Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Look at this- (Ann-Sofie)
2 deltagere
Side 1 af 1
Look at this- (Ann-Sofie)
Tid: 17:47
Sted: Våbenkammeret
Vejr: En anelse køligt derinde men ikke ubehageligt, det støvregner udenfor.
Omgivelser: Ingen ud over våben af alle slags
Beklædning: Sorte bukser, en sort T-shirt, løbesko, adskillige armbånd og halskæder.
Jace var netop trådt ind i våbenkammeret, selv dette sted skulle tjekkes igennem, ses efter for at tjekke om noget havde forandret sig. Han hadede ikke just forandringer, men blot at de kom bag på ham derfor ville han gerne have styr på sine ting og dette gjaldt også sine omgivelser. Turen var derfor gået til våbenkammeret efter at han havde været andre steder i lejeren.
Eleverne havde fundet ham interessant, anderledes og nogen forstod ikke hvad han lavede der. De gamle elever der huskede ham forstod ikke at han var tilbage, men nogle af dem var klart glade for at se ham igen. Det var endnu ikke blevet officielt at han skulle være lærer, noget af det ville nok for de fleste føles som kedeligt, men han ville da alligevel glæde sig til at undervise dem.
Han gik roligt rundt i våbenkammeret, hans blik gled hen over de forskellige våben. Han havde virkelig savnede den slags, det var jo ikke muligt at skaffe sig den slags våben når man var ude i den rigtig verden. Han stod med ryggen til døren, alligevel ville han straks vide hvis nogen trådte ind og derfor stod han fuldkommen roligt og undersøgte de våben der var foran ham, og disse var enkelte korte sværd.
Beklædningen var simpel, sorte bukser, en sort T-shirt, løbesko, og nogle smykker. Skægget havde han barberet af tidligt den morgen hvilket fik ham til at virke en anelse yngre. De fleste ville nok tro at han var en af de ældre elever.
Jace- Fulde navn : Jonathan Christopher Hermesson
Antal indlæg : 63
Sv: Look at this- (Ann-Sofie)
Påklædning: http://blogs.philadelphiaweekly.com/style/files/2009/07/0701-taylor-swift-cover_at.jpg
Ann kom gående ind i våbenkammeret og så til sin interesse læreren fra forrige time. Hun betragtede ham lidt, selvom hun vidste, at han havde opdaget hende. Hun gik længere ind i rummet og studerede nogle af våbene, inden hun vendte sig om imod ham. "Halløj, hva' laver du herinde?" spurgte Ann og gik hen imod ham. Hvad havde hans navn været? Jonathan? Hun stoppede først med at gå, da hun stod helt foran ham. Hun betragtede ham blidt. Hans undervisning havde været interessant, det måtte hun give ham. Hun kiggede ned på sværdene foran ham. "Det ved godt sådan nogle er skarpe ik'?" smilte Ann kækt.
//Mangel på krea -.-//
Ann kom gående ind i våbenkammeret og så til sin interesse læreren fra forrige time. Hun betragtede ham lidt, selvom hun vidste, at han havde opdaget hende. Hun gik længere ind i rummet og studerede nogle af våbene, inden hun vendte sig om imod ham. "Halløj, hva' laver du herinde?" spurgte Ann og gik hen imod ham. Hvad havde hans navn været? Jonathan? Hun stoppede først med at gå, da hun stod helt foran ham. Hun betragtede ham blidt. Hans undervisning havde været interessant, det måtte hun give ham. Hun kiggede ned på sværdene foran ham. "Det ved godt sådan nogle er skarpe ik'?" smilte Ann kækt.
//Mangel på krea -.-//
Ann-Sophie- Fulde navn : Ann-Sophie Elizabeth Krista Margaret Victoria Clarissa Swann
Antal indlæg : 377
Lignende emner
» Just leave me alone... ~Ann-Sofie~
» A Watchfull, Hatefull Eye... - Ann-Sofie
» Ej altså jeg forstår dem ikke (ann-sofie)
» Sandet føles dejligt når solen skinner. ~ Ann-Sofie.
» Tænk. Hvis jeg bare lige tager et par skridt mere, er jeg tilbage i min gamle verden.. Men ønsker jeg det?? - Ann-Sofie xD
» A Watchfull, Hatefull Eye... - Ann-Sofie
» Ej altså jeg forstår dem ikke (ann-sofie)
» Sandet føles dejligt når solen skinner. ~ Ann-Sofie.
» Tænk. Hvis jeg bare lige tager et par skridt mere, er jeg tilbage i min gamle verden.. Men ønsker jeg det?? - Ann-Sofie xD
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André
19/5/2020, 20:06 af Annabeth
» Connors fravær!
10/5/2020, 17:04 af May