Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

2 deltagere

Go down

Skal de fjernes eller beholdes?

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] I_vote_lcap88%Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] I_vote_rcap 88% 
[ 15 ]
Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] I_vote_lcap12%Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] I_vote_rcap 12% 
[ 2 ]
 
Totale stemmer : 17
 
 

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Elena 6/6/2014, 17:18

Hej alle halvguder, halvgudinder, satyre, nymfer og meget andet!

Jeg har lige kigget på faceclaim-listen for at tilføje og slette navne fra den. Jeg har længe tænkt over, om jeg burde slette de brugers faceclaim, som har været inaktive, i mere end et år. Jeg siger ikke at jeg vil slette brugerne, kun deres faceclaim på listen. Jeg forstår at det kan være irriterende ikke at kunne vælge et faceclaim, på baggrund af at en bruger allerede har valgt det. Så kan det jo også være ekstra irriterende når brugeren ikke har været på i mere end et år.

Derfor laver jeg nu denne afstemning, hvor I enten kan svare ja eller nej. Bliver der stemt for, fjerner jeg navnene fra listen. Bliver der stemt fra, lader jeg dem blive.
Der er ikke et bestemt tal for hvor mange stemmer, jeg skal have, før jeg lader det hele træde i kraft. I stemmer bare, og så skal jeg nok tage en beslutning, fra hvad I har stemt ^^

Fortsat god dag til jer alle sammen!

Elena Johnson, datter af Athene


Sidst rettet af Elena 9/8/2014, 11:29, rettet i alt 4 gange
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Sv: Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Gæst 6/6/2014, 19:35

Jeg tænkte på, om noget af det første man gør herinde, når man opretter en bruger er, at skrive hvilket avatar man bruger - ellers er det sygt forvirrende, og ret irriterende? Shocked Shocked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Sv: Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Elena 6/6/2014, 19:59

Folk skriver også deres faceclaim til mig, så der er intet problem der ^^
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Sv: Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Shadow 9/6/2014, 17:24

Før du lader det træde i kraft, er der så ikke en måde, man kan skrive til alle de inaktive brugere og gøre dem opmærksomme på, at de har så og så lang tid, før deres faceclaim bliver slettet, hvis de for eksempel ikke logger på indenfor den afsatte tid?
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Sv: Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Elena 9/6/2014, 19:07

Jo selvfølgelig. Jeg sender en fælles email ud, som alle, der har en bruger herinde, vil modtage ^^
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET] Empty Sv: Skal der fjernes faceclaims/avatars? [AFSLUTTET]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum