Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Not you again -.-' // Darren Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Not you again -.-' // Darren Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Not you again -.-' // Darren Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Not you again -.-' // Darren Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Not you again -.-' // Darren Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Not you again -.-' // Darren Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Not you again -.-' // Darren Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Not you again -.-' // Darren Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Not you again -.-' // Darren Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Not you again -.-' // Darren

Go down

Not you again -.-' // Darren Empty Not you again -.-' // Darren

Indlæg af Theodor 16/11/2012, 20:53

Tid: ca. 20.00
Sted: Undergudernes hytte
Omgivelser: De ting der nu er i hytten? Andre underguder.
Vejr: Koldt og blæsende.
Årstid: Efterår
Påklædning:
Klik her! - minus smykkerne og med sokker i stedet for sko.

Theodor sad på sin seng og slappede af med en kop kamille-te. Trods kulden udenfor, havde han valgt at iføre sig shorts, en dejlig striktrøje og hjemmestrikkede sokker, som hans mor havde strikket inden han drog afsted mod lejren. Det var egentlig længe siden han havde været hjemme hos sin mor og lillesøster i Grækenland. Han savnede dem og holdte alle deres breve tæt ved hjertet. Dog havde han tænkt sig at han snart skulle besøge dem.. Tage lidt fri fra lejren og en lille tur hjem til Aegina. Han havde også overvejet om det var på tide at han skulle præsentere sin kæreste for dem, så ham kunne han jo slæbe med til Grækenland. En masse idéer formede sig i hovedet på ham. Han kunne jo vise sin søde kæreste alle de steder han havde leget som barn - hvor han faktisk havde leget med hans barndomsveninde, som sjovt nok også var en halvgud. Theodor sad i sine egne dejlige tanker om sit hjemland og sin kæreste, André.. Da han pludselig hørte døren ind til hytten gå op, og så han hans irriterende roommate - søn af underguden Anthea - med navnet Darren. Den mest irriterende dreng, der levede på den jord. Han var sikkert meget sød og sjov... Hvis man kunne holde hans uendelige drillerier ud. Theodor var bare så træt af at han altid skulle være så meget oppe at køre, når Theodor var typen der helst ville sidde med en god kop te og læse en god bog eller sidde og hygge-snakke med sine venner eller sine søde roommates.

Darren og Theodor var begge kommet skævt ind på hinanden, men det var nok til at få Theodor i dårligt humør, bare ved at se ham på afstand. Desværre boede de jo i hytte sammen, så han blev nødt til at tolere drengen. De andre i hytten virkede ikke til at have noget imod ham, men de virkede heller ikke til at have noget imod Theodor... Hvilket han var glad for.

I det Darren trådte ind kunne Theodor ikke andet end at sukke. Sukke over at hans dejlige tanker blev skubbet væk af denne irriterende knægt, og sukke over at han ikke længere ville få ro, det næste stykke tid. Theodor var ellers et meget tålmodigt og tolerant menneske, men Darren gik ham bare på nerverne hver evig eneste gang.

// Jeg vidste ikke lige hvordan jeg skulle få dig skrevet ind, så jeg håber det er okay at du bare kommer ind af døren? Ellers skal jeg gerne skrive det om :-)
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum