, benægte. "Jeg tror altså ikke det var noget, ikke for at fornærme dig, men du må have set forkert. Det var nok bare syns bedrag, ikke?" Hun smilede usikkert og nervøst. De ville slå hende ihjel derhjemme hvis de fandt ud af det, ikke mindst hendes far. Hun trak på skuldrene for at slå det hen. Forhåbentligt var det nok. Tilbudet om at han kunne hjælpe gjorde hende glad. Egentlig havde hun ikke lyst til at de skulle skilles lige foreløbig, men hun skulle vel også finde frem til dem hun skulle mødes med. "Jeg... Jeg ved jeg skulle finde Hard Rock Cafe. Men jeg aner ikke hvor det er." Hun smilede lidt undskyldende, et gadenavn havde jo nok være nemmere, men måske betød det også de havde lidt mere tid. Hun grinede over hans buk, det var sødt, og det var rart at han var så høflig. Hun nejede kort for ham. "Tusind tak, min gode mand." Hendes smil var stadig stort og hendes øjne lyste næsten op. Han var sjov og venlig, ikke mindst imødekommende. Det han sagde med sko gav mening, men hun var nu ikke bange for at træde i noget. Hellere træde i noget klamt end at være forsvarsløs, men det kunne hun selvfølgelig ikke sige. "Forståeligt. Jeg er ikke rigtigt en bypige, det må være det" Med et lille fnis trak hun igen på skuldrene og drak af sin kop. Hendes øjne lå fast på ham, og hun glemte kort hun stirrede ind i hans øjne. Det stod så tydeligt frem i forhold til hans hår, det var næsten fortryllende. 

//Helt i orden, du har jo også et liv at passe. Og undskyld herfra, havde lige et par ting at lave ^^
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 21:03

Hans blik hvilede stadig på hende medet smil. Jason var meget interesseret i hende, for at finde ud af mere om hende, komme tættere på hende, tættere end han havde været på nogen i lang tid. Han smilede kort over at hun stadig ikke havde nogen idé om hvad han var, de var så ens og alligevel forskellige, men de hørte til det samme sted nemlig i halvblodslejren, men han foretrak nu storbyen, selvom hans evner og sanser blev gjort svagere på grund af de mange forskellige lugte, og personer, hvilket gjorde det at føle via luften og jorden sværere. Da han så hun lyttede til hans ord, og forklaring, smilede han kort, tænk at hun lyttede til ham, til hans ord, og ikke bare stirrede på hans krop, hvilket gjorde han kunne slappe mere af. Det kunne også ses, at hans muskler ikke længere spændte, som de havde gjort ind til videre. Han løsnede kort op i dem med diskrete bevægelser. ” tja det er vel fornuftigt, men jeg giver dig ret i at fyre kan være barnlige, og tåbelige, ja mine ord ikke dine.. Så jeg tager det ikke så tungt” hans stemme var en kort latter ”jeg er måske flink, men som så mange andre, har jeg også en mørk side, hvis du træder på mig, mine venner eller familie” hans stemme var stadig rolig og venlig, selvom den truende og alvorlige tone lurede under, ikke at han truede hende, men det var for at vise at han mente det. Han ville normalt ikke sige nej, men han havde lovet hans far ikke at komme i flere problemer med andre unge mænd, bare fordi at de irriterede ham, grueligt, og indtil han var stødt på hende, havde han været i et meget mørkt humør. Hans første valg var at tage de kampe der ikke kunne undgås, hvilket ville sige de kampe der ikke kunne endes med diplomati, eller som den han lige var rendt fra, hvis forfølgerne ikke ville give op. Da hun bed sig i læben smilede han kort, hun skjulte noget, det var synd for hende, at han drillede hende på den måde. Pinte hende, men han ville først dele sit sande jeg med hende, når han kunne se det var ved at være for meget ”Fideliana du skal ikke lide længere okay, men kan du vente lidt, så skal jeg dele noget med dig” han så skyldig ud, ”jeg undskylder på forhånd” sagde han så langsomt og så ned. ”mine øjne lyver ikke, men jeg piner dig det kan jeg se, det må du undskylde” han vendte blikket mod hende igen. ”jeg skal nok vise dig vej, men Hard Rock Cafe er kun 22 minutter væk herfra, så vi kan tage det stille og roligt, eller hvis det er vigtigt, kan vi gøre det lidt hurtigere” sagde han så venligt og smilede kort til hende igen. Da han hørte hun grinede over hans buk, smilede han kort igen. Han så hun nejede og betragtede hende indgående igen. ”så lidt frøken” da hendes øjne næsten lyste op betragtede han dem dybt og i længere tid end før, virkelig smukke øjne, han skulle til at åbne munden for at komplimentere det, men stoppede sig selv. ”det siger du ikke, du ligner heller ikke en, du er for køn til det” Det røg ud af ham, inden han nåede at tænke, og han bed sig selv i tungen.


//sandt, har et liv, men lige i tiden er det et svært liv, der ikke er værd at leve, jeg må ikke træne i samme mængde mere, er nede på kun at må træne op til 2 timer dagligt, i stedet for 6 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 8/9/2014, 21:56

Der var noget over ham som Delia var fuldstændigt forgabt i. Hun var ikke sikker på hvad, men hans nærvær var dejligt afslappende og hun følte sig ikke stresset eller akavet, og slet ikke klodset. Det var første gang hun havde følt sig tilpas i menneskenes verden. Det var jo bare typisk at møde en som ham den ene gang hun var ude for lejren. Det var ikke noget hun ville hænge sig i, men lidt ærgede det hende nu. Hans ord fik hende til at smile endnu en gang. Ja, han gav hende ret i at drenge kunne være skrækkelige. Det overraskede hende, den slags kunne fyre jo ikke lide at høre normalt. Hans tilføjelse var jo kun retfærdig. "Sådan har de fleste det vist. Men det er dejligt at høre en dreng sige den slags og ikke være helt 'Se hvor stor og stærk og modig jeg er', du ved?" Hun smilede lidt. Det var ikke for at lyde negativ, men der fandtes bare alt for mange åndssvage muskelbunder i lejren, og hun endte næsten altid i nærheden af dem, hun var ikke sikker på hvorfor. Pludseligt ændrede hans udtryk sig, og han lød til faktisk at han undskyldte. Men hun forstod ikke hvorfor. Hvad var det han undskyldede for? Hun kunne ikke komme i tanke om det, og det var jo ikke ham der gjorde hun ilde til mode, det var bare det faktum at hun stod og rodede sig ud i noget hun burde slutte. "Nej, det... okay? Jeg mener, jeg er interesseret." Det var hun, uden tvivl, hvad ville han dele med hende? Han var jo bare en fremmed? Og guder, hvor var han veltalende, det var utroligt. Hans ord lød så elegante og velovervejede, men uden at det lød som om han gik op i det. Det faldt ham naturligt. Hun nikkede ivrigt til ham, 22 minutter, det lød jo helt fint. Det lød som en god start til at lære ham at kende. Da han snakkede om at gøre det hurtigere reagerede hun lidt for hurtigt. "Nej! 22 minutter er fint. Jeg skal ikke skynde mig." Hendes kinder fik en let rosa farve, og hun slog blikket ned. Super. Nu var hun både sær og lød desperat. Hun kunne ikke finde ud af at omgås andre, åbenbart. Hans næste ord og kompliment gjorde bare det hele værre, ikke nok med hendes kinder blev mere røde, hun fik det dummeste smil over læberne. Folk komplimenterede hende ikke, slet ikke på den måde der. "Tak. Det var virkelig sødt sagt. Du kan noget med ord, hm?" Hun smilede til ham og drak en smule forlegent af sin kop inden hun satte i gang. De kunne jo ikke stå der hele dagen, selvom det ville være rart.


//Sucks, det lyder ret nedern. Tror du ikke det kommer igen? eller hvad?
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 8/9/2014, 22:33

Han var blevet fascineret af hende for det var han. Der var noget ved hende der gjorde at han slappede af, ikke bare en smule, men som om der ikke var noget der var bekymringer værdige. Han følte at han havde et sted at høre til, et sted hvor han ikke skulle fokusere på andre end hende. Han lukkede nærmest af for hans sanser, så lyde, lugte, vibrationer, ikke generede ham. Han havde fundet noget han havde manglet længe, intet negativt fra hans fortid, eller fremtid, ville kunne retfærdig gøre dette møde, den afslappende følelse hun gav ham. Langsomt kom han mere og mere til sig selv igen, selvom han mest fokuserede på hende. Han hadede at blive sammenlignet med andre, for han følte sig unik, hans måde at tænke på, fornemme verdenen på. Jason så verdenen fra flere perspektiver, satte sig ind i naturens gang, observerede mennesker og dyr, alt sammen på grund af hans gener for jagt. Hans mor skulle have den tak for de gaver og evner hun havde givet ham. ”Du vil hurtigt opdage jeg ikke er som så mange andre” han grinte kort over hendes forklaring inden han svarede ”Ja jeg ved hvad du mener og giver dig ret, den slags mennesker er for meget, heldigt at jeg er sluppet af med den del af mig” han havde intet i mod at indrømme den del af ham var fortid, selvom den en gang i mellem kom frem og lurede forsøgte han at glemme den, finde andre måde at bevise sit værd, ved diplomati, samt tålmodighed. ”jeg vil gerne undskylde fordi jeg føler jeg trækker noget ud der bør overstås hurtigt muligt” sagde han så og så ind i hendes øjne. ”jeg er glad for du er interesseret, for det er en vigtig og væsentlig del af det at lære mig at kende” sagde han med et smil, og et let udfordrende blik. Da han så og hørte hendes reaktion på hans forslag på at nå det hurtigere så han overrasket på hende, ikke ligefrem den reaktion han havde forventet fra hende, han troede hun gerne ville nå hendes aftale i ordentlig tid, selvom hun var forsinket. Da han så hendes rosa farvede kinder smilede han, det gjorde hende kun smukkere med hendes rødmede kulør. Langt fra syntes han det fik hende til at lyde sær eller desperat. Jason opfangede bare at det virkede som om hun var glad for hans selskab ligesom han var glad for hendes. Da hun rødmede endnu mere smilede han varmt og venligt ”Jeg taler sandfærdigt og med omtanke, og dette var en eksempel på hvordan det lyder uden filter, og direkte fra hjertet” hans stemme var rolig og behersket, sandheden lyste gennem ordende. Da hun satte i gang, fulgte han roligt med hende. ”Vi skal mod syd ned til Apple store, på 5th Avenue så er det nemmere at finde vej, men som du kan se er Apple store ikke svær at overse herfra hvor vi står” han udpegede butikken et pr, meter længere nede af den gade de gik hen ad.


//Jo regner med jeg kan komme tilbage i fuld træning igen, da jeg kun har tid til let træning, som for mig er skudpræcision i 2 timer hvor jeg stor og sparker en bold genne 5 forskellige ringe, eller genoptræning på en motions cykel, som resultere i en tur på maksimum 60 km. //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 9/9/2014, 15:49

Delia beundrede ham. I ordets dybeste alvor. Han var unik, ikke som folk hun mødte, og hun mødte rigtig mange specielle drenge. Desværre, fristedes hun til at tænke. Han var ikke klam eller nærgående, han forventede ikke hun sang i flere timer eller forsynede ham med vin. Og han forventede ikke hun gav ham noget nær en ekstase i nogen betydning. Han forventede intet og det var rart for hende. Hun kunne snakke med ham og slappe af, hun kunne få lov til at være sig selv, en ting ofte savnede grundet af alle forventningerne og al presset, men her følte hun sig fri, og ikke bare fordi hun var ude af lejren. Det gik op for hende hun måske havde udtalt sig uheldigt, han virkede i hvert fald til at tro hun var som alle andre. "Nej! jeg mente ikke dig. Jeg mente lige præcis at du var anderledes. Anderledes end mange drenge jeg har mødt gennem mit liv." Hun smilede venligt til ham og håbede derved også at han ville forstå hun mente det positivt, at hun faktisk rigtig godt kunne lide ham fordi han ikke bare spillede med de muskler han tydeligvis havde. Hans mystiske måde at fortsætte sine hints på forvirrede hende. Hvad var det han ville fortælle hende? Noget der ikke burde udskydes? Det var jo ikke ligefrem det man plejer at sige til folk man lige har mødt. Men okay, hun havde lige konstateret at han ikke var normal. "Du gør mig kun mere nysgerrig. Og det at lære dig at kende er klart noget jeg har interesse, hvis du ikke kunne gætte det" Hun smilede til ham. Han var så venlig og imødekommende, alt ved ham var dragende. Det samme gjaldt hans ord. Det var som om hans ordvalg gjorde ham mere attraktiv. Som om det gjorde ham perfekt, der var intet ved ham der havde den mindste fejl. "Wow. Det er kønt. Jeg ville sige at jeg ønskede alle snakkede sådan, men det ville tage det specielle væk fra det, ikke? Jeg mener... Du er speciel. På en god måde!" Hun lo lidt over sig selv og den rosa farve blev over hendes kinder. HUn så i den retning han pegede imod og nikkede lidt. Ja, hun så butikken, men hun satte altså ikke farten op. Ikke nå hun kunne bruge tid med Jason. "Hvordan kan du huske sådan noget? Jeg gav dig ikke engang en adresse og du kan bare.. finde det. Du er utrolig." Hun så nysgerrigt og beundrende på ham, inden hun tømte sin kop og smed den ud. Hende blik søgte tilbage i Jasons fordi... Ja, det virkede mere trygt. Som om hans blik skabte en varme inden i hende. Måske fordi det føltes som om hun hørte til her, med sine øjne på ham. Den tanke rystede hun af sig, det var komplet dumt, og ikke mindst umuligt. 

//Undskyld tiden, travl dag! Sorry to hear med din træning. Genoptræning? Er der sket noget, hvis jeg må spørge?//
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 9/9/2014, 17:05

Jason var beundre af hendes måde at være på, afslappet, han nød ligefrem hendes selskab, hvad var det for noget, var han ved at blive blød, plejede man ikke at bliver mere kold og mørk med tiden, når man var så meget alene som han var, måske var det en af hendes evner. Nej, det var nok mere hendes afslappende og dejlige personlighed, eller måske bare hele hende som person, der gjorde ham afslappet og rolig, noget han nød til fulde.
Han havde selv mødt en masse specielle mennesker, men intet som hende, hvilket han syntes var tiltrækkende. Han nød sin nok nye afslappede holdning sammen med hende, hvor hans sanser stadig var sat ud af spil. Altså jo han kunne stadig lugte andre mennesker, og se dem, høre dem, og fornemme dem. Det var mere bare som om det nærmest var hende og de andre bare var skikkelser i den verden de begge tilhørte. Han følte sig mere som sig selv, end han havde gjort længe. Han ville takke hende, det var sikkert, men det var ikke endnu, nu ville han se tiden an, og foretage sine videre træk efter mere planlægning og forarbejde.
Han så hvordan hun reagerede på hans respons til hende, klukkede kort da han hørte hendes forklaring. ”Jeg ved godt hvad du mente, og ville bare give dig ret, ved det lød hårdt fra min mund, men du er heller ikke som de piger jeg har omgået mig med de sidste pr år” hans stemme var rolig og overvejet, som om han havde tænkt ekstra over hvordan han ville formulere sig denne gang, for at der ikke skulle være en misforståelse. Han havde forstået hende hele vejen igennem.
Da han så hvor forvirret han gjorde hende, lo han venligt og kort, mens han betragtede hendes kjole, og hvordan den sad på hende, noget der kom bag på ham, at han lagde mærke til det, så tidligt, så kort efter at have mødt hende. ”det ved jeg godt, og lige nu er det en pine, men vil ikke sige det, før det rette tidspunkt” sagde han venligt med et skævt og venligt smil. ”Jeg føler også du er en person der er mere værd at kende, end så mange andre jeg har mødt” tilføjede han roligt og venligt med et smil. Den form for venlighed havde været sjælden for ham, normalt var han mere tilbage trukket, men hun havde fået det frem i ham. Hun var en attraktiv person, en han kunne med, hvilket han satte meget pris på, der var stadig noget dragende ved hendes udseende, men der var også så meget mere end det, hendes stemme, samt hendes latter, øjnene ikke mindst. ” glad for du syntes jeg er speciel, men det samme er du jo også” hans stemme var blevet mere beundrende end den havde været før, han så hvordan den rosa farve blev ved hendes kinder, han smilede, overvejede at række ud for at lægge en hånd mod hendes kind for at mærke den varme der måtte strømme fra dem, dog beherskede han sig, upassende opførsel, var hans tanker til sig selv. ”jeg har boet her i et pr år nu, hvor jeg har vandret, og løbet rundt i byens by dele, og foretrækker storbyen frem for der hvor jeg bor, hvilket ikke burde give mening” sagde han venligt med et smil ”Og så er det den eneste Hard Rock Cafe jeg kender til i New York” sagde han opmuntrende ”når du har gået rundt på Manhattan, eller tager metroen lære man at kende gadenavnene og derved de forskellige ting ligger” han lød stadig opmuntrende og venlig, med et smil om sine læber, han fornemmede hendes blik igen, og vendte sig eget mod hendes og smilede skævt og kort.




//Det er altså helt i orden, der er jo også et liv ved siden af, har et sæt dårlige knæ fra jeg var 15 efter nogle uheldige fald, i både fodbold og håndbold, samt en lettere ødelagt skulder, og en til dels ryg der giver problemer alt sammen sports relateret. Så hver gang jeg føler jeg er ved at være tilbage, kommer det tilbage. Så ja det er okay at spørge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 10/9/2014, 09:13

Han slappede af, det kunne hun mærke. Det var rart. Det gav hende en ro oven i, og normalt var hun altid i gang, festede, drak, spillede musik. Men ikke her. Her kunne hun finde ro, i midten af New York, byen der aldrig sover. Det var ikke menneskerne om hende, den tætte trafik eller lyden af butiksklokker der gav hende den ro, de ting opdagede hun stort set ikke. Det var Jason, der på en eller anden måde kom igennem til hende, som om han skar igennem lagene af ekstase og vildskab der lå over hende. 
Hun trak sig selv ud af den beundring, af frygt for hun stod og stirrede på ham. Det var ikke særligt høfligt at stå og glo på folk der hjalp hende. Og en der så ud som ham var nok pænt træt af at piger stirrede på ham. Derfor slog hun også kort blikket ned for at få styr på sig selv og den her nye følelse af klarhed. Hans ord fik dog hurtigt hende øjne op igen, og hun måtte smile. Det var fysisk umuligt ikke at smile når han gjorde der, når han så på hende. Og han havde heldigvis ikke misforstået hende. At kalde hende speciel var vist meget passende, normale drenge mødte nok ikke bare halvgudinder hver dag, så hun lo lidt og nikkede. "Tusind tak, jeg vil tage det som en kompliment. Og det er ikke fordi jeg få dem tit, for at være ærlig." Ikke nå man levede med Dionysos' børn døgnet rundt. Komplimenter og høflighed var ikke lige første priortet. Hun elskede sine søskende, men de kunne være anstremgende, præcis som hun også kunne. Hans alvor omkring det han ville fortælle hende begyndte at more hende. Hun var stadig nysgerrig, men hans små mystiske udtalelser gjorde det sjovere og mere spændende, og derfor var det ikke så hårdt at vente. "Det rette tidspunkt? Det lyder død alvorligt. Og det tør mig kun mere interesseret!" Hun grinede lidt af glæde og nysgerrighed. At han faktisk gerne ville lære hende og kende gjorde hende glad. Men hvordan ville det virke når hun boede i lejren? Det var ligemeget lige nu, de var jo sammen lige nu, og havde rig mulighed for at lære hinanden at kende. I hvert fald i tyvende minutter endnu. Hans forklaring om at finde rundt forstod hun godt og hun nikkede. "Utroligt. Jeg kunne fare rundt derhjemme, du har overblik over en af de travleste byer i USA. Jeg er imponeret, Jason." Det føltes sært at bruge hans navn, men også behageligt, det lå godt i munden. Hendes mobil vibrerede, en hun kun havde takket vær en Hermes søn i lejren. Lidt tøvende fiskede hun den op og læste hvad der stod. "Okay, jeg har ikke længere en aftale. Men aftale havde travlt og skulle nå noget andet." Hun stoppede op og så på ham. Hun var egentlig lidt trist over det, nu havde han ingen grund til at følges med hende, han havde intet sted at vise hende hen. Okay, hun anede stadig ikke hvor hun var, men han kunne sende hende med første bus til hovedstationen og hun ville kunne klare sig selv. En ting hun ikke havde lyst til lige nu. Hendes blik faldt ind i hans øjne for at prøve og afkode hvad han nu ville, om han havde tænkt sig bare at gå. 
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 10/9/2014, 10:15

Jo mere han var sammen med hende, desto mere mærkede han hvor meget han elskede den nye mere rolige del af sig selv, han nød hendes selskab, hele vejen igennem. Jason betragtede situationen længe egentlig kun i nogle korte sekunder, men selv på den korte tid arbejde hans hjerne. Han vidste at lige så snart hun tog væk fra hans side, ville hans sanser blive skarpe igen, og verdenen ville igen blive en jagt mark. New York var hans hjem, og hans territorie, der foregik efterhånden ikke noget uden han vidste det, tjenester her og der, samt hans evne til at opfange forskellige essenser ligesom hendes, han vidste hvem der var gudebørn, og hvem der ikke var. Han vidste ikke hvor mange gange han havde givet hans far anonyme tip der forhindrede forbrydelser. Da hver gud havde en personlig essens de gav videre til deres børn, en del af deres blod.
Han fornemmede hun fjernede sit blik fra hende, da hun gjorde det sukkede han kort, et lydløst et af slagsen. For længst havde han vænnet sig til blikke efter ham, det gik ham ikke på mere.
Indeni smilede han da han mærkede hendes blik på sig igen. Normalt ville han ikke forsøge at komme så tæt på en person så hurtigt, men i hendes tilfælde, føltes det som om at det gik for langsomt. Hun gjorde et eller andet ved hende, men han ville ikke dvæle ved det, selvom det fyldte så meget i ham, verdenen omkring dem var bare en skygge af sig selv. Bilmotorerne var blevet overdøvet af hendes stemme, alle de dufte og lugte der var i byen var blevet fjernet af den essens der strømmede fra hende. Farverne fra solen og bygningerne, samt alt andet var falmet, så hendes hud, hår øjne, tøj stod klare end noget andet. Han stivnede kort, mens tanken slog ham, noget han ikke havde oplevet før. Han måtte finde ud af noget mere om hende, for at finde ud af hvad det var hun gjorde ved ham. ”Du er speciel, på en særlig men positiv måde, det er svært at forklare på stående fod.” hans stemme afslørede ikke hans tanker, eller forvirring over hvad hun gjorde mod ham. ”jeg mener det på den bedste måde” hans stemme var denne gang mere fri, ingen ting var skjult, men sandheden trådte frem.
Okay, jeg vil egentlig have vente med at sige det til vi var lidt nærmere” hans stemme var alvorlig og han var stoppet op med at gå, selvom han ikke burde være gjort det. Han hørte hun sagde hun var mere interesseret på grund af hans mystik, eller det var sådan han forstod det, han ville egentlig ikke have været det, men nu var det for sent at ændre det. ”er glad for din interesse det gør det lidt mere spændende, men håber det kan leve op til det du forventer” han smilede kort og så ind i hendes øjne, der var noget fortryllende ved dem, noget magisk ”for det er nok en tilståelse, men ikke noget slemt. Det er bare hvem jeg er” hans smil var stadig skævt. Han hørte og mærkede hendes mobil vibrere, det kom som en overraskelse, og gav et lille wake up call tilbage til den virkelige verden, den hvor hun ikke var hoved personen, eller hvor hele hans opmærksomhed drejede sig om hende.
Er ked af at høre din aftale blev aflyst” sagde han langsomt, smilede kort indvendigt, men var oprigtigt trist over hun glippede hendes aftale, glæde ved at kunne være sammen med hende, var dog for voldsom efter hans mening.
Vi kan stadig tage der ned, det giver os et sted at snakke uden at skulle fokusere på ikke at støde på folk” hans stemme var venlig, rolig, og gjorde at han kunne fortælle hvad han ville uden at de skulle finde et sted hvor folk ikke ville have så travlt med dem. Det gav ham også en grund til at blive længere sammen med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 11/9/2014, 10:49

Han var en pudsig person, det gik mere og mere op for hende hvor lidt hun forstod af det her. De klikkede, de kunne sammen, en følelse hun sjældent havde haft med nogen anden før. Ikke engang da hun kom til lejren fandt hun nogen hun kunne med bare sådan, ikke da hun stadig levede som menneske og gjorde alt for at gøre sine venner stolte og impomerede. Okay, det havde ikke rigtigt været venner, det vidste hun nu, men den gang havde hun været så desperat efter opmærksomhed og venner at hun havde taget hvad hun kunne få. Nu kendte hun folk der ville dø for hendes skyld, hun vidste hvad ægte venskab var nu. Og Jason var en hun ville betro sit liv. Også selvom de lige havde mødt hinanden, det virkede bare som om han kunne beskytte hende. Hun følte sig tryg hos ham, hvilket hun ikke burde, hun burde ikke være så naiv.men han var jo et godt menneske.
Komplimenterne var stadig noget der kom bag på hende. Han havde ingen grund til at være så sød, hunnforstod det ikke. Hun havde ikke gjort noget for ham, det virkede så sært, for han prøvede heller ikke at opnå noget. Han var bare rar, og det virkede naturligt for ham. "Tusind tak... du er så rar, venlig. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre.. jeg kan virkelig godt lide at være sammen med dig." Hun så på ham med et lille forsigtigt smil, helt forlegen over at sige den slags. Hun kunne godt give komplimenter, men sådan nogle her til en hun lige havde mødt? Det plejede hun aldrig. Han gjorde noget ved hende, og hun ville gerne finde ud af hvad.
hun så på ham og nikkede ivrigt. Det han ville fortælle ville uden tvivl leve op til hende forventninger. Uden rigtigt at tænke over det trådte hun tættere på ham og lagde en hånd mod hans arm med et interesseret og spændt udtryk. "Jeg er sikker på det vil! Kom nu, fortæl." Hvad ville han sige? Nok ikke noget der ville chokerer hende. At han var halvgud? Tanken fik hende til at smile endnu mere. For et menneske ville de være utroligt, for hende var det hverdag. Men at være så heldig, det ville ikke ligne hende. "Så tilstå! Om nu. Du trækker det kun ud for at drille nu. Be pænt om?" Hun smilede til ham og blinkede mee sine store dådyr øjne. Det plejede og virke. Ikke at det var nødvendigt med Jason, det var bare for sjov. Så gik det op for hun stadig havde fat i ham og skyndte sig at give slipmmed et forlegent og undskyldende smil. Godt hendes evner ikke fungerede via berøringer som nogle andre. Hun trådte et lille skridt væk, fordi hun virkelig synes det var akavet at stå og røre ved ham. Fysisk kontakt havde hun intet problem med, men måske havde han, det kunne hun jo ikke vide.
Det at han sagde han var ked af hendes aftale blev aflyst fik hende til at smile. Han var så betænksom og omsorgsfuld. "Det er helt okay, jeg kan se dem en anden dag." Hun rettede sit hår lidt af nervøsitet. Nu var det bare de to, der var virkelig ikke nogen dernville forstyrre det. Hun havde det godt med det, selvom hun var bange for at gøre noget forkert. 
Hans forslag var helt perfekt. "Ja! Jeg vil virkelig gerne snakke videre med dig, lære dig at kende. Men... du må nok hellere vise vej. Bare så jeg ikke farer vild igen, du ved?" Hun smilede til ham og ville egentlig gerne gå tættere på ham igen. Mest a falt ville hun bare gerne tage hans hånd og gå sådan, men det kunne hun selvfølgelig ikke. Det var dybt upassende, og de kendte jo slet ikke hinanden. Men lysten var der, det kunne hun ikke benægte. Og med hendes held lykkede det hende også at frembringe den rosa farve i kinderne igen, og hun så ned som om han så aldrig ville opdage hvad hun tænkte og følte. Hvordan gjorde han det? Hun forstod intet når hun var så tæt på jam. Der eksisterede kun ham.


//yay, endelig fik jeg svaret igen!
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 11/9/2014, 12:04

Han var forvirret over sig selv, hvordan kunne en person som hende have så meget magt over ham, ikke i en negativ forstand, men positiv. De tanker og følelser der løb gennem ham, bare ved at være sammen med hende allerede nu, de ville plage ham når de en gang tog afsked, noget han ikke så frem til. Så lige nu ville han forsøge at trække deres afsked ud. Det var så længe siden han havde mødt en han var så afslappet omkring, og nærmest ikke ønskede nogen ende. Han var begyndt at fundere over hvad hendes evne var, hvilket var en svaghed i hans egen efter hans mening, han kunne lugte ens gudeforældre, men når det kom til evnerne var det et mysterium, hvor han måtte gætte sig frem.
Han vidste han havde en falsk tryghedsfornemmelse ved hende, han kendte de mennesker der var efter ham nok til at de ikke ville stoppe ved ham, de ville tage hende også, noget han ikke kunne lade ske. Hvor kom den nye side fra, hvad gjorde hun dog ved ham. Han nød det, selvom han bragte hende i fare ved at være hos hende. Dummere kunne han ikke være, han var blevet lullet i en tryghed der kunne bringe hende i fare, men han vidste hvad hun var, hun kunne ikke være forsvarsløs som et normalt menneske.
Hvor kom al den venlighed fra, al den måde at opføre sig på, han vidste det ikke, men han vidste hvorfor han gjorde det, eller hvorfor det blev ved, for hendes skyld, hun holdt hans dæmoner væk. Hun var på en måde blevet det lys der førte ham ud af det mørke han var vandret frem i, alle de negative oplevelser, følelser han havde, var forsvundet fra det øjeblik han først hørte hendes stemme, hun påvirkede ham på en fantastisk måde. Hendes stemme, hendes øjne, hendes læber, alt ved hende var fascinerende og tiltrækkende. Han var sikker på han var blevet fortryllet af hende. ”Det var da så lidt” sagde han og smilede kort og varmt til hende, med et skævt smil. ”du behøver ikke gøre noget, dit selskab er en glæde og en gave nok., mere behøver jeg ikke” Han smilede inden han var færdig med at tale. ”Jeg nyder også dit selskab, det er en glæde og en gave at tilbringe min dag sammen med dig, og jeg vil gerne have, eller nok nærmere et ønske om at det kunne forsætte” han så væk for ikke at afsløre sig selv for hvor meget han egentlig nød hendes selskab.
Jo længere de gik, jo mere vidste han at han var ved at løbe tør for tid for at fortælle det inden de nåede cafeen. Langsomt satte han farten ned. Stivnede og stoppede kort op da han mærkede hendes hånd mod sin arm. Han havde intet i mod det, overhovedet, han var bare blevet overrasket, ”så kom med, så finder jeg lige et sted uden så mange mennesker” Hans stemme var stadig rolig, men for første gang var der et spor af nervøsitet, og gik et par meter ind i af en side gade hvor der ikke var andre end ham nu, folk gik lige forbi uden at sanse ham. Han stod stille og ventede på at hun ville komme med ham, grunden til at han ville fortælle hende det inden de kom Til Cafeen var at han ville give hende en chance for at tage afstand til ham, ligesom han var blevet van til folk gjorde, når de fandt ud af mere om ham. ”jeg skal nok fortælle dig det, det er blevet trukket ud alt for længe nu” sagde han med et venligt smil til hende. Dan så ned på det sted hun havde rørt ham, ” Det gør ikke noget at du holdt fast i mig” sagde han med et forsigtigt smil, ”Det overraskede mig bare” hans stemme var mild venlig og indbød egentlig til at hun godt måtte gøre det endnu en gang.
jeg burde ikke blande mig, men ved du hvornår du hat chancen for at se dem igen?” han følte han havde holdt for længe på hende, og at det var hans skyld at hun var gået glip af hendes aftale. Selvom han var glad for at han så kunne være mere sammen med hende, også uden at tænke på nogen form for afbrydelse, hvis så bare han kunne undgå den bande han lige var sluppet fra inden han stødte ind i hende.
Han grinte over hende, en mild og blid latter ”Jeg skal nok blive sammen med dig, og sørge for du kommer sikkert frem til Hard Rock cafe det lovede jeg dig jo” sagde han så med et venligt og varmt smil. Uden der lå noget i det der ikke burde være. Han gjorde noget der normalt ikke ville falde ham ind. Han rakte ud efter hende, og lagde prøvende armen om hende, selvom det ikke var den mest behagelige måde at gå på, så håbede han at det ville få hende til at komme lidt tættere på sig. Da hun så ned, og han igen bemærkede den rosa farve i hendes kinder smilede han lidt ”Er du okay?” Han spurgte lidt bekymret for hende. Han vidste ikke hvordan han skulle forklare sig selv hvad det var der påvirkede ham så meget fra hendes side, men han ville gerne kunne forsvinde ind i hendes øjne, hvilket var sket hver gang han så ind i dem, han svømmede væk i hendes stemme, og nød alt ved hendes påvirkning af ham.




//ej det gør ikke noget at der gik den mængde af tid som der gjorde ^^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 14/9/2014, 21:34

Det var første gang længe at nogen sagde de ønskede at hendes selskab kunne var ved. Hun havde det på samme måde, hvordan skulle hun kunne vende tilbage til lejren nu, vide han var her og at hun ikke kunne se ham igen? Det var jo ikke ufarligt for mennesker at omgås hendes slags, langt fra, det kunne nemt betyde døden, og det kunne hun ikke udsætte ham for. Men hun kunne heller ikke lide tanken om at forlade ham nu, tænke på at de måske aldrig ville møde hinanden igen. Det var komplet åndssvagt, for hun kendte ham jo ikke. Alligevel følte hun at hun gjorde som om der var noget de delte og havde tilfælles, noget der gjorde de måske slet ikke var så forskellige endda, for hvorfor skulle hun ønske at blive sammen med et menneske? Hvorfor skulle hun føle sig på bølgelængde med et? Det gav jo ingen mening overhovedet! Måske var det meningen, at det ikke skulle give mening.

Hun smilede til ham og nikkede for at vise hun var enig, at det her eftermiddag gerne måtte fortsætte længe endnu. Og hun glemte at skjule sin glæde og iver, glemte at han måske ville synes hun var for sær og lagde for meget i det. Hun rettede sig opmærksomt op da Jason gik ind ad en side gade. Hun så sig kort omkring, uden at vide hvad hun kiggede efter, før hun gik med ham. Det virkede sært, at stå her, helt alene med ham Det ville hun normalt aldrig have gjort, bare stolet blindt på en fremmed og været gået med ham, men hun vidste hun kunne stole på Jason. Hun vidste hun var tryg her, det var bare noget hun kunne mærke, igen en ting hun ikke rigtigt kunne forklare. Hendes blik søgte hans. "Så, ud med det! Fortæl mig hvad du vil fortælle, tilstå." Hun smilede drillende op til ham, og ventede spændt og utålmodigt. Hun havde klart forhåbninger om hvad det kunne være, men hun turde ikke rigtigt håbe på noget, af frygt for at blive skuffet. Hun rødmede da hun nævnte berøringen og så ned, takkede guderne for at hun ikke havde sin brors kræfter og gjorde folk berusede ved berøringer. Det kunne være kønt, at stå her i den storby med hendes eneste vejviser og gøre ham plørefuld. hun smilede svagt. "Jeg.. Vil bare ikke gøre dig utilpas. Det er ikke normalt bare at tage fat i folk man ikke kender.." Det var sandt, men det plejede jo heller ikke at være normalt noget af det hun lavede, og det havde været af en positiv baggrund hun havde rørt ham.

Hans spørgsmål overraskede hende og hun var nødt til at tænke. Hun anede ikke hvornår hun kunne se dem igen, hun skulle hjem til lejren i aften, ellers blev hendes far bare sur, og ingen ønskede det. Hvis han blev sur kunne det godt gå ud over andre halvguder, og det ville bare ende med hun fik skylden. "Ehm.. Jeg ved det ikke. Jeg skal have lov af min far, jeg får ikke ret tit lov til at gå ud. Specielle familieforhold" Hun smilede lidt og trak på skuldrene. Han skulle ikke havde skyldfølelse over det her, hun havde jo allerede været en halv time forsinket da hun stødte ind i ham, bogstaveligt talt. Hun lo lidt men blev stille da han lagde en arm omkring hende. Hun følte sig stadig tryg, måske endda mere tryg end før. Hun løsnede lidt op og smilede til ham, mens hun i en glidende bevægelse kom tættere på ham og lagde en arm omkring ham. "Mere end okay, tror jeg." Hun smilede fuldkomment åndssvagt og hørte så sine egne ord, hvilket fik hende til at rødme endnu mere. Det var det mest kliché agtige hun nogensinde havde sagt, men det havde altså været det første hun kom i tanke om at sige. Hvad var der galt med hende?

//Wee, endelig tid!//
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 14/9/2014, 22:56

Alle de følelser og tanker der løb gennem hans hoved var forvirrende. Han nød hendes selskab, jo mere han var sammen med hende, desto mere var han ivrig efter at være sammen med hende. Han forsøgte at ryste tankerne fra sig. Dette var åndsvagt, hvordan kunne hun have så meget magt over ham. Langsomt kom han til sig selv igen, Vendte blikket mod hende, Jo der var noget fortryllende over hende, noget han søgte, dog kunne han ikke sætte ord på det, noget ved hende gjorde hende speciel attraktiv. Det gav ingen mening. Den sidste person der kom så tæt på ham blev såret dybt. Det ville han ikke byde hende, han skulle være klar i hovedet sammen med Delia. Han rystede på hovedet igen, knyttede næverne, han ville finde ud af hvad hun kunne, for han var begyndt at holde af hende, og havde en lettere beskyttende trang at beskytte hende, gøre hende tryg. Igen rystede han på hovedet og sukkede kort, lod en hånd køre gennem sit hår.

Godt vi er enig” sagde han langsomt med et smil. Langsomt blev hans smil større da hun viste at hun var enig. Det betød noget for ham, det betød at han ikke var den eneste der kunne ende med et opføre sig fjollet. Noget der ikke egentlig ikke gik ham på mere, at han kunne opføre sig fjollet. Han vidste det var mærkeligt at han ville have hende med ind på en side gade, men han blev nød til at fortælle hende det, han følte det var forkert at han vidste hvad hun var, men ikke omvendt. Han stod helt stille ventede egentlig bare, da hun stod foran ham, smilede han kort. ”Det kommer måske som en overraskelse men det er vigtigt du får at vide at jeg er en halvgud søn af Artemis” hans stemme var nervøs. Han ventede på hendes reaktion, han ville gribe hende hvis hun faldt. Egentlig ville han også gerne have taget hendes hænder. Men han beherskede sig og stodstille og ventede egentlig bare på hendes udbrud, selvom han ikke vidste hvad han skulle forvente fra hendes side. Langsomt slappede han af. ”Jeg er ikke utilpas, det er bare ikke hvad jeg er van til, men det var en behagelig følelse” hans stemme var lettere påvirket af hendes berøring, noget han ikke havde følt længe, en anden persons nærværd. Men da hun rørte ham var det som at vågne fra en drøm.

Han vidste jo han kunne følges med hende til lejren hvis hun stadig ville have noget med ham at gøre efter den bombe han smed. Nok ikke lige det man ville regne med at få at vide så kort tid efter man havde mødt en anden person. Men han ville bare gøre de var på lige fod, han vidste jo hvad hun var. Han forventede ikke hun ville dele det på samme måde med ham på samme måde som han havde gjort med hende. For det ville overraske ham, hans grund var jo at han ikke ville skjule hvad han var, nu hvor han vidste hvad hun var. Det var det mest uudholdelig ved hans forstærkede lugtesans, han rystede på hovedet, ganske kort lukkede øjnene, inden han åbnede dem igen og vendte blikket mod hende med et smil. Han var glad for at hun ikke tog det så tungt med hendes veninde. Han mærkede hun kom nærmere, smilede så og trykkede hende lidt tættere sig, inden han lyttede til hendes ord ”Jeg håber bare jeg ikke jeg gør dig utilpas” sagde han så langsomt og så ind i hendes øjne.



//Det gør ikke noget, men undskyld mit svar var så kort og fantasiløst/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Delia 17/11/2014, 10:32

Hun så spændt på ham, håbede at høre noget der betød de ikke skulle være adskilt. Hvorfor var hun stadig ikke klar over, han var bare en fremmed dreng hun havde mødt, han var jo hverken en prins eller helt. Ikke en helt endnu, i hvert fald. Det kunne han jo blive, hvis hendes håb fik ret. Måske den slags helt alle hendes venner og søskende håbede at blive. Han lignede i hvert fald en. Nu gik hun sjældent op i udseende på andre, men det betød jo ikke hun var blind for hvor pæn han var. 
Da hun hørte ordene lyste hun helt op. Det var præcis hvad hun havde håbet på. Okay, måske ikke lige en søn af Artemis, de krigeriske guders børn havde hun aldrig rigtig været så interesseret i at blive involveret med, men han var jo ikke bare en træningssyg idiot som mange af dem hun havde mødt. Så måske var det slet ikke en skidt ting. Søn af Artemis, jo det kunne hun altså sagtens acceptere. Så gik det op for hende hvad det betød. Han havde vidst det hele tiden. At hun var halvgud, at hendes trick med vinen i kaffekoppen var hendes evner. Han havde bevidst drillet hende med det og ladt hende stå tilbage i uvidenhed og nervøsitet. Hun kom til at le lidt og puffede drillende til ham.
"Så vidste du det! Du vidste jeg var halvgud helt fra starten!" Hun så på ham med et smil, hun var ikke sur, hun syntes faktisk det var lidt sjovt at han havde drillet hende på den måde. Hun ville jo nok have gjort det samme, så hun kunne ikke bebrejde ham. Så vendte hun tilbage til at være spændt. "Det betyder vi kan følges tilbage til lejren! Det her er perfekt. Jeg har aldrig været venner med en søn af Artemis, eller datter for den sags skyld. Hvordan er det? Hvilke evner har du?" Hendes talestrøm ville nok ikke ende lige med det samme. Når hun blev begejstret snakkede hun. Faktisk snakkede hun altid, når hun var nervøs, spændt, begejstret, vred. Altid. Så gik det op for hende hun ikke havde præsenteret sig selv. Efter det med vinen havde han jo nok gættet det, men hun kunne vel stadig præsenterer sig selv ordenligt for ham. Hun var vel bare en smule velopdraget. "Ehm, datter af Dionysos her. Selvom du jo nok har gættet det. Jaer, jeg kan ikke så meget, vi er ikke så cool som resten af jer." Hun trak lidt på skuldrene med et smil inden hun kort krammede sig tæt ind til ham. Hun følte sig endnu mere tryg nu, som om det at de havde samme baggrund og skæbne, endda hverdag, gjorde at de forstod hinanden bedre og han derfor ikke dømte hende. Desuden vidste hun nu at hvis noget skulle ske kunne han beskytte hende. Hvis han altså gad. 
Hun lyste op igen ved at rette sig op og se på ham. "Du kan fortælle mig alt over en drink eller noget, kom! Vi behøver da ikke stå her i en side gade og være helt afskåret fra menneskene. Lad os gøre det lidt hyggeligt. Jeg mener... mere hyggeligt. Kom!" Hun lo lidt og kyssede ham på kinden af begejstring inden hun gav slip og tog hans hånd for at trække ham med sig ud af side gaden for at komme hen og sidde et sted med ham så de kunne snakke. Der var så meget hun gerne ville vide om ham, så meget hun måtte spørher om. 

//wooh, endelig tilbage. Undskyld tiden væk, stress med skolen ^^
Delia
Delia
Vejleder

Fulde navn : Fideliana Woods
Antal indlæg : 192
Join date : 14/10/13
Bosted : Halvblodslejren, Dionysos hytte

Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Gæst 17/11/2014, 19:01

Jason lagde hovedet let på skrå over hende, ikke for noget hun gjorde, mere hvordan hendes reaktion på det han ville sige til hende. Han havde valgt at han ligeså godt kunne få smidt kortende på bordet, da det ville være tarveligt at blive ved med at drille hende på den måde som han havde gang i. Han havde aldrig nogensinde forestillet sig at han ville skulle åbne sig op for en pige igen, og da bestemt ikke en pige han var stødt ind i på en åben gade. Han sukkede kort over sine tanker, hun var pæn det ville han ikke lægge skjul på at han syntes, nu var det bare ikke sådan at hun kun var pæn hun var smuk, der var virkelig noget specielt ved hende.
Han smilede stort men kort over hendes reaktion, Han lagde hovedet på skrå ”Det virker som om du kunne lide hvad det var du hørte” sagde han med et smil om læberne, det kom egentlig ikke helt bag på ham. Han så ned af sig selv og grinte så, han vidste godt han brugte meget tid på træning, men mere for at vedligeholde hans krop, og dens smidighed, samt hans reflekser, den fysiske træning, som kamptræning var minimal for hans vedkommende, han brugte buen eller nærkamp. Man han blev nød til at træne, men han havde nu altid fortrukket at stå for hans egen træning.
”Ja jeg vidste det, undskyld jeg trak det sådan ud” sagde han hans stemme var stille, nærmest lettere skyldig. Da hun reagerede som hun gjorde smilede han stort, ikke vanvittig eller overdrevet, mere lettet, han blev lettet da hun ikke blev sur over hans små drillerier, og hvordan han på en måde kørte hende rundt i ring, hvor han havde kortende tæt til kroppen mens hendes lå på bordet. Han havde syntes det var en unfair kamp, selvom der nok aldrig havde været en mellem dem, men mere noget kærligt drilleri fra hans side. ”Det kan vi bestemt hvis jeg ikke har skræmt dig væk” sagde han med et lille grin ”Så hvis jeg ikke har det, så følges vi tilbage til lejren” sagde han så langsomt og lukkede øjnene. ”Jeg er egentlig som mine søskende, vi elsker alle sammen at være udendørs, da vores mor er skovens og jagtens gudinde” sagde han så langsomt. Hendes spørgsmål om hans evner fik ham til at stivne ganske kort, ”det er en længere forklaring, for de fungere alle sammen individuelt, men samtidig er de også et våben selvom de er fredlige som sådan” sagde han langsomt. ”selvom mine evner fungere individuelt, så fungere de også som en helhed, der gør mig til et våben i de forkerte hænder” hans vejrtrækning blev mere ujævn ”Jeg har forstærkede sanser og reflekser, smidighed” sagde han så langsomt og bed sig i læben, han så ned af sig selv endnu en gang, hvorfor var han så åben overfor hende, han kunne ikke forklare det, han var bare tiltrukket af hende, og kunne ligeså godt få det hele smidt på bordet med det samme. ”Det vil jeg ikke sige i ikke er, jeg ved at nogle af jer kan nogle ret syrede ting, men ja gættede nok gættet hvem du er relateret til, selv uden at opdage dit vin trick” sagde han med en kort latter. Jeg syntes i er ret så cool” sagde han så langsomt med et lille smil. Langsomt lagde han armene om hende, gengældte krammet blidt.
”Kan vi tage en drink?” spurgte han så og smilede lidt over hende ”så vil jeg gerne byde den kønne frøken på noget at drikke* han kunne lige så godt invitere nu hvor de snakkede om det, for han havde egentlig ikke lyst til at tage afsked med hende lige foreløbig så al den tid han kunne få med hende, var det hele værd. ”Du har ret, vi behøver ikke stå her, i vores egen verden, men det ville være hyggeligt bare at blive stående her sammen” hans stemme var ligesom hans vejtrækning skiftende mellem at være ujævn og jævn, han lukkede øjnene og bed sig i læben i en let frustration, han kunne ikke forklare denne pludselige usikkerhed omkring hende, han havde altid fælt sig sikker i det han gjorde, men det var han ikke nu. En sær varme bredte sig i hans kinder ved hendes kys, mod hans kind, en varme han ikke havde oplevet længe. Da hun tog hans hånd, fulgte han bare med hende uden brok, fulgte bare med.

//Det går skam nok //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en hård dag ~Fideliana Empty Sv: Endnu en hård dag ~Fideliana

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum