Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Big Bro har din ryg - Jonathan Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Big Bro har din ryg - Jonathan

Go down

Big Bro har din ryg - Jonathan Empty Big Bro har din ryg - Jonathan

Indlæg af Julien 27/6/2016, 23:30

S: Spisestedet
T: Aften, tid til mad
O: Alle halvguderne, sådan set 
V: solen står lavt, det er lunt og rart

Julien så faktisk frem til en rolig middag med sine søskende. Alt var lidt sindssygt rundt om ham for tiden, så en rolig stund med sine søskende så han som et lille pusterum fra alle problemer, alt drama og hvad der ellers var i hans liv for tiden. Men selvfølgelig skulle det ikke være let for ham bare at sætte sig og hygge med de andre. Som vejleder kom der altid et eller andet. 
Til at starte lagde han ikke rigtigt mærke til postyret. Når man boede med tyve og ballademagere var lyden af folk der skændtes eller klagede ikke noget man reagerede på. Det var lidt som naturlig baggrundsstøj. Egentlig ville han nok finde det underligt hvis der ikke var uro om ham efterhånden. Alligevel blev nogen af hans søskende ved bordet alligevel opmærksomme på urolighederne ved Ares' bord. Julien tog noget tid før han også fik set op og drejet hovedet for at finde ud af hvad der foregik. Lige i første øjeblik kunne han ikke se problemet. Ikke før han så på en fyr der tydeligvis ikke var en af Ares drengene. Synet af hans nye lillebror fik hans mave til at føles tungere, og han fik hurtigt skubbet sig ud fra bordet for at komme hen og redde ham fra potentiel død eller lemlæstelse. Fyren var helt ny, det var virkelig ikke en god idé at lægge sig ud med fyrene fra hytte 5 den første tid. Men selvfølgelig kunne Jonathan ikke vide alt. 
Forsigtigt rømmede Julien sig da han stillede sig ved bordet og så på sin lillebror. 
"Jeg håber ikke jeg forstyrer. Jeg ville bare hente min bror, han har ikke helt lært hvordan tingene hænger sammen endnu," forklarede han roligt, og forsøgte at sende et blik til sin lillebror der betød at han skulle komme med nu. En af Ares drengene løftede et øjenbryn med et vredt udtryk og kommenterede at hvis han ikke lærte regler hurtigt, ville det være Jonathan der ikke hang sammen. Julien bad invendigt til at Jonathan ikke ville svarer igen på den kommentar, og bare komme med for ikke at ende i slåskamp. Noget sagde ham at han ikke var helt så heldig.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum