Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Som altid - Arya Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Som altid - Arya Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Som altid - Arya Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Som altid - Arya Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Som altid - Arya Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Som altid - Arya Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Som altid - Arya Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Som altid - Arya Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Som altid - Arya Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Som altid - Arya

2 deltagere

Go down

Som altid - Arya Empty Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 24/4/2012, 18:34

Sted: Spisestedet
Tid: Klokken syv, præcist.
Omgivelser: Nye og gamle ansigter - Halvguder og andre væsner.
Dag: Tirsdag
Vejr: Klar himmel og lun aften.
Årstid: Forår
Påklædning: Den sædvanlige rød og hvid stribede t-shirt, et par slidte cowboybukser og converse i farven rød.

Dallas satte sig ned med et bump. Han betragtede sit tomme bord, og måtte nedslået konstatere, at hans to halv-søskende ikke var tilstede under middagen. Han havde godt hørt dem tale om en rejse, men var ked af, at de var taget afsted før han nåede tilbage. Første aften hjemme igen .. Og så skal jeg være alene. Han smilede skævt da maden kom til hans bord, og han øsede op på sin tallerken. I et kort øjeblik skulle han til at spise, men så kom han i tanke om alle ritualerne, og sukkede for sig selv. Alting var som det altid havde været, måtte han konstatere for sig selv, før han rejste sig, og gik hen imod bålet. Her kastede han et stykke kød ind, og mumlede: "Artemis". Han tøvede. Jeg føler mig så alene .. Hjælp mig lidt mor. Og pludselig kunne han lugte forår, græsmarker og skovbund. Han indhalerede duften, og sukkede tilfreds, før han satte sig ned ved sit bord. Alene og ensom.
Dallas stak lidt til maden, der ikke just muntrede ham op. Det så ligesom lidt forladt ud, og tanken om at han sad og spiste hjort gjorde ham lidt utilpas. Han vidste godt at 'sådan var livet' men det var ikke noget, der gjorde ham i bedre humør.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 24/4/2012, 19:03

Påklædning ~ Et par mørke jeans, en tynd sommerjakke i militærgrøn med en sort top indenunder og et par sorte converse støvler.

Arya sad lidt ved hendes bord og kiggede inden hun gik op til det store bål. Hendes søskende - eller det ville jo så sige halvsøskende - var ikke til stede i aften. I hvert fald ikke endnu.. Hun havde sorte converse støvler på. Noget der egentlig var ret usædvanligt for hende. Hun gik nemlig som regel altid i højhælede. Ikke fordi hun var en af de der duller - eller f. eks. ligesom de fleste af Afrodite's døtre - men fordi hun var så lav. Og det var hun ikke særlig vild med. Hun havde ellers ikke så meget imod sig selv eller sin krop, som så mange andre teenagepiger havde, men lige det. Lige hendes højde. Den var hun altså nu ikke helt tilfreds med. Men hun kunne dog sagtens have flade sko på. Og om sommeren gik hun da også tit i ballerinasko. Men hun elskede at have en god undskyldning for at have høje hæle på. Som f. eks. en fest eller noget. Men hun elskede nu bare også at feste.. Hun tog det saftigste stykke kød og smed ind i ilden. "Iris." Hun smilte lidt ved den søde duft af forår og blomster der kom. Og så vendte hun sig atter om og gik ned til sit bord igen. Hun så en anden der også sad helt alene. En fyr ved Artemis' bord. Men hun måtte desværre ikke gå hen til ham. Det var der meget strenge regler for. Man skulle sidde ved det bord der var sat op til ens Gudelige forælder. Desværre..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 24/4/2012, 19:42

Dallas, der nu havde fået sig tygget igennem det første stykke kød, sukkede dramatisk for sig selv. Han havde været væk i 5 måneder, og det var kun en håndfuld af hans nærmeste venner, der havde sagt 'velkommen hjem', og så selvfølgelig Cheran, der var venlig som altid. En varm mand, måtte man sige, varm og godhjertet, og for det var han elsket af stort set alle. En pige fangede hans blik, og han lagde nysgerrigt hovedet på skrå. Hun sad alene ligesom ham, og et kort øjeblik fangede hun hans blik, og i 2 pinlige sekunder stirrede de hinanden i øjnene, før han slog blikket ned.
Selvfølgelig havde Dallas ikke kun fået varme ord ved hjemkomsten - Ikke noget han var stolt af - men der var tre piger fra 'Heras hus' og så to drenge fra 'Aros' hus', der havde set sig sure på ham for 2 år siden, og det havde resulteret i en masse åndsvage pranks. Han blev nødt til at se sig over skuldreren mere end ofte, for han agtede ikke at give sig, specielt ikke overfor de tre piger, for de var utroligt dårlige til at komme med spydige bemærkninger, hvilket han selv var lidt af en mester i.
Pigen fra Iris-bordet fangede igen hans blik, og han rettede sig af refleks lidt op. Han smilede varmt til hende, for han følte ikke, at han kunne være andet bekendt - Og så var der et eller andet, der slog ham. Hun så velkendt ud, men ikke som sådan velkendt.. Mere som fra en drøm eller fra et gammelt gammelt minde.
Tankerne fik ham til at rynke øjenbrynene, men da han opdagede, at han måtet have set en smule for koncentreret ud, fløj tanken bort fra ham, og han smilede atter til pigen.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 24/4/2012, 20:58

Arya smilte stort da fyren ved Artemis-bordet nysgerrigt lagde hovedet på skrå. Hun kunne ikke helt sætte fingeren på det, men af en eller anden grund virkede han altså ret bekendt. Dog ikke på den måde at hun følte at hun havde været god venner med ham engang. Men nej. Bare som om hun havde set ham før et eller andet sted. Men hun var jo næsten lige kommet til lejren. Her for fire dage siden eller noget.. Så det kunne da ikke være her, vel? Men kunne det have været et sted i Europa, da hun rejste rundt omkring der? Nej. Det virkede på en måde også lidt forkert. Mon hun kunne have set ham i Grækenland et eller andet sted, på et eller andet tidspunkt?? Hmm. Måske.. Men det virkede altså ikke så sandsynligt. Hvorend hun ellers ikke kunne forklare hvor hun ellers skulle kunne have set ham henne. Hun var jo født og opvokset i Grækenland og var først flyttet væk da hendes far var død. Han var blevet dræbt af en flok uhyrer der var kommet efter hende. Og det havde hun helt klart ikke kommet sig over endnu.. Hun var stadig meget trist over det. Og hun fik da også et lidt trist blik da hun tænkte på ham. Hun savnede ham altså virkelig meget. Men det var vel heller ikke så mærkeligt når det kom til stykket.. Var det? Hun smilte stort tilbage til ham. Prøvede ikke at tænke på hendes far.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 24/4/2012, 21:33

Dallas blev overrasket - bland en lille portion 'forlegen', 'chokeret', 'glad' og lige lidt 'smigret' oven i, og så ved du hvordan han havde det - over, at pigen smilede igen. Det var sjældent at folk gad at tage tid til at smile tilbage, og når de så endelig gjorde det, blev han med det samme glad. Det varmede helt ind til benene. Smilet hun sendte ham, fik ham til at tænke på varme og sand, og han spidsede tænksomt munden. Han var næsten hundrede procent sikker på, at han havde set hende før. Et eller andet sted. Han kneb øjnene sammen for at fokusere, men hver gang han tænkte over det, forsvandt det ligesom for ham. Han sukkede for sig selv, og gav sig til at stirre på sin mad. Burde han? Skulle han? .. Selvom det var mod reglerne? Han smilede for sig selv. Regler havde alligevel aldrig rigtigt været ham.
Dallas rejste sig op, tog sin tallerken med sig, og satte sig ned overfor pigen. Et par nysgerrige øjne fulgte ham, men der var - overraskende nok - ingen der råbte højt om hans lille regelbrydning. Mr. D var alligevel for optaget af noget andet, og kiggede slet ikke hen imod dem.
"Hej" Sagde han varmt, og nikkede svagt som en hilsen. "Er du ny her?" Han lagde stille hovedet på skrå igen, en vane han havde når han blev nysgerrig eller fascineret. Hvilken en af delene han var nu, kunne han ikke helt sætte fingeren på. Sikkert en blanding af begge dele.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 25/4/2012, 11:45

Arya kunne godt se at fyren blev både smigret og overrasket over at hun smilte tilbage til ham. Men det kunne hun nu egentlig ikke rigtig forstå.. Var han ikke vant til at folk smilede til ham eller hvad? Eller måske var han bare ikke så vant til at piger gjorde det..? Men i hvert fald.. Arya smilte nu altså generelt bare altså til alle. I hvert fald når de smilte til hende. Og så var hun generelt bare ret venlig mod alle. Selv mod fremmede. Dog kun når hun var i godt humør. Ellers ville man ikke i nærheden af hende. Hun så lidt på ham da han fik et tænksomt udtryk i ansigtet. Måske huskede han også at have set hende før..? Det kunne jo vel godt være at hun rent faktisk havde set ham før et eller andet sted. Men lige nu kunne hun dog ikke komme i tanke om hvor.. Hun gav sig til at spise sin mad, selvom hun ikke var særlig sulten. Og det var også en af grundene til at hun egentlig mest sad og stak lidt i det. Hun så lidt overrasket op da han satte sig ned ved hende. Det var godt nok imod reglerne men Arya havde alligevel altid ment at regler var til for at blive brudt. Måske mente han det samme.. Hun smilte venligt og imødekommende til ham. "Hej." Så nikkede hun lidt. "Jeps. Det er vist fire dage siden jeg kom hertil. Jeg er ikke så vant til området her.. Jeg er nemlig født og opvokset i Grækenland.. Hvad med dig? Hvor længe har du så været her i lejren?" Hun så lidt nysgerrigt på ham. Han så også ret nysgerrig ud. Men det gjorde hende nu ikke så meget.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 25/4/2012, 20:57

Jeg er nemlig født og opvokset i Grækenland ... Sætningen gentog sig selv et par gange, og Dallas tog sig selv i endnu engang at se tænksom ud. Grækenland. Men så spurgte pigen om noget, og han blev nødt til at fokusere, for at kunne besvare dem. Han smilede skævt, en smugle forlegent. "Jeg har været her i 6 år - 3 år på fuldtid, de andre 3 år i ferierne" Han trak på skuldrene, men mærkede halskæden med de 6 perler trykke mod brystet, og det gav ham en varm følelse indeni. "Hvordan synes du så her er?" Han smilede bredt til hende, "Selvom det hele nok er lidt mærkeligt, og sikkert noget du skal vende dig til" Han smilede skævt, for han havde selv brugt mindst en uge på at fatte at stedet faktisk var rigtigt. Han havde hver dag forventet at han snart ville vågne, og så var det tilbage til folkeskolen, men sådan blev det aldrig.¨
Grækenland..
Landet poppede op i hans tanker endnu engang, da han havde betragtet pigens øjne. Så spærrede han øjnene op, og kom til at le lettere chokeret. "Arya?" Spurgte han, og hævede et øjenbryn. Var det virkelig hende? Han grinede endnu engang, for sidste gang han havde set hende var det faktisk i Grækenland. Han havde været på skoleudflugt, og han var smuttet fra flokken omkring middag, for at finde noget mere spændende at lave - han vidste alligevel alt for meget om græsk mytologi som følge af at være en del af halvblodlejren - og så var de stødt ind i hinanden.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 26/4/2012, 16:05

Arya kunne godt fornemme at denne fyr var ret genert. Men det var altså også ret sødt. Specielt fordi at fyre som regel ikke var synderligt generte. Og da slet ikke når det gjaldt om piger. Arya havde altså ikke mødt særlig mange fyre der ikke havde flirtet med hende straks da de så hende. Det gjorde de fleste fyre vel egentlig med piger. Hun smilte også lidt skævt til fyren da han svarede. "6 år hva? Det var da ikke så lidt. Men det er måske kun noget jeg synes fordi jeg lige er kommet..?" Hun så en smule spørgende ud. Men det var nu mere rettet til hende selv det sidste. Hun smilte stort ved han næste spørgsmål. "Her er da vildt fedt! Og det er totalt cool at der er Pegasusser her. Jeg elsker nemlig Pegasusser. Jeg har haft redet på dem et par gange før jeg kom til lejren også.. Men ja.. Her er altså virkelig fedt.." Hun smilte til ham. Hun havde godt hørt det han havde sagt med at skulle vende sig til det. Men nu var det ligesom ikke rigtig noget nyt for hende. Hun havde jo vidst det siden hun var fem år gammel eller deromkring. Hun så på ham da han lo. Så kom hun pludselig i tanke om hvor hun havde set ham før. Hvad var det nu han hed?? Nå ja! "Dallas?! Er du en Halvgud??" Hun så spørgende på ham med et lettere chokeret udtryk i øjnene.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 26/4/2012, 22:56

Dallas åbnede munden, men lukkede den så igen. Han følte sig chokeret, og vidste ikke helt hvad han skulle sige, men så blødte han ligesom op, og begyndte at le. "Ja, ja jeg er!" Han smilede bredt, "Hvor er det vildt!" Udbrød han, og rystede på hovedet, før han kom i tanke om hendes første spørgsmål. Han trak smilende på skuldrene. "6 år.." Nikkede han. "Det har været en lang, men god tid jeg har været her" Han smilede drømmende. "Ikke nogle af de alt for store katastrofer. Jeg har næsten mit hus for mig selv." Han smilede muntert, før han fortsatte "Der er mange søde personer her, og mange knapt så søde, men dem går jeg bare udenom. De får ikke lov til at ødelægge mit humør. Jeg er vild med skoven og jordbærmarkerne" Ved det sidste lyste hans øjne op, og han kiggede lumsk på Arya. "Jordbærmarkerne er det bedste. Hvis du ikke allerede har set dem, vil jeg med glæde vise dig dem. Og pegasusserne" Han tøvede. "Jeg er mere til at være nede på jorden, men Pegasuserne er fantastiske, det giver jeg dig helt ret i!"
En fyr til venstre for Dallas kiggede mistænksomt på ham, og Dallas sendte ham et lavt tys, for at sige, at drengen ikke skulle råbe op om hans lille regelbrud. Han smilede.
Dallas vendte sig igen mod Arya, før han smilende rystede på hovedet endnu engang. "Det her er for surrealistisk" konstaterede han med en sagte mumlen.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 28/4/2012, 20:21

Arya var næsten helt mundlam. Men da også kun næsten. Hun kunne ikke lade være med at le sammen med Dallas. Hun nikkede. "Det er da et sjovt sammentraf egentlig!" Hun smilte stort til ham. Og det var det jo også.. "Ja! Meget!" Hun lo lidt mere. Det var da ret chokerende. Og pudssigt. Hun så på ham med et nysgerrigt udtryk i øjnene da hun så hans drømmende smil og glimt i øjet. Hun benyttede hans korte pause til at sige noget kort. "Det lyder da også dejligt.." Hun smilte og hørte efter da han kort efter begyndte at snakke igen. Hun så undrende på ham med et lidt skævt smil om læberne. Hvorfor kiggede han dog på hende på den måde der? Med et lumsk smil om læberne. Nå. Det ville hun vel nok snart finde ud af, ikke? "Godt. Sådan har jeg det også. Hvis folk er nogle idioter så lad dem dog. Det er jo ikke mit problem. Jeg vil meget hellere bare passe mine egne ting og sager så.." Hun smilte lidt og nikkede. Hun mente skam fuldstændig hvad hun sagde. Da han sagde det næste fik hun en svag mistanke om hans lumske smil. Men dog kunne hun stadig ikke helt regne det ud. "Det må du da meget gerne gøre en dag!" Hun smilte stort og venligt til ham. Så nikkede hun endnu en gang. "Ja. Det er de altså virkelig.." Hun fik også selv et lidt drømmende udtryk i øjnene. Hun lo sødt ved hans næste ord. "Ja. Jeg kan kun give dig ret.." Hun nikkede smilende.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 7/5/2012, 21:08

Dallas nikkede grinende. "Ja, ja det er det!" Mumlede han, og rystede smilende på hovedet. Verden var vel nok lille! Han betragtede kort hendes drømmende smil, og tog sig selv i at smile endnu mere af det. Betagelsen af denne pige faldt hurtigt over ham, men han var også hurtig til at blive fascineret. Og fascinerende, der var lige hvad hun var, Arya. Lyder dejligt? Dejligt? "Tjoeh" mumlede han, og kneb det ene øje i i en tænksom grimasse. "Det kan af og til være lidt ensomt, men vi har lige fået en ny pige ind, så der er nok at se til" Han smilede skævt, og pustede så ud. Det havde faktisk været en lang dag. Vise pigen rundt, støde ind i endnu en pige i skoven, oppe at skændes med en søn af hades, og nu det her! En uventet drejning. Men på den anden side var hans liv alt for uforudsigeligt, så han havde allerede vennet sig til det.
Dallas klukkede for sig selv. Hendes beskrivelse af irriterende folk ramte lige plet, og han nikkede for at give hende ret. "Det har du helt ret i! Lad dem om at ødelægge deres eget liv med deprimerende og negative tanker, og lad så os andre optimistiske væsner være i fred" Han smilede bredt, og lænede sig ind over bordet for at hviske noget til hende. "Jeg kan tale med dem" Hviskede han, og smilede flabet. "Pegasusserne altså"
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 8/5/2012, 01:12

Arya lo lidt videre inden hun stoppede. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare på hans svar, så hun lod bare være med at svare noget overhovedet. Hun kunne godt se at han smilte endnu mere da hun også gjorde det. Men selvfølgelig smittede godt humør jo tit af på folk. Og det samme gjorde dårligt humør. Desværre. Hun betragtede Dallas lidt indtil hn opdagede at han også kiggede på hende. Hun rødmede en smule og slog blikket ned. Hun hadede at rødme, men det forhindrede desværre ikke at hun gjorde det. Og endda ret tit. Hun var rimelig nem at få til at rødme. Noget hun virkelig var irriteret over. Hun kiggede dog op p ham igen da han mumlede noget. Hun nikkede forstående og lyste så igen op i et smil. "Forståeligt nok. Og er det så hårdt at få en ny ind?? Og forresten.. Hvis du bliver ensom er du skam altid velkommen til at komme og besøge mig lidt. Måske gå en lille tur med mig. Jeg kender jo ikke rigtig nogen endnu.." Hun blinkede til ham. Men hun mente det skam. For hun ville jo vel nok få det ej smule ensomt her i lejren. I hvert fald i det første stykke tid.. "Mmh." Hn nikkede bekræftende. "Lige præcis! Det er helt op til dem hvad de vil gøre så længe de ikke blander sig i alle andres sager og liv." Hun smilte venligt til Dallas igen. Ved hans næste ord lo hun kort. Så lænede hun sig hen imod Dallas for at hviske noget "Det kan jeg også hvis jeg koncentrerer mig. Men det er blot en af de mange gaver min søde mor har foræret mig." Hun lo lidt. Og igen talte hun fuldkommen sandt.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 8/5/2012, 15:41

Dallas fik kort øjenkontakt med en fyr ved bordet ved siden af dem, og han hævede let et øjenbryn, før han vendte blikket mod Arya igen. Sommerfugle-effekten. Ordet poppede op i hans hoved uden nogen egentlig forklaring, og et kort øjeblik så han forvirret ud, før det gik op for ham hvor han havde hørt ordet før, og han smilede skævt. Sommerfugle-effekten var når glæde smittede - eller vrede for den sags skyld, men det princip at man automatisk smiler, når andre gør det. Sådan havde han det med Arya, hun var glad, og det gjorde ham glad og tilpas.
Så opdagede han den lette rødmen i hendes kinder, og hans smil blev endnu større. Han var fristet til at spørge ind til det, men måtte tvinge sig til at lade være. Han ville trods alt ikke sætte dårlige førstehåndsindtryk ind så hurtigt.
Hårdt at få en ny ind? Dallas rynkede tænksomt på næsen, en irriterende vane han havde fået sig. "Ikke ligefrem hårdt.. Men de virker ligesom så forvirrede i starten - forståeligt nok, så det er hårdt at slå deres skepsis i stykker. Og så er hun en energisk ung dame med noget af et temperament." Han udstødte en munter lille latter, og lagde hovedet på skrå med et smil omkring læberne. "Det lyder rigtig hyggeligt" Hans øjne betragtede blidt Arya, og han bed sig i læben, før han rettede sig op.
Da hun lænede sig hen imod ham, kunne han dufte blomster. Han rynkede tænksomt øjenbrynene, men klukkede så da hun havde talt ud. "Må jeg spørge hvem din mor er?"
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 8/5/2012, 23:08

Arya kiggede kort over på den fyr Dallas så på. Så flyttede hun endnu en gang blikket tilbage til Dallas. Hun betragtede ham lidt mens hun tog en smule mål af ham. Han var en ret køn, ung fyr. Han havde smukke blå-grønne øjne der glimtede med et muntert glimt det meste af tiden. Det gjorde de i hvert fald lige nu. Hun syntes selv at han var ret muskuløs. Men dog stadig ikke for meget. Efter hendes mening havde han en helt perfekt kropsbygning. Hun betragtede ham lidt endnu og smilede stadig venligt og stort til ham. Så lo hun lidt ved hans svar. "Ja. Så er det jo heller ikke altid lige nemt vel?" Hun smilte varmt til ham. Så kunne hun ikke selv lade være med at ligge hovedet lidt på skrå, da han gjorde det. Der var det der med Sommerfugleeffekten igen. Hun undrede sig en smule over at han bed sig i læben. Hvad gjorde han dog det for? Måske var det bare noget han havde for vane med at gøre..? Nå. Det var der vel ingen frund til at spekulere så meget over.. Hun klukkede også lidt sammen med ham. Så nikkede hun og rettede sig op igen. "Iris. Regnbuens Gudinde. Og jeg vil næsten vove at gætte på at din mor er Artemis..?" Det var egentlig ikke så meget et spørgsmål, men alligevel..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 9/5/2012, 22:15

Dallas hævede langsomt et øjenbryn, endnu en af hans irriterende vaner, men smilede stadig. Det var et af hans klassiske ansigtsudtryk, for det meste noget han gjorde, når han var tilpas. Og lige nu havde han det fantastisk. Der var god selskab, han havde spist en masse god mad, ingen havde sladret om hans lille crime og vejret var lunt. Helt perfekt. Han smilede svagt over tankerne, så han glippede de første par ord af Aryas sætning. Lige nemt? Han smilede bredere. "Ork nej. Og så tegner hun" Han himlede med øjnene, "Og jeg er ikke specielt god til at sidde stille, med mindre jeg spiser selvfølgelig, over længere tid, og alligevel insisterede hun på at tegne mig" Han trak på skuldrene, og rynkede på næsen. "Men hun var nu god til at tegne" Han rynkede tænksomt på øjenbrynene. Egentlig gik han ikke så meget op i kunsten at tegne, måske fordi han selv var umådelig dårlig til det, men han kunne da se, at hans nye søster havde været fantastisk med en blyant.
Lige da Arya sagde navnet 'Iris', opfangede Dallas små regnbuer i hendes øjne. Selvfølgelig. Han smilede muntert. "Det kunne jeg jo have sagt mig selv. Med en så farvestrålende personlighed" Konstaterede han, og tog en tår vand. "Artemis?" Han nikkede smilende. "Hvad afslørede mig?" Spurgte han, og hævede endnu engang øjenbrynene, dog med et udfordrende smil.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 12/5/2012, 21:38

Arya kiggede på Dallas da han hævede et øjenbryn. Hun kunne ikke lade være med at smile lidt af det, efterssom hun selv havde nogle irriterende vaner. Og at hæve det ene øjenbryn var en af dem. Hun kom endda selv til at gøre det nu hvor hun så at han også gjorde det. Hun betragtede ham stadig da han glippede med øjnene. Så blev hendes smil endnu større da hun så at han smilte bredt også. Hun så lidt spørgende på ham da han svarede hende og himlede på øjnene. Hun skulle lige til at spørge hvad der var galt med det, da han talte videre. Hun begyndte at le lidt. Hendes latter var sød og fin. Den klingede lidt ligesom små fine klokker af sølv, eller sådan noget. Hun kunne ikke så godt selv beskrive den. Men ja. Vel nogenlunde sådan.. "Men det overlever du vel nok. Håber jeg da i hvert fald. Det vil jeg da nødigt have." Hun så lidt trist på ham. For det mente hun skam virkelig. Det ville hun da ikke have, skete.. Så smilte hun opmuntrende til ham. "Se selv! Næsten alle ting her i verden betaler sig. Det sagde min far i hvert fald tit.." Hun fik igen et meget trist udtryk i ansigtet og i øjnene. Hun hadede at tænke for meget på hendes far, da det altid gjorde hende virkelig ked af det. Hun savnede ham virkelig meget og var samtidig umådeligt vred over at de møguhyrer havde dræbt ham. Bare for at få fat i hende! Men hun havde jo også dræbt dem - eller det kunne man jo ikke med uhyrer, så bare sat dem ud af spillet i et par år - efter det. Og fået sig en smule hævn på den måde.. Hun smilte prøvende til Dallas og klukkede så lidt. "En farvestrålende personlighed simpelthen. Jamen jeg takker da. Tror jeg nok..?" Hun smilte sødt til ham. Hun smilte af hans udfordrende smil og sagde så ganske enkelt, "Tjoo.. For det første at du lige har sagt at du kan tale med Pegasusser. Godt nok kunne det også betyde at du var en af Poseidon's sønner, men.. For det andet så.. Du ligner en der sagtens ville kunne overleve et helt år i naturen. Du er.. Ja. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det.. Men måske er jeg også bare god til at gætte..?" Hun smilte en smule skævt til ham. Endnu en af hendes vaner.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 13/5/2012, 22:17

Dallas lod sine øjenbryn falde på plads, og han sad i et stykke tid, bare for at betragte den kønne pige, der sad overfor sig. Da hun hævede øjenbrynet, som en kædereaktion til hans eget hævede øjenbryn, smilede han varmt til hende. Han havde det selv med at gøre det samme. Det med at bide sig i læben, hvis andre gjorde det. Det med at klø sig i håret, knytte hænderne, trække på skuldrene eller rynke på næsen. Men han var også en person, der viste meget med hans ansigts-mimik. Det var vel både en velsignelse og en forbandelse, for han havde virkelig svært ved at lyve, men han havde også en politik om, at han kun ville lyve for at beskytte dem han holdt af, så i den forstand var det ikke en belastning. Han smilede, og nikkede. "Jeg overlever altid" Svarede han med et kækt glimt i øjnene, der dog forduftede som dug for solen. Hun så pludselig ked ud af det. Havde han gjort noget forkert? Dallas rykkede utilpas på sig, og lænede sig ind over bordet, for at fange hendes blik. "Hey?" Spurgte han stille, og lagde sin hånd over hendes. "Er du okay?" Han rynkede øjenbrynene. Hun rettede sig op, og smilede til ham, men han kunne stadig se en indre kamp. Han rettede sig op, og fjernede hånden igen. Han smilede tilbage. "Årh.. Hvad kan jeg sige?" Han trak på skuldrene. "Og så selvfølgelig dine øjne" Han kiggede ned i bordet "Når du smiler, kan man se små regnbuer i dem." Dallas stirrede måbende på hende. Hendes beskrivelse ramte uhyggeligt godt. Hans læber krusede i et klukkende grin. "Du tænker godt nok hurtigt" Udbrød han smilende, og rystede stille på hovedet.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 13/5/2012, 23:14

Arya lod være med at kommentere på det med at han altid overlevede, men kunne dog ikke lade være med at le lidt over det lettere kække glimt i hans øjne. Hvad var det mon der lå bag? Det ville hun ikke bekymre sig om nu. Det var der jo også massere af tid til senere, ikke? Hun var heller ikke trist mere da Dallas lagde sin hånd over hendes. Hvordan kunne hun dog også være det med ham siddende lige her? Han var jo vildt sød. Hun kiggede ned på deres hænder og mærkede svagt en varm fornemmelse og følelse gå igennem hendes krop. Hun nikkede en smule tøvende. "Ja det er bare.. Min far.. Han. Han er død. Som du jo ved boede jeg i Grækenland før.. Men så her for snart to år siden kom der nogle uhyrer til vores hjem. De var ude efter mig, men fik i stedet fingrene i min far. De dræbte ham på stedet. Min mor, Iris, tog kontakt til mig kort efter, og lige siden da har jeg været på flugt fra uhyrer. Jeg har rejst hele verden rundt. Jeg har selv nogle ret særlige evner, ser du.. Men dem kan jeg altid fortælle dig om.." Hun så igen en smule trist ud, selvom hun prøvede at være glad. Og hun mærkede stille en enkelt tåre trille ned ad hendes kind. Så blev hun en smule skuffet over at han fjernede sin hånd fra hendes. Hun havde skam intet imod at han havde den der.. Hun så på ham da han kiggede ned i bordet. Blev han.. Genert? Måske.. "Ja. Det ved jeg godt. Jeg kan ikke gøre for det. Det virker måske en smule.. Jeg ved ikke.. Forkert? Mærkeligt?" Hun så lidt spørgende på ham. Vidste ikke helt hvad han ville synes om hendes øjne. Var de for anderledes? Så klukkede hun også. "Ja.. Helt dum er jeg i hvert fald ikke.." Hun smilte stort og varmt til ham.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 23/5/2012, 21:54

Dallas knyttede hænderne. Han havde svært ved alt snakken om uhyrer, eftersom de havde ødelagt så mange liv, inklusiv hans eget, og han hadede at høre om andres elendigheder. Det var helt klart en svaghed han havde, for han havde selv lagt sin fortid bag sig, og ville helst have at andre gjorde det samme. Måske fordi han på den måde ikke blev mindet om sin egen fortid.
Dallas tørrede blidt tåren væk fra hendes kind, og tog hendes hånd i sin. Han smilede opmuntrende, men med sørgmod inde bag ved smilet. "I det mindste har du gode minder fra ham, ikke?" Sagde han med et sørgmodigt smil. "Dem må du bare holde fast ved, og så accepterer at du har mistet ham, men at den tid i havde sammen var en god tid, ikke?" Han bed sig let i læben, og tænkte med bitterhed på sin egen far, der havde fået en ny familie - eller en ny kæreste, der havde placeret dumme tanker i hovedet på ham.
Da hun kommenterede sine øjne som 'forkerte' åbnede han munden af ren overraskelse. "Nejnej!" Skyndte han sig at sige, og sendte hende et varmt smil. "Det er smukt!" Han kiggede endnu engang ned i bordet. En ting han altid lod sig fascinere af, var øjne. Øjne var vinduer til sjælen, sagde man jo, og af en eller anden grund, fandt han øjne usedvanligt smukke. Han rettede blikket mod hende endnu engang, og betragtede hendes øjne. "De er smukke" gentog han med et skævt smil.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 23/5/2012, 23:07

Arya så ned på hans knyttede hænder. Hvad mon der var galt? Så kom hun til at tænke på at der måske var sket noget i hans liv også. Noget som omhandlede uhyrer. Og allervigtigst.. Noget han var ked af. Hun så op på ham da han blidt tørrede tåren væk fra hendes kind og tog hendes hånd. Hun rødmede en smule og klemte blidt hans hånd. Hun ville nok have givet ham et kram hvis ikke de havde siddet ned. Hun kunne endnu en gang ikke lade være med at smile da han gjorde det. Hun nikkede. "Jo. Det har jeg.." Hun smilte endnu en gang. Denne gang var det hendes eget smil. Et varmt smil. Hun nikkede endnu en gang. "Ja. Det må jeg vel.. Tak.." Hun smilte varmt til ham og så så at han bed sig i læben med et bittert udtryk i øjnene. Hvad var der mon galt? Før hun havde nået at tænke over det havde hun lagt den hånd der ikke holdt Dallas' på hans kind og aet ham blidt på kinden. Hun hørte svagt sig selv sige noget til ham. Spørge ham om noget. "Er det noget du vil snakke om? For hvis du vil er jeg klar til at lytte.." Hun smilte kærligt til ham og gjorde så en smule store øjne. Hun rødmede igen. Nu var det blevet hendes tur til at kigge ned i bordet. Hun kiggede dog op da han svarede hende. Hun så på ham da han sagde 'det er smukt' og så kiggede ned i bordet. Hun så på ham da han kiggede op igen og sagde at de var smukke. Hun smilte en smule skævt tilbage til ham og kiggede ham varmt ind i øjnene. "Tak.. Det er dine også.." Hun rødmede lidt og kiggede igen ned i bordet. Hun var ret sikker på at hendes øjne var blå med et rødt skær i lige nu.. Det var det irriterende ved dem. De afslørede altid hendes følelser. Hvis folk ellers vidste hvad de forskellige farver betød..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 21/10/2012, 13:04

Dallas lagde hovedet let på skrå, da hendes hånd blidt strøg ham over kinden. Han smilede svagt til hende, og greb så hånden hun havde på hans kind, så han blidt klemte den. Hun virkede oprigtigt interesseret i om han havde noget at snakke om, tænkte han tøvende, men sukkede så næsten lydløst. Han skulle ikke tynge andre med sine problemer, det hjalp jo ikke andre på nogen måde. Han ville bare hjælpe dem, og så blande sin fortid helt ud af det. Der var ingen grund til at rode op i gløderne, eller hvad man nu sagde. Han betragtede den nye fascinerende farve i hendes øjne med et skævt smil, og rystede så på hovedet.
"Jeg snakker ikke rigtig om min fortid" Sagde han tøvende, og det var på sin vis også rigtigt nok. Hvis han endelig åbnede op undlod han altid over halvdelen af historien, for hvis der var noget han hadede, så var det at andre fik ondt af ham. Han havde klaret sig igennem livet, og satte nu meget mere pris på det, hvilket var grunden til hans muntre ydre, men folk så næsten aldrig den sørgmodige side af ham, der kom frem efter mørkets frembrud. Faktisk var Dallas lidt bange for mørket, og de eneste der vidste det var hans få søskende, der prøvede at hjælpe ham igennem det. De vidste ikke hvorfor, men accepterede det tydeligvist, og sådan havde han det også bedst.
Dallas klukkede dæmpet da hun komplimenterede hans øjne, og trak så på skuldrene. "Det kan vi vidst takke min mor for" sagde han med et skævt smil, og slap blidt hendes hånd. Han havde utroligt lyse øjne i forhold til mange af hans søskende, og han havde altid slået det hen med hans 'lyse' personlighed.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 21/10/2012, 14:05

Da han greb hendes hånd og gav den et blidt klem, smilte hun bare sødt til ham, og lod sin hånd blive i hans. Egentlig havde hun slet ikke noget imod, at den var der. Hun kunne godt lide Dallas. Han var utrolig sød og så glad! Han smittede af på hende, med alt sin glæde og positivitet. Og det kunne hun godt lide. Så derfor havde hun intet imod Dallas. Hvilket måske fik hende til at lyde som en der ikke kunne lide nogen folk, men det var altså overhovedet ikke sandt! Hun var en venlig og imødekommende person. Meget sød, hvis hun selv skulle sige det. Og det havde hun da også tit fået at vide. Hun klarede sig ret godt, når man tænkte på hendes fortid. Og hun havde i sinde at blive ved på den måde.
Hun betragtede ham da han rystede på hovedet. Så bed hun sig lidt i inderlæben. Måske ville han bare ikke snakke med hende om sin fortid. Det var vel også helt okay. Hun respekterede folks privatliv. Så derfor nikkede hun også bare forstående, da han sagde at han ikke snakkede om sin fortid. "Det er skam helt okay. Det respekterer jeg." Hun smilte venligt til ham. Han så ud til at tænke lidt over et eller andet, så Arya lod være med at sige noget. Hun ville da ikke afbryde hans tankerække. Måske foregik det noget vigtigt derinde. Og hvor lød den sætning bare pænt komisk. Men det gik jo nok. Hun lo lidt, sammen med ham. "Ja. Det kan man vel godt sige." Da han slap hendes hånd, trak hun den langsomt til sig. Hun havde ikke noget imod at holde ham i hånden, men hun kunne skam godt lade være.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Dallas 21/10/2012, 16:11

Dallas nikkede taknemmeligt til Arya. Han respekterede selv når andre ikke var i humør til at tale tunge taler og snakke gravalvorligt, så han var taknemmelig for at andre respekterede hans eget valg. Nogengange var det bare ikke lige tiden til at snakke om fortiden. Den der dvæler ved fortiden kan ikke leve i nutiden, havde hans far sagt, og det var som noget af det eneste, noget han havde taget med fra sin fortid. Resten lå gemt bag tåger af misforståelser og ting, han bevidst havde skubbet væk for ikke at tænke over de ting, der smertede ham allermest.
Dallas betragtede hendes spinkle hånd, da hun trak den til sig, og han undrede sig kort over at have sluppet den. Så formørkede hans blik sig et kort sekund, og han skubbede alle tankerne væk, før han sendte et prøvende smil til Arya. Han håbede at mørket var kommet ud af hans blik, og ikke mindst ud af hans tanker, og for at være sikker, kiggede han kort over mod skoven. Han betragtede på de få sekunder, hvordan vinden legede med bladene i træernes toppe, og hvordan bunden var levende af dyr og biller - det sidste var mere noget han fornemmede. Så tog han en dyb indånding, og vendte sig mod Arya igen, nu med fornyet energi.
"Hvor lang tid har du så været her?" Spurgte han med hovedet på skrå, for han var ikke helt sikker på om han havde spurgt hende om det endnu. Det ville alligevel være fjollet at spørge om de samme spørgsmål flere gange, så hun troede, han ikke hørte efter. Men det gjorde han. Han var bare blevet kort distraheret. Et kort øjeblik var ofte alt, der skulle til. Han rystede klukkende på hovedet.
"Hold fast der sker meget i mit hoved idag" Indrømmede han forlegent, og kløede sig smilende i håret.
Dallas
Dallas
Vejleder

Fulde navn : Delius "Dallas" Christopher Michel
Alder : 29
Antal indlæg : 175
Join date : 24/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York. Hytte 8, Artemis.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Arya 28/10/2012, 02:30

Selvfølgelig accepterede Arya at Dallas ikke havde den store lyst til at snakke om sin fortid.. Selv var hun heller ikke særlig glad for at snakke om sin egen.. Nok mest fordi det fik hende til at tænke op hendes far, som hun bare blev trist af at tænke på. Hun vidste godt at Dallas havde ret, og at hun egentlig bare burde huske på de gode minder med hendes far, men det var altså ikke bare sådan lige! Det var meget sværere, end det måske lige lød! Dog var Arya overbevidst om at hendes far ville have ønsket at hun ikke stoppede alt. At hun levede sit liv, selvom han ikke var i det mere.. Og derfor prøvede hun da også på det, det gjorde hun skam virkelig! ... Så håbede hun bare at det gik nogenlunde godt... Fordi hun betragtede hans øjne, lagde hun også mærke til det korte glimt, der formørkede hans blik.. Men det forsvandt dog hurtigt igen, og han smilte til hende igen. Hun smilte tilbage til ham, og fulgte så kort hans blik, da han vendte det hen imod skoven.. Men da hun ikke kunne se noget ved det, vendte hun det hurtigt tilbage på ham. Da han atter vendte blikket mod hendes, havde han en helt ny energi, hvilket bare fik Arya til at smile endnu større. Hun kunne godt lide at se ham glad. Men det var jo ligesom heller ikke så mærkeligt...
Hun trak lidt på skuldrene.. "Jeg har vel været her i et par uger nu.. Ikke særlig længe, i hvert fald.. Tiden løber bare afsted, når man befinder sig her i lejren, synes jeg..." Hun rynkede lidt på panden, og løftede svagt det ene øjenbryn. Hun lo lidt, og smilte stort til ham. "Det går jo nok! Og hvor længe har du så været her?" Hun så spørgende på ham, stadig med det store smil på læberne..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Som altid - Arya Empty Sv: Som altid - Arya

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum