Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
Et nyt møde //Annabeth//
2 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Et nyt møde //Annabeth//
Annabet nikkede til Azazel. Et bekræftende nik.
Da hun sagde at hendes mor ikke boede så langt væk trak hun bare på skuldrene og sagde, "Okay. Besøger du hende så tit?" Hun så en anelse spørgende på hende, igen.
Ved spørgsmålet om hendes far stivnede Annabeth en smule. Det var nok en af hendes største svagheder, hendes fortid.. Men nu havde Azazel svaret Annabeth, så hun skyldte hende at svare. "Nej. Det gør jeg ikke.." Så hørte hun det næste spørgsmål og nikkede lidt. "Tja.. Han bor i Florida.." Medmindre han var flyttet siden for et år siden, og det tvivlede hun nu altså stærkt på..
//Nope. Den kender jeg ikke..
Da hun sagde at hendes mor ikke boede så langt væk trak hun bare på skuldrene og sagde, "Okay. Besøger du hende så tit?" Hun så en anelse spørgende på hende, igen.
Ved spørgsmålet om hendes far stivnede Annabeth en smule. Det var nok en af hendes største svagheder, hendes fortid.. Men nu havde Azazel svaret Annabeth, så hun skyldte hende at svare. "Nej. Det gør jeg ikke.." Så hørte hun det næste spørgsmål og nikkede lidt. "Tja.. Han bor i Florida.." Medmindre han var flyttet siden for et år siden, og det tvivlede hun nu altså stærkt på..
//Nope. Den kender jeg ikke..
Hun fnøs "Gid det var så vel, men nej, hun siger jeg skal bliver her så tit jeg kan" hun kiggede ned i jorden, men kiggede hurtigt op igen, da hun begyndte at tale igen.
"Hvorfor ik.." hun nåede ikke at fuldende sætningen, da hun hørte han boede i Florida.
"Arveligt..." hun så trist ud på Annabeth.
"Hvorfor ik.." hun nåede ikke at fuldende sætningen, da hun hørte han boede i Florida.
"Arveligt..." hun så trist ud på Annabeth.
Alessio- Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Annabeth så lidt sørgmodigt på hende. "Det var ellers ærgerligt.." Hun smilte opmuntrende til hende. Hun så hende kigge ned, men så kiggede hun hurtigt op igen. Og så begyndte hun at tale igen. Hun skulle vist til at spørge hvorfor Annabeth ikke så sin far, men så afbrød hun sig selv, da hun hørte det næste Annabeth sagde. Eller hendes næste svar, nok mere.. Hun trak lidt på skuldrene. "Tjo.. Jeg flyttede derfra allerede før jeg tog til lejren såå.. Jeg havde nok alligevel ikke tænkt mig at besøge ham. Men det er noget med min fortid og sådan.. Lang historie, jeg ikke er så glad for at snakke om.." Hun så lidt trist ned i jorden..
Hun smilte "Ja det er det, men hun har også fået en virkelig kedelig mand, som har en datter, som jeg tror hun elsker højre end mig, så på nogen måde er det ret godt at bo her" Hun kiggede på Annabeth, det rørte hende ikke at tale om din familie, men hun ville ikke fortælle for meget.
Hun nikkede "Okay, men så lad os tale om noget andet end familie" hun kiggede på Annabeth, og tænkte på hvad det skulle tale om.
"Bor du sammen med dine halv søskende?" hun satte så hun kunne se udover havet, og kiggede ud, mens hun ventede på et svar.
Hun nikkede "Okay, men så lad os tale om noget andet end familie" hun kiggede på Annabeth, og tænkte på hvad det skulle tale om.
"Bor du sammen med dine halv søskende?" hun satte så hun kunne se udover havet, og kiggede ud, mens hun ventede på et svar.
Annabeth nikkede. "Tja. Lejren er jo også et utrolig fedt sted. Jeg elsker i hvert fald at være her. Her er jo stort set alt hvad man overhovedet kan tænke sig. Og pegasusser! De er altså nogle fascinerende væsner.. Men det ved du vel, eftersom det var din far der skabte dem..?" Hun smilte venligt til Azazel.
Annabeth nikkede endnu en gang. "Ja. Lad os det.." Hun så lidt på hende. Havde hun noget i tankerne, eller skulle Annabeth bare komme med et eller andet tilfældigt emne? Hmm.. Nå. Det fik hun svar på lige så snart hun havde tænkt den tanke til ende.
"Ja jeg gør. Men det gør alle her i lejren vel.. Gør du ikke også det?" Hun så spørgende på hende. Man kunne da ikke rigtig bo andre steder end i ens Gudeforælders hytte..
Annabeth nikkede endnu en gang. "Ja. Lad os det.." Hun så lidt på hende. Havde hun noget i tankerne, eller skulle Annabeth bare komme med et eller andet tilfældigt emne? Hmm.. Nå. Det fik hun svar på lige så snart hun havde tænkt den tanke til ende.
"Ja jeg gør. Men det gør alle her i lejren vel.. Gør du ikke også det?" Hun så spørgende på hende. Man kunne da ikke rigtig bo andre steder end i ens Gudeforælders hytte..
Hun smilte "Jo de er nogle fascinerende dyr, men de kan være ret så irriterende" hun sagde det med et smil på læben.
"Det jeg egentlig mente var, hvordan er de, irriterende, søde, sjove, hvordan" hun kiggede på Annabeth.
Hun havde ikke rigtig talt med sine halv søskende så meget, som man burde når man boede sammen med dem, hun kiggede ud mod havet igen, og ventede på hendes svar.
"og hvor mange bor du sammen med" hun kiggede stadig udover havet, bølgerne slog mod strandkanten, det var en dejlig og beroligende lyd, for hende, hun vidste ikke med Annabeth, men hun kunne lide det.
"Det jeg egentlig mente var, hvordan er de, irriterende, søde, sjove, hvordan" hun kiggede på Annabeth.
Hun havde ikke rigtig talt med sine halv søskende så meget, som man burde når man boede sammen med dem, hun kiggede ud mod havet igen, og ventede på hendes svar.
"og hvor mange bor du sammen med" hun kiggede stadig udover havet, bølgerne slog mod strandkanten, det var en dejlig og beroligende lyd, for hende, hun vidste ikke med Annabeth, men hun kunne lide det.
Annabeth lo lidt. "Ja, det kan de sikkert. Men det kan alle vel. Både dyr og mennesker. Halvguder og Guder." Hun smilte venligt til Azazel, endnu en gang.
Annabeth trak lidt på skuldrene. "De er vel fine nok. Mange af dem minder egentlig meget om mig selv, bortset fra at de fleste af dem virkelig hader Poseidon og hans børn.. Det gør jeg ikke." Hun smilte venligt til Azazel.
Så trak hun på skuldrene igen. "Hmm. Ret mange egentlig.. Jeg ved ikke helt hvor mange, jeg har ikke ligefrem talt dem." Ikke endnu i hvert fald..
Annabeth trak lidt på skuldrene. "De er vel fine nok. Mange af dem minder egentlig meget om mig selv, bortset fra at de fleste af dem virkelig hader Poseidon og hans børn.. Det gør jeg ikke." Hun smilte venligt til Azazel.
Så trak hun på skuldrene igen. "Hmm. Ret mange egentlig.. Jeg ved ikke helt hvor mange, jeg har ikke ligefrem talt dem." Ikke endnu i hvert fald..
Hun nikkede "Ja, det kan alle vel" hun smilte venligt tilbage.
Hun grinte lavt "Ja, selvfølgelig gør de det, det er dejlig nogen kan skille sig ud nogen gange" hun smilte endnu engang.
Hun fnøs "Nej, det gør man vel ikke, altså indtil videre er vi 4 i vores hytte, så vidt jeg kan huske" hun smilte endnu engang, *Det er dejligt at en af Athenes børn er ligeglad hvem man er barn af*
Hun kiggede på Annabeth, med et skævt smil.
Hun grinte lavt "Ja, selvfølgelig gør de det, det er dejlig nogen kan skille sig ud nogen gange" hun smilte endnu engang.
Hun fnøs "Nej, det gør man vel ikke, altså indtil videre er vi 4 i vores hytte, så vidt jeg kan huske" hun smilte endnu engang, *Det er dejligt at en af Athenes børn er ligeglad hvem man er barn af*
Hun kiggede på Annabeth, med et skævt smil.
Annabeth nikkede og smilte, men kommenterede ikke mere på det.
Hun smilte og nikkede endnu en gang. Wow.. Det havde hun sgu da gjort ret meget nu, hva? "Ja.. Det er kedeligt at være ligesom alle andre." Hun lo lidt. det havde faktisk altid været hends mening..
Annabeth nikkede, for tredje gang. "Okay. Vi er i hvert fald dobbelt så mange som det."
Hun smilte og nikkede endnu en gang. Wow.. Det havde hun sgu da gjort ret meget nu, hva? "Ja.. Det er kedeligt at være ligesom alle andre." Hun lo lidt. det havde faktisk altid været hends mening..
Annabeth nikkede, for tredje gang. "Okay. Vi er i hvert fald dobbelt så mange som det."
Hun nikkede "Helt enig, men det var vi alligevel heller ikke, udover det" hun smilte.
Hun lagde mærke til hun ikke havde kommenteret det første hun sagde, men hun var også ligeglad der var ikke rigtig mere af sige til det.
"Wow, så må jeres hytte jo være stor" hun kiggede spørgende på hende, selvom det ikke lød som et spørgsmål, var det et spørgsmål, det var bare ikke sagt rigtigt.
Hun smilte igen, og kiggede så udover havet og tilbage igen, hun vidste ikke helt selv hvorfor hun hele tiden vente hovedet ud mod havet, hun var vidst tiltrukket af det.
Hun lagde mærke til hun ikke havde kommenteret det første hun sagde, men hun var også ligeglad der var ikke rigtig mere af sige til det.
"Wow, så må jeres hytte jo være stor" hun kiggede spørgende på hende, selvom det ikke lød som et spørgsmål, var det et spørgsmål, det var bare ikke sagt rigtigt.
Hun smilte igen, og kiggede så udover havet og tilbage igen, hun vidste ikke helt selv hvorfor hun hele tiden vente hovedet ud mod havet, hun var vidst tiltrukket af det.
Annabeth lo. "Næh.." Hun smilte lidt og kiggede så også ud over vandet. Det var smukt, det var det virkelig. Smukt, blåt, klart. Det var egentlig ret fantastisk. Også bare at tænke på hvor meget liv der fandtes nede i havet.
"Den er vel på størrelse med alle de andre hytter..?" Hun var ikke sikker, men hun mente da at alle hytterne var samme størrelse..
"Den er vel på størrelse med alle de andre hytter..?" Hun var ikke sikker, men hun mente da at alle hytterne var samme størrelse..
Hun kiggede på hende med et skævt smil, "Okay, de kan også bare være mig" hun smilte til hende og kiggede så ud mod havet igen.
Hun vidste ikke helt hvad hun nu skulle tale om, men måske havde Annabeth ide, hun kiggede på Annabeth og smilte til hende.
Hun vidste ikke helt hvad hun nu skulle tale om, men måske havde Annabeth ide, hun kiggede på Annabeth og smilte til hende.
Annabeth smilede til Azazel. Hun havde egentlig ikke rigtig noget svar til det hun sagde, så hun nikkede bare let. Så betragtede hun alle de andre Halvguder og Halvgudinder, der var her på stranden. Det var et utrolig dejligt sted. Og smukt også..
Hun kiggede ud på havet igen, det så ikke ud til hun havde noget at tale om.
Det var en dejlig og smuk dag, dejlig varm.
Hun kiggede på en nogle af de andre der var på stranden, de så ud til at nyde det dejlige vejr, men vi havde stort set godt vejr vær dag.
Det var en dejlig og smuk dag, dejlig varm.
Hun kiggede på en nogle af de andre der var på stranden, de så ud til at nyde det dejlige vejr, men vi havde stort set godt vejr vær dag.
Annabeth kiggede lidt rundt på alle de Halvguder der var på stranden. De solede sig, spillede volleyball, badede og alt den slags. Hun fik øje på et par der gik langs vandkanten og holdt i hånd. Det fik hende straks til at tænke på Darren, hendes egen kæreste. Hun havde egentlig lyst til at være sammen med ham lige nu. Tja. Generelt bare hele tiden.. Men hun var jo her på stranden med Azazel lige nu, så den gik skam ikke..
Hun kiggede på Annabeth hun havde tydeligvis ikke et spørgsmål at stille, men Azazel havde også fundet et spørgsmål, "Hvorfor kan du godt lide Poseidons børn, vis alle dine andre søskende ikke kan lide os"
Hun vendte hoved mod havet igen, og ventede et svar.
Hun vendte hoved mod havet igen, og ventede et svar.
Annabeth så lidt på hende igen, da hun stillede et spørgsmål. Hun trak lidt på skuldrene. "Jeg synes bare det er forkert at Guderne og Gudindernes - vores forældrers - uvenskab og fjendtlighed, skal gøre livet surt for os. Deres børn. Så jeg har valgt ikke at lade mig påvirke af fortiden og min mors kampe. Selvfølgelig vil jeg altid stå på hendes side, men lige i dette tilfælde.. Vælger jeg min egen side, frem for hendes." Hun smilte venligt til Azazel.
Hun nikkede "hm.." hun forstod hende godt, men hun havde det på en lidt anden holdning, den var måske ikke sådan en god måde at håndtærer det på men det virkede for hende.
Hun kiggede slet ikke da hun talte, hun kiggede bare fuldstændig stened udover havet.
Hun kiggede slet ikke da hun talte, hun kiggede bare fuldstændig stened udover havet.
Hun kiggede lidt spørgende på hende. "Hvad så med dig? Hvordan er din holdning til.. Tja, altså.. Alt dette." Hun gjorde en gestus ud mod stranden og resten af Halvblodslejren. For at vise hvad hun mente.
Hun forstod ikke helt hvad hun mente "Mener du hvordan jeg har det med at være på stranden og se på de andre halv guder/gudinder have det sjovt, eller til jer" hun kiggede hen mod Annabeth, og smilte venligt.
Hun vendte hovedet mod havet igen, det var lidt uhøfligt at vende sig væk fra en når man førte en samtale, men det tænkte hun ikke så meget over, hun kigger aldrig hendes mor i øjne når hun talte til hende, og det gør hendes mor heller ikke.
Hun vendte hovedet mod havet igen, det var lidt uhøfligt at vende sig væk fra en når man førte en samtale, men det tænkte hun ikke så meget over, hun kigger aldrig hendes mor i øjne når hun talte til hende, og det gør hendes mor heller ikke.
Hun smilte. "Jeg mener bare det hele. Det at være en Halvgud, det at din far er en af de største Græske Guder i historien, det at vi bliver forfulgt af uhyrer hvorend vi går, hvis vi bevæger os ud af lejren. Den slags.. Og så også det med skænderierne mellem os. Hvad synes du? Skal man gøre som sin mor/far eller selv vælge hvem man kan lide og hvem man ikke kan?" Hun så spørgende, og en smule nysgerrigt på hende.
Hun smilte "Jeg har det fint med at være halvgud, også med min far, jeg har altid været glad for vand, og undered mig over hvorfor jeg kunne være lidt længere under vand end de andre, men det var til at forstå når man fandt ud af ens far var poseidon, men nogen kan det også være lidt irriterende at have en af de største som far, der er nogen forventninger til en"
hun kiggede på Annabeth
"Altså.. Jeg vælger bare ikke tale med jer, da nogen af dem heller ikke taler til mig" hun trak list på skuldrende "Jeg er ikke sure på dem, men klart jeg ville også vælge min fars side vis det var."
Hun smilte til Annabeth.
hun kiggede på Annabeth
"Altså.. Jeg vælger bare ikke tale med jer, da nogen af dem heller ikke taler til mig" hun trak list på skuldrende "Jeg er ikke sure på dem, men klart jeg ville også vælge min fars side vis det var."
Hun smilte til Annabeth.
Annabeth smilte tilbage til Azazel. "Jeg ved præcis hvad du mener. Det er altid hårdt at skulle leve op til en masse forventninger. Nogle gange kan det endda virke fuldkommen umuligt.. Jeg kender det godt." Hendes egen mor forventede vist ret meget af hende. Hun forventede meget af alle sine børn. At de skulle ære hende på en masse forskellige måder. Og alt muligt..
Hun nikkede. "Sådan gør jeg for det meste også. Jeg behøver ikke ligefrem flere fjender.. Og min mund har det med nogle gange at rode mig ud i en masse problemer.. Desværre.." Hun smilte skævt til Azazel. Det var rigtigt. Hun kom altid ud med en eller anden flabet og/eller spydig kommentar, når hun mindst havde lyst til det. Men sådan var det jo bare.. Og heldigvis kunne hun bare give dem en røvfuld hvis nogen prøvede på noget..
Hun nikkede igen, da Azazel sagde det med at være på sin fars side. Klart..
Hun nikkede. "Sådan gør jeg for det meste også. Jeg behøver ikke ligefrem flere fjender.. Og min mund har det med nogle gange at rode mig ud i en masse problemer.. Desværre.." Hun smilte skævt til Azazel. Det var rigtigt. Hun kom altid ud med en eller anden flabet og/eller spydig kommentar, når hun mindst havde lyst til det. Men sådan var det jo bare.. Og heldigvis kunne hun bare give dem en røvfuld hvis nogen prøvede på noget..
Hun nikkede igen, da Azazel sagde det med at være på sin fars side. Klart..
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Møde ved vandet ~Elena, privat
» Et kærligt møde med en sød pige! ~ Amara
» If they only could see. || Annabeth
» Everything is different for me... ~Annabeth~
» What Happens At The Beach...[Annabeth]
» Et kærligt møde med en sød pige! ~ Amara
» If they only could see. || Annabeth
» Everything is different for me... ~Annabeth~
» What Happens At The Beach...[Annabeth]
Side 2 af 2