Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Relax dude.....- Jazmyne  Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Relax dude.....- Jazmyne  Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Relax dude.....- Jazmyne  Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Relax dude.....- Jazmyne  Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Relax dude.....- Jazmyne  Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Relax dude.....- Jazmyne  Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Relax dude.....- Jazmyne  Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Relax dude.....- Jazmyne  Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Relax dude.....- Jazmyne  Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Relax dude.....- Jazmyne

2 deltagere

Go down

Relax dude.....- Jazmyne  Empty Relax dude.....- Jazmyne

Indlæg af Matt 5/2/2012, 21:16

Tid: 22.00
Sted: lejrbålet
Omgivelser: En del halvguder der sidder og små snakker tæt på bålet.
Vejr: Solen er lige gået ned dog er det stadig forholdvist varmt, stjerneklar aften, stjerneklart,
Påklædning: hvid tank top, et par jeans, sorte sko og en sort jakke udover tank toppen.

Matt kom gående fra Ares hytten hen mod lejrbålet.
I aften havde han besluttet sig for at i stedet for at side sammen med sine søskende, de mindede alt, alt for meget om ham selv, så derfor havde Matt tænkt sig at slappe af ved lejrbålet, han havde nemlig altid fundet varmen fra ild afslappende, så havde han vist brug for en pause, fra træningen.
Matt havde stort set siden han kom til lejren trænet uafbrudt, han ville bare være de bedste af de bedste, altså til at kæmpe, hans plan var at gøre sin far ærgerlig over at han bare efterlod Matt. Matt havde altid følt sig svigtet af sin far, så hans plan var at blive den bedste til at kæmpe i lejren så hans far ville blive stolt og ærger sig over at han bare skred.
Matt var nu kommet så tæt på bålet at han kunne se skæret fra bålet, en varme fyldte hans krop, endelig! Det var tegnet på at Matt skulle holde fri.
Matt havde sit sædvanlige tøj på, en hvid tank top, et par jeans, et par sorte converse og tilsidst en sort læder-lignende jakke.
Det var ikke varmt nok til bare tank toppen og bukser.
Matt satte sig ned på en tom plads ved bålet, der va vel omkring 3 andre udover ham. Alle havde han set før, han havde været for længe i lejren.
En af halvguderne kiggede på Matt med et hævet øjenbryn. Matt reagere stort set med det samme.
"Ja det er mig der tævede dig ovre i arenaen, og ja min far er Ares, og ja jeg er Matt O'Connor, og ja undskyld dig" sagde Matt, han var vant til at folk reagere negativt over for ham, efter som han havde jo stort set vundet over alle i arenaen, plus stort set alle guderne havde noget i mod Ares, så hvorfor skulle det være anderledes for deres børn?
Matt
Matt

Fulde navn : Matthew 'Matt' O'Connor
Antal indlæg : 80

Tilbage til toppen Go down

Relax dude.....- Jazmyne  Empty Sv: Relax dude.....- Jazmyne

Indlæg af Jazmyne 5/2/2012, 21:44

Påklædning:
Relax dude.....- Jazmyne  Tumblr_leekv1DYKm1qfkc3io1_400_large

Jazmyne sad ved lejrbålet. Det var rigtig koldt, og hun kiggede rundt på dem der sad der. Lige pludselig kom en meget rubusk fyr, og satte sig ved lejrbålet.
Han sagde et eller andet, som gik lidt stærkt, og Jazmyne kiggede bare ned i jorden. Hun elskede at sidde ved Lejrbålet for det gjorde hende rolig, og sindsful. Ilden gnistrede, og det så ret så fascinerende ud. Eller måske ikke. Der var en meget akavet stemning, og ingen sagde rigtig noget. Det var på en måde kun ham den rubuske dreng, som rigtig styrede stemningen. Men det skulle der nok blive lavet om på.
"Ja den information kunne jeg da også få brug for. Eller. Hvad man nu siger." Sagde Jazmyne, og kiggede igen ind i ilden.
"Du behøver ikke at sige det så hurtigt, jeg skulle også lige nå at følge med." Jazmyne vidste godt at det ikke var til hende, han sagde det til, men altså den akavede stemning skulle brydes, og Jazmyne turde godt sige noget. Hun var ikke bange.
Hun havde ikke set den dreng før, men han var søn af Ares. Det var egentlig det eneste hun nåede at høre, af alt det han ramsede op. Hun så at han kiggede på hende. Hun kiggede også på ham efterfølgende.

//Undskyld at det ikke blev så langt.//
Jazmyne
Jazmyne

Fulde navn : Jazmyne Bradley Purpleze
Alder : 28
Antal indlæg : 168

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum