Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Return the Favor ~ Anna xD Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Return the Favor ~ Anna xD Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Return the Favor ~ Anna xD Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Return the Favor ~ Anna xD Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Return the Favor ~ Anna xD Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Return the Favor ~ Anna xD Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Return the Favor ~ Anna xD Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Return the Favor ~ Anna xD Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Return the Favor ~ Anna xD Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Return the Favor ~ Anna xD

2 deltagere

Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Shadow 28/5/2012, 21:09

Tid: Midt på eftermiddagen
Sted: Søen
Omgivelser: Få fra lejren - ellers bare træer og mos
Vejr: Solen skinner, men det er køligt
Dag: Lørdag
Udseende: Håret er som på ava'et uden fjeren, stramme cowboy jeans, hvid/blå uld sweater og mørkebrune cowboy støvler

Nede ved søen åndede alt fred og ro. Ikke en vind rørte sig, og der var ikke en eneste sjæl. Eller var der? På badebroen, nede for enden, sad en pige. Benene dinglede ud over kanten. Der havde hun siddet et godt stykke tid, i kulden. Dog generede den hende ikke synderligt.
Svagt sukkede hun. Der havde ikke været megen aktivitet i lejren. Hvilket generede Shadow lidt.
Hun lænte sig lidt ilbage og kiggede op på himlen, solen skinnede, men hun var lidt ligeglad. Alt var ligegyldigt...

//Undskyld længden - skal i seng//


Sidst rettet af Shadow 5/6/2012, 07:31, rettet 1 gang
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Annabeth 29/5/2012, 18:01

Påklædning: Stramme jeans i mørkeblå, sort top med et rødt hjerte på, en sort cardigan der er en smule gennemsigtig og sidder løst. Sorte ballerina'er.

Annabeth gik hen imod søen. Hun havde for en gangs skyld ikke stiletter på. Men hun gad nu bare ikke rigtig. Det var alligevel dumt når hun gik i en skov og ved en sø. Nej. Her passede hendes flade ballerinasko hende meget bedre! Hun gik hen til den lille bro og fik straks øje på en pige der sad der. Hun gik stille hen til hende. Håbede ikke rigtigt at hun havde noget imod det. Hun fandt et venligt og imødekommende smil frem. "Hey. Gør det noget hvis jeg sætter mig her?" Hun så spørgende på hende og hentydede til den tomme plads ved siden af pigen. Så ventede hun lidt. Hun ville jo ikke sætte sig her hvis pigen havde noget imod det. Eller måske ville hun bare gerne være lidt alene. Det skulle hun jo også have lov til. Annabeth kendte skam godt den følelse af hellere at ville være alene, end at være sammen med nogen. Og hvis pigen ikke ville have at hun var her, ville hun da også bare fjerne sig. Det var intet problem.. Overhovedet ikke.

//Gør intet <3
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Shadow 30/5/2012, 19:36

Shadow vendte sig om da en stemme brød den ulidelige stilhed.
Hun vendte sig halvt og fik øje på en pige med flot, langt, brunt hår. Meget flottere end hendes eget.
"Ja, selvfølgelig." Hun smilte svagt til pigen og rykkede lidt til siden, så pigen følte sig lidt mere velkommen, hun vidste selv alt for godt hvordan det at blive holdt udenfor føltes. Alt for godt. Faktisk, var det det eneste hun havde tilbage i minderne før lejren. Dét og så hendes familie. Hendes søde far... der befandt sig i Frankrig, som hun næsten aldrig så. Hun havde også vokset op i Frankrig, og. havde sradig tyk fransk accent. Virkelig nedern nogen gange, det skilte hende alt for meget ud. Mere ud end andre i lejren. Men på den anden side, det gjorde hun altid.
Hun sukkede og viftede lidt frem og tilbage med benene, hvis spidser lige rørte overfladen. Vandet blev lidt pisket op og små vanddråber sprøjtede op på hendes knæer. Hun vendte hovedet mod pigen igen.


Sidst rettet af Shadow 5/6/2012, 07:31, rettet 1 gang
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Annabeth 30/5/2012, 20:39

Annabeth smilte taknemmeligt og satte sig så ned ved siden af pigen. Hun virkede faktisk ret sød. Og så var hun egentlig meget køn. Hendes lange, brune hår lignede Annabeth's ret meget. "Tak." Hun smilte venligt og imødekommende til hende. Hun tog sine ballerina'er af så de ikke ville falde ned i vandet. Det kunne de jo nemlig ret så nemt komme til. Eftersom de jo ikke ligefrem sad særlig stramt om fødderne. Hun dyppede sin ene storetå i vandet og gøs lidt. Det var koldt. Men hun havde nu egentlig ikke rigtig noget imod det.. Hun kiggede hen på pigen. Så rakte hun hende sin hånd. Hun smilte venligt. "Jeg hedder Annabeth. Annabeth Silverblade. Datter af Athene." Hun ventede på at hun tog hendes hånd. Eller lod være. Hvad end hun nu valgte af de to. For det var hun jo helt selv om. Det måtte folk skam selv bestemme. Altså om de ville være uforskammede og uhøflige, eller om de ville være venlige og imødekommende.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Shadow 31/5/2012, 10:21

Hvorfor var hun så venlig? Hun der plejede at fryse alle ude, være alene... Hun smilte nu med det samme til en pige hun vist aldrig havde set før. Det plejede hun ikke...
Hun sukkede og lænte sig op af en af badebroens stolper og så igen ned i vandet, det var smukt, det vand.
Pigen sagde noget, præsenterede sig. Annabeth hed hun... smukt navn, der passede perfekt til hende.
"Hej Annabeth." Hun smilte svagt og tog Annabeth's fremstrakte hånd."Jeg er Shadow. Shadow Ćelia Adoncia. Datter af Hera."
Hun håbede ikke at Athenes børn ikke kunne lide hendes mors børn, altså Shadow selv og hendes halvsøster Mikayla, for Annabeth var indtil nu den eneste hun havde accepteret som en potentiel ven. Ret dårligt klaret kun at have accepteret én person på 4 år.


Sidst rettet af Shadow 5/6/2012, 07:31, rettet 1 gang
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Annabeth 31/5/2012, 21:37

Da pigen - Shadow - tog hendes hånd klemte Annabeth let til. Da hun så havde gjort det trak hun stille hånden til sig. Hun smilte stort og venligt til Shadow. "Jamen hej med dig Shadow!" Hun smilte stadig venligt, og hendes smil var en smule skævt.. Hun havde intet imod børn af Hera. Overhovedet ikke faktisk. Egentlig havde hun ikke rigtig noget imod nogen her i lejren. I hvert fald ikke på grund af hvem deres Gudeforælder var. Jo. Hun var ikke ligefrem begejstret for Hades børn, men det var så også det. Og hun havde ikke specielt meget imod dem. De kunne jo trods alt ikke gøre for at de var født som børn af den Gud Annabeth hadede allermest i hele verden. Men nej. Hun havde ikke noget imod de folk der var søde. Dem der var nogle fjolser måtte jo selv om at de var det. Dem prøvede hun så vidt som muligt at holde sig fra. Og hvis det var umuligt.. Ja. Så var det i hvert fald altid hende der vandt kampene.. Hun smilte igen til Shadow. "Nå.. Hvor længe har du så været her i lejren?" Hun så spørgende, men stadig venligt og imødekommende, på hende.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Shadow 3/6/2012, 18:10

Hun så ned i vandet, det klare, lette og for det meste kolde vand. Nogle gange, før Halvblodslejren, havde det været så fristende at hoppe i og bare blive der nede, aldrig komme op. Andre gange... Var det bare så beroligende at se på. Bølgerne der kom igen og igen, høre havets brusen, se igennem det klare vand, stå i vandkanten og mærke det våde vand mellem tæerne. Det var underligt som vandet svingede i hvad det betød for hende, nogle gange kunne det bruges som det der skulle tage livet fra hende, andre gange kunne det bruges som et middel til at få hende på nye og beroligede tanker.
Hun vendte sig om mod Annabeth, hun i tankerne nu ville kalde Anna, det var meget nemmere og hurtigere at sige.
Hun smilte til Anna, der ikke så ud til at blive påvirket af hendes gudeforælder. Så kunne hun nu sættes på listen over personer hun godt kunne lide, virkelig godt. Og den liste bestod af... nu to personer, Anna og hendes far.
Hvor længe havde hun efterhånden været i lejren? Hun blev Anna svar skyldig eftersom hun spurgte om det, men hun kunne ikke huske hvor lang tid. Hele den tid hun havde været i lejren, var som en drøm. En usandsynlig drøm, hvor hun ikke blev mobbet. Og drømmen havde vel varet i hvad? Fire år?
Var der virkelig gået fire år? Så lang tid? Det var helt utroligt.
Hun kiggede på Anna og sagde så:"Jeg tror det er fire år, selvom jeg ikke er helt sikker." Hun smilte undskyldende.


Sidst rettet af Shadow 5/6/2012, 07:32, rettet 1 gang
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Annabeth 5/6/2012, 02:05

Et lille smil gled langsomt over hendes læber. Mest af alt fordi hun skam godt kendte det. Virkelig godt endda. Men hun smilede nu ikke kun af den grund. Hun kunne i det hele taget egentlig meget godt lide denne Shadow. Og i hendes stille sind havde hun også allerede fundet på et kælenavn til hende. Shade. Og det kunne hun nu egentlig også meget godt lide. Hun smilte endnu større. Denne gang var det bestemt for Shade - eller Shadow. Og så trak hun lidt på skuldrene. "Det går nok. Jeg kender skam tydeligt den der følelse. Faktisk har jeg det også selv på den helt samme måde.. Jeg har været her i lidt over to måneder nu. Men det føles nu altså mere som en uge eller noget i den retning. Jeg elsker at være her. Jeg mener.. Her kan jeg være mig selv.. OG være i fred for alle de monstre der findes derude.. Ude i den såkaldte 'virkelige' verden." Hun skulede lidt ned i vandet. Den verden var virkelig noget lort efter hendes mening. Men nu havde hendes fortid jo ligesom heller ikke ligefrem været den allerbedste. Faktisk stank den ret så meget. Hendes far.. Han kunne ikke engang huske hende. Og hendes mor.. Ja. Det gav vel sig selv at hun heller ikke så noget til hende.. Men.. I det mindste havde hun da lejren her. Og hun håbede bare at hun ville få sig en masse gode veninder. Ja. Og venner.. Men det var bare ikke det samme som veninder...
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Shadow 5/6/2012, 05:38

Hun kiggede på Annabeth og smilte, så var hun heldigvis ikke den eneste der havde det på den måde. At denne lejr var en drøm, en drøm... og drømme har det med at slutte en dag.
"Jeg ved ikke... Mit liv var ikke det bedste før lejren, så alt dette." Hun kiggede lidt ned i vandet og foldede sine hænder."Lejren forekommer mig mere som en drøm, en god drøm, end virkelighed. Men... drømme har det med en dag at slutte."
Hvorfor havde hun sagt det? Anna havde sikkert haft et fantastisk liv, påtrods af uhyrerene, ihvertfald i forhold til Shadow.
Hun sukkede og sparkede til noget vand med det ene ben, vanddråberne sprøjtede oprørsk op på hendes ben, men hun far egentlig ret ligeglad. Vandets kølende fugtighed havde bare en beroligende effekt på hende, så egentlig ville hun hellere bare lægge sig ned på bunden og blive endnu mere omgivet af det kølige element.
Hun så hen på Annabeth igen og lagde hovedet på skrå.
Hvordan mon hendes liv havde været? Bedre end Shadows? ligeså elendigt? Eller endda værre? Hun bed sig lidt i underlæben og tænkte på mulige spørgsmål til at føre samtalen videre, men hun var fuldstændig blank.
Shadow
Shadow

Fulde navn : Shadow Chenelle Amore Morgan
Alder : 26
Antal indlæg : 278
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York og Las Vegas, Nevada

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Annabeth 16/6/2012, 21:50

Nå.. Så hun havde altså også haft et skodliv før lejren? Måske gjaldt det egentlig for alle Halvguder og Halvgudinder..? Det kunne jo godt være at de var forbandede fra fødslen eller noget i den retning.. Der var alligevel ikke en eneste helt der havde haft en god skæbne. Måske bortset fra Perseus.. Var der flere? Nå.. Ligemeget.. Hvis der var, var det i hvert fald ikke særlig mange.. Så nikkede Annabeth. "Jeg ved præcis hvad du mener. Jeg har selv haft et meget dårligt liv før dette. Min far.. Han kan ikke huske mig.. Han blev slået ned af uhyrer en dag da jeg - heldigvis - ikke var hjemme. De kom efter mig efter ordre fra Hades.. De troede han var død så de lod ham ligge. Men det var han ikke. Han blev indlagt i næsten et år. Og han blev aldrig den samme igen.. Jeg flygtede hjemmefra omkring en måned efter han kom ud fra hospitalet. Jeg kunne ikke leve med en far der ikke engang kunne huske mit navn.." Hun så trist ned i vandet. Der var meget mere. Slemme ting. Der var faktisk ikke særlig meget godt at sige når man skulle fortælle om hendes liv. Men dog havde der da været nogle få.. Hun så hen på Shade. "Hvad så med dig? Hvad er der sket for dig?" Hun holdt en lille pause og sagde så noget mere.. "Du behøver ikke fortælle det hvis du ikke har lyst. Men du skal vide at jeg er her for at lytte. Du kan altid komme til mig." Det var lidt mærkeligt at hun sad og sagde på den måde. De kendte jo ikke engang hinanden endnu. Men det ville de komme til. Annabeth kunne godt lide denne Shadow.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Return the Favor ~ Anna xD Empty Sv: Return the Favor ~ Anna xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum