Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hades børn ~André Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hades børn ~André Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hades børn ~André Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hades børn ~André Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hades børn ~André Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hades børn ~André Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hades børn ~André Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hades børn ~André Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hades børn ~André Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hades børn ~André

2 deltagere

Go down

Hades børn ~André Empty Hades børn ~André

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 18:26

Tid: Midt om natten
Sted: Ved hytterne
Omgivelser: Ikke rigtig nogen levende..
Vejr: Dødsens stille vejr
Dag: Lørdag, snart søndag
Årstid: Tidlig efterår
Påklædning: Et lang sort kjole uden ærmer. Slet ingen sko.

Alma listede roligt ud ad sin hytte og så rundt. Hendes kjole strøg let over jorden og hendes lange, sorte, glatte hår lå roligt ned ad ryggen på hende mens hun så rundt for at sikre sig at hun var alene. Hun skyndte sig væk på stille fødder indtil hun rendte ind i en anden. Hun skyndte sig tilbage og stirrede på ham hun var løbet ind i.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af André 23/12/2011, 18:41

Påklædning: Sort jakke, sort skjorte, mørke blå jeans og sorte converse.

Hytten lå lige der henne. Hans gamle hytte, den hytte han havde boet i indtil han blev tolv og stak af for at finde sin far. Nu var han så blevet træt af at være hos sin far, så han var stukket af derfra, og var nu i lejren igen. Det var rart at være tilbage mente han.
Denne 'han' var André. Han stod lidt væk fra hytten for Hades' børn, da han så en pige i mørket. Jo det var helt klart en pige, og hun var på vej hen imod ham.
Han stod i skyggen af en masse træer, så det var klart at hun ikke så ham. Han ventede til at hun stødte ind i ham, før han sagde noget.
"Jamen godaften, eller godnat, unge frøken... Hvad lave De dog her, uden for Hades' børns hytte?" spurgte han og lød, både højtidelig og venlig, men samtidig også som en man skulle passe på. Hans stemme havde en charmerende undertone, en undertone han altid havde haft og han benyttede sig tit af den. Men hvem var denne pige der var løbet ind i ham? Var hun hans lillesøster? Eller havde hun en affære med en af hans brødre? Han længtes efter at vide det. Det kunne være sjovt at ødelægge nogle forhold
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 18:55

Alma før let tilbage og så på fyren. "Godaften," Sagde hun så roligt og så på ham, hendes stemme var ganske neutral. "Jeg havde skam bare brug for luft," Hun så roligt på ham og så lagde hun sit hoved let på skrå og så roligt på ham. Hun kunne tydeligt se at han var ældre end hende, nogle år så det ud som om, hun var jo kun femten selv. "Og Dem selv?" Spurgte hun roligt og lettere nysgerrigt, mens hendes mørkerøde blik var bundløst og neutralt.

//Ikke særlig meget krea, og ingen farve, da jeg er smuttet på iPhone.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af André 23/12/2011, 19:27

André så på hende med et nysgerrigt men mystisk blik. Nå, så hun var hans halv lille søster? Interessant. Han kiggede indgående på hende og overvejede lidt om han skulle fortælle hende sandheden, eller stikke hende en eller anden løgn. Hun var jo den første han havde mødt nu her, og han var jo ikke officielt en del af lejren endnu.
Han trådte et skridt nærmere hende så lyset fra månen ramte hans ansigt, så hun kunne se ham. Han kiggede op og ned af hende og nikkede anerkendende.
"Hvad jeg laver herude? Jeg er brudt ind i lejren og håbede på jeg kunne sove i min gamle hytte, hytten til alle Hades' børn, da jeg er en af hans" Han sagde det lige som det var, og regnede nok med at hun ikke ville tro på hvad det var han sagde, men det var nu sandheden.. Denne ene gang
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af Ashley 23/12/2011, 20:13

Alma så bare på ham med et ganske roligt blik, som sædvanligt viste hun ingen følelser, hun lod bare sit mørkerøde blik hvile på ham. Hun stod med rank ryg og var ligeglad med højdeforskellen, eller alderen for den sags skyld.
Hun lagde bare sit hoved let på skrå mens hans så på hende og sagde intet.
Hun hævede let det ene øjenbryn. "Hvor mange børn har Hades lige?" Spurgte hun roligt og så bare på ham. Noget sagde hende, at han ikke løj.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af André 25/12/2011, 09:54

André kiggede indgående på hende, hun viste ingen følelser, men han var sikker på at hun ikke var kold som sten. Han havde på fornemmelsen, at det var hendes måde at håndtere ting på, ved at lade som ingenting.
André trådte et skridt nærmere hende og lagde sit hoved på skrå, hun var ikke så nem at læse, men heller ikke umulig.
Spørgsmålet kom bag på ham, syntes hun virkelig der var mange igen? Havde hun prøvet og se hvor mange der enlig boede i lejren, og hvor mange der enlig var halvsøskende? Et eller andet sted, selvom de ikke var direkte halvsøskende, var næsten alle jo i familie med hinanden her, da de guder virkelig havde nogle underlige affærer.
"Hvor mange børn han har, ved jeg ikke. Men du får det til at lyde som om han har enormt mange" André lo, han vidste godt at Hades havde børn, men også at han ikke havde lige så mange som andre guder, da de tre øverste guder, sjældent kom til jorden og fik børn, taget i betragtning af hvor tit andre guder gjorde det.
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af Ashley 25/12/2011, 10:59

Alma betragtede ham roligt da han trådte et skridt tættere på hende, hun lod sig ikke påvirke af det, der skulle meget mere til.
"Jeg har allerede mødt to andre Hades børn end mig selv," Sagde hun roligt. "Og den ene var kun et år ældre end jeg selv. Så vor fader må sørme have travlt." Hun lagde sit hoved lettere på skrå og så bare på den ældre fyr. Hun lagde roligt sine arme over kors og betragtede ham stadig ganske roligt, uden at vise nogen følelser. Alma havde lært gennem sin opvækst, aldrig at stole på nogen, det ved en barndomsven sørget for, da han skred fra hende og efterlod hende tilbage, mutters alene. Sådan en oplevelse lærte én en ting eller to.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af André 25/12/2011, 11:59

André undrede sig lidt over hvorfor hun snakkede som om det var noget højtideligt eller gammeldags noget. Helt ærligt, hvem sagde 'fader' nu til dags? Han rystede mentalt på hovedet og så ned på pigen, som han enlig stadig ikke kendte navnet på.
Han trak på skuldrene, hvad ragede det ham hvad hans far gik og lavede? Han måtte jo alligevel ikke blive hos moren når hun havde født, så det var nok ikke fordi de fleste af hans børn havde et lige så personligt forhold til ham som André havde. Han havde trods alt boet hos ham i fem år.
"Tja, hvad skal jeg sige? En hver mand har sine lyster?" Han lo efter han havde sagt det, deres far var som han var, og han kunne skam være temmelig munter nogle gange. "Har jeg så en bror eller en søster mere? Og hvad hedder personen?" han lagde hovedet på skrå og lød oprigtig nysgerrig.
André
André

Fulde navn : André Jullian Skellington
Alder : 29
Antal indlæg : 131
Join date : 23/12/11
Bosted : Lejren men kom fra Brasilien

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af Ashley 25/12/2011, 12:20

Alma så roligt på ham og tænkte ikke rigtig på den måde hun snakkede på, hun havde boet på en fornem kostskole hele hendes liv, da hendes mor døde ved fødslen, og hun var ladt alene. Kostskolen var en megt gammeldags én så de gik meget op i måden man talte på og så videre. Hun tænkte egentlig ikke over at hun ikke kendte navnet på sin halvstorebror.
Alma trak bare ligegyldigt på skuldrene, og var egentlig fuldstændig ligeglad med sin far, han kunne rende hende et vist sted. Hun så nu bare på ham med et let hævet øjenbryn og udtryksløse øjne.
"Anxiety," Svarede Alma roligt og så bare på ham. Hun havde stadig sine arme krydset over brystet. "Og kunne man så få lov til at spørge hvad dit navn var?" Spurgte hun roligt og lagde sit hoved svagt på skrå mens hun så på han med et lettere nysgerrigt glimt i sine mørkerøde øjne.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Hades børn ~André Empty Sv: Hades børn ~André

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum