Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
En skadet sjæl ~ Shailene Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
En skadet sjæl ~ Shailene Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
En skadet sjæl ~ Shailene Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
En skadet sjæl ~ Shailene Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
En skadet sjæl ~ Shailene Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
En skadet sjæl ~ Shailene Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
En skadet sjæl ~ Shailene Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
En skadet sjæl ~ Shailene Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
En skadet sjæl ~ Shailene Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

En skadet sjæl ~ Shailene

Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Gæst 19/10/2014, 20:13

Tid: 19:30
Sted: Bueskydningsbanen
Omgivelser: en eller to halvguder
Vejr: solnedgang, lettere overskyet. Men lunt
Tøj: en sort undertrøje og joggingbukser, samt hans pilekogger over skulderen og et bælte med hans kasteknive i.


Jason stod på bueskydningsbanen, vejrtrækningen var i en jævn rytme. Langsomt lod han buen spænde, han vendte mod en af målskiverne. Da han slap buestrengen og pilen sendte afsted, trak han en af sine kasteknive. Kastede den mod skiven. Begge ramte målet med præcision og kraft. Han stod stille et par minutter. Da han igen trak en pil op af koggeret, så han hvordan hans blik blev sløret, hans hørelse forsvandt sammen med, selv hans lugtesans. Han lod hans højre fod køre hen over jorden, inden han trådte med den et pr gange. Han så hvordan vibrationerne dansede hen over jorden og opfangede hvert objekt det mødte, inden også det blev sort og forsvandt. Han kunne ikke få sig selv til at spænde buen, og skyde, men valgte i stedet at falde ned på knæ da det første flashback ramte ham. Både bue og pil faldt ud af hans greb.

I nogle minutter lå sad han bare rystende på jorden.

Alt var mørkt. Stille. Ulideligt. Jason slog øjnene op, han så ned af sig selv, han var dækket af koldsved. Han rystede kort. over sig selv, forsøgte at rejse sig, men hans kræfter var endnu ikke kommet tilbage. Han sad stille på jorden, orkede ikke engang at forsøge at række ud efter buen og pilen, for at se om han kunne skyde. Han valgte at blive siddende. Lukkede øjnene og ventede, Ventede på at hans syn, hørelse og andre sanser skulle komme helt op og køre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty Sv: En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Shailene 20/10/2014, 06:23

Mørket sneg sig ind omkring solnedgangen på den kønneste mørkeblå måde. Shailene vandrede mod bueskydnings banen med bue og pilekoggeret overskulderen. Banen lå næsten øde hen. Der var kun to personer ud over hende. De stod begge og skød. Hun trak en pil og løftede buen af ryggen. Hun stilede sig over ved 4-5 tomme målskiver. Hun lagde buen på strengen og tog sigte.
Hun skød en af sted, fiskede en ny pil op og skød den afsted. Mønsteret var svært at koncentrere sig om når hun havde ADHD. *Gid jeg havde det ligesom med bue og pil som jeg har med vand* tænkte hun.
Pludselig faldt en af de to om. Han stod ikke langt fra hende. Hun skød upræcist den pil hun havde på strengen af og tog buen for at gå over og se hvad der var sket. Den anden person var koncentreret og ramte plet hver gang så han lagde ikke mærke til noget.
Hun løb over og dumpede ned ved siden af ham. Koldsveden drev af ham. *Har han feber* tænkte hun hurtigt. "Er du okay?" spurgte hun forsigtigt.
Shailene
Shailene

Fulde navn : Shailene Capella Jones
Antal indlæg : 6
Join date : 12/10/14
Bosted : Lejren, Hytte 3

Tilbage til toppen Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty Sv: En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Gæst 20/10/2014, 10:47

Rystelserne aftog langsomt. Selvom det ikke virkede til at der kom liv i ham. Sveden stod stadig fra ham. Da han fornemmede nogen omkring sig, satte hans forsvars mekanismer ind. Han rakte ud efter buen og pilen på jorden, da han ikke vidste det var en venlig sjæl, men efter hvad der var sket i hans hoved ville hans krop og sind ingen chancer tage. Men kroppen lystrede stadig ikke. Da han fornemmede hun sagde noget vendte han hovedet mod den flimrende lyd. Hans øjne var slørede. Langsomt begyndte lydende at komme tilbage, kort efter fulgte hans syn. Han så på pigen ved hans side ”Undskyld.. Hvad sagde?” spurgte han med en svag stemme.
Da han forsøgte at rejse sig, rystede hele hans krop under vægten, og han var ved at falde sammen.
Han Faldt mod jorden da hans arme gav efter. Kort forsøgte han at slå i jorden i frustration, men heller ikke det magtede han. ”hvad sker der” mumlede han for sig selv. ”hvorfor nu” hans stemme var næppe hørlig. Han kæmpede sig om på ryggen, sukkede kort og rystede stadig. Han så på hende. Hans øjne var ved at vende tilbage til den grønne nuance de havde. Hans vejr trækning var begyndt at blive mere eller mindre normal, ”beklager at du skulle se mig på denne måde” sagde han svagt. Jason kæmpede og nåede op at sidde i en ordentlig, lidt ubekvemt stilling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty Sv: En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Shailene 20/10/2014, 18:03

Drengens øjne åbnedes. Han skulle have en smule tid til at komme til sig selv det forstod hun. Han åbnede munden for at svare på hendes spørgsmål. ”Undskyld.. Hvad sagde?“ spurgte han forvirret. "Spurgte bare om du var okay" mumlede hun. Han så ud til at ville rejse sig eller sætte sig men han gjorde det ikke.
Hun var ved at blive bekymret for ham. Ja han var fremmet men han var syg eller sådan noget. Han begyndte at mumle. ”hvad sker der” var det første han sagde med en svag stemme der næsten var en hvisken. Det næste han sagde var bare mund bevægelser for hende. Hans mystiske hvisken skræmte hende.
"Beklager at du skulle se mig på den her måde" sagde han. Stemmen var ikke en hvisken den var svag. "Du er fjollet nu! Men tror du ikke du skal have hjælp?" spurgte hun. Hun fik en ubehagelig gysen af den måde han lå og var rastløs på. Hun så op på en stor flok fugle der bare var flyvende krydser.
Shailene
Shailene

Fulde navn : Shailene Capella Jones
Antal indlæg : 6
Join date : 12/10/14
Bosted : Lejren, Hytte 3

Tilbage til toppen Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty Sv: En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Gæst 20/10/2014, 19:33

Langsomt kom han mere og mere til sig selv. Hans stemme vandt en smule mere styrke ”Jeg har det fint.. er bare lidt Svimmel.. Træt måske” han forsøgte at smile. Ikke engang det ville hans krop gå med til. Hans øjne var blevet normale. Han så op på pigen igen, denne gang med et klart blik. Han sank en klump. Han havde ikke forventet et ukendt ansigt, og en lille trækning af chok løb gennem ham.
Han tog en dyb indånding og så igen op mod himlen. Han rejste sig op langsomt svimmelheden var der stadig han forsøgte at kæmpe sig hen mod et træ for at få noget støtte. ”Jeg har det fint, jeg blev bare mindet om noget jeg fortryder inderligt” sagde han langsomt. Han var stadig dækket af sved, samtidig med at der stadig var et spor af usikkerhed over at være på benene og han var bleg.
”Nej jeg er ikke fjollet. Jeg syntes bare ikke det var et særlig godt førstehånds indtryk” sagde han så langsomt. Jason lignede stadig en der kunne knække sig. ”Nej jeg skal bare have lidt hvile og vand.. Så skulle jeg være på toppen igen” sagde han og vendte blikket mod hende. ”Kan jeg få dig til at hente min flaske med vand?” spurgte han og pegede mod en trøje hvor der stod en vandflaske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En skadet sjæl ~ Shailene Empty Sv: En skadet sjæl ~ Shailene

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum