Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hjælp?! - Nico Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hjælp?! - Nico Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hjælp?! - Nico Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hjælp?! - Nico Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hjælp?! - Nico Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hjælp?! - Nico Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hjælp?! - Nico Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hjælp?! - Nico Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hjælp?! - Nico Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hjælp?! - Nico

2 deltagere

Go down

Hjælp?! - Nico Empty Hjælp?! - Nico

Indlæg af Katherine 22/1/2012, 23:45

S :: Skydkastbanen
T :: Eftermiddag
O :: Folk der kast spyd
V :: Vejret er godt, og det er nogenlunde varmt.
P :: En lyseblå sports T-shirts, et par sorte ret korte trænings shorts med en blå kant omkring lårene og et par sorte tennissko

En pige stod med et spyd. Hun stod totalt blank. Hun havde været i lejren ca. To år men hun kunne stadigvæk ikke kaste med spyd. Hendes navn var Katherine. Hun var en meget pæn pige på alle måder. Hun kiggede på spydet. *hvad er det jeg laver? Jeg plejer at stikke af inden hun nåede at kaste, men nu ville hun lære det. Hun kiggede på de andre og prøvede så selv. Det failede. Hun prøvede igen.. Samme resultat. Tredje gang. Det samme. Hun så hen på spydet hun havde kastet. "det er ikke fair det her!" mumlede hun og stampede en gang med i jorden. Hun var ret utålmodig. Det plejede hun at være hvis det var noget nyt hun skulle lære. Hun sukkede dybt og gik hen efter spydet og kastede det direkte ned i jorden. "Ha! Jeg vandt," sagde hun med et lille smil. Så hev hun det op og går tilbage, for at kaste igen, selv om hun ikke kunne finde ud af det.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hjælp?! - Nico Empty Sv: Hjælp?! - Nico

Indlæg af Benjamin 23/1/2012, 14:50

P: Se avataret

Nico stod med et spyd i hånden, hans øjne stirrede ondt på det.
Han havde kastet det samme tre gange nu og det nægtede simpelthen at sidde fast i jorden.
Han så længselsfuldt ud på kanosøen hvor Athene hytten sejlede i kajak.
At sejle og fægte var det eneste han var god til, sådan gennemsnitlig set.
Hans knoer strammede sig endnu mere om spyddet og han kiggede hen over banen og rystede på hovedet og gjorde sig parat til at kaste.
Spyddet susede igennem luften og... borede sig utroligt nok ned i jorden.
Et smil spredte sig fra den ene mundvige til den anden.
Benjamin
Benjamin

Fulde navn : Benjamin Christopher Cale Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 565
Join date : 22/12/11
Bosted : Lejren

Tilbage til toppen Go down

Hjælp?! - Nico Empty Sv: Hjælp?! - Nico

Indlæg af Katherine 23/1/2012, 18:25

Katherine kiggede hen på drengen et stykke fra hende. Han kunne få det til at sidde fast. Hun sukkede. *Jeg er bare generalt dårlig til alt andet en bueskydning og vollyball* tænkte hun opgivende. Hun tog tilløb og kastede. Hun væltede, men holdte øje med spydet som fløj i en fin bue. Da det ramt jorden ramte det forkert og væltede. Hun lagde panden mod jorden og sukkede dybt. "Jeg hader spydkast!" mumlede hun surt. Hun rejste sig op og gik ud efter sit spyd igen. Hvorfor kunne hun ikke finde ud af det? Havde hun ikke kræft nok til at kaste det rigtigt? Hun anede det ikke, men hun var meget tæt på at give op.
Katherine
Katherine

Fulde navn : Katherine Taylor Pierce Manganella Lucia Hopeless
Alder : 27
Antal indlæg : 66
Join date : 18/01/12
Bosted : Før jeg kom her til New York... Nu bor jeg i hytten for Afrodite's børn...

Tilbage til toppen Go down

Hjælp?! - Nico Empty Sv: Hjælp?! - Nico

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum