Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

2 deltagere

Go down

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

Indlæg af Ractor 27/4/2012, 14:46

Årstid; Sidst på sommeren.
Vejr; Dejlig lunt solskin.
Tid; 20,20.
Sted; Jordbærmarkerne.
Påklædning; En gul snood (halsedisse), en sort t-shirt, en flis og et par jeans.

Mums. De søde jordbær var fantastiske. Det var bare lidt en skam at stå og spise dem helt alene. Den første uge var gået i lejren, og Ractor havde højst fået to venner fra nogle andre hytter. Jacob Graham, søn af Nemesis og Dario Sinclair, søn af Janus. De var også lige kommet og udover Ractors satyr, David Jameson havde han ikke andre venner.

Jordbærrene ville smage meget bedre hvis han havde en at dele dem med. En ven, men lige nu havde han ingen, han ville have spurgt David om han ville med herover, men han ville sikkert have gået på nymfejagt. Dario og Jacob var vist lige blevet færdige med træning i arenaen. Tja, han kunne have spurrgt en anden, men han var altså stadig lidt genert for alle mennesker, eller egentlig bare væsener i denne her lejr!
Ractor
Ractor

Fulde navn : Racterian Tychero Ypothesi Ploútos Paidi.
Alder : 26
Antal indlæg : 37
Join date : 26/04/12
Bosted : Hut 16, Camp Half-Blood, Long Island, Brooklyn, New York, USA, America. Har førhen boet i en af Athens forstæder.

Tilbage til toppen Go down

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty Sv: Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

Indlæg af Annabeth 28/4/2012, 14:51

Påklædning: http://2.bp.blogspot.com/_GnwhCccIim0/S_hHnYSmUfI/AAAAAAAAASU/diMjJ21klQY/s1600/P5220004.JPG

Annabeth kom gående igennem jordbærmarkerne og var meget forsigtig med ikke at træde på nogle af jordbærrene. Det vidste hun nemlig godt at Nymferne ikke ville blive synderligt glade for, hvis hun gjorde. De var meget strenge egentlig. Altså Nymferne. Hvis man gjorde noget de ikke kunne lide, f. eks. sparkede til et træ eller trådte på deres jordbær, kunne de finde på at snige sig ind i ens hytte om natten og når man så vågnede opdagede man at der var alle mulige larver og orme i ens seng. Virkelig klamt efter Annabeth's mening. Så nej. Det skulle hun skam ikke nyde noget af at prøve. Hun smilte lidt til en Nymfe der stod og holdt øje med alle jordbærrene og nikkede så til hende i en venlig gestus. Nymfen smilte lidt strengt tilbage, men så ikke ud til at være sur på Annabeth. Nok fordi hun godt kunne se hvor påpasselig hun var med ikke at træde på jordbærrene. Da hun havde gået lidt fik hun øje på en ung fyr lidt længere fremme. Hun gik hen til ham med et venligt og imødekommende smil på læben. "Hey. Du må da godt nok have det varmt hva?" Hun blinkede lidt til ham. Han var jo også helt pakket ind i tøj i forhold til hende selv. Hun havde bare shorts og top på..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty Sv: Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

Indlæg af Ractor 28/4/2012, 16:53

En sorthåret pige var kommet hen til ham. Hun havde isblå øjne, og en rigtig smuk krop, med meget kvindelige former. Hun havde sat sig ved siden af ham, plukket et jordbær og spurgt om han havde det varmt.

"Jo, men du ved... Hermes. Jeg kan ikke så godt lide at forlade min hytte uden at have alle mine ting med mig sagde han og tog sin snood af. Den voksede straks til et smukt og glat sværd i hans hånd. "Mit sværd, Exousia, strøm. Jeg kan enten forvandle det til min snood, eller jeg kan holde det i skeden i mit bælte, men det er nu mest hvis jeg skal se brav ud. Der er mange historier at fortælle om mit sværd. F.eks. den om de syv ædelsten her," sagde han og kiggede på dem. "Jeg hedder forresten Racterian, men kald mig bare Ractor. Søn af Tyche," fortsatte han.
Ractor
Ractor

Fulde navn : Racterian Tychero Ypothesi Ploútos Paidi.
Alder : 26
Antal indlæg : 37
Join date : 26/04/12
Bosted : Hut 16, Camp Half-Blood, Long Island, Brooklyn, New York, USA, America. Har førhen boet i en af Athens forstæder.

Tilbage til toppen Go down

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty Sv: Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

Indlæg af Annabeth 20/5/2012, 14:42

Da hun ventede på at han svarede tog hun en smule mål af ham. Han var ret køn, egentlig. Men måske var han bare endnu en af de der fjolser hun allerede kendte - eller nok nærmere havde kendt - så mange af. En af de fyre der bare spillede totalt smart.. Hun så ham i øjnene da han svarede. Så lo hun lidt. "Ahh. Så forstår jeg det bedre." Hun smilte venligt til ham. Hun kiggede på snood'en der nu forvandlede sig til et sværd. Et ret smukt sværd. Prydet med en masse forskellige slags ædelsten. Hun genkendte de fleste af dem. Der var en Lapis Lazuli, en Topas, en Diamant, en Ametyst og en Opal. Den sidste vidste hun ikke hvad var for en. Men hun behøvede kun at kigge endnu en gang på den før at dens navn sprang op i hendes tanker. En Epidot. Hun forstod virkelig ikke hvor meget af hendes viden kom fra.. Men det var vel en af de fordele der var ved at være datter af Athene, ikke? For hun var jo trods alt Visdommens Gudinde. Selvom hun ikke kun var Gudinde for visdom, var det jo også en af de ting hun var Gudinde for.. Hun smilte. "Jamen det vil jeg da så gøre, Ractor. Og mit navn er Annabeth. Datter af Athene." Så kom hun i tanke om hvem han havde sagt at hans mor var. Tyche. Var det ikke heldets Gudinde? Hun så lidt spørgende på ham. "Tyche. Du må da være ret heldig så..?" Hun ville ikke lave sjov med ham eller noget. Hun mente det rent faktisk..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvad behøver man udover venner? - Annabeth. Empty Sv: Hvad behøver man udover venner? - Annabeth.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum