Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Et nyt møde //Annabeth// Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Et nyt møde //Annabeth// Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Et nyt møde //Annabeth// Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Et nyt møde //Annabeth// Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Et nyt møde //Annabeth// Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Et nyt møde //Annabeth// Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Et nyt møde //Annabeth// Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Et nyt møde //Annabeth// Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Et nyt møde //Annabeth// Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Et nyt møde //Annabeth//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 21/5/2012, 13:38

T: 12:30
S: Stranden
O: Vand og andre
V: Solskin og skyfrit

Azazel kom gåend ved søens kandt hun elsked lyden af vandet som bølgede og følsen af vand mod hendes føder de var bare det bedste.
Azazel kiggede rundt på alle de andre og så dem løbe rundt som gale hu kiggede så ud mod havet, solen spejlede sig i vandet det var så smukt.
Der var meget varmt og der var slet ikke nogen skyer på himlen.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 21/5/2012, 14:07

Annabeth kom gående hen langs stranden. Det var en perfekt dag til en tur på stranden. Men nu elskede hun jo generalt bare at være i vandet. Hvilket var en smule sjovt eftersom hun ikke var datter af Poseidon, men af Athene. Hun havde en lille strandkjole på der gik til lige over knæene. Indenunder havde hun en lyserød bikini på der passede ret godt til hendes lette rosa læber. Hun havde tænkt sig at smide strandkjolen snart. For hun ville virkelig gerne ud og svømme lidt. Og om ikke andet så bare få sig lidt sol. Annabeth var ret bleg.. Og hun kunne godt tænke sig en smule mere farve. Selvom de fleste fyre her i lejren nu ikke syntes at have noget imod det. Dog havde de altid noget imod når hun vandt over dem i kamp. Noget hun gjorde sådan cirka hver eneste dag.. Og det var jo ikke så lidt. Hun havde været her i lidt over to måneder nu. Og hun elskede virkelig at være her. Her var så spændende og hun kedede sig i den grad aldrig.. Men hun ville bare ønske at hun kunne få lov til at møde sin mor. Bare én gang..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 21/5/2012, 14:21

Azazel kig ud i mod vandet hun havede en sort bikini på som hun havede fra sin mor.
Hun kig ud i vandet og dykkede hun kom op eftr to minutter ikke af hun ikke kunne være der nede længere hun elskede jo af være der nede, *Ahh... Altid dejlgt af komme i koldt vand på en varm dag. Hun kiggede på de andre oppe på breden og tænkte *hvor er det ærgeligt alt det de går glip ad ve af være oppe på breden* der var ikke så mange ude af svømme i dag selvom det var den perfekte dag til det.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 21/5/2012, 14:35

Annabeth fndt et lille sted hvor der ikke var nogen og begyndte så at trække strandkjolen ned. Da den var kommet helt af trådte hun væk fra den og smilte stort. For det første fordi hun skulle til at bade og for det andet, fordi der var adskillige fyre der havde kigget på hende da hun havde taget sin kjole af. Det var egentlig meget komisk. Da Annabeth lige var kommet til lejren havde hun aldrig regnet med at fyrene ville kigge efter hende. Der var jo en hel masse Afrodite-døtre her. Og de var vel nok meget kønnere end resten af pigerne.. Men.. Måske havde hun alligevel en chance for at finde en sød fyr her. For det kunne hun nu altså godt have brug for..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 21/5/2012, 14:41

Azazel nød af være i vandet, hun så en anden pige komme ned mod vandet.
Azazel grinte for sig selv over af drenge kiggede efter hend imens hun kom ned mod vandet. Azazel smilte og dykkede så igen men noget længere nede og længere tid, hun kom op ige og kiggede sig omkring og op mod solen
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 21/5/2012, 14:58

Annabeth smilte stadig skævt da hun trådte ned i vandet. Hun gik længere og længere ud. Da vandet gik hende til omkring hofterne og navlen bøjede hun elegant benene og begyndte så småt at forvinde ned under vandet. Hun tog en dyb indånding inden hun stak hovedet under. Hun begyndte at svømme ned ad samtidig med at hun svømmede ud ad. Pludselig fik hun øje på en pige under sig. Ikke frygtelig langt under sig, men stadig. Hun blev en smule forskrækket og mistede den luft hun havde tilbage. Derfor blev hun nødt til at skynde sig op til overfladen.. Hun svømmede op og stak hovedet op over vandet. Hun åbnede munden og sugede hurtigt luft ind i lungerne..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 21/5/2012, 15:08

Azazel så en pige over sig som svømmede hurtig væk og op til overfladen, Azazel fuldte efter hende op til overfladen og dukkede op ved siden af hende, hun kunne høre hvordan pigen trak været dybt igennem lungerne *var hun bleve forskrækket?*
"Undskyld vis jeg forskrækkede dig" hun grinte lidt og smilte til pigen over for sig.
Azazel syne ikke hun havede set hende før men hun havede også kun været her i 2 år.
"Mit navn er Azazel... Azazel Blade" hun rakte hånden frem og smilte
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 21/5/2012, 15:16

Annabeth var nået op til overfladen nu. Lidt efter kom pigen der havde svømmet under hende op ved siden af hende. Hun smilte venligt til hende. "Det er skam helt okay. Men.. Du må da være datter af Poseidon.. Du var ret langt nede nemlig..." Hun så en anelse spørgende på hende. Men hun var nu ret sikker på at hun havde gættet rigtigt.. Så rakte hun også hånden frem og tog pigens, Azazel, hånd. Hun gav den et let klem og smilte så imødekommende. Hun nikkede. "Hej Azazel. Jeg er Annabeth. Annabeth Silverblade.." Hun smilte endnu større da det gik op for hende at Azazel's efternavn ogs var en del af Annabeth's efternavn.. Hun nævnt næsten aldrig sine mellemnavne. Folk kunne jo ikke huske dem alligevel, så hun så ingen grund til det..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 21/5/2012, 16:28

Azazel kiggede "yep det er jeg, hvem er du datter til" hun smilte til annabeth
"Annabeth Silverblade" hun grinte lidt "vores efternavne ligner næsten hinanden" hun kigged i pigens øjne *gad vide... Nej det kan ikke være rigtigt* hun smilte af sin tanke
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 21/5/2012, 22:57

Annabeth smilte stort. "Jeg er datter af Athene. Visdommens og krigsstrategi'ens Gudinde." Nu håbede hun bare ikke at denne pige, Azazel, denne datter af Poseidon, ville støde hende væk alene af den grund. At deres forældre ikke var særlig gode venner.. Så lo hun også. "Jep. Det gør de." Hun smilte venligt til hende.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 22/5/2012, 00:16

Azazel smilte til hende "ha sikke et sjovt sammentraf datter af Athene" hun smilte til Annabeth og kiggede nøje på hende "jeg havede gættet på Afrodites datter" hun grinte lavt og fokuseret på hendes ansigt "men når jeg kigger på dit ansigt så kan jeg godt se det" Azazel viftede med fingerne lige på toppen af vand overfladen så hun stadig kunne høre vandet plaske og hun kunne koncentere sig.
"så har du nogen set din mor altså bare et glimt
Af hende?" hun kiggede spørgende og lavede et skævt smil *var det forkert af spørge om var det for personligt? Nej det ville
Jeg ikke mene*
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 22/5/2012, 00:27

Annabeth så en anelse spørgende ud. "Hvorfor ville du dog have gættet på at jeg var en af Afrodite's døtre?" Det forstod hun ikke.. Så pæn syntes hun da ikke selv at hun var i hvert fald.. Da Azazel sagde noget mere gik der et chokeret udtryk hen over Annabeth's ansigt. Dog kun kort. "Hvor ved du det fra? Har du mødt min mor?!" Hun gjorde en smule store øjne. Det kunne da ikke passe, kunne det? Ved det næste spørgsmål sukkede hun lidt. Hun trak en smule på skuldrene. "Altså.. Hun har jo født mig, så da så jeg hende. Men hun fik Vestenvinden, Zephyr, til at bære mig ned til min far kort tid efter. Præcis som med alle hendes andre børn. Præcis som alle de andre Gudinder også gør med deres børn.. Dog har jeg stadig minder om hende. Om hendes smil og hendes øjne. Men.. Det burde jeg bare ikke have siden jeg kun var et nyfødt barn da jeg så hende sidst.. Det tror jeg da i hvert fald at jeg var... Og.. Så har hun haft sendt et par fødselsdagsgaver til mig gennem årene, men det er det.." Hun så på Azazel. "Hvad med dig? Har du nogensinde set din far?" Hun så spørgende ud.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 22/5/2012, 06:32

Azazel smilte "grunden til jeg ville gætte på det var fordi alle drengene kiggede på dig" hun grinte med et glimt i øjet "Nej og ja jeg har set hende på billeder" "Men nej jeg har heller ikke set poseidon men forpokker jeg ville godt men far sendte mig op på jorden til min mor på en helt anden måde,han sendte mig igennem havene det er derfor jeg er så god til af trække vejret plus min far er self poseidon" hun smilte til Annabeth "har du nogensinde set et monster udover hades?"
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 23/5/2012, 15:54

Annabeth lo lidt og rødmede så også en smule. "Hmm.." Hun smilte lidt. Så nikkede hun forstående. "Aha. Så forstår jeg det bedre.." Det gjorde hun virkelig. Men.. Hun havde da også selv set hende på nogle billeder, men det var jo bare marmorstatue-afbilledninger der garanteret overhovedet ikke lignede hende når det kom til stykket.. Hun nikkede endnu en gang. "Jeg ville også virkelig gerne møde min mor.." Hun forstod ikke helt hvordan hendes historie hang sammen.. Det var da ikke hendes far som havde født hende og sendt hende op til hendes mor.. Det var jo kun Gudinderne der fødte børn. Guderne plejede bare at skride inden barnet blev født.. Så lo hun igen. "Haha. Du burde nok ikke snakke sådan om gamle Ligånde. Navne har magt. Og.. Ja. Massere af dem.. Har du da ikke det?" Hun lød næsten undrende.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 23/5/2012, 16:55

Azazel grinte "jo jeg har set mange monstre" hun smilte til Annabeth. Hun kiggee ned i vandet og grinte lidt da hun kom i tanke om en episode tidligere i dag, men kiggede lidt efter på Annabeth igen og smilte "vil du med op af vandet og side og tale der det er lidt mærkeligt af man laver en lang samtale her" hun kig op mod strand kanten og kiggede en mod Annabeth med et kærligt smil.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 23/5/2012, 17:06

Annabeth nikkede. "Okay." Så smilte hun varmt tilbage og nikkede igen kort. "Ja. Lad os svømme op på land igen." Hun lo lidt og begyndte så at svømme ind mod stranden endnu en gang. Hun syntes faktisk at denne Azazel var en ret så sød pige.. Og det var heldigt at hun ikke stødte Annabeth væk selvom hun var datter af Athene og Azazel var datter af Poseidon..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 23/5/2012, 22:13

Azazel kiggede efter Annabeth som var lige i hælende på hende, hun smilte *hvor er jeg dog glad for jeg møder en pige som faktisk gider af tale til mig* hun kigged forud igen og kom ind til stranden hun stod op af vandet og mærkede det tører og varme sand mod hendes føder, hun kig hen til det sted hun havede lagt sine ting
Ikke lang fra havet og bredte et tæppe ud som hun satte sig på. Azazel kiggede på Annabeth og smilte igen.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 23/5/2012, 22:41

Annabeth nåede op af vandet en smule efter Azazel. Men nu havde hun jo også den fordel at være datter af Poseidon's datter. Hun gik hen til sine ting og tog dem. Så satte hun sig hen til Azazel. "Undskyld. Skulle lige hente mine ting.." Hun smilte venligt til hende. Så satte hun sig ned i sandet ved siden af Azazel. Det regnede hun ikke med gjorde noget..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 24/5/2012, 06:15

Azazel kiggede efter Annabeth "det er helt fint" hun satte sig i sandet "er det ikke ubehaligt af side i sandet" hun grinte lavt.
Hun kiggede ud mod havet det var smukt sådan som solen spejlede sig i havet, alt var smukt ved havet især når det var sommer og det var varmt.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 24/5/2012, 13:03

Annabeth smilte til hende. "Det var da godt." Så trak hun en smule på skuldrene. Det var ikke rigtig noget hun lagde særlig meget mærke til.. Men nu sad hun jo ret tit i sandet.. Og hun var vant til det, sååå.. "Næh.. Egentlig ikke. Jeg er så vant til det efterhånden at jeg ikke engang ligger mærke til det mere." Hun smilte venligt til Azazel.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 26/5/2012, 08:46

Azazel smilte "nåh ok" hun kiggede på Annabeth, men samtidig ud af øjenkrogen så hun nogle drenge der gik forbi der kiggede på Annabeth.
Hun grinte "kan du lide lejren?" der var nogle som hade den, men hvad med hende.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 26/5/2012, 14:53

Der løb et lille smil over Annabeth's læber da endnu et par fyre kiggede på hende. Så lo hun og nikkede. "Ja. Jeg elsker at være her. Men det er også ved at være et par år siden jeg havde et rigtigt hjem, så jeg er bare glad for endelig at have et sted jeg kan kalde hjem, igen.. Hvad med dig? Kan du lide lejren her?" Hun så spørgende på hende, med et venligt smil på læben endnu en gang.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 12/7/2012, 23:40

Hun smilte og nikkede "jeg har det på samme måde, jeg føler mig hjemme her" hun grinte "men jeg føler mig nu også hjemme når jeg er hjemme hos min mor" hun kiggede på Annabeth og smilte igen *Når jeg besøger hende og det er ikke tit* hun sukker lyd løst af tanken, og kiggede ned, men hurtig op på Annabeth som ikke skulle lægge mærke til at hun var lidt trist.

//Undskyld jeg har haft rigtig travlt med min egen side at jeg helt har glemt den her, men nu er jeg klar igen Smile undskyld for det korte emne er løbet tør for krea
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Annabeth 13/7/2012, 00:11

Hun smilte tilbage til Azazel. "Det er dejligt at have et sted hvor man kan føle sig så hjemme, som jeg gør her. Og det er dejligt at være i nærheden af andre folk som én selv. Andre Halvguder. Så man ikke straks bliver stemplet som anderledes og underlig. For det kender jeg nemlig kun alt for godt!" Hun så lidt trist ud, men det gik lynhurtigt over da hun smilte igen. Hun nikkede. "Det er da også dejligt at du kan det.. Bor hun langt herfra? Fra lejren?" Hun så en anelse spørgende på hende.

//Det er skam helt i orden. Hvilken er din egen hjemmeside? Wink
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Alessio 5/8/2012, 15:06

Azazel nikkede "helt enig" hun smilte til hende, da hun så lidt trist ud, for at få hende i bedre humør.
"Nej, ikke så langt," hun kiggede på hende, Annabeth så spørgende ud, "Besøger du også din far" hun smilte igen, og kiggede så ud mod havet, da et blidt vindstød tog fat i hendes hår.
"Bor din far langt væk?" hun kiggede nu på Annabeth igen.

http://Darkshadows.danskforum.net, den er ikke helt færdig og mig og veninde tænker på at hive den ned og lave et nyt, der er baseret på Darke Acadamy, vis du kender den bog. Smile//
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Et nyt møde //Annabeth// Empty Sv: Et nyt møde //Annabeth//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum