Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Møde ved vandet ~Elena, privat Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Møde ved vandet ~Elena, privat

2 deltagere

Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af André 21/3/2012, 16:16

Tid: 19.30
Sted: stranden
Omgivelser: vand.... Sand.... Ingen halvguder eller lærer i nærheden, udover André
Vejr: Vinden blæser let, det er en smule køligt, vandet bruser stille...
Årstid: Forår, time for looooooove <3
Påklædning: Hvid skjorte og en jakke der ligner jakken fra et jakkesæt. Jeans.

André stod ved vandkanten og så ud over vandet. Solen var næsten gået helt ned og himlen havde en spøjs lyserød orange farve. Han havde en sort rose i hånden, men han kiggede ikke på den. Hans arme hang afslappet ned langs hans sider og hans ansigt viste tydeligt at han var fuld af forventninger.
Tidligere samme dag havde André brudt ind i Elenas hytte og lagt en seddel på hendes hovedpude. Det var ikke en særlig lang besked, der stod kun at hun skulle møde ham ved stranden på dette tidspunkt, så stod der hans navn og ved siden af brevet, lå en sort rose, med et rødt bånd om stilken.
Nu stod han så der, forventningsfuld, og så ud over vandet med vinden i håret og mærkede dens kærlige men kølige kærtegn med hans hud, med kun en person i tankerne. Elena
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af Elena 21/3/2012, 16:28

På: http://www.diariosdovampiro.com/galeria/albums/userpics/normal_nina-dobrev-costume-curious-03.jpg

Elena kom gående ned ad strandbreden med et papir i hånden og et smil på læberne. Rosen der lå på hendes pude havde hun sat i en glas krukke som nu stod på hendes natbor og pyntede. Hun var meget overrasket over at få den men da hun så hvem det var fra kunne hun ikke gøre andet end at smile. Hun fandt også sedlen som hun nu gik rundt med. Der stod kort at han gerne ville mødes med hende. Det var ikke en speciel 'han' men en meget vigtig en og en der betød utrolig meget for hende. Det var André. Hun kiggede ned på papiret og smilede bare mens hun ikke lagde mærke til noget omkring hende. Hele verden betød ingenting lige nu tænkte hun og kiggede så endelig op fra papiret og fik øje på en dreng. Hun kiggede nøje på ham og blev så meget glad og hendes smil blev kæmpe stort. Det var André!
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af André 21/3/2012, 20:57

André havde det som om der gik nogen i nærheden af ham, men han regnede bare med at det var en forbipasserende. Dog da personen stoppede op, regnede han med det var en der havde relation til lejren, og som så var død. Det oplevede han tit. Alt det med de døde. Det var en såkaldt gave han havde arvet på grund af hans far.
Men da personen ikke forsvandt igen med det samme som de døde ellers plejede, drejede han hovedet en lille smule og så hen imod personen. Elena.
En varme bredte sig i hans krop ved synet af hende og et smil dukkede op på hans læber. Hånden med den sorte rose løftede han op, da han med langsomme, men selvsikre, skridt, gik hen imod hende.
"Hey Elena.. Han smilte skævt til hende og rakte hende elegant rosen. "Til Dem.. Jeg kan se De fik mit brev?" Hvorfor han snakkede sådan til hende, vidste han ikke, men det ville sikkert være med til at bryde isen en smule. Håbede han da.

//Ikke så langt... Ingen krea
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af Elena 21/3/2012, 21:45

Elena smilte til ham da han var på vej til hende og da han rakte hånden frem for at give hende rosen kiggede hun ham ind i øjnene og smilede varmt til ham. Hun rakte hånden ud og tog imod den smukke sorte rose. "Hvordan ved du jeg elsker sorte roser?" sagde hun med blikket hvilende på rosen. Elena kiggede på brevet da han spurgte ind til det og kiggede så op på ham igen. "Ja... Jeg fatter stadig ikke du brød ind i min hytte! Vi to skal havde en lang snak om det." hun fniste og smilte så til ham igen. "Hvorfor snakker du sådan?" sagde hun grinende. Hun havde sjælendt oplevet at folk snakkede sådan til hende. Det var mest hendes far der snakkede sådan for at irritere hende men nu hvor han var død var der ikke noget med at blive kaldt De eller Dem mere. Hun var lidt ked af at hendes far var død men hvad kunne hun gøre? Grave ham og og give ham første hjælp? Eller puste liv i ham som gud gjorde med Adam? Det var umuligt. Han var væk.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af André 23/3/2012, 08:58

André lo hjerteligt, han kunne ikke lade være. Elena var så nem at være sammen med, det var rart. Han kunne godt lide at være sammen med hende, det gjorde ham glad at se hende.
Han stod lidt og så på hende, hans læber var trukket tilbage til et skævt smil, og han træk på skulderne, da hun nævnte det med hytten.
"Jeg er André. Jeg går ind i folks hytter og ligger sedler. Jeg er en ren stalker" han sagde det i et drillende tonefald og han lod sin hånd, helt "tilfældigvis" strejfe hendes hånd, ganske kort, men hans blik ændrede sig og blev et kort øjeblik kærligt.
Han blinkede, rystede på hovedet og trak hånden til sig.
Han ville ikke virke alt for... Nærgående. Ja, han var brudt ind i hendes hytte, men det var fordi det var mere fordi at sådan var han.
André så væk. Han kiggede sig over skulderen og så kort ned mod vandet. Han vendte blikket mod Elena igen og han fik et chok. Vinden havde fat i hendes hår og hun så så smuk ud i den nedgående sols lys. Han sukkede og smilede svagt.
André fik en idé imens han stod der og så på hende med et beundrende blik.
"Hej jeg tænkte på... Vil du med i vandet?"

//Undskyld mit svar er dårligt ^^' har fysik, men jeg fik da svaret
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af Elena 23/3/2012, 11:59

//Det er helt fint xD

Elena smilede da hans hånd strejfede hendes. Da han vendte blikket mod vandet tog hun forsigtigt hans hånd i sin og smilede sødt til ham da han kiggede på hende igen. "Jeg ved godt du er dig. Og jeg kan lide dig for den du er. Også selvom du har ret. Du er en gigantisk stalker" sagde hun kærligt til ham og grinede lidt over hans kommentar og at han brød ind i hendes hytte. Hun aede forsigtit og prøvende hans hånd og kiggede ham ind i øjnene med et smil på læberne. Da han spurgte hende om hun ville med ned i vandet stoppede hun med at smile. Hun havde aldrig helt lært at svømme. Hun havde fået det lært en eneste gang af sin far men der var hun nok kun fire år. Siden hun fik at vide at hun var datter af Athene stoppede hun med at svømme og fokuserede mere på at kæmpe. Hun begyndte også at hade vand en smule på grund af en speciel gud som hun hadede dybt og inderligt. Hun kiggede ud mod vandet og bed sig lidt hårdt i underlæben. "Je... Jeg kan ikke finde ud af at svømme..." sagde hun og fjernede ikke blikket fra vandet men pillede så lidt nervøst til rosen som hun var blevet meget glad for. Ikke bare fordi hun elskede dens farve men fordi den var fra ham. Ham som hun holdte utrolig meget af.

Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Møde ved vandet ~Elena, privat Empty Sv: Møde ved vandet ~Elena, privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum