Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Friend or Enemy? - Deazeus Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Friend or Enemy? - Deazeus Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Friend or Enemy? - Deazeus Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Friend or Enemy? - Deazeus Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Friend or Enemy? - Deazeus Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Friend or Enemy? - Deazeus Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Friend or Enemy? - Deazeus Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Friend or Enemy? - Deazeus Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Friend or Enemy? - Deazeus Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Friend or Enemy? - Deazeus

2 deltagere

Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af Anxiety 23/12/2011, 10:30

Tid: Efter aftens maden
Sted: Ved lejrbålet
Omgivelser: Der er nogle få halvguder tilbage, men de fleste er ved at gå derfra igen
Vejr: Mørkt fordi det er aften, men stadig sommerligt
Årstid: Sommer
Påklædning: Skjorten fra billedet, korte stramme cowboy shorts og nogle converse

Snakken og folk der forlod området blev blandet med lyden fra bålet og dets flammer. Der var en hvis ro over lyden, ligesom når man var på lejrtur og sad omkring bålet med tæpper og ristede skumfiduser inden man krøb ind i teltet og puttede sig ned i soveposen. Det var en rar følelse, men også følelsen af hjemve.
Anxiety sad helt mutters alene på en træstamme ved bålet, varmen fra det gav hende en rar fornemmelse og hun ønskede at hun var hjemme igen. Hun savnede sine venner og hendes mor. Hun savnede sine venners platte jokes og deres latter. Hun savnede deres nærvær. Nu havde hun været her i tre dage og hun følte sig stadig ikke helt tilpas her. Sværdet i hånden føltes forkert, hun ville ikke have det. Hun ville ikke kæmpe. Men det var åbenbart det de allesammen forventede af hende.
Hun lænede sig frem og hvilede sine albuer på sine lår og gemte ansigtet i sine hænder.
*Dumme sted, dumme far, dumme guder* tænkte hun tvært


//Håber det er okay?
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af deazeus 23/12/2011, 11:17

deazeus sad stille ved lejrbålet, han faldt helt i staver imens han sad og stirrede i flamerne, de var så smukke varme og dog så farlige.
han så sig omkring og opdagede at der ikke var særligt mange mere.
*jeg faldt i staver hvor lang tid har jeg været væk* det må havde været mere end 10 min, han så end extra gang rundt.
han lagde specielt mærke til en halvgudinde hun sad og gæmte sit ansigt i hændene.
han overvejde at gå hen og snakke med hende, men blev siddende og så ind i flammerne.
efter et lille stykke tid, rejste han sig langsomt.
deazeus gik stille hen mod hende han satte sig ved siden af hende og smilte svagt inden han spurte " er der noget glat"
deazeus
deazeus

Fulde navn : deazeus demas
Alder : 27
Antal indlæg : 31
Join date : 22/12/11
Bosted : i zeuz hytte.... ting ting

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af Anxiety 23/12/2011, 11:29

Anxiety sad helt stille og så ned i sine håndflader. Imens hun gjorde det, tænkte hun lidt over om det hele mon stod i ens håndflader? Det gjorde det nok ikke. Hun sukkede og lukkede sine øjne, der var jo alligevel mørkt, nu hvor hun holdte hænderne foran ansigtet.
*Gad vide, om det var forud bestemt, at jeg skulle ende her?* Tanken ramte hende ret pludseligt, men inden hun nåede at reagere og rette sig op, hørte hun nogen komme hen til hende. Hun blev siddende, måske gik personen bare forbi hende?
Hun hørte hans stemme og fjernede tøvende og langsomt sine hænder og drejede hovedet så hun kunne se hvem det var der havde snakket til hende, hvis det havde været til hende det var ment.
Hun så sig kort omkring, det måtte ha været til hende han snakkede, der var ingen andre i nærheden lige nu. Hun kastede kort med hovedet for at kunne se for pandehåret og kiggede på drengen, han var nok lidt yngre end hende selv. Hun trak på skulderne og så ind i flammerne.
"Jeg er ny, men ellers er der intet galt" svarede hun lavt og vidste ikke helt hvad hun ellers skulle sige, det var jo grunden til at hun virkede en smule trist, men hvorfor skulle andre bekymre sig om det? Hendes egen far ville jo ikke engang kontakte hende.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af deazeus 23/12/2011, 12:20

deazeus smilte lidt og sagde "okey, jeg har stort set boet her på lejren, hele midt liv"
han tog fat i en gren og begyndte at tegne i sandet.
han var i tvivl om, om han skulle sige noget eller om han bare skulle holde sin mund.
det ting han tegnede med pinden havde ikke nogle bestemte former de var meget abstragte.
" har du fået nogle gode venner" spurte han bare for at starte en samtele, imens han sad og stirrede ind i flammerne hvor gnisterne sprang frem og tilbage.
han kiggede på hende og spurte " hvad hedder du?"

//undskyld jeg ikke skriver så meget jeg skal holde jul med min far idag og mor imorgen så har lidt travlt.
deazeus
deazeus

Fulde navn : deazeus demas
Alder : 27
Antal indlæg : 31
Join date : 22/12/11
Bosted : i zeuz hytte.... ting ting

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af Anxiety 23/12/2011, 12:54

Anxiety så på ham og lagde hovedet på skrå, noget hun havde fået for vane at gøre siden hun havde fået pandehår. Problemet var bare, at den side hun lagde hovedet til, fik hendes pandehår til at at dække for hendes øjne. Hun lo lidt over sig selv og lagde hovedet til den anden side så hun kunne se på drengen der sad ved siden af hende. Hun valgte at svare på hans spørgsmål efter at han var færdig med at stille dem alle.
"Mit navn er Anxiety Og du er?" Hendes stemme var venlig og imødekommende og hun smilede venligt til ham. "Jeg har mødt nogle, men de vil næsten alle sammen have mig til at slås mod dem... og jeg har kun prøvet at slå en, én gang..." Hun sukkede og så ind i flammerne igen, prøvede at finde trøst i deres dans.
"Boet her hele dit liv? Hvem er din gudedel fra?" Nu blev hun faktisk ret nysgerrig, hun drejede hovedet og så på ham igen, det var altid sjovt at finde ud af hvem de forskellige havde deres gudelige del fra, selvom det tit var nemt at gætte.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af deazeus 23/12/2011, 13:33

Deazeus sad og så på hende imens hun snakkede.
efter hun havde svaret på det første spøgsmål *anxiety anderledes, originalt hvordan finder man på sådan et navn" tænkte han og lo for sig selv ikke på grund a navnet mere på grund af hans tanker.
"mit navn er deazeus" svarede han hurtigt med et svagt smil inden hun gik vidre.
"slås alle sammen" spurte han undrende "det virker lidt mærkeligt"
da hun vendte øjnende mod flammerne kiggede han på hendes øjne hvor flammerne afspejlede sig i.
da hun spurte om det med guddelen blev han helt stolt på en eller anden måde og sagde " ja jeg har boet her siden jeg var 1, og min far er zeuz"
deazeus
deazeus

Fulde navn : deazeus demas
Alder : 27
Antal indlæg : 31
Join date : 22/12/11
Bosted : i zeuz hytte.... ting ting

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af Anxiety 23/12/2011, 13:53

Anxiety nikkede til det han sagde. Han havde et anderledes navn, men det klædte ham. Hun sad lidt og tænkte over hvorfor hans navn lød en smule bekendt, men hun kunne ikke komme i tanke om det. Hun stirrede ind i flammerne, så hvordan de dansede intenst og legede drillende med hinanden. Hun lukkede øjnene, drejede hovedet, åbnede øjnene igen og så på ham. Hun smilede venligt til ham og lyttede til alt hvad han sagde. Det matte ha været trist at have været her siden man var helt lille, men til gengæld måtte der vel ha været nogle fordele ved det.
Anxiety stivnede lidt da han nævnte Zeus. Selvfølgelig! Det lå jo også i hans navn! Det var det der var det genkendende ved hans navn. Hun følte sig lidt dum, fordi hun ikke havde regnet det ud noget før. Hun sukkede og så ned.
*Skal jeg fortælle ham hvem min far er?* tænkte hun og tøvede lidt inden hun åbnede munden og begyndte at tale.
"Du må ikke skue hunden på hårene... Men... Hades er min far" Hun sænkede stemmen da hun sagde de sidste fire ord og hun slog flovt blikket ned.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af deazeus 23/12/2011, 22:54

"hvorfor skulle jeg afvise dig på grund af din far" sagde deazeus og smilte til anxiety og prøvede på at være venlig.
han kiggede på bålet som ikke var lige så stort som det var til at begynde med.
deazeus sad egentlig bare og lyttede til den poppende lyd som gnister lavdede, flammende var varme, så han førte sine hænder frem så han rigtigt kunne mærke de varme flammer.
han så på anxiety og var ikke helt sikker på hvordan hun havde det og han tænkte over sit svar på hendes far hades, og om det mon var stødende
deazeus
deazeus

Fulde navn : deazeus demas
Alder : 27
Antal indlæg : 31
Join date : 22/12/11
Bosted : i zeuz hytte.... ting ting

Tilbage til toppen Go down

Friend or Enemy? - Deazeus Empty Sv: Friend or Enemy? - Deazeus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum