Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP

Go down

HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP Empty HALLOWEEN PARTY WOOP WOOP

Indlæg af Theodor 25/10/2015, 15:08

Kære halvguder og satyrer!

På vegne af admins'ne og vejlederne vil jeg gerne invitere jer alle til HALLOWEEN PARTY i lejren (uuuh uhyggeligt)!

Der kommer til at være massere af konkurrencer og andre spændende ting i løbet af den kommende weekend, så det er bare med at være online og aktiv her på siden (også på chatten)!

Det kommer til at foregå således, at en admin opretter et emne til selve festen, men i løbet af hele weekenden kan I alle oprette emner rundt omkring på lejren, som en del af festen. Dog skal emnerne helst afsluttes inden weekenden er omme (hvis I spørger rigtig pænt, kan I nok godt få lov at færdiggøre det efterfølgende) Hvis man selv opretter et emne - udenfor festemnet - så er det som regel et åbent emne, medmindre man skriver hvilken bruger det er til (dog vil vi anbefale at I holder emnerne åbne, så I kan møde nye mennesker, og at vi alle får en rigtig god fest!) I løbet af hverdagene op til, må man gerne oprette emner, hvor man forbereder sig til festen og pynter op (hvis man pynter op, er det dog kun som frivillig, medmindre man er vejleder).

Vi vejledere laver et hold af NPC-brugere  (Non Player Characters), som I skal henvende jer til, hvis der er en bestemt karakter fra bogen, som I gerne vil emne med. De er også til stede i løbet af weekenden. (Jeg opdaterer dette opslag, når jeg har mere information om hvem I skal henvende sig til, men hvis I er interesseret, så bare skriv til en vejleder.)

Ting I kan glæde jer til gennem hele weekenden:

  • Konkurrencer såsom trivia, quizzer, skrivekonkurrencer m.m.
  • Chat-underholdning - lidt det samme som ovenstående, bare i chatten. Hvis man er på chatten på det pågældende tidspunkt, er der pludseligt en vejleder, der spørger om spørgsmål omhandlende spille-universet, hvor den der først svarer rigtigt, får 10 point og den med flest point til sidst vinder. (Hvis I har haft en bruger på Potterskolen, så er det det samme som Quidditch)
  • Kåringer det siger lidt sig selv, men man kan blive nomineret til forskellige titler, og derefter kan man være heldig at blive kåret.

Okay, så lige en opsummering:

  • HVOR: Lejrbålet (er den officielle festplads, men I må som sagt lave emner alle steder i lejren)
  • HVORNÅR: Næste weekend - altså fra fredag d.30/10 til og med søndag d.01/11
  • TID: Der er endnu ikke et bestemt tidspunkt, men hold øje med dette indlæg, for der kommer måske ændringer i løbet af ugen!
  • DRESSCODE: Et uhyggeligt kostume ville jo være oplagt, men sexy nurse er også godkendt ;-)

Man må meget gerne medbringe en date til los party, men det er helt op til dig selv og din karakter. Ligesom sidste gang laver vi en par-liste (I samme forum som dette) hvor man kan skrive til mig, og så skal jeg nok sætte parrene op sammen, så det ikke bliver akavet, hvis din date allerede er blevet spurgt.

Hvis I nu står i den situation, at I allerede har planer denne weekend - FEAR NOT! Festen varer trods alt en hel weekend. Hvis I stadig er fuldt booket, så er der jo ikke andet at gøre, end at få alle jeres venner irl herind og så kan vi alle bare party hard url! Yas!

Som I nok kan se, er der pyntet op til fest her på siden (bla. Den orange farve, musen, edderkoppe-spindet m.m.) dette er kun midlertidigt, og siden vil gå tilbage til det gamle layout efter halloween-weekenden.

Hvis I har nogle spørgsmål eller idéer, så skal I endelig bare skrive til en af vejlederne, så skal vi nok hjælpe jer :-)

Vi håber virkelig, at I vil deltage aktivt i denne weekend og støtte op om dette vildt fede initiativ fra Connor!
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum