Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Party Time! - Ann <3 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Party Time! - Ann <3 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Party Time! - Ann <3 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Party Time! - Ann <3 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Party Time! - Ann <3 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Party Time! - Ann <3 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Party Time! - Ann <3 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Party Time! - Ann <3 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Party Time! - Ann <3 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Party Time! - Ann <3

2 deltagere

Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Party Time! - Ann <3

Indlæg af Elena 4/10/2012, 23:05

Sted: Mit eget værelse
Tid: Sent om aften. Alle i hytten er gået i seng eller også hygger de i nogle af de andre lejrdeltagers hytter
Vejr: Koldt udenfor. Det blæser helt vildt og der er vidst også torden! (Så du skal holde om mig!! <3) Very Happy
Omgivelser: Mine værelses ting og forskellige film der flyder udover hele sengen. Der står nogle popcorn ved natbordet og har placeret tv-skærmen lige foran enden af sengen
Mit Flotte Nattøj Very Happy


Elena sad på sin seng inde i Athene hytten en sen fredag aften. Sengen var blevet fuldkommen bombaderet med alle de film som hun simpelthen havde tager ned fra sin hylde og derefter smidt dem på sengen. Der var en masse film. Elena elskede film. Hun kunne bedre lige bøger men film var da også meget dejlige. Men hvis man spurgte hende om Harry Potter filmene eller Harry Potter bøgerne var gode havde hun da klart svaret bøgerne. Fordi i bogen er der altid flere detaljer. Det er den helt rigtige historie og der er nogle scener i bogen som der ikke er i filmen. Ligesom når der gik rygter omkring. Hvad var bedst? Løgnen eller sandheden?
Elena kiggede ned på de mange film. Der var bare så mange at vælge imellem! Men hvilken? Hun bestemte sig for at rejse sig op og vente til at hendes halvsøster kom. Så kunne hun selv vælge en film. Det var jo trods alt Elena der valgte filmen sidste gang så hun mente at hendes halvsøster skulle vælge den fredag. Det var faktisk en tradition for de to at have filmaften hver fredag. Det var bare en ting de havde. Den startede for meget længe siden. De elskede at diskuttere dengang de mødtes første gang. De diskutterede om der hver fredag aften. De blev aldrig træt af den historie. Den fantastiske historie om hvordan Elena mødte sin halvsøster Annabeth Daddario Chase Silverblade. Som faktisk var forsinket.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Annabeth 7/10/2012, 02:03

Påklædning: Dadadadaaaam! Nattøj! <3

Det var dog fandens som tiden løb afsted, nogle gange! Specielt, havde den det med at spurte, når Annabeth var sammen med Darren. Sådan havde det altid været. Selv før de blev kærester. Annabeth elskede at tilbringe sin tid sammen med Darren.. Han var bare så fantastisk. Og så var han oven i købet hendes, nu. Hun kunne slet ikke få nok af den tanke. Ligesom hun ikke kunne få nok af ordet 'kæreste'. Det var meget mærkeligt at kunne kalde ham sin kæreste, efter alle de år, men det gjorde det nu ikke mindre vidunderligt og fantastisk! Og ja.. Hun kom altså lige fra Darren af. Hun var løbet hen til Athene-hytten, da hun havde set at hun var ved at komme for sent hen til Elena, men hun havde alligevel ikke nået det. For hun havde jo også lige haft skulle ind på hendes eget værelse og skifte til nattøj og sutsko, inden hun gik hen til Lena. Og derfor kom hun nu omkring ti minutter for sent. Og hendes kære søster - eller egentlig halvsøster - ville garanteret skælde hende totalt ud på grund af det... Men det overlevede hun jo nok, alligevel.
Annabeth bankede kort på døren, inden hun bare lukkede sig selv ind. Lena var alligevel vant til hende. Hun fik hurtigt øje på Lena, der sad på sin seng og betragtede en masse film. Annabeth skyndte sig over til hende, og gav hende et hurtigt kram. "Undskyld, søde! Jeg var ovre hos Dare, og vi glemte ligesom tiden..." Hun smilte undskyldende og skævt, til hende. Så gjorde hun lidt plads ved siden af hende, og satte sig ned. Det flød sgu da med film på den seng...
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Elena 20/10/2012, 21:12

Elena kiggede rundt i værelset da hun intet havde at lave. Hun så på uret og sukkede dybt. "Åh altså." Hun begyndte at hoppe lidt på sengen. Hun løftede måsen lidt op og ned. Bare for at slå tiden ihjel med. Elena kunne altid finde på at gøre de skøreste ting når hun kedede sig og var alene. Eller sammen med nogen. Det var ligemeget. Hun kan ikke klare ikke at have noget at lave. Har hun ikke noget at lave finder hun selv på noget. Fx at hoppe lidt i sengen. Eller at drille sin bror. Specielt elskede hun at drille ham når hun kedede sig. Ligesom dengang da de skulle spise. Hun klaskede maden op i hans ansigt og som hævn klaskede han mad op i hendes. Hun kastede ikke endnu mere mad i hans ansigt men trak bare på skuldrene og begyndte at grine. Han fulgte hendes eksempel og gjorde det samme. Men den dag idag fortryder hun stadig intet.
Elena så mod døren da en eller anden bankede på men hun havde allerede regnet ud hvem den en eller anden var. "Kom ind" nåede hun at sige inden Annabeth trådte ind i værelset. Hun kunne godt lide det nattøj hun havde på. Elena selv havde en stribet trøje på der afslørede lidt af den sorte BH hun havde indenunder. Håret var sat op i en hestehale. Den var ikke høj og pæn men lav og grim. Efter hendes mening. Hun havde sine favorit sutsko på. Nemlig sine Jack Skellington sutsko og hendes favorit Jack Skellington armbånd. Hun var helt vild med det skellet. Men det var en anden historie. Men hun var ikke helt sikker på om hun havde fortalt Annabeth om den historie.
Elena flyttede filmene lidt væk fra sengen og krammede Annabeth igen. "Uha. Hvad lavede i dog?" sagde hun drillende og grinte. Hun smilede skævt tilbage til sin halvsøster og så nede på filmene. "Vælg!"
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Annabeth 21/10/2012, 14:37

Hmm.. Selvom vejret ikke var særlig opmuntrende, eller godt, var Annabeth alligevel ret glad. Hun havde det ret godt for tiden, og nød bare at være her i Halvblodslejren. Alt gik faktisk ret godt for hende. Men derfor frygtede hun selvfølgelig også at det snart ville gå meget ned ad bakke. Man kunne da ikke få lov til at være så lykkelig, i særlig lang tid ad gangen, kunne man? Andre skulle jo også have lidt af den dejlige lykkelighedsfornemmelse. Det mente Annabeth da i hvert fald.. Og derfor var hun bange for at Guderne snart ville bryde ind på en eller anden måde. Hun havde levet et forfærdeligt liv, de sidste par år, og derfor var hun efterhånden blevet vant til ulykkelighed og smerte. Men nu hvor hun var kommet af med det, kunne hun stadig ikke vænne sig til at have det så godt hele tiden. Hun følte det mere som en eller anden fantastisk drøm. En af de slags drømme man aldrig har lyst til at vågne fra...
Hun hørte et 'Kom ind' men var alligevel allerede på vej. Hun kunne faktisk meget godt lide Elena's nattøj, og det mindede alt i alt ret meget om hendes eget. Bortset fra at Annabeth's armbånd var med en ugle - hun gik altid med mindst et symbol for hendes mor. Og eftersom uglen også var et symbol for visdom, og dermed Athene, havde hun idag et armbånd på med et uglevedhæng - og Elena's var med et skelet af en art. Havde Annabeth egentlig ikke set det skelet før, et eller andet sted?? Og det samme var hendes sutsko. Hvor Annabeth's egne var med kaniner. De var dejlige og bløde, så de passede perfekt som sutsko. Og derudover bestod deres nattøj pretty much af det samme. Shorts og en top. Bare ikke i de samme farver, men det var vel ret ligemeget..
Hun grinte med ved Lena's kommentar. Så blinkede hun drillende til hende. "Er du nu sikker på at du vil vide det?" Hun smilte skævt, og så så ned på alle filmene.. "Øhm.. Der er jo så mange! Kan du ikke vælge??" Hun så beklagende på hende.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Elena 3/11/2012, 15:37

Elena så ned på alle filmene og sukkede dybt og opgivende inden hun igen så op på Annabeth. "Laver du sjov?! Jeg er da nød til at få at vide om min bedre halvdel er igang med at lave et eller andet ulovligt med sin kæreste!" sagde hun drillende og grinte. "Du er vel ikke blevet gravid eller sådan noget vel?" sagde hun for at irritere hende lidt og vrikkede så med brynene med et slemmo smil på læberne. Elena elskede at drille Annabeth. Hun kunne blive så hurtigt fornærmet og Elena elskede at manipulere med det! Men ikke for meget. Det kunne hun ikke finde på at gøre imod hende. Men havde det været en anden var det en helt anden sag! Så havde hun sikkert fulgt den person til verdens ende bare for at irritere han eller hun... Eller måske ikke. Hun ville hellere bruge sin tid i lejren. Også selvom stedet havde ændret sig en del gennem de sytten år hun havde tilbragt i lejren så var der stadig én ting der aldrig ville ændre sig. Og det var det fælleskab lejren havde. Fælleskabet mellem alle lejrdeltagerne. Godt nok kunne hun ikke fordrage Poseidon børn men det var heller ikke dem hun mente. Stod det til hende måtte de ikke engang bo i lejren. Men det var ikke op til hende. Men hvis hun en dag blev lærer i lejren ville hun straffe alle Poseidon børn! Eller noget i den stil. Måtte man egentlig slå på lejrdeltagerne når man var lærer? Hvis man måtte så vidste Elena i hvert fald hvad hun skulle bruge sin tid på. Hun havde nemlig altid ønsket sig at være lærer i lejren. Så snart hun blev gammel nok... Så ville hun gå op til hr. D og spørge ham om hun ikke kunne undervise i lejren. Så kunne hun få en af de gamle rotters plads istedet! Hun syntes meget om den tankegang og kunne ikke engang vente til at hun blev gammel nok. Hvad mon hun skulle undervise i?
"Hallo! Jeg har ventet på at du kom så netop du kunne vælge!" svarede hun og så tøsefornærmet på hendes halvsøster. Det var bare ik-ke fair!
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Annabeth 13/1/2013, 21:58

Annabeth kunne ikke lade være med at le lidt, over Elena's sætning. Så smilte hun skævt. "Aaah, bare rolig! Jeg lover, at vi nok skal holde os indenfor loven!" Hun svarede med en ligeså drillende stemme tilbage, og blinkede også til hende. Så spærrede hun øjnene lidt op. "Hvordan fuck vidste du det?! Jeg har sgu da ikke fortalt dig det endnu!?" Hun så chokeret på hende, og prøvede at holde masken. Heldigvis havde hun fået dramaundervisning som lille, så hun kunne godt spille skuespil.. Selvfølgelig var det på ingen måde sandt! ... Altså, nu havde hun godt nok ikke ligefrem taget en test eller noget, men hun var næsten helt sikker på at hun ikke var gravid. Nej, okay, om igen: Hun var fuldkommen sikker på, at hun ikke var gravid. Men derfor var det jo også bare så fucking sjovt at drille Elena! Specielt når hun ellers lige havde troet, at hun skulle drille hende. Så vendte hun den da bare rundt! Mwuhahahaha! Det var bare sådan noget hun kunne. Ja, mange tak mine damer og herrer! *Bukke bukke* Vent.. Man bukkede sgu da egentlig ikke, når man var en pige! Oh god, Annabeth! Man nejede! Meget fint. Yup, helt utroligt fornemt. Oh yeah. Vent... Hvad var det egentlig der blev snakket om lige før? Øhm... Kender I det der med at have hukommelse og koncentrationsevne, som en guldfisk? Når man sådan ikke kunne koncentrere sig om noget særlig længe ad gangen, og oven i købet glemte ting der lige var sket, eller hvad man lige havde snakket om/tænkt på? Ja. Sådan havde Annabeth det lige nu.. Og tit, egentlig.. Lol...
Hun holdt overgivende hænderne op, og skulede lidt til hende. "Fint! Sure misser!" Ahahaha! Mis, misser. Oh god... Nej, forkert. Oh gard/gawd. Ja! Meeeeget bedre! Hun tænkte lidt over det, og fik så øje på den helt rette film. "Perfekt! Klar på noget lækkert mandestrip?" Hun blinkede frækt til hende, og tog Magic Mike op. Den passede nok ret så godt til de to.. Og specielt når Annabeth i forvejen var i sit perverse humør.. Oh no. Det gik da helt klart galt! Mwuhahahaha (xD)!
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Elena 17/10/2013, 20:58

Elena gispede overdramatisk og valgte så lige at hoppe to baller væk fra Annabeth imens hun tog sig dramatisk til brystet. "Neeej da! Skal jeg være gudmor!" sagde hun overrasket og det lød faktisk helt overbevisende hvis altså hun ikke lige sad overfor en fælles datter af Athene som så lige skulle være gudinde for visdom. Holy fuck. Det var godt nok en failer. Woops. 
Hun lod en latter slippe fri og lod derfor også facaden falde. Hun kunne da lige så godt nu hvor den ikke rigtig virkede på den anden Athene datter. Oh well. Pis også. "Jeg håber virkelig jeg skal være gudmor for dit kommende barn for ellers bliver jeg for det første rigtig såret! Selvom det ikke lige er min stil... Og for det andet vil jeg stjæle barnet og krone mig selv som gudmor! Mwuhahaha!!!" sagde hun og sluttede fint sætningen af med hendes meget specielle og yderst skræmmende latter. Not. "But hey. Hvordan skulle jeg ikke vide det? Alle kan da se at du er blevet lidt fed din tyksak" sagde hun drillende og lænede sig ind mod hende for at prikke til hendes mave.
Elena så på den DVD som Annabeth så fint havde samlet op fra den gigantiske bunke på hendes seng og nikkede så med et stolt blik. "Nå da da. Så vi er nået derhen nu. Jeg er imponeret" sagde hun med et skævt smil og tog DVD'en fra hende. "Jeg er på!" sagde hun med et drillende glimt i øjet og satte så filmen på. Hun rejste sig for at hente to skåle med popcorn og rækkede den ene mod Annabeth. "Theeere you go!" sagde hun og fnisede tøset. Noget det virkelig slet ikke lignede hende.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Annabeth 17/10/2013, 22:32

Annabeth kunne ikke holde en latter inde, og endte med næsten at blive kvalt i den. Typisk. Meget charmerende, det måtte man da give hende. Heldigvis var Elena et af de mennesker - billedligt talt, naturligvis - som Annabeth følte sig absolut mest hjemme ved. Hun kunne sagtens være sig selv omkring hende, og derfor var hun også ret ligeglad med at hun så hendes mindre yndefulde sider. Da hun havde fået styr på sit åndedræt igen, smilte hun stort og utroligt sarkastisk. "Dig? Gudmor? Nu må jeg da le!" Og det gjorde hun så. Igen. Selvom hun heldigvis ikke blev kvalt i latteren denne gang. Sikke en lettelse.
"Bliver du rigtig såret? Nårh, pusling. Så må jeg hellere opfylde dit ønske, må jeg ikke? Og hvis du nogensinde prøver at stjæle mit barn, kommer jeg efter dig med en økse. Så er du advaret." Hun skulede til hende, selvom det slet ikke var specielt alvorligt. Hun kunne ikke rigtig være ordentligt sur på Elena. Hun var hendes bedsteveninde, og hun forstod hende for det meste bedre end nogen anden. Hun kunne dog ikke lade være med at grine af hendes onde latter, for det var ultra komisk at høre Elena grine ondt. Hun kunne måske godt narre sig selv til at tro at hun var verdensmester i alt - inklusiv at grine ondt - men det var da godt nok så langt fra sandheden som noget.
I stedet for at skubbe hendes hånd væk eller noget, lo hun bare, halvt fornærmet. "Tak, søs. Jeg elsker også dig." Hun nev hende drillende i armen. "Årh, så hold da op. Nået derhen nu, hva? Hvorfor formår alle altid at få mig til at lyde så uskyldig? Det begynder altså at gå mig på nerverne, at I ved det." Hun skulede endnu engang til Elena, men igen var der et drillende glimt gemt bag hendes skulen.  Så iagttog hun hende roligt, mens hun satte DVD’en i maskinen og hentede to skåler med popcorn. Det overraskede hende ikke at hun havde lavet en til dem hver, så hun smilte bare og tog imod sin skål. "Tak tak."
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Party Time! - Ann <3 Empty Sv: Party Time! - Ann <3

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum