Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Bad Kids - Dylan Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Bad Kids - Dylan Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Bad Kids - Dylan Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Bad Kids - Dylan Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Bad Kids - Dylan Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Bad Kids - Dylan Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Bad Kids - Dylan Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Bad Kids - Dylan Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Bad Kids - Dylan Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Bad Kids - Dylan

Go down

Bad Kids - Dylan Empty Bad Kids - Dylan

Indlæg af Clarisse 22/8/2015, 16:42

S: Lejrbålet
T: Midnat
O: Små gløder der tilbage i bålet. Ellers bare stjerneklar nattehimmel.
P: Et par short og en hvid normal tshirt - dog har hun et tæppe over benene.




Clarisse var som den eneste blevet tilbage ved lejrbålet da de andre var smuttet til køjs. Hun havde haft brug for bare at sidde lidt og stirre ud i den tomme luft. Det var vel sådan, at hun kom i kontakt med sig selv. Ude på arenaen var der ingen følelser alt var lukket af, det var ikke hverdag at hun fik trukket dem åbnet igen. Det var kun hvis hun hang ud med, Dylan, Adrianna eller Collin hun ofte blev meget opmærksom på hvad hun tænkte - samt følte. Clarisse var blot et klart billed af hvem hendes far var, selvom hun kom bedre ud af det med andre end afrodites børn.

Clarisse sad blot på bænken og sank en klump. Hendes øjne var blanke og sveg en smule på grund af røgen. Hun havde lige sluppet sit hår løs fra den fletning det havde været samlet i. Det var sjældent man så hende med håret nede. Selv hendes nærmeste så det næsten aldrig, det var som om, at når håret var oppe - så var hun i kontrol nu var skjoldet faldet lidt ned. Clarisse opfangede dog hurtigt en anden persons tilstedeværelse. Hun fik spottet Dylan, og gjorde derfor ikke ydeligere ved det. Hun sendte ham et skævt smil, og kørte sin venstre hånd igennem de mørke brune bølger.
"Jeg ser jeg ikke er den eneste som søger stilheden lidt, eller ledte du bare efter mit selskab?" Spurgte hun lidt drillende, men blev dog siddende lidt endnu.
Clarisse
Clarisse

Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Alder : 31
Antal indlæg : 96
Join date : 22/08/13
Bosted : Ares hytten.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum